Raskaaksi 2021

Täällä nyt on ollu ovistestit käytössä hoitokierroissa ja parissa ekassa yrityskierrossa viime vuonna. :happy: Liuskoilla ja Clearbluen kaksoishormonitestillä testailen, viime kierrossa eka ovisdigin plussa :joyful:
On toki ollu kahdessa viimesimmässä kierrossa folliultrat seurantaan ja testannut myös gynen kehoituksesta.

Tänään tosiaan kp1 ja TMI; järjettömän runsas ja kipeä vuoto :shifty: on sitä mennyt buranaa ja panadolia tänään, joka onneks auttaa jonkun verran. Lämpötyynyllä kans koittanut hillitä kipua ja mies toi suklaata töistä tullessaan :smiley-angelic003
Miehellä näytteeseen aika ens viikolla (jota se pelkää ihan totaalisesti, pelkää ettei oo yhdenyhtäkään siittiötä) ja ite alotan letrot kp3-7, mut varmistustestin varmaankin teen kuten aiemmissakin kierroissa et on puhdas nega (etenkin nyt kun poikkeavan runsas ja kivulias vuotokin) ennen ku alotan letrot :happy:
 
Ihana Ulla siellä! :hilarious: Kyllä, tämä foorumi auttaa omaa jaksamista. Ja vie välillä myös ajatuksia pois omasta tilanteesta.

Mulla on siis tähän asti aina ovistestit ollut positiiviset kp 11-12.
Jos se sylkitesti piti paikkaansa niin se hyödynnettiin oikein hyvin :love022
En siihen kyllä oikein luota mutta toivon toki!

Nyt odotellaan kovasti sun ovista! :happy093.:smiley-angelic001


Mä joskus kokeilin tota sylkitestiä, ikinä saanut siihen positiivista tulosta, mutta en myöskään ovuloinut.
 
Onnea Oliwia! :love017

Me oltiin pari päivää reissussa, kiva oli hetki miettiä ihan muita juttuja - ainakin suurimman osan päivästä. Mä tein hätähousunegan tiistaiaamuna eli dpo7. :rolleyes: Tiputteluvuoto jatkunu vaihtelevana aina eiliseen asti, eilen en vuotanu yhtään mitään. Tänään testistä taas nega ja siinä pyyhkiessä punertavaa paperiin... Ihan vielä en heitä kirvestä kaivoon, vaikka kyllähän tää aika varmasti nyt kp1:ksi kääntyy. Ei onneksi (vielä?) tunnu maailman isoimmalta pettymykseltä, olihan tää kiertokin aika mystillinen ja seuraavasta on hiukan paremmin perillä. Plus voin viettää raikulijuhannusta. :p
 
Kiitos onnitteluista. :Heartred

Meneekö la helmikuisiin? :happy:

Onko mitään oireita? :)

La menee ihan helmikuun loppuun. :)
Mua on paleltanut ihan kamalasti ja siitä jotenkin oon osannut jo epäilläkin raskautta, kaikissa raskauksissa ollut ensimmäinen oire. :dummy: Rintoja kutittaa ja tuntuu tosi painavilta. Alamahalla ollut pistelyä.

Onnea Oliwia! :love017

Me oltiin pari päivää reissussa, kiva oli hetki miettiä ihan muita juttuja - ainakin suurimman osan päivästä. Mä tein hätähousunegan tiistaiaamuna eli dpo7. :rolleyes: Tiputteluvuoto jatkunu vaihtelevana aina eiliseen asti, eilen en vuotanu yhtään mitään. Tänään testistä taas nega ja siinä pyyhkiessä punertavaa paperiin... Ihan vielä en heitä kirvestä kaivoon, vaikka kyllähän tää aika varmasti nyt kp1:ksi kääntyy. Ei onneksi (vielä?) tunnu maailman isoimmalta pettymykseltä, olihan tää kiertokin aika mystillinen ja seuraavasta on hiukan paremmin perillä. Plus voin viettää raikulijuhannusta. :p

Pidän peukkuja pystyssä, jos se nega vielä plussaksi muuttuisi! :Heartred Onko sulla ollut aiemmissa kierroissa tiputtelua?
 
Onnea @Oliwia ja paljon tarrasukkia!! :Heartred

täällä dpo12 ja turha optimismi on taas karissut. kaikennäkösiä oireita, mut ei vähääkään tunnu siltä et ois raskaana. viimeistään viikonloppuna varmaan alkaa menkat ja sit mentäis kolmanteen inssikiertoon tukevammalla lääkitysarsenaalilla.
 
