Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Millä testasin? Mulla nuo onestepit ym halpistestit ei näytä yhtään mitään viivan alkuajan. Apteq ja apteekin ultra ei jätä arvailujen varaan.Testi tehty ja negahan sieltä tuli, niinkuin arvelin
En usko että muuttuu plussaksi torstaiksi kuitenkaan. Mistä sitä tietää jos joku ihme vielä käy, mutta varmasti nyt 10-herkkyyden testi jotain olisi jo bongannut tässä vaiheessa
Kp25/26 menossa tänään

Paljon onnea plussista!
Kysymys viisaammille; jos ollut kemiallinen raskaus niin kauan siitä on vuotoa kestänyt?
Millä testasin? Mulla nuo onestepit ym halpistestit ei näytä yhtään mitään viivan alkuajan. Apteq ja apteekin ultra ei jätä arvailujen varaan.
Ajattelin vielä hankkia rfsu tavallisia testejä ja seurata miten viiva vahvistuu. Kyllä mä haluan saada tavallisilla testeillä ne leffaviivat.
Harmi. Mä ajattelin että jos oisit kun testannut jollain halpistestillä ja se ois ollu samaa tasoa kuin mulla nuo halpistestit. Mutta toisaalta niin kauan on toivoa kun ei menkat ole alkaneet.Apteekin ultralla testasin!
Voiko alkuraskauden keskenmeno olla täysin oireeton? Mulla pelkkä verinen vuoto ilman minkäänlaisia kipuja. Samantapanen vuoto ko kuukuautisten aikana. Ei edes yhtään runsammin vuoda. Itte kyllä ajattelen että keskenmeno oli
En ole vielä testanut. Kuitenki kuukautiset olivat 5 päivää myöhässä ja perjantaina haalea plussa apteekin omalla testillä. Lauantaina alkoi sitten vuotoOotko testannut onko testi tummunut? Joillakin vuotaa vaikka kaikki hyvin
Mä sain kemiallisen/varhaisen km:n maalis- ja huhtikuussa. Maaliskuussa vuotoa kesti 4 päivää, viime kuisessa vuotoa tuli vaan kolme päivää ja sen jälkeen pari päivää tiputteli.

Voin laittaa teidän iloksi. Kävin miehen ja kahden nuorimman kanssa ruokakaupassa ja ostin 3 pakettia pc testejä. Huomenna aamulla kirkkaan ne vaikka mulla on nyt näkynytkin vahvemmat viivat päivällä parin tunnin pidätyksellä.Pogomama, paas laittaen vahvistuvat viiva kuvat tännekin!
Mulla oli tässä raskaudessa se ensimmäinen haamu dpo 12 (muistaakseni päivällä testasin 2-3 tunnin pidätyksellä) oli tosi haalea, mut erottu kummiskiMillä deepeeoilla ootte plussanneet? Ekaa yrittäessä laskin vaan kp:t ja silloin plussasin 27/28 (tosi haalee haamu), tokasta dpo 10 (megahaalea haamu), kolmannesta Kp 27/28 (haalea haamu).

Voiko alkuraskauden keskenmeno olla täysin oireeton? Mulla pelkkä verinen vuoto ilman minkäänlaisia kipuja. Samantapanen vuoto ko kuukuautisten aikana. Ei edes yhtään runsammin vuoda. Itte kyllä ajattelen että keskenmeno oli
Paljon onnea plussista!
Kysymys viisaammille; jos ollut kemiallinen raskaus niin kauan siitä on vuotoa kestänyt?
Dpo 9 oon plussannut neljä kertaa.Millä deepeeoilla ootte plussanneet? Ekaa yrittäessä laskin vaan kp:t ja silloin plussasin 27/28 (tosi haalee haamu), tokasta dpo 10 (megahaalea haamu), kolmannesta Kp 27/28 (haalea haamu).