Raskaaksi 2021

Hei vaan tänne pitkästä aikaa. Täällä 12+3 ja eka ultra. Eilen alkoi niukka rusehtava vuoto ja ultrassa paljastui kkm, arviolta viikolla 8. Noh, hengitellään hetki ja palaillaan sitten tänne yrittäjiin, ei auta muu.
Eiii :smiley-angry017:smiley-angry017 isosti voimia sinulle :Heartred:Heartred:Heartred

Hei vaan tänne pitkästä aikaa. Täällä 12+3 ja eka ultra. Eilen alkoi niukka rusehtava vuoto ja ultrassa paljastui kkm, arviolta viikolla 8. Noh, hengitellään hetki ja palaillaan sitten tänne yrittäjiin, ei auta muu.

Olen pahoillani :Heartred niin hirveän surullista.. :sad010

Voi ei, paljon paljon voimia :Heartred:Heartred:Heartred

Rfsu:n testit joutaa romukoppaan, jos ei tarkoitus ole nostattaa turhia toiveita, ja tuottaa itselleen pettymys kun menkat alkaa.

Käytin itse näitä testejä, kun seurasin keskeytyksen jälkeen viivan haalistumista.
Ja testasin kuopuksesta viikko menkkojen oletetun alkamisajankohdan jälkeen.
Mutta aikaiseen testaamiseen en suosittele kenellekään :shifty:

ON. Hammaslääkärissä paljastui infektio juuressa. Täysin oireeton, en olisi osannut arvata.
Ehkä tässä syy plussan puuttumiseen. Ja kun se saadaan hoidettua, niin ehkä meillekin se pieni saadaan :smiley-angelic001

Ihan hirveästi voimia ja haleja. :Heartred:Heartred:Heartred

Rfsu:n testit joutaa romukoppaan, jos ei tarkoitus ole nostattaa turhia toiveita, ja tuottaa itselleen pettymys kun menkat alkaa.

Käytin itse näitä testejä, kun seurasin keskeytyksen jälkeen viivan haalistumista.
Ja testasin kuopuksesta viikko menkkojen oletetun alkamisajankohdan jälkeen.
Mutta aikaiseen testaamiseen en suosittele kenellekään :shifty:

ON. Hammaslääkärissä paljastui infektio juuressa. Täysin oireeton, en olisi osannut arvata.
Ehkä tässä syy plussan puuttumiseen. Ja kun se saadaan hoidettua, niin ehkä meillekin se pieni saadaan :smiley-angelic001

Mietin vaan että mikähän sen tekee että näyttää tollasta jonninjoutavaa vaikkei hcg olisikaan? Mutta sitten just menkkojen jälkeen ihan nega? Mikä se oli se hormoni mikä nousee ennen kuukautisia vaikkei oliskaan raskaana? Jos tämä testi näyttäs sen :D Apua kun tunnen itseni tyhmäksi..:D oon testaillut monta vuotta eri merkeillä ja ollut himotestaaja jokaisen lapsen yrityksessä.. luulisi jo jotain oppineen :D

Mutta siis joo, näitä ei kannata siis enää tilailla x)
Ilmankos olivat tarjouksessa x)

voi ei, voimia ja tsemppiä :sad001:Heartred

Mietin vaan että mikähän sen tekee että näyttää tollasta jonninjoutavaa vaikkei hcg olisikaan? Mutta sitten just menkkojen jälkeen ihan nega? Mikä se oli se hormoni mikä nousee ennen kuukautisia vaikkei oliskaan raskaana? Jos tämä testi näyttäs sen :D Apua kun tunnen itseni tyhmäksi..:D oon testaillut monta vuotta eri merkeillä ja ollut himotestaaja jokaisen lapsen yrityksessä.. luulisi jo jotain oppineen :D