Täällä dpo12 ja turha optimismi on taas karissut. kaikennäkösiä oireita, mut ei vähääkään tunnu siltä et ois raskaana. viimeistään viikonloppuna varmaan alkaa menkat ja sit mentäis kolmanteen inssikiertoon tukevammalla lääkitysarsenaalilla.

Minkälaisia oireita? :)
Olet kuitenkin malttanut olla testaamatta? :)

Kunpa ne menkat ei sieltä tulisikaan. :rolleyes:
Jos ei nyt ole tärpännyt niin toivottavasti tukevampi lääkitysarsenaali tuottaisi tulosta. :Heartred:Heartred
 
Pidän peukkuja pystyssä, jos se nega vielä plussaksi muuttuisi! :Heartred Onko sulla ollut aiemmissa kierroissa tiputtelua?

Niin kauan on toivoa, jos ei menkat kunnolla ala. :rolleyes: En usko saavani näin varhasessa vaiheessa tikkuihin mitään, kun viimeksikin plussasin vasta, kun menkat oli useemman päivän myöhässä. Testailen, kun en ihan tarkkaan voi nyt kiertopäivistä tietää.

Mulla ei oo ikinä ollu tiputtelua. Tää päiviä jatkunu tuhruttelu on ihan erilaista kuin mitä mun kuukautiset niukimmillaan (aika samanlaista kuin silloin ennen tyhjennystä), eikä tuo aamuinen verinen vuotokaan ihan tyypillistä kuukautisvuotoa ollut. :think005 Sekin muuttui jo hyvin vähäiseksi ruskeaksi, että enpä ihan vielä liputakaan menkkojen alkaneen.
 
[QUOTE="Oliwia, post: 4161768, member: 1113”]

En malttanut odottaa ihan iltaan asti vaan testailin nyt jo. Ehkä vähän vahvempi kuin eilen. :bag:

[/QUOTE]

Onnea Oliwia! :joyful: :cheers
 
Niin kauan on toivoa, jos ei menkat kunnolla ala. :rolleyes:

Pidetään peukkuja ettei alakaan! :smiley-angelic001

Mulla on itellä nyt (dpo5) jotenkin keskenään ristiriitaisia fiiliksiä. Toisaalta oon tosi rauhallisin mielin tällä hetkellä, tavallaan jo asennoitunutkin siihen että tuskinpa vielä tärppää. Toisaalta taas kuvittelen itelleni jo ties mitä oireita (kylmä, arat nännit jne), ja tiedän kyllä että harmittaa sitten kun menkat alkaa. Oon nyt Flohun kirjannut kaikki "oireeni" tarkasti ylös, ihan sitä varten että voin sitten ensi kierrossa kun taas kuvittelen kaikenlaista niin palata niihin oiremerkintöihini ja todeta ettei ne mitään tarkoita :grin Kun ihan turhaan kuvittelen liikoja kaikista tuntemuksista.

Nyt oikeestaan toivon että jos (ja kun...) ne menkat alkaa, niin alkaisi sitten jo ennen juhannusta, jotta voisin mökillä yhdessä perheen kanssa nauttia meidän perinteiset skumppalasilliset. :hilarious:
 
Minkälaisia oireita? :)
Olet kuitenkin malttanut olla testaamatta? :)

Kunpa ne menkat ei sieltä tulisikaan. :rolleyes:
Jos ei nyt ole tärpännyt niin toivottavasti tukevampi lääkitysarsenaali tuottaisi tulosta. :Heartred:Heartred
kaikenlaisia oireita, mutta ei samaa oloa kun raskautuessa :hilarious: siis ripulia, vatsajomottelua, turvotusta, palelua, rintajomotuksia, jalkasärkyä, valkovuotoa, jne. pikkasen kyllä jo tuli rusehtavaa aamusta, että tiputtelukin kehissä. jokakiertoinen vieras :finger: mä en testaa ennen kuin menkat on myöhässä, jos ei erityisesti tunnu siltä. ja nyt ei yhtään tunnu :rolleyes: kiitos, toivotaan että lääkitys auttaisi ja seuraava kierto olisi tuloksellisempi :joyful:
 
Onnea Oliwia! :love7 ihan selkeästi vahvistunut viiva! :hello2

Täällä odotellaan ovisplussaa edelleen. Tänään flon mukaan ois ovis, mutta aamun testi nega. Nyt tosin alavatsaa jomottelee vasemmalta puolelta, mutta mitään limoja tai muuta sellaista ei ole vieläkään.
Taitaa taas olla sellainen kierto, ettei ovista saa kiinni kun on enää yks liuskatesti jäljellä. :confused2 En tiedä pitäisikö se tehdä tänään illalla jos tää jomotus jatkuu vai vasta aamulla:dontknow
 
Takaisin
Top