Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä oon myös raskautunu aukiolotutkimuskierrosta. Sattui vielä ovispäivälle se tutkimus ja lääkäri passitti suoraa reittiä kotiin tutkimuspöydältä. Tuubat oli auki.
Dpo 9.Ei oloja, mut testisormi otti varaslähdön ja taas saa jännätä onko rfsu edelleenkin susi vai olisko jotain muuta. Viime kierrossa tais samanlainen hailura tulla testiin...

Onnea plussista!
Pakko mainita tuohon aukiolotutkimukseen.. meillä yritettiin vauva2:sta 2,5v ja tärppäsi heti samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus.. se siis jopa vähänniinkuin ”epäonnistu”, koska mulla ei mennyt johtimiin mitään nestettä.. kohtu oli krampissa tai sitten johtimet tukossa.. ja tottakai masennuin kun ajattelin että tukossa on
Mutta samasta kierrosta plussasin!
Mua hoitanut lääkäri sanoi että kaikilta joilta hän on johtimet huuhdellu, on seuraavaks tulleet hänelle alkuraskauden ultraan, ja niin kävi sillon meillekinsuosittelen siis!!

Onko täällä muita vuorotyötä tekeviä? Olisi mielenkiintoista tietää miten lääkärit suhtautuu kolmivuoroon, varsinkin yövuoroihin jos on raskaana. Ei ole muuten kovin fyysinen työ kyseessä
Mä tein yövuoroja johonkin rv 20 asti, mutta jouduin sitten hakemaan saikkua yövuorojen jälkeen kun en niistä ehtinyt palautua vapaiden aikana. Mulle lääkäri tuolloin sanoi että yleensä raskaana olevat lopettavat /olisi hyvä lopettaa yövuorot rv 7-8.
No vielä ei kuitenkaan olla siinä tilanteessa niin nautin nyt näistä öistä Niin että noinkin alussa olis suotavaa lopettaa. Mutta kai sekin riippuu lääkäristä, veikkaan että ne aika herkästi tossa tilanteessa suosittaa niiden lopettamista jos vähänkään tuntuu siltä ettei jaksa.
Mie en tiedä miten jaksaisin pelkkää aamu/iltavuoroa kun yöt tuo niin mukavaa vaihtelua töihinNo vielä ei kuitenkaan olla siinä tilanteessa niin nautin nyt näistä öistä
![]()
Mä oon ainaki saanu predictoriin viivanpaikkoja.. en tiiä sit kuinka yleistä se on.Tuleeko Predictoriin miten herkästi viivanpaikka? Meillä lähimmässä apteekissa on vain niitä ja cb digiä.
Mulla nyt jo kolmatta päivää putkeen särkee päätä ja tää alkaa käydä hermoille.
käyn huomenna siinä verikokeessa, jossa selvitetään onko ovulaatio tapahtunut.
onks kellään kokemusta?
käyn huomenna siinä verikokeessa, jossa selvitetään onko ovulaatio tapahtunut.
onks kellään kokemusta?