Raskaaksi 2021

Hei taas omanapailen. :angelic:

Tänään viimein se vähäinenkin hailura r-tesissä oli poissa. :dance011
(niin samalla haikeaa kuin iloista se onkin :sorry:)

Ja ovulaatiotestikään ei ole enään kirkuvan punainen. :smug:
Joten jos järjellä ajattelen niin nyt/jos/kun se seuraavan kerran lähtee tummenemaan on kyse ovulaatiosta. :rolleyes:

Oireita ei vielä ole. Yleensä ne ovat olleet erittäin selvät, että ei edes testejä tarvitsisi. :)

Nippailuja on siellä sun täällä eikä vain toisella puolen, joten tuskin vielä ovulaatioon liittyvää. :)

Limoja ja haluja oli viikonloppuna, mutta ne eivät tietenkään voineet olla vielä ovulaatiosta johtuvaa joten olivat varmaan imelän romanttisen hotelli loman ansiota. :hilarious:

Viimeisimmät kierrot ennen raskautta oli kellon tarkasti 26pv ja ovulaatio kp16. :)
Saa siis nähdä kerkiikö tässä "kierrossa" nyt ollenkaan tulla ovulaatiota tai venyykö tämä eka kierto todella pitkäksi.

Ja uskaltaisiko tässä kierrossa vielä edes hyödyntää ovulaatiota? :dontknow
Vaikka tuskin tärppäisi jos keho ei olisi toipunut ja siihen valmis. :think005

Uskaltaa hyödyntää oviksen, jos vaan itestä siltä tuntuu:happy: Toivottavasti ei kierto venyisi! :Heartpink
 
Hellou. Täällä yk 11 kp 18 ja ovista ei oo vielä tullu. Cbn digi on vilkkunu 3 päivää hymynaamaa et jospa se huomenna muuttuu pysyväksi hymynaamaksi. Saapa nähä millon ne miehen siemennesteanalyysi tulokset tulee ku kuulemma postin kautta ne lähettää kotia ne.
 
Täällä dpo 7. Alusta asti ollut sellainen olo, että ei ole meidän kierto tämä. Toki talleteltiin oviksen molemmin puolin ja ovispäivänä, joten kaikki on mahdollista. Ajattelin testata vasta dpo 13 tai 14 jos tarve..
 
Miten Fallilla on tikuttelut jatkunut? Onko kummassakaan muutosta? :)

Nyt kävi tässä kierrossa niin että ovistikut näyttäneet vaan hailakkaa viivaa, tänään ei juurikaan mitään enää...Viime kierrossa oli kp 11 vahva viiva tikussa ja hymynaama digitaalisessa. Tänään on kp 12. Harmittaa, mutta ei voi mitään :sad001

Ihana kun jaksat täällä kysellä muiden kuulumisia, arvostan! :Heartred
 
Kerran 20. välilehdellä käyn huutelemassa väliin, sori.. Napasankari iskee taas :hilarious:

yk8, kp 22/30, dpo jotain väliltä 3-6 (ei tuntunut kovin tarkkaan oireet ja tikutustauko tässä kierrossa, limat kuitenkin oli selkeät). Nyt sitten vilu, väsy ja tissit tiedostan koko ajan, varsinkin nännit. Pitkät päällä lähes jatkuvalla syötöllä, miehellä on kivaa :joyful:
Nippailee, tuikkii ja pientä jomoa siellä sun täällä. Haluaisin sanoa että nyt tuntuu plussalta, mutta en halua jinxata :nailbiting:

Ole nyt meidän kierto :smiley-angelic001
 
Nyt kävi tässä kierrossa niin että ovistikut näyttäneet vaan hailakkaa viivaa, tänään ei juurikaan mitään enää...Viime kierrossa oli kp 11 vahva viiva tikussa ja hymynaama digitaalisessa. Tänään on kp 12. Harmittaa, mutta ei voi mitään :sad001

