Raskaaksi 2021

Täällä kp 13 ja kävin ultrassa. Vastasi noin kierronpäivää 8 vaikka söin letrot. Eli ei ilmeisesti riittänyt letrojen annostus. Kyllä tuntuu ettei jaksaisi enää.

Täällä on kp9 ja Glow ennustaa ovista perjantaille (tosin se ennustaa sen aina liian aikaisin :rolleyes: miksei se voi oppia, että minulla on lyhempi luteaalivaihe?). Veikkaan ennemmin sunnuntaita, kun ei ole vielä yhtikäs mitään merkkejä lähestyvästä oviksesta. No, sitä odotellessa.

En kyllä oikeastaan edes tykkää enää tuosta Glow-sovelluksesta, se oli ennen parempi, mutten enää jaksa vaihtaakaan. :hilarious: Ja siellä on tiedot myös siitä kierrosta, kun esikoinen sai alkunsa. :)

Täällä kp 13 ja kävin ultrassa. Vastasi noin kierronpäivää 8 vaikka söin letrot. Eli ei ilmeisesti riittänyt letrojen annostus. Kyllä tuntuu ettei jaksaisi enää.

Voi harmi, onko mahdollisuutta siihen että tilanne parantuisi vai menikö kierto nyt sit ohi? Tosi kurja ja raskas tilanne :Heartred

Voi harmi, onko mahdollisuutta siihen että tilanne parantuisi vai menikö kierto nyt sit ohi? Tosi kurja ja raskas tilanne :Heartred

Sanoi se lääkäri että voi olla ovulaatio myöhemmin tässä kierrossa. Mutta en oikein jaksa luottaa siihen(kään) enää. Aloitan terolutit ensi maanantaina ja seuraavan kierron alusta sitten tupla annoksella letrot.

Sanoi se lääkäri että voi olla ovulaatio myöhemmin tässä kierrossa. Mutta en oikein jaksa luottaa siihen(kään) enää. Aloitan terolutit ensi maanantaina ja seuraavan kierron alusta sitten tupla annoksella letrot.

Okei.. mulla kävi niin että tuli myöhässä ja esikoinen lähti siitä. Se on aika musertavaa kun ne ei toimikkaan niinkuin pitäisi :sad001 toivottavasti saatte vasteen kuntoon seuraavassa kierrossa!

Täällä kp4 . Eka päivä kauhea vuoto sit loppu. Sit illan jatkui ja 2 päivää tuhruu vaan. Olipa kyl sit kunnon kerta tyhjennys

Täällä kp4 . Eka päivä kauhea vuoto sit loppu. Sit illan jatkui ja 2 päivää tuhruu vaan. Olipa kyl sit kunnon kerta tyhjennys
mulla oli samanlaista, eka päivä normaali vuoto, tokana ihan hirveä tulva ja kp3-4 tiputtelua vaan. nyt kp5 ei enää näy mitään :) vaikka yleensä vuodot kestää paljon pidempään. toisaalta kiva näin päin!

Jännä kun oireet jatkuu ja oksentelu on tullut mut siihen on kyl varmaan syyllinen mun oma pieni muutos elämässä. Lähinnä kummastuttaa muniksissa nippailu ja lämmöt jostain syystä koholla vaikka ne droppasi just ennen menkkoja

mulla oli samanlaista, eka päivä normaali vuoto, tokana ihan hirveä tulva ja kp3-4 tiputtelua vaan. nyt kp5 ei enää näy mitään :) vaikka yleensä vuodot kestää paljon pidempään. toisaalta kiva näin päin!
Kyl mulla on yleensä ainakin 5-7 päivää mut tää oli outo. Ei tuolla elämää oo ihan oli menkut mut tissit edelleen oireilee ja tummuu nännit et kyl mä meen gynellä kattoo et siel ei vaan oo mitää jämiä mistään....

ootko kokeillu tehdä ovulaatiotestejä?

Jännä kun oireet jatkuu ja oksentelu on tullut mut siihen on kyl varmaan syyllinen mun oma pieni muutos elämässä. Lähinnä kummastuttaa muniksissa nippailu ja lämmöt jostain syystä koholla vaikka ne droppasi just ennen menkkoja

Eikös sulla näyttänyt testi jo plussaa?

Okei.. mulla kävi niin että tuli myöhässä ja esikoinen lähti siitä. Se on aika musertavaa kun ne ei toimikkaan niinkuin pitäisi :sad001 toivottavasti saatte vasteen kuntoon seuraavassa kierrossa!

Joo ajattelin että ehkä testailen muutaman päivän päästä ovista kuitenkin. Toivotaan! :Heartred

ootko kokeillu tehdä ovulaatiotestejä?

