Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Isosti voimia sinne ja rakkautta varsinkin miehellesi!!! Kovia tunteita noi on käydä läpi
Edit. Uskon kyllä että miehesi muuttaa mielensä kuiteskin. Munkin mies oli eka ehdoton biologisen lapsen saannista, mutta nyt kun meillä on pikkupoika, niin sanoi ettei sillä oikeastaan olisi edes väliä olisiko saanut alkunsa hänestä vai lahjasiittiöillä. Se rakkaus kuitenkin kumpuaa jostain ihan muualta kuin siitä onko lapsella sama perimä![]()
Samaa mieltä kuin pingviiniemo.
Mä uskon että se alkushokki puhuu melko vahvasti lahjasoluja vastaan aina ja toivo laitetaan siihen biopsiaan. Naisellehan lahjamunasolut eivät välttämättä olisi niin iso juttu loppujen lopuksi, kun itse sen lapsen saa kantaa kuitenkin. Miehellä tilanne on vähän eri. Ihmiset onnittelevat isää, "hyvää työtä", "pistit sitten vaimon paksuksi" jne. Sosiaalinen paine on miehillä tuossa asiassa varmasti valtava. Me yritettiin vaan sivuuttaa nuo kommentit silloin. Esikoisen vauva-aikana häntä sanottiin usein isän näköiseksi. Ihmiset näkevät mitä he haluavat nähdä tai mitä uskovat näkevänsä.
Saattaahan se olla, että jos biopsiassakaan ei näy siittiöitä, niin puoliso alkaa sitten vasta tosissaan pohtia lahjasoluja. Siihen asti kaikki toivo laitetaan sen oman biologisen jälkeläisen mahdollisuuteen.
![]()

Ja ulkonäköasiaan on kommentoitava, että nykyinen mieheni ja poikani kun ovat täällä jossain olleet niin on kommentoitu kuinka paljon samaa näköä heissä onkaan
Tuntemuksiinkaan ei kerkeä kiinnittää huomiota kun ympärillä pyörii porukkaa ja poika haluaa polskia järvessä jatkuvasti. Muahan se ei haittaa, kun kasvattaisin evätkin kesäksi jos vaan voisin 

En tiedä onko vaan toiveajattelua tai lumevaikutusta, mutta kroppakin tuntuis siltä, että oikeaan suuntaan ollaan menossa. Alavatsan nipistelyä, tissien turvottelua, halujakin olis... 
Kyllä siinä punainen viiva näkyi hänenkin mielestään.Ei tarvinnut kauan viivaa odotella, ja vahvistui tuosta vielä. Nämä ei ole mulle turhia viivoja antaneet, joten vihdoin se plussa tuli meillekin
Toivotaan, ettei vuoto ala. Kp27/30-31 vasta.
Onnea todella paljon Oreo! 
Paljon onnea! Ihan on selkeä viiva!Mahtavaa!!!Onnea todella paljon Oreo!
![]()
Ei tarvinnut kauan viivaa odotella, ja vahvistui tuosta vielä. Nämä ei ole mulle turhia viivoja antaneet, joten vihdoin se plussa tuli meillekin
Muoks. Ja pyysin vielä miehenkin katsomaan, koska en tiedä luotanko omiin viivalaseihinKyllä siinä punainen viiva näkyi hänenkin mielestään.

Mahaa nippailee lupaavasti ja limoja riittää naapurillekin asti.
Lopetin kuopuksen imetyksen melkein muutama viikko sitten, veikkaan että sillä on vaikutusta tähän kierron venymiseen.Ei tarvinnut kauan viivaa odotella, ja vahvistui tuosta vielä. Nämä ei ole mulle turhia viivoja antaneet, joten vihdoin se plussa tuli meillekin
Muoks. Ja pyysin vielä miehenkin katsomaan, koska en tiedä luotanko omiin viivalaseihinKyllä siinä punainen viiva näkyi hänenkin mielestään.

Kiitos Hope. Itse en jotenkin edes osannut odottaa, että tuollainen voisi olla mahdollista. En koskaan tullut ajatelleeksi, että se voisi olla miehelle mahdotonta. Hassua sinänsä.Navenelle ja miehelle täältäkin zemppihalauksetEn tiedä miks, mutta oon jostain syystä pelännyt että kävis just noin... Ja miehellehän toi on tosi kova kolaus
Elämä on välillä niin kurjaa.... Toivottavasti löytyis joku hyvä ratkaisu asiaan
![]()

Onnea!Ei tarvinnut kauan viivaa odotella, ja vahvistui tuosta vielä. Nämä ei ole mulle turhia viivoja antaneet, joten vihdoin se plussa tuli meillekin

Saattaisin tulkita jopa plussaksi. Ehkä vahvistuvat vielä huomiseen?
Varsinaisia limoja ei oo kuitenkaan vielä näkynyt.