Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vaikka tulikin aika paljon repeämiä ja eppari, ja lisäksi epiduraali ei oikein toiminut, niin ei jäänyt mitään traumoja synnytyksestä. Raskaus taas oli ihan kauhea, kamalat liitoskivut jostain puolivälistä asti, ja laskin vain päiviä ja viikkoja, että se loppuu. Ja sitä en silloin oikein tajunnut tai halunnut myöntää itselleni, mutta ihan selvästi minulla oli synnytyksen jälkeinen masennus. Varsinkin tunneside vauvaan oli pitkään ihan olematon, mikä oli ihan järkyttävää, kun olin kuitenkin haaveillut vauvasta vuosikaudet. 

tietää kyllä tasan ettei oo aiemmin ovulaatiota ollut viimesien yk aikana, kun nyt on ihan pihalla 
ja nyt ku on työuupumuksen kans saikulla niin eipä olis varaa saikuttaa raskauden takia sitten
työelämäni puolesta siis hirvittää ehkä eniten, ja sit ne raskauteen liittyvät pelot ja huolet

Odottaa sen pari päivää, niin pahin pettymys laantuuMulla iskee aina hetkellinen tosi paha epätoivo, kun uusi kierto alkaa. Millä te muut selviätte tästä? Ei huvita tehdä, eikä nähdä mitään, eikä ketään. Vinkkejä?![]()
Minua taas synnyttäminen jännittää kaikkein vähiten! Olisin voinut synnyttää uudestaan vaikka heti, mutta kaksi ensimmäistä vuotta olin vain todella kiitollinen, etten ollut enää raskaana.Vaikka tulikin aika paljon repeämiä ja eppari, ja lisäksi epiduraali ei oikein toiminut, niin ei jäänyt mitään traumoja synnytyksestä. Raskaus taas oli ihan kauhea, kamalat liitoskivut jostain puolivälistä asti, ja laskin vain päiviä ja viikkoja, että se loppuu. Ja sitä en silloin oikein tajunnut tai halunnut myöntää itselleni, mutta ihan selvästi minulla oli synnytyksen jälkeinen masennus. Varsinkin tunneside vauvaan oli pitkään ihan olematon, mikä oli ihan järkyttävää, kun olin kuitenkin haaveillut vauvasta vuosikaudet.
Olen kuitenkin ihan toiveikas, että asiat voivat mennä nyt eri tavalla. Tiedän paremmin, mitä odottaa, ja tiedän myös, mitkä olivat niitä kipupisteitä edellisellä kerralla. Moni asia olisi ollut helpompi, jos olisin ollut paremmin varautunut. Ja nyt on myös perspektiiviä siihen, että se vauvavuosi on kuitenkin aika lyhyt ja sen jälkeen helpottaa.
ihmetys oli suuri. 

Mä näen tuossa ylemmässä jotain mutta en tiedä näkyykö siinä väriä vai ei. Aikaisin oot kuitenkin liikkeellä ja jos on raskaus kyseessä niin varmasti vahvistuu.Täällä eletään kp 22/26. Dpo9. Ja testit näyttää tämmöstä:bag:
Täällä eletään kp 22/26. Dpo9. Ja testit näyttää tämmöstä:bag:
Pcssä on kans jotain. Ei oo täysin blanco.Mä näen tuossa ylemmässä jotain mutta en tiedä näkyykö siinä väriä vai ei. Aikaisin oot kuitenkin liikkeellä ja jos on raskaus kyseessä niin varmasti vahvistuu.

Joo on rfsu. Ja antaa vissiin punertavaakin viivanpaikkaa. Luonnossa tuo punersi vähän.Ylemmässä näkyy viivaa, mutta onko toi rfsu:n testi?
Ne valitettavasti antaa tosi räikeää viivanpaikkaa.
Mutta toivottavasti raskaus ja lähtee vahvistumaan :)

Joo on rfsu. Ja antaa vissiin punertavaakin viivanpaikkaa. Luonnossa tuo punersi vähän.
Tuossa on illan ja aamun rfsu![]()