Oliwia
Näppärä viestien naputtelija
Täällä mies nyt sitten ilmoitti ihan yllättäen että vauva saa tulla jos on tullakseenEn olis uskonut että ainakaan näin nopeasti tähän asti päästään, tai menihän tässä 5kk ja monenlaiset lähestymistavat ja keinot tuli käytettyä
Olin kuitenkin ihan varma että vaikka nyt vähän rupes lämpeemään ajatukselle, et menis vielä kauan ennen kuin päästään tositoimiin tai sitten päättää ettei tosiaankaan halua, i’m happy
Yrittämällä yrittää ei halua, vaan rennosti että tulee jos on tullakseen ( näin ainakin toistaseksi). Näin itsekin haluan, mutta mulle tietty vaikeempaa kun tiedän kuitenkin oireista millon ovis ja tietenkin pystyn itse aktiivisemmin yrittämään ja seuraamaan tilannetta
Yritän kuitenkin jatkaa elämää mahd. normaalisti ja stressaamatta... Meillä kuitenkin elämä näinkin ihanaa ja paljon harrastuksia, lasten harrastuksia, reissuja, töitä yms. Tietenkin toivon maailman eniten että tärppi käy, mut tärkeintä et mies ylipäätään lähti tähän mukaan, ja että ainakin ollaan annettu vauvalle mahdollisuus tulla
Jotenkin elämästä tuli taas astetta jännempää, kun raskautumisen mahdollisuus on kokoajan olemassa
![]()
Voi miten ihana uutinen!

Olin kuitenkin ihan varma että vaikka nyt vähän rupes lämpeemään ajatukselle, et menis vielä kauan ennen kuin päästään tositoimiin tai sitten päättää ettei tosiaankaan halua, i’m happy
Yritän kuitenkin jatkaa elämää mahd. normaalisti ja stressaamatta... Meillä kuitenkin elämä näinkin ihanaa ja paljon harrastuksia, lasten harrastuksia, reissuja, töitä yms. Tietenkin toivon maailman eniten että tärppi käy, mut tärkeintä et mies ylipäätään lähti tähän mukaan, ja että ainakin ollaan annettu vauvalle mahdollisuus tulla
Niiiin outo tuntemus oli alavatsalla kohdun tienoilla illalla ettei tosikaan, semmonen kivuton puristava aaltomainen tunne muutamaan kertaan
Ja ”oireet” pysyneet samana, mies hihkuu innosta kun kyselee et joko vuotaa ja toteen että ei... 

Toivotaan, että näin on!

en tse uskaltanut edes ostaa