Raskaaksi 2021

Täällähän on hienoja plussia tullut! Onnittelut plussanneille :love7

Kierron tylsä vaihe ohitettu. Menkat kesti tällä kertaa vähän pidempään kun normaalisti ja loppui toissapäivänä. Tai eilen tuli vähän tiputtelua vielä eli ehkä eilen:grin

Halut on yhtäkkiä ihan älyttömät. Tein eilen ja tänään ovistestit, koska päätin alottaa testauksen ajoissa nyt kun on kaapit täydennetty testeistä. Eilen tyhjä ympyrä ja tänään vilkutti! Nyt vasta kp 7. Ennen ei oo näin aikasin vilkuttanut.
Greippimehu ekaa kertaa käytössä nyt tässä kierrossa.
Tästä se jännäily taas alkaa. Flo ennustaa ovista ens viikon lauantaille kp 15,mutta voisikohan tulla aikasemmin, kun nyt jo testi vilkutti :smiley-angelic001

Meneekö joku mun kanssa samassa kierron vaiheessa? :love7
Tsemppiä kaikille!

Täällähän on hienoja plussia tullut! Onnittelut plussanneille :love7

Kierron tylsä vaihe ohitettu. Menkat kesti tällä kertaa vähän pidempään kun normaalisti ja loppui toissapäivänä. Tai eilen tuli vähän tiputtelua vielä eli ehkä eilen:grin

Halut on yhtäkkiä ihan älyttömät. Tein eilen ja tänään ovistestit, koska päätin alottaa testauksen ajoissa nyt kun on kaapit täydennetty testeistä. Eilen tyhjä ympyrä ja tänään vilkutti! Nyt vasta kp 7. Ennen ei oo näin aikasin vilkuttanut.
Greippimehu ekaa kertaa käytössä nyt tässä kierrossa.
Tästä se jännäily taas alkaa. Flo ennustaa ovista ens viikon lauantaille kp 15,mutta voisikohan tulla aikasemmin, kun nyt jo testi vilkutti :smiley-angelic001

Meneekö joku mun kanssa samassa kierron vaiheessa? :love7
Tsemppiä kaikille!
Mulla on kp3, mutta ovis pitäisi olla ensi viikon sunnuntaina just. :wink

Me sairastuttiin miehen kanssa täysin samaan aikaan, ja ollaan nyt kumpikin nuhaneniä. Pitää varata ajat koronatestiin, oivoi sentään. :inpain:

Me sairastuttiin miehen kanssa täysin samaan aikaan, ja ollaan nyt kumpikin nuhaneniä. Pitää varata ajat koronatestiin, oivoi sentään. :inpain:

Voi ei! Tsemppejä ja pikaista paranemista!
Mun kaikki lapset on flunssassa ja mies reissussa. Aika kotoilua ollu tää viikonlopun alku. :shifty:

Tänään on dpo 7. Eilen ja tänään on tuntunu alamahalla sellasta jännää viiltävää pistelyä. Ajattelin testailla hätähousuna jo sunnuntaina, vaikka tuskinpa testissä mitään vielä näkyy. :hilarious:

Mä kävin tänään apteekista hakemassa mulle määrätyt unilääkkeet ja samalla mukaan lähti muutama raskaustesti. Totesin miehelle melkein kotipihasta että enpä muista milloin viimeksi olisin ajanut autolla noin pitkää matkaa.

Huomenna aion testata kun mä haistoin aamulla alakerrassa koiran ja kukaan muu ei sitä haistanut. Meillä on ollut koira keskiviikosta lähtien enkä millään jaksa uskoa että koko alakerta haisis niin voimakkaasti vielä koiralle. Jos oon laskenut oikein niin huomenna ois dpo 8-9.

Ette voi uskoa miten onnellinen mä olen kun kolmatta päivää kestänyt migreeni helpotti tänään. Nyt on niin hyvä olla ettei mitään rajaa. Väsyttää edelleen mutta eihän yhdessä yössä kuitata pidemmältä ajalta univelkaa.

