Raskaaksi 2021

Pakko tulla itsekin komppailemaan, miten kiva keskusteluyhteisö tämä on <3 Itse olen useammin taustalla lukemassa ja samaistumassa tuntemuksiin, kun välillä omasta tilanteesta kirjoittaminen tuntuu pahalta.. Omassa lähipiirissä on paljon raskaana olevia/ juuri synnyttäneitä ja kaikilla tärppi käynyt max. toisessa kierrossa. Itsellä tällä hetkellä yk7, joten ihanaa tietää ettei ole tässä epätietoisuuden tilassa aivan yksinään.

Onnea kaikille plussanneille ja voimia kaikille niille, jotka ovat menetyksiä kohdanneet <3 Tällä hetkellä täällä odotellaan ovista loppuviikolle ja sitten saa taas alkaa jännäillä :nailbiting::angelic:

Hei vaan kaikki! Tätä päivää en uskonut tapahtuvan, että avaisin tämän foorumin vielä uudemman kerran.
En tiedä kuinka tarkkaan täällä uudet availevat taustojaan, mutta avataanpa silti :angelic:

Profiilin tänne olen avannut vuonna 2015, jolloin aloin odottamaan kaksosia. Tämä raskaus kuitenkin päättyi rv10. 2016 aloin odottamaan esikoistani, joka sittemmin syntyi vuonna -17. Siitä samaan syssyyn aloin odottamaan kuopustani vuonna -18. Lapsillani ikäeroa 1v10kk ja ajattelin että näin on hyvä.

Kuitenkin kappas, tapasin nykyisen mieheni jolla myös aikaisemmasta avioliitosta kaksi lasta. Ajattelimme ettei tähän uusperhe kuvioon taideta hankkia lapsia, mutta tämän vuoden alusta jotenkin miehelle iski toive kuitenkin vielä yhteisestä, joka paisui kuitenki ajatukseen yhteisistä :woot: Joten tässä sitä ollaan, uudelleen yrittämässä raskautua.

Kierukan poistin viime kuun lopulla ja tällä hetkellä mennään ensimmäistä kiertoa ilman ehkäisyä. Kierukan kanssa kierrot pysyivät suhteellisen tasaisina vaihdellen kp 28-35. Ilman kumia kuitenkin alettiin mennä vasta kp 16 lähtien. Tänään kp28 testasin, vaikkakin aika pienellä pidätyksellä, ja tulos oli negatiivinen joten tätiä odotellessa :shy:

Yksin en pärjää tämän odottelun ja kuumeilun kanssa koska asiasta ei tiedä muut kuin minä ja mies, joten tämä paikka on aivan mahtava anonyymi vertaistukiryhmä
:grin

Tervetuloa uudet kuumeilijat! Plussaa ja äkkiä jokaiselle!

Tää on ihan huippu foorumi, välillä meinaa pää hajota koko touhuun, onneks moni on samassa jamassa ja joka kuukausi aina jollekin tärppi käy. Ja ihana vertailla oireita, mies kun ei ihan niin kiinnostunut ole limojen koostumuksesta tms. Sehän luulee muutenkin tjottailevansa... :laughing025

Kp 4, täti pakkailee kamojaan.. Seuraava vierailu sopis vaikka 2023....

Meillä on virallisesti yk 5 (näiden kiertojen ajan oon vasta alkanu tikuttaa ovista ja ollaan yrittämällä yritetty). Kaks plussaa ja kaks varhaista keskenmenoa takana näiden viiden yrityskierron aikana.

Mä tein just Pregcheckin liuskatestin (dpo9) ja siihen ilmestyi "jotain". Joku tositosi haalee haamu tai viivanpaikka. Huomenna testailen uudestaan. :rolleyes:

Pyyhkiessä näkynyt hailukkaa ja nyt runsastumaan päin, eli eiköhän se vuoto sieltä ala, eli huomenna olis sit kp1 :meh: Ehkä ens kierrossa sitä malttaa ootella yli sen dpo11-12 ennenko tökkii yhdenyhtä testiä. Tai siihen että vuoto olis myöhässä… Nyt näillä spekseillä gynen veikkaus osu oikeeseen ja ovis oli kp13-14 yönä, mikä toisaalta ihan positiivista. :shy:

Täällä siis aluillaan (todennäkösesti huomenna) yk11 ja 3. Hoidollinen (ovulaation induktioon pcos:n vuoksi Letrozole ja irrotukseen Pregnyl-pistos) kierto :happy:
Mies saakin soitella ajan siemennestenäytteeseen vielä tän viikon aikana, kattoo mihin lie ajan saa.

Inocapsit itellä jatkuu raskausvitamiinien lisäksi ja miehellä käytössä Inoman. Luulen että tossa on ihan riittävästi troppeja lääkitysten päälle :hilarious:

Omanapailua tähän väliin.
Täällä kp 13 ja ovista odottelen. Ihan kun testit ois alkanut jo haaleneen. En tiedä onko ovis mennyt ohi jos piikki on ollut nopea. Digi vaan vilkuttaa. Vilkuttanut jo kp 9 lähtien.
Mulla on välillä tullut ovisplus jo kp 10 tai kp 12 nii sillä pohdin onko voinut mennä jo.

