Raskaaksi 2021

Täällä mies nyt sitten ilmoitti ihan yllättäen että vauva saa tulla jos on tullakseen:hello2:love7 En olis uskonut että ainakaan näin nopeasti tähän asti päästään, tai menihän tässä 5kk ja monenlaiset lähestymistavat ja keinot tuli käytettyä:laughing002 Olin kuitenkin ihan varma että vaikka nyt vähän rupes lämpeemään ajatukselle, et menis vielä kauan ennen kuin päästään tositoimiin tai sitten päättää ettei tosiaankaan halua, i’m happy:Heartred Yrittämällä yrittää ei halua, vaan rennosti että tulee jos on tullakseen ( näin ainakin toistaseksi). Näin itsekin haluan, mutta mulle tietty vaikeempaa kun tiedän kuitenkin oireista millon ovis ja tietenkin pystyn itse aktiivisemmin yrittämään ja seuraamaan tilannetta:smug: Yritän kuitenkin jatkaa elämää mahd. normaalisti ja stressaamatta... Meillä kuitenkin elämä näinkin ihanaa ja paljon harrastuksia, lasten harrastuksia, reissuja, töitä yms. Tietenkin toivon maailman eniten että tärppi käy, mut tärkeintä et mies ylipäätään lähti tähän mukaan, ja että ainakin ollaan annettu vauvalle mahdollisuus tulla:Heartred Jotenkin elämästä tuli taas astetta jännempää, kun raskautumisen mahdollisuus on kokoajan olemassa:happy093

Voi miten ihana uutinen! :Heartred:Heartred:love7

Kp31 ja dpo14. Ei oo tiputtelu runsastunu, eikä vuoto alkanut, eilen illalla taaskaan mitään ollut :smiley-ashamed004 Niiiin outo tuntemus oli alavatsalla kohdun tienoilla illalla ettei tosikaan, semmonen kivuton puristava aaltomainen tunne muutamaan kertaan :wideyed: Ja ”oireet” pysyneet samana, mies hihkuu innosta kun kyselee et joko vuotaa ja toteen että ei...

Katotaan, onko vuoto alkaakseen nyt sit tässä lähipäivinä... Pregnylin pistosta nyt on kuitenkin se 15 päivää.

Hei taas pitkästä aikaa! Onnittelut plussanneille ja tsempit muille kanssapiinailijoille.

Pidin taukoa (myös), koska tuli liikaa stressiä koko hommasta ja työstressi vei myös mennessään. Viimeksi kun kirjottelin tais olla kp 36, jolloin tein tyylipuhtaan negan. Se kierto venyikin 37-38 päiväiseksi. Ai että kuinka ketutti:banghead:. Nyt edellinen kierto oli onneksi taas 31 päivää. Tässä kierrossa on taas piinapäivät käynnissä, eli kp 21:grin. Eli nyt seuraa omanapailua tuntemuksista:

viime torstaina ja perjantaina (kp 15-16) alavatsaa turvotti todella oudosti ja oli todella pinkeä, pientä kipuilua. Tiistaina (kp 20) tuli pikkasen rusehtavaa vuotoa, alavatsa kramppasi noin tunnin. Nyt pohdiskelen kaiken googlettamisen jälkeen näitä juttuja. Molemmat vois olla ajoituksensa puolesta ovulaatio-oireilua, koska kierto on normisti mulla se 29-32 päivää. Toiveikkaana toki huvitin itseäni ajatuksella, että kp 20 oireet olis viitannut kiinnittymiseen:hilarious::rolleyes:. Tuskin noin nopeasti voisi tapahtua vai mitä mieltä olette? Toki oon ovulaatiokivuista lukenut, että kipuilu vois ajoittua ovulaation aikaan tai myös pari päivää ennen ja jälkeen ovulaation.

Hei taas pitkästä aikaa! Onnittelut plussanneille ja tsempit muille kanssapiinailijoille.

Pidin taukoa (myös), koska tuli liikaa stressiä koko hommasta ja työstressi vei myös mennessään. Viimeksi kun kirjottelin tais olla kp 36, jolloin tein tyylipuhtaan negan. Se kierto venyikin 37-38 päiväiseksi. Ai että kuinka ketutti:banghead:. Nyt edellinen kierto oli onneksi taas 31 päivää. Tässä kierrossa on taas piinapäivät käynnissä, eli kp 21:grin. Eli nyt seuraa omanapailua tuntemuksista:

viime torstaina ja perjantaina (kp 15-16) alavatsaa turvotti todella oudosti ja oli todella pinkeä, pientä kipuilua. Tiistaina (kp 20) tuli pikkasen rusehtavaa vuotoa, alavatsa kramppasi noin tunnin. Nyt pohdiskelen kaiken googlettamisen jälkeen näitä juttuja. Molemmat vois olla ajoituksensa puolesta ovulaatio-oireilua, koska kierto on normisti mulla se 29-32 päivää. Toiveikkaana toki huvitin itseäni ajatuksella, että kp 20 oireet olis viitannut kiinnittymiseen:hilarious::rolleyes:. Tuskin noin nopeasti voisi tapahtua vai mitä mieltä olette? Toki oon ovulaatiokivuista lukenut, että kipuilu vois ajoittua ovulaation aikaan tai myös pari päivää ennen ja jälkeen ovulaation.
Ihan hyvin voi tulla tästä kierrosta plussa.

Huomenta kaikille :hello

Olen tarkoituksella nyt pitänyt vähän taukoa näiden raskausjuttujen lueskelemisesta, kun meinaa stressata ja huolettaa sitten enemmän. Aloitin tässä kierrossa siis gelee royale tabletit ja nyt on ovulaatio ihan hukassa :wtf

Ei ole ollut oviskipuja, jotka yleensä alkaa jopa 5 päivää ennen ovista. Nyt Kp15 menossa, eikä mitään. Kolme negaa ovistestiä olen tehnyt nyt aamuisin. Alkaa kohta olla jo vähän myöhäistäkin kohta ovuloida, kun kierto on nykyisin niin lyhyt.

Mullakin alkaa mennä jo kohta usko tähän koko hommaan.

Voin niin samaistua... Reilu viikon päästä pitäis itellä alkaa menkat, ja toivon niin että ens kierrossa ovuloisin..

Täällä kp 25 ja dpo 9. Vielä en uskalla testailla. :rolleyes:

Täällä kp 22 ja Dpo 9, huomenna testaan. En kykene enää odottamaan vaikka tiedän että kannattaisi. Kaiken maailman oireet löytyy, ja pelottaa jo valmiiksi jos tiputaan korkeelta ja kovaa:nailbiting::smiley-angelic001

Kiitos, on tää kyllä aika pyllystä. Sitten kun vielä nuo lapset tossa hoidettavana. Niin on kyllä menty silleen helpoimman kautta ja laitettu vaan nopeaa ruokaa ja piirrelty/katsottu elokuvia.

Ja hei, tsemppiä sinnekin ja plussatuulia!

voiei, kaikki sympatiat sinne!
Meillä oli kans vappuna kaikki kolme lasta ja minä 40 asteen kuumeessa yhtä aikaa. Ei onneksi ollut koronaa, mutta raskasta silti hoitaa tosi kipeenä lapset. Mies onneks sattu olemaan lomalla ja apuna, mutta tiedättehän te miten äidit sairastaa x) 38 ei tuntunu tuom 40 jälkeen ees kovin pahalta tuossa kotitöitä tehdessä ja touhutessa, vaan melkein jo ihan normaalilta .. :D

pikaista paranemista!

onnea plussista !!!

Mulla on ollut kaksi keskenmenoa rv 6+ Ja ekana oireena ollut viivojen haaleneminen/ei oo vahvistunut enää.. Ja sit alkanut vuoto, hyytymät ja kovat kuukautiskivut.. vuoto ollut paljon runsaampaa kun normaali kuukautiset ja kestänyt vähän pidempään.

Mutta sit taas kun esikoista odotin niin vuosin rv5+1 yhden päivän melko voimakkaastikin.. ilman kipuja.. mutta kaikki oli hyvin alkuraskauden ultrassa :) Eli vuoto voi olla myöa ihan normaalia.

Muokattu viimeksi:
Testaan usein aamuisin, kun juon niin paljon vettä, etten pysty pidättelemään riittävän pitkää aikaa iltapäivisin :joyful: Toivotaan, että näin on!

Se varmaan lukee noissa pc ovisliuskojen ohjeissa, mutta kuinkahan kauan näissä tulee pitää virtsaa rakossa iltapäivällä. Onko se 2 vai 4h o_O
Mä juon kanssa 3l vettä päivässä ja en saa juuri koskaan vahvempaa viivaa kuin kontrolli, mutta se antaa osviittaa kuitenkin milloin se on. Mun huippu on myös ohi yhdessä iltapäivässä, joten testaan nykyään klo 14 ja 18, juuri ennen ruokista. Oon jotenkin luopunut toivosta, että saisin tosi tumman viivan, mutta ainakin lämpöjen mukaan ovis kuitenkin tapahtuu.