Ihana kun jaksat täällä kysellä muiden kuulumisia, arvostan! :Heartred

Kiitos. :Heartred Toki se on vain tämä minun sisäinen Ulla Taalasmaani joka kyselee ja haluaa tietää kaiken. :wink
No ei! :hilarious: Mun mielestä on ihanaa, kun täällä foorumilla on samankaltaisissa tilanteissa olevia ihmisiä. Samojen ajatusten ja kysymysten äärellä. Sitten varsinkin, kun omassa kierrossa on nyt tylsä vaihe menossa niin on kivaa myötä elää teidän muiden kierroissa. :smiley-ashamed005 :Heartred

Olisikos se sylkitesti sitten voinut olla oikeassa? :think005 Jos se ovulaatio olikin silloin? Pääsittekö hyödyntämään sitä?
Nuo liuskat, kun on välillä vähän mitä sattuu ja olen ymmärtänyt, että niillä ovulaatio voi mennä helpostikkin ohi.

Tai sitten sinulla on vielä tulossa hyvin kypsytelty yksilö. :happy:

esim. minulle kp12 olisi aikaista. :hilarious:
 
Kiitos. :Heartred Toki se on vain tämä minun sisäinen Ulla Taalasmaani joka kyselee ja haluaa tietää kaiken. :wink
No ei! :hilarious: Mun mielestä on ihanaa, kun täällä foorumilla on samankaltaisissa tilanteissa olevia ihmisiä. Samojen ajatusten ja kysymysten äärellä. Sitten varsinkin, kun omassa kierrossa on nyt tylsä vaihe menossa niin on kivaa myötä elää teidän muiden kierroissa. :smiley-ashamed005 :Heartred

Olisikos se sylkitesti sitten voinut olla oikeassa? :think005 Jos se ovulaatio olikin silloin? Pääsittekö hyödyntämään sitä?
Nuo liuskat, kun on välillä vähän mitä sattuu ja olen ymmärtänyt, että niillä ovulaatio voi mennä helpostikkin ohi.

Tai sitten sinulla on vielä tulossa hyvin kypsytelty yksilö. :happy:

esim. minulle kp12 olisi aikaista. :hilarious:

Ihana Ulla siellä! :hilarious: Kyllä, tämä foorumi auttaa omaa jaksamista. Ja vie välillä myös ajatuksia pois omasta tilanteesta.

Mulla on siis tähän asti aina ovistestit ollut positiiviset kp 11-12.
Jos se sylkitesti piti paikkaansa niin se hyödynnettiin oikein hyvin :love022
En siihen kyllä oikein luota mutta toivon toki!

Nyt odotellaan kovasti sun ovista! :happy093.:smiley-angelic001
 
Tulin vaan sanomaan mitä olen ajatellut jo pitkään, myös mun mielestä Pillow on ihana tyyppi :Heartred
 
Kerran 20. välilehdellä käyn huutelemassa väliin, sori.. Napasankari iskee taas :hilarious:

yk8, kp 22/30, dpo jotain väliltä 3-6 (ei tuntunut kovin tarkkaan oireet ja tikutustauko tässä kierrossa, limat kuitenkin oli selkeät). Nyt sitten vilu, väsy ja tissit tiedostan koko ajan, varsinkin nännit. Pitkät päällä lähes jatkuvalla syötöllä, miehellä on kivaa :joyful:
Nippailee, tuikkii ja pientä jomoa siellä sun täällä. Haluaisin sanoa että nyt tuntuu plussalta, mutta en halua jinxata :nailbiting:

Ole nyt meidän kierto :smiley-angelic001

Kuulostaa hyvältä! :hello2 Peukut pystyssä! :thumleft
 
Taisin missata oviksen tässä kierrossa. :confused: Tiistaina oli munanvalkuaislimat ja ovistestin viiva melko vahva, muttei yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ja keskiviikkona sitten jo heikompi (tosin oli kyllä myös liian laimeaa pissaa, kun olin juonut niin paljon - ei näin kuumalla säällä halua rajoittaa juomista kyllä yhtään!). Ja sen jälkeiset päivät vain heikko viiva, nyt kp 20. Veikkaan siis, että ovisplussa olisi tullut ehkä keskiviikkoaamuna. No, menkoista sen sitten näkee.

