Raskaaksi 2021

Ei minullakaan aukiolotutkimus ainakaan samasta kierrosta auttanut, auki olivat tuubit. Mutta oon kans kuullu että siitä vois olla apua, varsinkin jos siellä on ollu jotain tukosta :)

Klinikan määräämissä verikokeissa nro 2 vihdoin käyty, kun kp2 menossa. Kaikkia verikokeita ei voitu ottaa, kun puuttui vakuutusyhtiön maksuvaltuutus kahteen eli juurikin amh ja se joku "cariotipo" kromosomitesti. Eli täytyy mennä takaisin lääkäriin hakemaan valtuutus ja seuraavien menkkojen aikana uudelleen verikokeisiin. Täällä Espanjassa ei kyllä himpskutti mikään onnistu kertalaakista. :banghead:

Muoks. Täällä on kyllä kiva se, että vakuutusyhtiön piikkiin voidaan käydä otattamassa kaikki verikokeet ja aukiolotutkimuksesta yms ei tarvitse maksaa mitään.

Aukiolotutkimuksesta oli täällä puhetta niin se tosiaan ei ollutkaan menkkojen aikaan vaan kp10:lle osuu se. Mietin vaan, kun ovulaatio on yleensä kp11 että meneeköhän tämä kierto ihan penkin alle sitten, jos se sotkee sitä jotenkin? Kyllä on niin farssin ainekset ilmassa, että päästään aloittamaan hoidot siinä vaiheessa, kun viimeinenkin muna on kuoriutunut. :hilarious:

Mä oon myös raskautunu aukiolotutkimuskierrosta. Sattui vielä ovispäivälle se tutkimus ja lääkäri passitti suoraa reittiä kotiin tutkimuspöydältä. Tuubat oli auki.

Dpo 9.Ei oloja, mut testisormi otti varaslähdön ja taas saa jännätä onko rfsu edelleenkin susi vai olisko jotain muuta. Viime kierrossa tais samanlainen hailura tulla testiin...

Liitteet

• _20210513_164622.JPG
    _20210513_164622.JPG
    223.9 KB · Katsottu: 224
Täällä kans dpo 8-9, ja testi eilen negatiivinen mutta nyt ihan kun näkisin hailuraa. Ystävä sen kans kuvasta näki mut en menis vielä vannomaan :grin
Ystävän hajuvesi haisi karmivalle, krapulainen olo. Tissit turvokkeessa ja VV yhä runsasta. Saas nähä kuinka käy. :wacky:

upload_2021-5-13_17-25-38.jpeg

Mä oon myös raskautunu aukiolotutkimuskierrosta. Sattui vielä ovispäivälle se tutkimus ja lääkäri passitti suoraa reittiä kotiin tutkimuspöydältä. Tuubat oli auki.

Dpo 9.Ei oloja, mut testisormi otti varaslähdön ja taas saa jännätä onko rfsu edelleenkin susi vai olisko jotain muuta. Viime kierrossa tais samanlainen hailura tulla testiin...

Mulla oli kans samana päivänå :)

Kävin kurkkii flo sovelluksesta että mikä kierronpäivä menossa. Nyt on kp18 ja flo ennustaa ovulaatiota sunnuntaille, mutta en usko että on vielä silloin. Tein tänään aamupäivästä ekan ovulaatiotestinkin tähän kiertoon. :happy:
20210513_203339.jpg

Mulla on nyt jo toista päivää ihan jäätävä migreeni ja olo on sen mukainen. En oo paljon pystynyt syömään kumpanakaan päivänä mutta oon yrittänyt juoda senkin edestä. Avasin nyt illasta vissyvesipullon ja huomenna juon sen kun on hapot poistunut.

En tiedä onko mulla nyt lääkkeiden takia vai miksi vähän ummetuksen suuntaan. Aamusta teki tiukkaa saada yhtään mitään tulemaan mutta kyllä nyt illasta jo suoli toimi. Mulla on aina raskauksien aikaan ollut ongelmana kova ummetus mutta eihän mahdollinen raskaus pitäis vielä näkyä.

Huomenna on dpo 8 jos oon oikein laskenut ja aion testata aamusta jollain halpistestillä. Jos siinä sattuikin näkymään jotain, voisin hankkia muita luotettavampia testejä.

Onnea plussista! ❤️❤️

Pakko mainita tuohon aukiolotutkimukseen.. meillä yritettiin vauva2:sta 2,5v ja tärppäsi heti samasta kierrosta kun tehtiin aukiolotutkimus.. se siis jopa vähänniinkuin ”epäonnistu”, koska mulla ei mennyt johtimiin mitään nestettä.. kohtu oli krampissa tai sitten johtimet tukossa.. ja tottakai masennuin kun ajattelin että tukossa on

Mutta samasta kierrosta plussasin! ❤️

Mua hoitanut lääkäri sanoi että kaikilta joilta hän on johtimet huuhdellu, on seuraavaks tulleet hänelle alkuraskauden ultraan, ja niin kävi sillon meillekin :Heartred suosittelen siis!!

