Beanen
Sukkela juttelija
Heippa kaikille ! Onnea kovasti kaikille plussanneille ja vauvaliimaa

Yrittäville paljon tsemppiä ja tärppionnee

Täällä on kohta 16 viikkoa täynnä ja poika tulossa nipt testin mukaan joka tehtiin seulahälyn vuoksi. Kaikki oli kuitenkin hyvin tuloksissa.
Tammenterho: mulla oli noin 6-5 päivää ennen menkkoja tiputtelua joka oli sellasta oranssihtavaa punaista ja välillä laihaa verta ns. Pysyi samana kunnes menkat alkoi. Tärppikierrossa ei sit tiputellut ollenkaan. Uskon et ne mun kikkakolmoset oli siihen syy:angelic:
Ihanaa kesää kaikille

Yrittäville paljon tsemppiä ja tärppionnee

Täällä on kohta 16 viikkoa täynnä ja poika tulossa nipt testin mukaan joka tehtiin seulahälyn vuoksi. Kaikki oli kuitenkin hyvin tuloksissa.
Tammenterho: mulla oli noin 6-5 päivää ennen menkkoja tiputtelua joka oli sellasta oranssihtavaa punaista ja välillä laihaa verta ns. Pysyi samana kunnes menkat alkoi. Tärppikierrossa ei sit tiputellut ollenkaan. Uskon et ne mun kikkakolmoset oli siihen syy:angelic:
Ihanaa kesää kaikille

Toivotaan, että näin on!
En olis uskonut että ainakaan näin nopeasti tähän asti päästään, tai menihän tässä 5kk ja monenlaiset lähestymistavat ja keinot tuli käytettyä
Olin kuitenkin ihan varma että vaikka nyt vähän rupes lämpeemään ajatukselle, et menis vielä kauan ennen kuin päästään tositoimiin tai sitten päättää ettei tosiaankaan halua, i’m happy
Yrittämällä yrittää ei halua, vaan rennosti että tulee jos on tullakseen ( näin ainakin toistaseksi). Näin itsekin haluan, mutta mulle tietty vaikeempaa kun tiedän kuitenkin oireista millon ovis ja tietenkin pystyn itse aktiivisemmin yrittämään ja seuraamaan tilannetta
Yritän kuitenkin jatkaa elämää mahd. normaalisti ja stressaamatta... Meillä kuitenkin elämä näinkin ihanaa ja paljon harrastuksia, lasten harrastuksia, reissuja, töitä yms. Tietenkin toivon maailman eniten että tärppi käy, mut tärkeintä et mies ylipäätään lähti tähän mukaan, ja että ainakin ollaan annettu vauvalle mahdollisuus tulla