Ihanaa kun sai tänään aloittaa ovulaation tikutuksen, että saa tähän yrittämiseen ja päivien kulumisen odotteluun jotain konkreettista tekemistä. Aamulla testasin 2 hormonin digiin tyhjän ympyrän pohjalle ja iltapäivästä liuskalla. Ostin nyt noita liuskoja ovulaation testaamiseen niin ison pinon, että voin testata monta kertaa päivässä kun ovulaatio alkaa lähestyä, kun digi on vilkuttanut pari päivää. Mielenkiintoista nähdä miten tuo km on vaikuttanut hormoneihin ja viivästyttääkö ovulaatiota ja miten monta päivää. Oma arvaus on, että ehkä 2-5 päivää pidempi kierto vois olla tulossa ja ovis raskaushormonin poistumisen takia sen verran tulla viiveellä.

Täällä on kyllä niin selkeät menkkaoireet, joten ei viitsi edes testailla. Eiköhän ne viikonloppuna taas ala. :banghead:

Tosin positiivista on, että taaskaan ei ole ollut tiputtelua, minkä luulisin olevan hyvä merkki. :smug:

Tokaan letrokiertoon siis, kp1:banghead: Kyllähän se nyt jäi joksikin kiinnittymisyritykseksi tai kemialliseksi, mutta positiivista on et ovis tapahtui, koska luteaali jäi tasan 14 päiväiseksi ilman keltarauhashormonikuuria :rolleyes:
Yk10 täältä tullaan... :inpain:

Onko teillä ne punaiset rfsun liuskat olleet miten luotettavia?

Eka kertaa näillä testailen kun oli tarjouksessa, aiemmin testaillut oikestaan vaan pregchekillä tai rfsun puikolla.. vertailuksi tein heti menkkojen jälkeen että nään tuleeko jotain viivanpaikkoja tai muuta epämääräistä, ja ihan blanco oli.. mutta tänään testasin aamupissasta taas, kun eilen oli epämääräisiä oireita.. Ja jotain hailakkaa olin näkevinäni. Samasta pakkauksesta molemmat. O.o

AFAED831-C0A4-4DF1-8FA5-E7B197B15185.jpeg EE564DEB-0F08-482D-B396-6B7F41F32C12.jpeg 91A9CE13-B0BA-446D-8F6F-A03E258A9E62.jpeg

Hei vaan tänne pitkästä aikaa. Täällä 12+3 ja eka ultra. Eilen alkoi niukka rusehtava vuoto ja ultrassa paljastui kkm, arviolta viikolla 8. Noh, hengitellään hetki ja palaillaan sitten tänne yrittäjiin, ei auta muu.

Mä oon tehnyt näitä nyt tässä kierrossa pari, tosi selkee viiva tulee, kun samaan aikaan pc on selvä nega. Eli ei luotettavia, paitsi jos viiva on selkeästi punainen tietysti.
Tässä kuva eilisaamulta (tää siis Bambin kysymykseen viitaten)
IMG_20210519_111946__01.jpg

Hei vaan tänne pitkästä aikaa. Täällä 12+3 ja eka ultra. Eilen alkoi niukka rusehtava vuoto ja ultrassa paljastui kkm, arviolta viikolla 8. Noh, hengitellään hetki ja palaillaan sitten tänne yrittäjiin, ei auta muu.

Voi ei!!! Suuren suuri halaus sinulle! :’( <3

Mä oon tehnyt näitä nyt tässä kierrossa pari, tosi selkee viiva tulee, kun samaan aikaan pc on selvä nega. Eli ei luotettavia, paitsi jos viiva on selkeästi punainen tietysti.
Tässä kuva eilisaamulta (tää siis Bambin kysymykseen viitaten)
View attachment 103052

No oh!!!
Eli roskiin kannattaa näköjään heittää niin säästyy pettymyksiltä. :D Kiitos tästä :)

Onko teillä ne punaiset rfsun liuskat olleet miten luotettavia?

Eka kertaa näillä testailen kun oli tarjouksessa, aiemmin testaillut oikestaan vaan pregchekillä tai rfsun puikolla.. vertailuksi tein heti menkkojen jälkeen että nään tuleeko jotain viivanpaikkoja tai muuta epämääräistä, ja ihan blanco oli.. mutta tänään testasin aamupissasta taas, kun eilen oli epämääräisiä oireita.. Ja jotain hailakkaa olin näkevinäni. Samasta pakkauksesta molemmat. o_O

View attachment 103049 View attachment 103050 View attachment 103051

kyllä siellä tosiaan jotain näkyy!:rolleyes: Mutta näissä tosiaan taitaa olla paljon häikkää :sorry: en tse uskaltanut edes ostaa :mad:pidän peukkuja!:love7

Takaisin