Mutta siis joo, näitä ei kannata siis enää tilailla x)
Ilmankos olivat tarjouksessa x)
Voisiko olla että esim. Tämä testi näyttää herkästi viivanpaikkoja useimmille testaajilla, mutta kuitenkin yksilöllistä?
Minusta se povaa ihan hyvää että ollut selkeä nega silloin menkkojen aikaan, tai ainakin kertoo ettei aina ja ikuisesti sulle anna ”turhia” viivoja. En heittäisi roskiin vaan testaisin esim. Parin päivän välein onko viivat vahvistunut :rolleyes:

toivotaan parasta! :)

Täällä tehtiin aamulla negatesti :sad001 aikaiset on kyllä päivätkin ja testiä en tehnyt herkimmällä jos sillä nyt väliä. 25mlu ja Dpo 10. Kovimmat juilimiset oli kyllä vasta tiistaina, joten EHKÄ olis mahdollista että olis kiinnittynyt vasta eikä vielä testissä näkyisi. Ihmeen selvä valkoinen viivan paikka siinä näkyi, mutta tuskin sillä on merkitystä. Koitan asennoitua myös siihen että nää kaikki tuntemukset on ollu jotain muuta :sad001 huomenna Dpo 11 ajattelin vielä testata ja seuraavaksi sitten vasta ensi viikolla.

Sudensylin, voi ei....

Rfsulla saa herkästi viivoja, mut kun hcg:tä on oikeesti niin kyllä viivat lähtee tummumaan. Varhaiseen testaukseen epäluotettava, mutta toiveita nostattava.

On. Blääh, kp 4, maailman tylsin vaihe...

Täällä tehtiin aamulla negatesti :sad001 aikaiset on kyllä päivätkin ja testiä en tehnyt herkimmällä jos sillä nyt väliä. 25mlu ja Dpo 10. Kovimmat juilimiset oli kyllä vasta tiistaina, joten EHKÄ olis mahdollista että olis kiinnittynyt vasta eikä vielä testissä näkyisi. Ihmeen selvä valkoinen viivan paikka siinä näkyi, mutta tuskin sillä on merkitystä. Koitan asennoitua myös siihen että nää kaikki tuntemukset on ollu jotain muuta :sad001 huomenna Dpo 11 ajattelin vielä testata ja seuraavaksi sitten vasta ensi viikolla.

Hyvin voi vielä negatesti muuttua plussaksi, jos sulla on tänään vasta dpo 10. :)

Mulla tänään dpo 13 ja kp 29. Eilisestä asti ollut ihan kamalat menkkajomottelut, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu. Eilen testasin negan, joten ei auta ku odotella kp 1:stä.

Oon samaa mieltä että vielä voi nega muuttua plussaksi :) Mulla on ekat tosi haaleet plussat tullu kaikista 5 raskaudesta vasta dpo 12-13 :)

Huoh. Mulla kp 22, ja ihan on sellaiset tuntemukset että menkat alkaa muutaman päivän sisään - koko maailma ärsyttää, naama kukkii, jne. Mulla kierto epäsäännöllinen 24-34 pv, ilmeisesti tää kierto on nyt sit lyhkäsemmän puoleinen jos tuntemukset pitää paikkansa ja menkat muutaman päivän sisään alkaa.

Kyllähän mä sen tiesin että tuskinpa tästä ekasta yrityskierrosta nappaa, mutta silti sitä vaan hölmönä elätteli pienen pientä toivetta pikaraskautumisesta :grin

Huoh. Mulla kp 22, ja ihan on sellaiset tuntemukset että menkat alkaa muutaman päivän sisään - koko maailma ärsyttää, naama kukkii, jne. Mulla kierto epäsäännöllinen 24-34 pv, ilmeisesti tää kierto on nyt sit lyhkäsemmän puoleinen jos tuntemukset pitää paikkansa ja menkat muutaman päivän sisään alkaa.

