Raskaaksi 2021

Jotain siinä näkyy :)
Mutta kuten jaksan jokaiseen rfsu:n testi kuvaan mainita, niin noi on ihan sysipas.... Ja antaa välillä punaista viivaa vaikka veteen kastettuna.
Mutta toivottavasti vahvistuu! 



ON: Tissit on nyt kipeytyneet, eli ehkä se ovis on tulossa. Ainakin vaikuttaa hyvin samalta kuin viime kierrossa :)
Mies ei eilen jaksanut touhuilla, ja huomasi varmaan mun pettymyksen. Piti ihan lohduttaa toista, että kyllä sinäkin saat kieltäytyä! Ei tästä hommasta mitään pakkopullaa tehdä. Ainakaan vielä :rolleyes:

Mietin jos kokeilisi ihan testata ovista tässä kierrossa. Jos tässä viimeistä lasta yritetään, niin pitäähän sekin kokea :grin

Tänä aamuna tehty testi :smiley-ashamed004

No ehkä se odottelemalla selviää, pitänee käydä hakemassa niitä parempia testejä. Ei ehkä vielä uskalla miehelle laittaa tikusta kuvaa :laughing002
 

Liitteet

  • IMG_20210504_063629.jpg
    IMG_20210504_063629.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 179
Tänä aamuna tehty testi :smiley-ashamed004

No ehkä se odottelemalla selviää, pitänee käydä hakemassa niitä parempia testejä. Ei ehkä vielä uskalla miehelle laittaa tikusta kuvaa :laughing002

kyllähän siinä selkeästi jotain näkyy! :rolleyes:Toivotaan että vahvistuu! Rfsu:n testit noita viivan paikkoja ja haamuja vaan tuntuu antavan tosi helposti, toivotaan että tässä kyse oikeasta haamusta ettei luo turhia toiveita.:smiley-angelic001
 
Tänä aamuna tehty testi :smiley-ashamed004

No ehkä se odottelemalla selviää, pitänee käydä hakemassa niitä parempia testejä. Ei ehkä vielä uskalla miehelle laittaa tikusta kuvaa :laughing002
Kyllä mä tämän jo plussaksi katsoisin.:woot: Varovaiset onnittelut! :happy:
 
digi vilkuttaa edelleen, tein samasta pissasta pc ovistestin ja se kyllä varsin nega:sad001

Kyllä se vielä ehtii positiiviseksi muuttua :Heartpink peukut pystyssä täällä sille!

Star4 näkyy viiva:love7

miiamaria pahoittelut:Heartpink

Kp16 ja ovistesti ei vieläkään plussaa. Tänään uusintaultraan tsekkaamaan follien tilanne. :thumleft Varmaan tulleepi määräys pistää Pregnyl tänään, ainakin toivon että folli olis sen verran kasvanut :smiley-ashamed004
 
Kyllä mä tämän jo plussaksi katsoisin.:woot: Varovaiset onnittelut! :happy:

Kiitos :Heartred
On kyllä jännä tunne, sinänsä ei vielä uskalla iloita, mutta varovasti on niin onnellinen tunne kuitenkin.
Tosiaan lopetin jo testailun, kun ei olla yrittämällä enää yritetty, enkä jaksanut oviksiakaan enää pongailla, ajattelin että meidän lapsiluku jäi tähän neljään, kun ei tärpännyt mistään kierrosta! Vuoden päivät meni tähän. No, se kannattaa näköjään unohtaa vaan koko asia niin heti tärppää :laughing001

Teen huomis aamun pissasta varmuuden vuoksi vielä toisellakin testillä :smiley-ashamed004
 
View attachment 102599
Onko toi viivan paikka vai plussa? En tiedä edes miksi testailen näin aikasin. 6 päivää kuukautisten alkuun, vatsassa vaan nippaillut ja rinnat on ihan super kipeät, samat oireet kun menkkojen alussakin..kuva otettu 5 min sisään testin teosta. Vai näkyykö siinä edes mitään viivaa?
Olen seuraillut taustalla kun meni tää meidän yrittäminen vähän tauolle. Ei olla siltikään ehkäisyä käytetty, mutta en ole ovista seuraillut eikä olla kauheesti puuhailtukkaan sängyssä, mutta katsoin että flon mukaan just ennen oletettua ovista ja oviksen jälkeen puuhailtiin..


Vähän vaikea sanoa kun on niin tumma kuva. Miltä näyttää ihan normaalissa valossa? :)

Toivotaan plussaa :Heartred
 
Tänä aamuna tehty testi :smiley-ashamed004

No ehkä se odottelemalla selviää, pitänee käydä hakemassa niitä parempia testejä. Ei ehkä vielä uskalla miehelle laittaa tikusta kuvaa :laughing002

no tässä näkyy jo hyvin! Kyllä minäkin plussaksi katsoisin! Nyt vaan peukkuja :Heartred toivotaan että vahvistuu :)
 
Täällä supermenkat lähenee loppuaan!

