Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja siellä on tiedot myös siitä kierrosta, kun esikoinen sai alkunsa. :)Täällä kp 13 ja kävin ultrassa. Vastasi noin kierronpäivää 8 vaikka söin letrot. Eli ei ilmeisesti riittänyt letrojen annostus. Kyllä tuntuu ettei jaksaisi enää.

Voi harmi, onko mahdollisuutta siihen että tilanne parantuisi vai menikö kierto nyt sit ohi? Tosi kurja ja raskas tilanne![]()
Sanoi se lääkäri että voi olla ovulaatio myöhemmin tässä kierrossa. Mutta en oikein jaksa luottaa siihen(kään) enää. Aloitan terolutit ensi maanantaina ja seuraavan kierron alusta sitten tupla annoksella letrot.
mulla oli samanlaista, eka päivä normaali vuoto, tokana ihan hirveä tulva ja kp3-4 tiputtelua vaan. nyt kp5 ei enää näy mitään :) vaikka yleensä vuodot kestää paljon pidempään. toisaalta kiva näin päin!Täällä kp4 . Eka päivä kauhea vuoto sit loppu. Sit illan jatkui ja 2 päivää tuhruu vaan. Olipa kyl sit kunnon kerta tyhjennys
Kyl mulla on yleensä ainakin 5-7 päivää mut tää oli outo. Ei tuolla elämää oo ihan oli menkut mut tissit edelleen oireilee ja tummuu nännit et kyl mä meen gynellä kattoo et siel ei vaan oo mitää jämiä mistään....mulla oli samanlaista, eka päivä normaali vuoto, tokana ihan hirveä tulva ja kp3-4 tiputtelua vaan. nyt kp5 ei enää näy mitään :) vaikka yleensä vuodot kestää paljon pidempään. toisaalta kiva näin päin!
Sanoi se lääkäri että voi olla ovulaatio myöhemmin tässä kierrossa. Mutta en oikein jaksa luottaa siihen(kään) enää. Aloitan terolutit ensi maanantaina ja seuraavan kierron alusta sitten tupla annoksella letrot.
Jännä kun oireet jatkuu ja oksentelu on tullut mut siihen on kyl varmaan syyllinen mun oma pieni muutos elämässä. Lähinnä kummastuttaa muniksissa nippailu ja lämmöt jostain syystä koholla vaikka ne droppasi just ennen menkkoja
Okei.. mulla kävi niin että tuli myöhässä ja esikoinen lähti siitä. Se on aika musertavaa kun ne ei toimikkaan niinkuin pitäisitoivottavasti saatte vasteen kuntoon seuraavassa kierrossa!

ootko kokeillu tehdä ovulaatiotestejä?
Jep ja hirveä vuoto alkoi sitteEikös sulla näyttänyt testi jo plussaa?
Kauhea jännitys jo päällänsä.
Järkyttävää kamaa...
-Halaus- & voimia!mulla alkoi perjantai-iltana ihan pieni vuoto. lauantaina jatkui aamusta ja käskin miehen hakemaan testin, ei ollut yhtään vahvistunut viiva. Eilen aamulla sitten alkoi kunnon vuoto ja jatkuu edelleeneilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo paljon parempi fiilis. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)

mulla alkoi perjantai-iltana ihan pieni vuoto. lauantaina jatkui aamusta ja käskin miehen hakemaan testin, ei ollut yhtään vahvistunut viiva. Eilen aamulla sitten alkoi kunnon vuoto ja jatkuu edelleeneilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo paljon parempi fiilis. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)

View attachment 102599
Onko toi viivan paikka vai plussa? En tiedä edes miksi testailen näin aikasin. 6 päivää kuukautisten alkuun, vatsassa vaan nippaillut ja rinnat on ihan super kipeät, samat oireet kun menkkojen alussakin..kuva otettu 5 min sisään testin teosta. Vai näkyykö siinä edes mitään viivaa?
Olen seuraillut taustalla kun meni tää meidän yrittäminen vähän tauolle. Ei olla siltikään ehkäisyä käytetty, mutta en ole ovista seuraillut eikä olla kauheesti puuhailtukkaan sängyssä, mutta katsoin että flon mukaan just ennen oletettua ovista ja oviksen jälkeen puuhailtiin..