Lisäksi musta tuntuu, että greippimehu on vienyt mun mehut :hilarious: Se on ollut nyt kaksi kiertoa käytössä ja ei oo semmosia normaaleja ovislimoja tullut. Tai limoja ylipäätään vaikka yleensä ei paljoo liukkareita tarvii.
Voikohan se olla mahdollista, et johtuu greippimehustao_O

Tässä kierrossa ei ihan tallettelut varmaan mee nappiin, joten suuria odotuksia ei ole.

Jotenkin nykyään raskautuminen tuntuu tosi kaukaselta ajatukselta. Tai jotenkin siltä, että joku suuri ihme pitäisi tapahtua, että tulisin raskaaksi.. Niin kauan odotettu, että usko vähän loppuu.
Vaikka se on se mitä haluaa enemmän kun mitään, niin se tuntuu epätodelliselta, että joskus voisi olla raskaana.
Hankalaa ehkä edes selittää, enkä tiiä tunteeko joku muu samoin. :anyone

Täällä kp 13 ja ovista odottelen. Ihan kun testit ois alkanut jo haaleneen. En tiedä onko ovis mennyt ohi jos piikki on ollut nopea. Digi vaan vilkuttaa. Vilkuttanut jo kp 9 lähtien.
Mulla on välillä tullut ovisplus jo kp 10 tai kp 12 nii sillä pohdin onko voinut mennä jo.

Lisäksi musta tuntuu, että greippimehu on vienyt mun mehut :hilarious: Se on ollut nyt kaksi kiertoa käytössä ja ei oo semmosia normaaleja ovislimoja tullut. Tai limoja ylipäätään vaikka yleensä ei paljoo liukkareita tarvii.

Tässä kierrossa ei ihan tallettelut varmaan mee nappiin, joten suuria odotuksia ei ole.

Jotenkin nykyään raskautuminen tuntuu tosi kaukaselta ajatukselta. Tai jotenkin siltä, että joku suuri ihme pitäisi tapahtua, että tulisin raskaaksi.. Niin kauan odotettu, että usko vähän loppuu.
Vaikka se on se mitä haluaa enemmän kun mitään, niin se tuntuu epätodelliselta, että joskus voisi olla raskaana.

Hei vaan kaikki! Tätä päivää en uskonut tapahtuvan, että avaisin tämän foorumin vielä uudemman kerran.
En tiedä kuinka tarkkaan täällä uudet availevat taustojaan, mutta avataanpa silti :angelic:

Profiilin tänne olen avannut vuonna 2015, jolloin aloin odottamaan kaksosia. Tämä raskaus kuitenkin päättyi rv10. 2016 aloin odottamaan esikoistani, joka sittemmin syntyi vuonna -17. Siitä samaan syssyyn aloin odottamaan kuopustani vuonna -18. Lapsillani ikäeroa 1v10kk ja ajattelin että näin on hyvä.

Kuitenkin kappas, tapasin nykyisen mieheni jolla myös aikaisemmasta avioliitosta kaksi lasta. Ajattelimme ettei tähän uusperhe kuvioon taideta hankkia lapsia, mutta tämän vuoden alusta jotenkin miehelle iski toive kuitenkin vielä yhteisestä, joka paisui kuitenki ajatukseen yhteisistä :woot: Joten tässä sitä ollaan, uudelleen yrittämässä raskautua.

Kierukan poistin viime kuun lopulla ja tällä hetkellä mennään ensimmäistä kiertoa ilman ehkäisyä. Kierukan kanssa kierrot pysyivät suhteellisen tasaisina vaihdellen kp 28-35. Ilman kumia kuitenkin alettiin mennä vasta kp 16 lähtien. Tänään kp28 testasin, vaikkakin aika pienellä pidätyksellä, ja tulos oli negatiivinen joten tätiä odotellessa :shy:

Yksin en pärjää tämän odottelun ja kuumeilun kanssa koska asiasta ei tiedä muut kuin minä ja mies, joten tämä paikka on aivan mahtava anonyymi vertaistukiryhmä
:grin

Tervetuloa mukaan! :greet025

Meillä on periaatteessa yk -1. :rolleyes: Piti kyllä jo huhtikuussa aloittaa yritys, mutta ensin miehen isä sairastui vakavasti koronaan ja meni se kierto ihan ohi. Ja sitten alkoi olla rokotukset jo niin lähellä, että päätettiin odottaa, että saan sen koronarokotuksen (täällä Saksassa ei edelleenkään rokoteta raskaana olevia kuin erityistapauksissa). Kahden viikon päästä saan sen vihdoin, jee! :happy: Olen nyt silti täällä pyörinyt, kun en vaivautunut vaihtamaan muutamaksi kuukaudeksi yritystä odottavien puolelle. Onneksi ei ole kukaan hätistellyt täältä pois. :grin

Tuttu tunne. :sorry:
Aina vaan ollut olo, että jos onkin jotakin vikaa itsessä, vaikka näin ei pitäisi ajatella ennen kuin on todistettu. On vain selittämätön tunne.

Takaisin