Mulla siis synnytyksen ja jälkivuodon jälkeen oli 13,14 ja 16 päivän kierrot ja vuoto oli tosi niukkaa.. ja sen jälkeen ollu pari 34-36 päivän kiertoa ja oon vuotanut kun saavista ja paljon hyytymiä.. pahempaa kun jälkivuoto. Onko muilla ollu tällasta? Aikasemmin oon vuotanut pahasti vaan kahden km jälkeen.. mut ihmetyttää kyllä noi lyhyetkin kierrot. Oon ajatellut sen johtuvan vaan sekasin olevista hormoneista, mutta pitäskö huolestuu?
 
Täällä eilen illalla menkat teki tuloaan mut nyt aamulla oli kuppi tyhjä. Paha olo silti jatkuu, toivottavasti olis nyt vaan noista johtuvaa eikä mitään muuta :meh:

Kaikille tsemppiä!
 
Hienoja haamuja täällä! Vahvistumista niille:love7

Pari päivää hiljaa olleena pakko tulla taas kirjoittelemaan. Mun menkat ei oo vieläkään alkanut. Viime keskiviikkona meni vika terolut eikä ennen oo kestänyt näin kauan, että vuoto alkaa.

Useampana aamuna yhdellä pyyhkäsyllä vaaleanpunaista. Tänään rusehtavaa vähän enemmän, mutta ei edelleenkään kunnon vuotoa.. Menkkamaista kipua ja tissit edelleen tosi kipeät. Alkaisi jo ne menkat..
Maistoin tänään sitä greippimehua ja sehän oli hyvää!! Olin varautunut pahempaan :laughing002

Nyt vaan haluaisin ne menkat niin pääsisi uuteen kiertoon. Toissapäivänä testi oli nega. Nyt en ehkä enää jaksa testailla.. Laittakaa menkkapuhureita tähän suuntaan kiitos:smiley-angelic001 eilen viimeksi pillahdin itkuun. Sydäntä särkee. En mitään muuta toivoisi niin paljon kun omaa vauvaa.. Yli vuosi jo yritetty niin alkaa olemaan aika loppu. :sad001
Josko helmikuinen sitten:Heartred kunhan uuteen kiertoon pääsisi..
 
Mietin jos kokeilisi ihan testata ovista tässä kierrossa. Jos tässä viimeistä lasta yritetään, niin pitäähän sekin kokea :grin

Minusta oviksen tikuttelu on ihan parasta koko yrityksessä. :grin Melkein haikea olo, että nyt on viimeinen yrityskerta. Siis tokihan ovista voi tikuttaa ilman yritystäkin, mutta ei se ole olleenkaan sama asia kuin silloin, kun yrittää tulla raskaaksi.

On se kyllä nykyään niin erilaista tämä homma kuin joskus ennen vanhaan. Jotenkin hassua kuvitella, miten ennen vain huomattiin, että nyt onkin kuukautiset jo vaikka kuinka monta viikkoa myöhässä, että kaipa tässä raskaana ollaan (eikä silloinkaan voitu olla varmoja). Nykyään mietitään, että tässä olisi dpo10, että jokohan raskaus näkyisi testissä. :hilarious:
 
Menin sitte tekemää tänään toisen ovistestin, uudesta clearblue paketista ja pelkkä tyhjä ympyrähän siihen tuli.
Miks toiseen testi laitteeseen tuli vilkkuva? Aloitin testaamisen sunnuntaina ja silloin jo vilkkui, oisko ovis voinut sitten olla jo esim la tai su ja siks jää vilkkuvaksi..
Hämää kun vilkkui ja sitten nytten uusilaite näytti vaan tyhjää
 
Star4, kyllä tuo on jo enemmän kuin haamu! Toisen merkin testillä huomenna varmistus plussasta!

Kp 14 ja ovispäivä! Illalla saatiin hyödynnettyä, joten saa (taas) jännäillä.

Onkos muita piinapäiväläisiä tai ovistelijoita?
 
Viime kuukautiset jos nyt ne lasketaan edes menkoiksi olivat pelkkää tiputtelua. Eilen vielä testasin jos tiputtelu olisikin raskauteen liittyvää, mutta negahan se testi tietysti oli. Hormonit sekasin vissiin vieläkin. Tämän takia ajattelin testata kuningatar hyytelöä tai gelee royaleita miksi niitä ikinä halutaan kutsua. Olen lukenut niistä että pitäisi tasata kiertoa ja hormoneita ja edistää raskautumista. Onko teillä kellään kokemusta näistä? Olen vähän epäilevä näiden toimimisesta, mutta en voi olla kääntämättä jokaista korttia ja konstia, kun vauvan haluaisin jo syliin:smiley-ashamed004 Olkaahan hyvä ja kertokaa mahdollistista omista kokemuksista käytettäessä kuningatarhyytelöä.:Heartred:signs001 Tässähän tulee ihan kaikkea kokeiltua vauvan eteen. Voi sitä ihanaa tunnetta sitten joskus kun vauvan saa pitkän odotuksen ja pettymysten jälkeen vihdoinkin syliin.
 