Ei sillä, eipä sillä ole tässä kierrossa väliäkään. :p Kunhan ihmettelen, kun en ole ikinä missannut sitä ja ovisplussa on yleensä näkynyt hyvin sekä aamulla että illalla.

Ovis oli sittenkin kamalan myöhään! Olin jo lopettanut testailut tämän kierron osalta, mutta tänään tuli sellaiset limat ja tuntemukset, että testasinpa kuitenkin, ja ihan selvä ovisplussa. Lieköhän stressi viivyttänyt ovista, kun nyt on kuitenkin kp 23. :rolleyes: Yleensä minulla on kierto 27-29 päivää.
 
Kiitos. :Heartred Toki se on vain tämä minun sisäinen Ulla Taalasmaani joka kyselee ja haluaa tietää kaiken. :wink
No ei! :hilarious: Mun mielestä on ihanaa, kun täällä foorumilla on samankaltaisissa tilanteissa olevia ihmisiä. Samojen ajatusten ja kysymysten äärellä. Sitten varsinkin, kun omassa kierrossa on nyt tylsä vaihe menossa niin on kivaa myötä elää teidän muiden kierroissa. :smiley-ashamed005 :Heartred

Tää foorumi on kyllä ihan huippu paikka! :Heartred Vaikka mulla onkin pari kaveria, jotka yrittää vauvaa myös, niin silti meillä on tosi erilaiset tilanteet. Koen, että täällä pystyy paremmin samaistumaan muihin ja saa sitä vertaistukea.

Mulla ois dpo 9 tänään ja oireita kyllä olis. Eilen alkoi palelu, joka on ollut kaikissa raskauksissa se ensimmäinen oire. Rinnat tuntuu tosi oudoilta, ihan turvoksissa ja kutisee ja vihloo. Pitkät päällä koko ajan. :hilarious: Tekis mieli testailla tänään uudestaan ja jatkaa testailua joka päivä siihen asti, että tulee plussa tai menkat. :bag: Tosi malttamaton fiilis.
 
Eipä oo viiva eilisestä juurikaan muuttunut, kp27/31 ja dpo12-13 :sorry: eiköhän tässä ootella sit vaan vuotoa ja vaihtumista yk11 ja 3. Hoitokiertoon. :pale Typerintä on, et lauantaina alko kuvottava olo joka vielä jossain määrin jatkuu. Nännien arkuuskin on vielä läsnä ja tissit turvoksissa - kaipa nää sit on vaan jotain menkkoja edeltäviä oireita vaikka viimetteeks nännien arkuus ja turvotus katoskin muutamaa päivää ennen vuotoa.

Harmittaa. Harmittais toki varmaan menkkojen alkaessakin vaikken olis testannutkaan. Mies saa käydä näytteen antamassa tässä piakkoin, tuleepa sekin tutkittua. Maaliskuun vauvaa siis yrittämään seuraavaksi. Osuis LA mun synttäreille ens kierrossa… :rolleyes:
 
Tää foorumi on kyllä ihan huippu paikka! :Heartred Vaikka mulla onkin pari kaveria, jotka yrittää vauvaa myös, niin silti meillä on tosi erilaiset tilanteet. Koen, että täällä pystyy paremmin samaistumaan muihin ja saa sitä vertaistukea.

Mulla ois dpo 9 tänään ja oireita kyllä olis. Eilen alkoi palelu, joka on ollut kaikissa raskauksissa se ensimmäinen oire. Rinnat tuntuu tosi oudoilta, ihan turvoksissa ja kutisee ja vihloo. Pitkät päällä koko ajan. :hilarious: Tekis mieli testailla tänään uudestaan ja jatkaa testailua joka päivä siihen asti, että tulee plussa tai menkat. :bag: Tosi malttamaton fiilis.