Voi ei! Tsemppejä ja pikaista paranemista!
Mun kaikki lapset on flunssassa ja mies reissussa. Aika kotoilua ollu tää viikonlopun alku. :shifty:

Tänään on dpo 7. Eilen ja tänään on tuntunu alamahalla sellasta jännää viiltävää pistelyä. Ajattelin testailla hätähousuna jo sunnuntaina, vaikka tuskinpa testissä mitään vielä näkyy. :hilarious:

Kiitos, on tää kyllä aika pyllystä. Sitten kun vielä nuo lapset tossa hoidettavana. Niin on kyllä menty silleen helpoimman kautta ja laitettu vaan nopeaa ruokaa ja piirrelty/katsottu elokuvia.

Ja hei, tsemppiä sinnekin ja plussatuulia!

Ovulaatiotesteistä taas kuvaa, kaksi alinta on eiliseltä ja kaksi ylintä on tältä päivältä. Kp 19.
20210514_205540.jpg

Minkäkin hyppään tähän jengiin mukaan. Yritys aloitettu maaliskuun alussa ja ehkäisyn lopettamisen jälkeen ekasta kierrosta tuli heti tärppi, joka kuitenkin meni kesken 7+0. Eli nyt yritys nro 2. Hcg oli jo vuodon alkamisesta seuraavana päivänä laskenut alle sataan ja ensi viikolla vielä toinen verikoekontrolli, niin näkee ehtiikö jo siihen nollaan. Oviksen tikuttelun ajattelin heti jos seuraava verikoe on nollilla eli viikko vuodon alkamisesta.

Tämän aamun apteekin ultra. Mun silmään tuossa näkyy väriäkin mutta kuvaan on vaikea saada. Onneksi on toinenkin testi vielä samaa merkkiä niin voi parin päivän päästä testata samalla. Nyt on menossa dpo 8 tai 9 eli aikaistahan tämä vielä on.

Liitteet

• IMG_20210515_075053__01.jpg
    IMG_20210515_075053__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 239
Tämän aamun apteekin ultra. Mun silmään tuossa näkyy väriäkin mutta kuvaan on vaikea saada. Onneksi on toinenkin testi vielä samaa merkkiä niin voi parin päivän päästä testata samalla. Nyt on menossa dpo 8 tai 9 eli aikaistahan tämä vielä on.
Näkyy väriä :woot: nyt isosti vauvaliimaa ja vahvistumista viivalle :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Äh, kuukautiskalenteri ennustaa vuotoa vasta 9 päivän päähän. Voisiko jo tulla, koska ei jaksa nyt tätä piinailua. :woot: Miksi minut on siunattu tällä pitemmällä kierrolla 32-34päivää.

kyllä siinä väriä viivassa kuvastakin näkee

Pogomamalla ja tammenterholla Selkeet Viivat, vahvistumista niille!

Tervetuloa uudet!

Dpo 11 ja umpinega, toissapäiväinen hailura oli vaan rfsu:n vittuilua varhaistestaajalle. Pms jyllää, taitaa joutua taas kohta uudelle rundille taas, oiskohan jo yk 12 tai 13, huoh.

Pogomammalla ja Tammenterholla ihan selvät haamulaiset siellä! :love017

Tänään dpo 8 ja ajattelin testailla huomenna siitäkin huolimatta, että on liian aikaista vielä. Mulla on yks paketti PC:n liuskoja, jotka ei oo mitään herkkiä testejä. Maanantaina pitäis tulla postissa lisää.

En malttanut odottaa pidempään. Tässä 2 tunnin pidätyksellä apteq. Mun silmään näkyy selkeästi toinenkin punainen viiva.

Liitteet

• IMG_20210515_143108__01.jpg
    IMG_20210515_143108__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 213
Takaisin