Pakko kommentoida kun ite kävin n. Vuosi sitten aukkarissa jossa todettiin että tuubat on tukossa.. Ollaan nyt hoidoissa mutta vielä välillä miettii että oliko se vaan just jotain kohdun kramppausta tms :bored:

Onko täällä muita vuorotyötä tekeviä? Olisi mielenkiintoista tietää miten lääkärit suhtautuu kolmivuoroon, varsinkin yövuoroihin jos on raskaana. Ei ole muuten kovin fyysinen työ kyseessä

Mä tein yövuoroja johonkin rv 20 asti, mutta jouduin sitten hakemaan saikkua yövuorojen jälkeen kun en niistä ehtinyt palautua vapaiden aikana. Mulle lääkäri tuolloin sanoi että yleensä raskaana olevat lopettavat /olisi hyvä lopettaa yövuorot rv 7-8.

Mä tein yövuoroja johonkin rv 20 asti, mutta jouduin sitten hakemaan saikkua yövuorojen jälkeen kun en niistä ehtinyt palautua vapaiden aikana. Mulle lääkäri tuolloin sanoi että yleensä raskaana olevat lopettavat /olisi hyvä lopettaa yövuorot rv 7-8.

Niin että noinkin alussa olis suotavaa lopettaa. Mutta kai sekin riippuu lääkäristä, veikkaan että ne aika herkästi tossa tilanteessa suosittaa niiden lopettamista jos vähänkään tuntuu siltä ettei jaksa.
Mie en tiedä miten jaksaisin pelkkää aamu/iltavuoroa kun yöt tuo niin mukavaa vaihtelua töihin :hilarious: No vielä ei kuitenkaan olla siinä tilanteessa niin nautin nyt näistä öistä :grin

Apteekin oma testi näyttää tällaista. Haamu piirtyi alle minutissa. Nyt menossa 33/28. Eilen iltasella tuli sellaista vaaleanpunaista vuotoa todella vähän ja oli lievää menkkajomotustsa.

Liitteet

• IMG_20210514_051655.jpg
    IMG_20210514_051655.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 164
Niin että noinkin alussa olis suotavaa lopettaa. Mutta kai sekin riippuu lääkäristä, veikkaan että ne aika herkästi tossa tilanteessa suosittaa niiden lopettamista jos vähänkään tuntuu siltä ettei jaksa.
Mie en tiedä miten jaksaisin pelkkää aamu/iltavuoroa kun yöt tuo niin mukavaa vaihtelua töihin :hilarious: No vielä ei kuitenkaan olla siinä tilanteessa niin nautin nyt näistä öistä :grin

Mä tein kaikkien kolmen lapseni raskausaikana yövuoroja sinne n.rv 23 ja sitten alkoi olemaan liian rankkaa kun ei palautunu. Meillä työterveys ei kommentoinu muuten kuin että jaksamisen mukaan. Anteeksi että huutelen tällei sivusta

Tuleeko Predictoriin miten herkästi viivanpaikka? Meillä lähimmässä apteekissa on vain niitä ja cb digiä.

Mulla nyt jo kolmatta päivää putkeen särkee päätä ja tää alkaa käydä hermoille.

Tuleeko Predictoriin miten herkästi viivanpaikka? Meillä lähimmässä apteekissa on vain niitä ja cb digiä.

Mulla nyt jo kolmatta päivää putkeen särkee päätä ja tää alkaa käydä hermoille.
Mä oon ainaki saanu predictoriin viivanpaikkoja.. en tiiä sit kuinka yleistä se on.

käyn huomenna siinä verikokeessa, jossa selvitetään onko ovulaatio tapahtunut.
onks kellään kokemusta?

Joskus kävin väärään aikaan ja silloin tulos huono, oliko alle 20. Ja kerran tulos reilu 90, eli ovis oli tapahtunut. Olikohan että tulos täytyy olla yli 25 jotta ovis ollut vai mikä se viitearvo oli :rolleyes:

Lapintyttö tuo on ihan kunnon plussa :woot:

Omanapa; viiva tänään samanmoinen kuin eilenkin, saas nähdä lähteekö vahvistumaan viiva vaiko eikö. Tänään kuitenkin vaan dpo9-10 et ei kai se vielä muutoinkaan kovin varman päälle ole oli tulos mikä tahansa :bag:

Takaisin