Kyllähän mä sen tiesin että tuskinpa tästä ekasta yrityskierrosta nappaa, mutta silti sitä vaan hölmönä elätteli pienen pientä toivetta pikaraskautumisesta :grin

Eihän sitä tiedä vaikka elämä yllättäisikin nopealla tärpillä, menkkaoireet ja raskausoireet voi olla niin samoja. Pidän peukkuja niin pitkään ku vuoto ei ala :thumleft

Oon samaa mieltä että vielä voi nega muuttua plussaksi :) Mulla on ekat tosi haaleet plussat tullu kaikista 5 raskaudesta vasta dpo 12-13 :)

Okei, joo kai se tosiaan mahdollista on :rolleyes: Oireet jatkuvat... arat kihelmöivät rinnat, vihlaisuja kohtuun, finnejä leuka täynnä, väsymys ja omituisin tämä 2-3pvää kestänyt etova olo. Aaltoilee, aamulla ja illallla (pahin!) ja päivällä puhisuttaa ja veto pois. :bored: En ymmärrä.

@Bambi ♡
Lainaus äkkiseltään Wikipedian sivuilta:
”Väärä positiivinen tulos voidaan joskus nähdä verikokeessa, jos muut veressä olevat yhdisteet häiritsevät käytettyä testimenetelmää. Tällaisia yhdisteitä ovat muun muassa luteinisoiva hormoni (LH), reumatekijä, tietyt vasta-aineet ja aivolisäkkeen tuottama hCG. Väärä positiivinen tulos saadaan näissä tapauksissa paljastettua esimerkiksi tekemällä raskaustesti virtsasta tai käyttämällä toista testimenetelmää. Myös tietyt sairaudet, kuten trofoblastitauteihin kuuluvat istukkasyöpä ja rypäleraskaus, voivat aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen. Jos naiselle annetaan hedelmöityshoitojen yhteydessä istukkahormonia pistoksina, raskaustesti voi näyttää väärää positiivista.[3]

Ja muistaakseni myös pcos saattaa aiheuttaa vääriä positiivisia tuloksia :bored:

@Bambi ♡
Lainaus äkkiseltään Wikipedian sivuilta:
”Väärä positiivinen tulos voidaan joskus nähdä verikokeessa, jos muut veressä olevat yhdisteet häiritsevät käytettyä testimenetelmää. Tällaisia yhdisteitä ovat muun muassa luteinisoiva hormoni (LH), reumatekijä, tietyt vasta-aineet ja aivolisäkkeen tuottama hCG. Väärä positiivinen tulos saadaan näissä tapauksissa paljastettua esimerkiksi tekemällä raskaustesti virtsasta tai käyttämällä toista testimenetelmää. Myös tietyt sairaudet, kuten trofoblastitauteihin kuuluvat istukkasyöpä ja rypäleraskaus, voivat aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen. Jos naiselle annetaan hedelmöityshoitojen yhteydessä istukkahormonia pistoksina, raskaustesti voi näyttää väärää positiivista.[3]

Ja muistaakseni myös pcos saattaa aiheuttaa vääriä positiivisia tuloksia :bored:

Okei! Kiitos tästä infopläjäyksestä!
Sillon joskus kun himotestailin kakkosta ja kolmosta yrittäesaä, niin ihmettelinkin että miten joka kierrossa voi jotain hailuraa näkyä mut menkat sieltä sit useimmiten tuli.. ja mulla on pcos! Vois johtua juurikin tuosta siis!

Tänään testi oli selkeä nega.
Kp24 ja ehkä dpo10.
Tässä kierrossa erilaista on ollut runsaampi vv oviksen jälkeen ja muutamana päivänä suht voimakasta juilimista alavatsalla, ei kuitenkaan menkkakipuja.
Odotukset nyt ei ollut korkealla kun talletteluja ei pystytty oletetulla ovisviikolla jatkamaan. Toki voi vielä plussakin olla tulossa jos ovis oli pari pv myöhemmin ku Flo ennusti ja simpat oli vielä hengissä :hilarious: nää erilaiset tuntemukset todennäköisesti johtuu imetyksen lopettamisesta, se olisi kyllä positiivista jos vuoto alkaisi hieman runsastumaan :)
Ollaan viimeiset viikot epätoivoisesti laiteltu joka paikkaan talon osto ilmoituksia, käyty katselemassa kohteita ym joten ajatukset on kyllä ollut ihan muualla kuin raskautumisessa. Jospa meille kohta se oma koti löytyisi!

Takaisin