Star4, kyllä tuo on jo enemmän kuin haamu! Toisen merkin testillä huomenna varmistus plussasta!

Kp 14 ja ovispäivä! Illalla saatiin hyödynnettyä, joten saa (taas) jännäillä.

Onkos muita piinapäiväläisiä tai ovistelijoita?
Piinapäivillä vasta dpo3, koitan kyllä vähän rajoittaa tätä foorumilla roikkumista etten sorru liian aikaiseen testaukseen. :bag:
 
Täällä supermenkat lähenee loppuaan!

Mulla siis synnytyksen ja jälkivuodon jälkeen oli 13,14 ja 16 päivän kierrot ja vuoto oli tosi niukkaa.. ja sen jälkeen ollu pari 34-36 päivän kiertoa ja oon vuotanut kun saavista ja paljon hyytymiä.. pahempaa kun jälkivuoto. Onko muilla ollu tällasta? Aikasemmin oon vuotanut pahasti vaan kahden km jälkeen.. mut ihmetyttää kyllä noi lyhyetkin kierrot. Oon ajatellut sen johtuvan vaan sekasin olevista hormoneista, mutta pitäskö huolestuu?

Itellä oli samaa oireilua synnytyksen jälkeen. Lopulta kävin gynellä ja munasarjoissa oli kookkaita kystia, mitkä saivat vuodon määrän aivan mahdottomaksi. Kun kystat hävisivät, kuukautiset palautuivat normaaleiksi. Minulla silloin kierrot pidentyvät 32-35 päivään, kun normisti oli ollut aina sen 28 päivää.


Nyt kun kystat ovat poissa, myös kierron pituus on alkanut normalisoitua siihen 28 päivän tietämille. Viime kierto 27 päivää.
 
Menin sitte tekemää tänään toisen ovistestin, uudesta clearblue paketista ja pelkkä tyhjä ympyrähän siihen tuli.
Miks toiseen testi laitteeseen tuli vilkkuva? Aloitin testaamisen sunnuntaina ja silloin jo vilkkui, oisko ovis voinut sitten olla jo esim la tai su ja siks jää vilkkuvaksi..
Hämää kun vilkkui ja sitten nytten uusilaite näytti vaan tyhjää

Uusi laite siinä tuplahormonitestissä näyttää käsittääkseni aina tyhjää ekana, ainostaan pysyvä hymy voi tulla suoraan mutta ei sitä vilkkuvaa, kun se mittaa tavallaan sitä ”lähtötasoa” mihin vertaa sitten tulevia. Eli aina yksi kierto pitäisi mennä samalla laitteella. Voi olla, että sulla oli ovis aiemmin, jonka takia jää vaan vilkuttaan, tai sitten kierto venähtää. Siellä ohjeissa on sanottu minä päivänä kannattaa alkaa testaamaan riippuen oman kierron pituudesta, aloititko millon (siis mikä kp ja kierron pituus)? Se on tosiaan vähän erilainen periaate kuin normaaleissa ovistesteissä, harmi jos sulla on nyt mennyt ohi tässä kierrossa. Mutta se voi vilkkua montakin päivää, mulla tais olla pahimmillaan 6... :bored:
 
Viime kuukautiset jos nyt ne lasketaan edes menkoiksi olivat pelkkää tiputtelua. Eilen vielä testasin jos tiputtelu olisikin raskauteen liittyvää, mutta negahan se testi tietysti oli. Hormonit sekasin vissiin vieläkin. Tämän takia ajattelin testata kuningatar hyytelöä tai gelee royaleita miksi niitä ikinä halutaan kutsua. Olen lukenut niistä että pitäisi tasata kiertoa ja hormoneita ja edistää raskautumista. Onko teillä kellään kokemusta näistä? Olen vähän epäilevä näiden toimimisesta, mutta en voi olla kääntämättä jokaista korttia ja konstia, kun vauvan haluaisin jo syliin:smiley-ashamed004 Olkaahan hyvä ja kertokaa mahdollistista omista kokemuksista käytettäessä kuningatarhyytelöä.:Heartred:signs001 Tässähän tulee ihan kaikkea kokeiltua vauvan eteen. Voi sitä ihanaa tunnetta sitten joskus kun vauvan saa pitkän odotuksen ja pettymysten jälkeen vihdoinkin syliin.

Täältä löytyy ainakin jotain kokemuksia, tosin osa jo vähän vanhoja mutta kuitenkin, jos et oo jo kurkannut :)

http://forum.vau.fi/threads/kuningatarhyytelö-royal-jelly-gelee-royale.1581620/
 
Takaisin
Top