pikkulintu123
Näppärä viestien naputtelija
Siinä mitataan keltarauhashormonin eli progesteronin määrä ellen väärin muista, et vissiin oo lugeja alottanu vielä?
en oo, tän jälkeen sitten aloitan jos huono tulos
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siinä mitataan keltarauhashormonin eli progesteronin määrä ellen väärin muista, et vissiin oo lugeja alottanu vielä?

Mulla on kp3, mutta ovis pitäisi olla ensi viikon sunnuntaina just.Täällähän on hienoja plussia tullut! Onnittelut plussanneille
Kierron tylsä vaihe ohitettu. Menkat kesti tällä kertaa vähän pidempään kun normaalisti ja loppui toissapäivänä. Tai eilen tuli vähän tiputtelua vielä eli ehkä eilen
Halut on yhtäkkiä ihan älyttömät. Tein eilen ja tänään ovistestit, koska päätin alottaa testauksen ajoissa nyt kun on kaapit täydennetty testeistä. Eilen tyhjä ympyrä ja tänään vilkutti! Nyt vasta kp 7. Ennen ei oo näin aikasin vilkuttanut.
Greippimehu ekaa kertaa käytössä nyt tässä kierrossa.
Tästä se jännäily taas alkaa. Flo ennustaa ovista ens viikon lauantaille kp 15,mutta voisikohan tulla aikasemmin, kun nyt jo testi vilkutti
Meneekö joku mun kanssa samassa kierron vaiheessa?
Tsemppiä kaikille!
Me sairastuttiin miehen kanssa täysin samaan aikaan, ja ollaan nyt kumpikin nuhaneniä. Pitää varata ajat koronatestiin, oivoi sentään.![]()

Voi ei! Tsemppejä ja pikaista paranemista!
Mun kaikki lapset on flunssassa ja mies reissussa. Aika kotoilua ollu tää viikonlopun alku.
Tänään on dpo 7. Eilen ja tänään on tuntunu alamahalla sellasta jännää viiltävää pistelyä. Ajattelin testailla hätähousuna jo sunnuntaina, vaikka tuskinpa testissä mitään vielä näkyy.![]()
Näkyy väriäTämän aamun apteekin ultra. Mun silmään tuossa näkyy väriäkin mutta kuvaan on vaikea saada. Onneksi on toinenkin testi vielä samaa merkkiä niin voi parin päivän päästä testata samalla. Nyt on menossa dpo 8 tai 9 eli aikaistahan tämä vielä on.
nyt isosti vauvaliimaa ja vahvistumista viivalle 

Tämän aamun apteekin ultra. Mun silmään tuossa näkyy väriäkin mutta kuvaan on vaikea saada. Onneksi on toinenkin testi vielä samaa merkkiä niin voi parin päivän päästä testata samalla. Nyt on menossa dpo 8 tai 9 eli aikaistahan tämä vielä on.

Näkyyy!!! Onneksi olkoon ja paljon vauvaliimaa!En malttanut odottaa pidempään. Tässä 2 tunnin pidätyksellä apteq. Mun silmään näkyy selkeästi toinenkin punainen viiva.