Raskaaksi 2021

täällä taitaa olla menkat alkamassa lähipäivinä, kivuista päätellen. odotan niin uutta kiertoa, ja kunnon ovista ja vielä "oikeaan aikaan" jos letrot sais sen aikaan:happy: nyt jo kp 42 :hilarious:

Täällä kp 1. Luteaali venyi 14 päivään ja täytyy olla siihen tyytyväinen. Voi olla että mä hiljennys hetkeksi työkiireiden ja kierron tylsimmän vaiheen vuoksi.

Kiitos onnitteluista! :Heartred Olette ihania. :Heartred

Tein tänään aamulla uuden testin. (Itseasiassa kaksi :smiley-ashamed005 ) ja kyllä rfsussa on mielestäni vahvistumista eiliseen ja gb:kin on plus. o_O ja olihan se digikin eilen plus. :oops: Jospa sitä antaisi itsensä jo vähän innostua.
Vaikka eilenkin tuli yhdellä vessareissulla yksi pieni sormenpään kokoinen vaaleanpunaiseen taipuva vv (anteeksi tarkka kuvailu) ja muuten ollut kirkasta vv.

Minäkin mieluusti vielä täällä olisin taustalla. Enkä kyllä edes tiedä minne ryhmään minun pitäisi tästä sitten siirtyäkkään, kun laskurin laskutavoista riippuen la on vuoden vaihteen molemmin puolin.

Ei auta kuin odottaa ja toivoa. :smiley-angelic001

Ja tänne ryhmään olisi mahtavaa saada joukko kato nyt kevääksi. :Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue
Voimia uuteen kiertoon joutuneille. :Heartred

Liitteet

• IMG_20210422_081541_edit_781412879639098.jpg
    IMG_20210422_081541_edit_781412879639098.jpg
    16.2 KB · Katsottu: 158
isot onnittelut ja tarrasukkia @Pillow ja @Oliwia !!! :Heartred

täällä mennään dpo7 ja alkaa unien perusteella kierron lopun häämöttäminen jo jännittää... :nailbiting:

isot onnittelut ja tarrasukkia @Pillow ja @Oliwia !!! :Heartred

täällä mennään dpo7 ja alkaa unien perusteella kierron lopun häämöttäminen jo jännittää... :nailbiting:
Olisin ite voinut kirjottaa ihan saman viestin :grin
Eli onnittelut sekä dpo7 ja unistakin tosiaan huomaa sen. :hilarious:
Huomenna aion alottaa tikutuksen :nailbiting:

Täällä pitäisi Flo:n mukaan olla tänään kp 1, mutta vielä ei ole vuotoja havaittu. Alavatsaa jomottelee kyllä jonkin verran, joten jännitystä on ilmassa. Testaan sunnuntaina, jos vuoto ei ole alkanut ennen sitä. Osa kierroista on kuitenkin kestänyt jopa 29 päivää.

Koittakaa Pillow ja Oliwia nauttia plussista! Toki onhan se aina pelottavaa, mutta teillä on niin hyvät plussat tikuissa, että voitte hyvin aloitella ilakoinnit :dance011

Kiitos onnitteluista! :Heartred Olette ihania. :Heartred

Tein tänään aamulla uuden testin. (Itseasiassa kaksi :smiley-ashamed005 ) ja kyllä rfsussa on mielestäni vahvistumista eiliseen ja gb:kin on plus. o_O ja olihan se digikin eilen plus. :oops: Jospa sitä antaisi itsensä jo vähän innostua.
Vaikka eilenkin tuli yhdellä vessareissulla yksi pieni sormenpään kokoinen vaaleanpunaiseen taipuva vv (anteeksi tarkka kuvailu) ja muuten ollut kirkasta vv.

Minäkin mieluusti vielä täällä olisin taustalla. Enkä kyllä edes tiedä minne ryhmään minun pitäisi tästä sitten siirtyäkkään, kun laskurin laskutavoista riippuen la on vuoden vaihteen molemmin puolin.

Ei auta kuin odottaa ja toivoa. :smiley-angelic001

Ja tänne ryhmään olisi mahtavaa saada joukko kato nyt kevääksi. :Heartpink:Heartblue:Heartpink:Heartblue
Voimia uuteen kiertoon joutuneille. :Heartred

Näähän on jo tosi hienoja plussia! Onneksi olkoon ja toivottavasti jännitys helpottaa jossain kohtaa!

Olivia sinulle myös onnittelut :happy:

kp10 ja otin eilen varaslähdön oviksen testaamiseen vaikka tiesin et ihan turhaa :angelic: mutta pakko päästä jotain testei tekee :facepalm:

Muokattu viimeksi:
Kp 14 ovistesti näytti aamulla tältä. En tiedä onko vielä ihan plussa vai olisko plussa taas iltapäivällä tai aamulla :angelic: Premom sovellus piti tässä kierrossa ihan hyvin paikkansa, kun taas Flo meni pahasti metsään :grin Viime kierrossa ovis oli kp17 niin voihan olla tässä kierrossa on aiemmin :confused005 Joka on siis hyvä, kun mulla meinaa luteaalivaihe jäädä vähän lyhyeksi.