Mulla myös oletettavasti dpo9, ihan varma en oo.
Hätähousuna kans tein jo eilen testin ja tänään myös. Tän päiväsessä näkyy livenä viivanpaikka tai haamujen esiäiti :laughing002
Eilen sektioarpi kipuili. Ei oo tolleen kipuillu paranemisen jälkeen.
 

Liitteet

  • IMG_20210615_091546.jpg
    IMG_20210615_091546.jpg
    871.2 KB · Katsottu: 149
Minustakin on ihanaa, että täältä foorumilta saa vertaistukea. :happy: Ensinnäkään en ole kertonut yrityksestä kenellekään (siis mies toki tietää :grin), ja siksi toisekseen, vaikka joku nyt tietäisikin yrityksestä, niin en minä nyt ihan kelle tahansa selostaisi jostain ovislimoista. :hilarious: Eikä siihen piinapäivien jännitykseen, oireiden bongaamiseen, suureen toiveikkuutteen ja toisaalta pettymyksiin osaa niin samaistua, jos ei itse ole samassa tilanteessa. Kiitos siis kaikille! :Heartred
 
Minustakin on ihanaa, että täältä foorumilta saa vertaistukea. :happy: Ensinnäkään en ole kertonut yrityksestä kenellekään (siis mies toki tietää :grin), ja siksi toisekseen, vaikka joku nyt tietäisikin yrityksestä, niin en minä nyt ihan kelle tahansa selostaisi jostain ovislimoista. :hilarious: Eikä siihen piinapäivien jännitykseen, oireiden bongaamiseen, suureen toiveikkuutteen ja toisaalta pettymyksiin osaa niin samaistua, jos ei itse ole samassa tilanteessa. Kiitos siis kaikille! :Heartred

Tämä nimenomaan! Kiitos kaikille vertaistuesta ja myötäelämisestä. Tää on aivan huippupaikka. :Heartpink

Mekään ei olla kenellekään kerrottu yrityksestä, paitsi mun parhaalle ystävälle. Mutta tosiaan enpä hänellekään viitsi mistään ovulaation metsästyksestä tai ovislimoista jaaritella, tai muutenkaan aiheesta ihan kamalasti höpöttää, etenkään kun hänkin toivoisi lasta, muttei ole puolisoakaan tällä hetkellä, ja tiedän että se on hänelle iso kipukohta.
 
Mulla myös oletettavasti dpo9, ihan varma en oo.
Hätähousuna kans tein jo eilen testin ja tänään myös. Tän päiväsessä näkyy livenä viivanpaikka tai haamujen esiäiti :laughing002
Eilen sektioarpi kipuili. Ei oo tolleen kipuillu paranemisen jälkeen.

Olispa haamujen esiäiti ja vahvistuis kunnon plussaks asti! :woot: :Heartred Milloin ajattelit testailla seuraavan kerran? :)
 
Ajattelin tulla tänne jännäilemään. Luulin, että tässä kuussa ei ollut ovista, kun mulla ollut aina ovis kp 12-16 oon vuodesta 2017 ollut ilman ehkäisyä ja sillä välillä 2 alkanutta raskautta.

Testailin ovista normaaliin tapaan ja kun kp 16 ei näkynyt mitään luovutin. No sunnuntaina kp 18 alkoikin ihan hirveät oviskivut ja tästä tulikin sitten ensimmäinen virallinen yrityskierto :wacky:

Oon tänne siis kurkkinut jo muutaman kk mutta, ollaan menty vielä varmoilla päivillä.

Hain heti kaikista sovelluksista kaikki mahdolliset oireet 2018 ja 2019 alkaneista raskauksista :hilarious:

Tänään siis kp 20 ja dpo 1
 
Takaisin
Top