Tässä kierrossa en ole tehnyt, kun töissä en ole pystynyt tekemään. Viime kierrossa sain ekaa kertaa ikinä (yk kakskyt jotain) ihan selvän ovulaatioplussan ja ajoitukset oli just ajallaan mutta lääkärille asiaa kertoessa hän juuri sanoi että eihän se plussa silti varma tieto ovulaatiosta ole. Siksi sanoi että jos haluan niin voin testailla tällä viikolla mutta ei nää sitä välttämättä tarpeellisena.

IMG_20210503_161441.jpg

Onko toi viivan paikka vai plussa? En tiedä edes miksi testailen näin aikasin. 6 päivää kuukautisten alkuun, vatsassa vaan nippaillut ja rinnat on ihan super kipeät, samat oireet kun menkkojen alussakin..kuva otettu 5 min sisään testin teosta. Vai näkyykö siinä edes mitään viivaa?
Olen seuraillut taustalla kun meni tää meidän yrittäminen vähän tauolle. Ei olla siltikään ehkäisyä käytetty, mutta en ole ovista seuraillut eikä olla kauheesti puuhailtukkaan sängyssä, mutta katsoin että flon mukaan just ennen oletettua ovista ja oviksen jälkeen puuhailtiin..

Vielä hengissä, kävi vähä raskaiksi nää pistokset loppua kohti:bag:

Mä kävin perjantaina ultrassa ja siellä näkyi 9 follikkelia + 2-3 mahdollista, jotka ehkä ehtivät vielä kypsyä vklopun aikana. Pe ja la piti pistää lisää Gonalia ja Fyremadelit. Olivat toivoneet vähän parempaa vastetta, mutta ensi kerraksi lyövät 250 tai vielä suuremman annoksen.

Eilen pistin Ovitrellen ja punktio on huomenna:shy: Kauhea jännitys jo päällänsä.
Jos kaikki menee hyvin, niin perjantaiksi alustavasti suunniteltiin tuoresiirto. Hyperistä ei ainakaan vielä oo merkkejä ja toivottavasti ei tulekaan.

Tiesin, että Fyremadel on kamala, mutta ei himpula... 20 minuutin järkyttävä kipu, krampit ja polte ja nokkosihottuma alle minuutissa pistosta :facepalm: Järkyttävää kamaa...

Toivon kovasti että tästä kierrosta saisi pakkaseen asti sen 10, että olisi paljon hyviä mitä hyödyntää myöhemmin jos ei tärppää :smiley-angelic001

mulla alkoi perjantai-iltana ihan pieni vuoto. lauantaina jatkui aamusta ja käskin miehen hakemaan testin, ei ollut yhtään vahvistunut viiva. Eilen aamulla sitten alkoi kunnon vuoto ja jatkuu edelleen :sad001 eilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo paljon parempi fiilis. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)

mulla alkoi perjantai-iltana ihan pieni vuoto. lauantaina jatkui aamusta ja käskin miehen hakemaan testin, ei ollut yhtään vahvistunut viiva. Eilen aamulla sitten alkoi kunnon vuoto ja jatkuu edelleen :sad001 eilen itketti ja oli tyhjä olo, mutta tänään jo paljon parempi fiilis. toivotaan että nopeasti tulisi kuitenkin uudelleen raskaaksi :)
-Halaus- & voimia!
Toivon kaikkea hyvää sinne! Jospa pian uudelleen tärppäisi! :Heartred:Heartred:Heartred

Paljon voimia ja tsemppejä! :Heartred:Heartred

View attachment 102599
Onko toi viivan paikka vai plussa? En tiedä edes miksi testailen näin aikasin. 6 päivää kuukautisten alkuun, vatsassa vaan nippaillut ja rinnat on ihan super kipeät, samat oireet kun menkkojen alussakin..kuva otettu 5 min sisään testin teosta. Vai näkyykö siinä edes mitään viivaa?
Olen seuraillut taustalla kun meni tää meidän yrittäminen vähän tauolle. Ei olla siltikään ehkäisyä käytetty, mutta en ole ovista seuraillut eikä olla kauheesti puuhailtukkaan sängyssä, mutta katsoin että flon mukaan just ennen oletettua ovista ja oviksen jälkeen puuhailtiin..

Jotain siinä näkyy :)
Mutta kuten jaksan jokaiseen rfsu:n testi kuvaan mainita, niin noi on ihan sysipas.... Ja antaa välillä punaista viivaa vaikka veteen kastettuna.
Mutta toivottavasti vahvistuu! :happy:

ON: Tissit on nyt kipeytyneet, eli ehkä se ovis on tulossa. Ainakin vaikuttaa hyvin samalta kuin viime kierrossa :)
Mies ei eilen jaksanut touhuilla, ja huomasi varmaan mun pettymyksen. Piti ihan lohduttaa toista, että kyllä sinäkin saat kieltäytyä! Ei tästä hommasta mitään pakkopullaa tehdä. Ainakaan vielä :rolleyes:

Mietin jos kokeilisi ihan testata ovista tässä kierrossa. Jos tässä viimeistä lasta yritetään, niin pitäähän sekin kokea :grin

Takaisin