Liitteet

• IMG_20210422_091213__01.jpg
    IMG_20210422_091213__01.jpg
    13.1 KB · Katsottu: 159
Kp 14 ovistesti näytti aamulla tältä. En tiedä onko vielä ihan plussa vai olisko plussa taas iltapäivällä tai aamulla :angelic: Premom sovellus piti tässä kierrossa ihan hyvin paikkansa, kun taas Flo meni pahasti metsään :grin Viime kierrossa ovis oli kp17 niin voihan olla tässä kierrossa on aiemmin :confused005 Joka on siis hyvä, kun mulla meinaa luteaalivaihe jäädä vähän lyhyeksi.
Kyllä toi mun mielestä plussaksi jo luetaan kun testiviiva on (ainakin mun silmään :wink) vahvempi kontrolliviivaa. Tsemppiä piinapäiviin :)

Paljon onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

ON:
Ei oo tosi, eilen kävin taas hcg verikokeessa. Arvo oli 15. Vielä pitää siis ensi viikon keskiviikkona käydä. :happy8

2 viikkoa sitten hcg 61,5. Viikko sitten 31,5 ja eilen ton 15.

Äitikin makaa vielä teholla hengityskoneessa, mutta sunnuntaista asti on päivä kerrallaan vähennetty hengityskoneen omaa toimintaa, niin että äiti pikkuhiljaa totutetaan hengittämään itse.

Kyllä toi mun mielestä plussaksi jo luetaan kun testiviiva on (ainakin mun silmään :wink) vahvempi kontrolliviivaa. Tsemppiä piinapäiviin :)
Jes hyvä :angelic: kiitos.

Hassua muuten miten omaa kroppaa on oppinut kuuntelemaan tässä yrityksen aikana eri tavalla. En muista, että ennen olisin tunnistanut oviskipuja tai limoja. Tai ei vaan tullut mietittyä niitä sen enempää :grin

Plussalta näyttää! Tsemppiä oviksen hyödyntelyyn :grin

Muokattu viimeksi:
ON:
Ei oo tosi, eilen kävin taas hcg verikokeessa. Arvo oli 15. Vielä pitää siis ensi viikon keskiviikkona käydä. :happy8

2 viikkoa sitten hcg 61,5. Viikko sitten 31,5 ja eilen ton 15.

Äitikin makaa vielä teholla hengityskoneessa, mutta sunnuntaista asti on päivä kerrallaan vähennetty hengityskoneen omaa toimintaa, niin että äiti pikkuhiljaa totutetaan hengittämään itse.

Ihana kuulla, että hcg laskee hienosti ja myös, että äitisi alkaa pikkuhiljaa voida paremmin! Meilläkin miehen isä on edelleen teholla hengityskoneessa, mutta nyt sentään enemmän ja enemmän hereillä. :happy: Ihan mieletön helpotus, että arvot alkavat olla parempaan päin! Ja omat vanhempani ovat nyt saaneet rokotteen, mikä on myös ihan mahtavaa.

Anteeks omanapailu... Täällä alkoi verinen vuoto ja taitaa tääkin raskaus mennä heti alussa kesken. :smiley-angry017:smiley-angry017 Tekis mieli vaan jättää koko yrittäminen tauolle hetkeks, kun tää on tällasta. Sama juttu viime kierrossa. Mahaa jomottelee vähän ja veristä vuotoa tulee pyyhittäessä runsaammin, ei housuihin asti vielä.

Anteeks omanapailu... Täällä alkoi verinen vuoto ja taitaa tääkin raskaus mennä heti alussa kesken. :smiley-angry017:smiley-angry017 Tekis mieli vaan jättää koko yrittäminen tauolle hetkeks, kun tää on tällasta. Sama juttu viime kierrossa. Mahaa jomottelee vähän ja veristä vuotoa tulee pyyhittäessä runsaammin, ei housuihin asti vielä.

Josko olisi kuitenkin vain alkuraskauteen liittyvää vuotoa? Eikös Bumblella ollut vähän vastaavaa...

Paljon voimia sinne Oliwia! Minulla oli esikoisen raskaudessa myös veristä vuotoa ensimmäiset kuukaudet. Heti raskaustestin jälkeen niin paljon, että olin aivan varma keskenmenosta. Joskus vuodosta huolimatta voi käydä hyvinkin.

Voisi olla hyvä käydä tarkistamassa hcg-arvot labrassa, ne antavat yleensä konkreettista tietoa siitä mitä on meneillään.

Tiedän miltä sinusta tuntuu, itsellä ollut monta plussaamista, mutta vain yksi loppuun asti mennyt raskaus.

Toivotaan että vuodosta huolimatta kaikki olisi hyvin! :Heartred

Omaa napaa: Täällä on jo meneillään uusi kierto. Tässä kierrossa on yksi tutkimus lapsettomuuspolilla ennen ovulaatiota. Jos se menee hyvin, niin kesäkuussa olisi sitten alkionsiirto.

Paljon onnea kaikille plussanneille!:Heartred

Voi ei! :sorry::Heartred
Toivotaan, että olisi harmitonta vuotoa. :smiley-angelic001

Takaisin