Raskaaksi 2021

Oliwialla selkee "jokin" näkyy, toivottavasti ovis ollu myöhemmin ja nyt haamuaa...

Pillowlle Onnea ja toivottavasti kaikki on hyvin!

Kp 1. Jotenkin ei edes ärsytä. Osasin odottaa tätiä kun oli kahden päivän järkky hedari ja eilen illalla alko pakottamaan persuksiin niin mahdottomasti. Ei oo ollukaa tätä tunnetta pitkilleen. Istuminenkin tuntuu ikävältä...

Päivitystä omaan tilanteeseen eli hcg oli nyt 19.
Odottelen puhelua, että mitä nyt.. Epäilen itse kohdun ulkopuolista kuitenkin kun oireilut enemmän viittais siihen, ollut tosi outoa vuotoa ja toispuolista vatsakipua..... :sad001
Ja kun tosiaan testi haamuillut jo monta päivää, eiköhän se olisi vahvistunut jos olisi "terve" raskaus kyseessä...

Täällä Pohjantähden alla ihme oloja. Maha on olemassa. Nännit oli ennen ovista kipeet, nyt uudelleen mut jotenkin kylmänarat.

Myös lämmöt huitoo korkeammalla kuin yleensä eikä oo toispuoleista kipuu vaan enemmän keskellä eikä oikeastaan sitäkään paljon..

Suussa maistuu outo ja hampaat ovat likaisen tuntuiset, tää oli outo oire joka mulla oli kun hcg vielä oli koholla ja sit tää väsymys mut silti ihmeen energinen olo. Ja juu tiedän et täs vaiheessa ei mitään hcg edes ole mut hassu yhteensattuma et oireet on ihan samat. Toki hormonit luteaalivaiheessa on samat mut esim km edeltävänä kiertoa ei ollu tätä ja nyt taas haisee muka koiranpentu vaikka meidän hirmut on jo sisäsiistejä mut silti. Tää on outoo. Vois uittaa testiä jo muutaman päivän päästä koska en tikuttanut ovista koko kiertoa ja lämmön droppi oli eka kerran just viikko sitten ja sit lauantaina. Sunnuntaina oli jo korkealla ja maanantaina ylikorkealla ja se jatkuu. Ehkä tästä vois jotain tullakin! :dead::rolleyes:

Pillow onnea!! <3

Oliwia kyl mä ton lukisin positiiviseksi :wink

Pahoittelut kp1 ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti

Niin ja tänään alkoi itkuherkkyys. Tosi tosi itkuinen olo ja mahdottoman onnellinen myös. Ei tämä ole todellista miten ihmismieli toimii vauvakuumeessa. Sitä tietää että ei tää varmaan mut silti nää pienet oireet mitkä ei oo ollut kuten toi outo maku, sitä en osaa selittää.

Päivitän testitilanteet ja tilasin saman testin ku mikä näytti vielä sen vuodon jälkeen koska koin sen hyväksi, ei näyttänyt mitään tos ku CB earlyyn tuli viivanpaikka ja tämäkin tosiaan just ennen hymyy ja hävisi et kaipa noi herkät jotkut reagoi lh hormoniin mitä oon lukenu

Ja tää testailu ja epätietoisuus on vähän inhottava ku tosiaan tää kierto oli hukassa...

On tämä vähän sellaista jatkuvaa odotusta :shy:

Täällä tänään kp 13. Eilen oli oviskivut niin ajattelin aloittaa tänään tikuttelun, mutta ihan nega tänä aamuna oli. Kivut jatkuu tänään.

Tästä oli täällä joskus puhetta, niin mullakin oviskivut ovat alkaneet vasta synnytyksen jälkeen. Outoa. Kuinka paljon ennen ovulaatiota teillä alkaa oireet? :)

On tämä vähän sellaista jatkuvaa odotusta :shy:

Täällä tänään kp 13. Eilen oli oviskivut niin ajattelin aloittaa tänään tikuttelun, mutta ihan nega tänä aamuna oli. Kivut jatkuu tänään.

Tästä oli täällä joskus puhetta, niin mullakin oviskivut ovat alkaneet vasta synnytyksen jälkeen. Outoa. Kuinka paljon ennen ovulaatiota teillä alkaa oireet? :)
Mä oon merkannut oireita about 5 päivää ennen hymyä ja ne kestävät sen 5-7 päivää.. Mulla alkoi nää tuntua ikää myöten ja nyt ton km jälkeen ni oli kyl oireet et luulin et oon raskaana ku samankaltaisia oireita täysin ja sit hymy digiin. Lämmöt nousi siitä 2 päivää jälkeen joten nyt olis vasta dpo4 , riippuu toki ku eka lämpödroppi oli sitä ennen ja toka sit hymystä seukki päivä ja siitä seukki nousi tosiaan vähän ja nyt ne on koholla mut oireet loppu siihen kyl aika lailla. Tämän vuoksi Flo antaa mulle sinisiä päiviä yleensä 6 tai 7

Edit. Eli hedelmällisiä päivii ja sit uskon et mul käy se lh huippu tosi nopeeta eli oireilen pitkään ja koko luteaali on yhtä oiretta

En tiiä miten päin tässä oikein olis... Itkettää, tärisen, oon onnellinen ja pelottaa samaan aikaan viime kierron varhaisen km:n takia. Jotain ainakin yrittää tarrata kiinni... :wideyed: :love017

Mulla on tänään dpo 5 ja tuli valkovuodon mukana vähän punertavaa :nailbiting:

Oi ihanaa! Onnea Oliwia ja Pillow :love7

omanapa, hittovie miten ihanaa on olla nainen :laughing021 tänään suht kovat menkkakivut, päivä tosi niukkaa vuotoa mut anti olla kun yskäs terapiassa käydessä tunnin päätteeks pikkasen ja holahti oikein kunnolla, nousin ylös ja toivoin et side pitää mut eeeeeei. Muutama askel ja terapeutti hädissään et ”verta!!” :laughing001 Ei kiesus mää sanon:laughing002

Tänään alkaa letrot :happy093

Kiitos onnitteluista. :Heartred :)
Jään tänne vielä taustailemaan, kun ei ihan uskalla innostua vielä et kaikki menis hyvin... Mahaa jomotellut ja koko ajan sellanen olo, että menkat alkaa. :bag:

Täällä tuli jotain punasta pyyhkiessä mutta nyt en todellakaan tiedä onko menkat vai ei. Vielä en sidettä laittanut yöksi kun siteet hautoo mun perään rikki. Kosteaa on mutta voi johtua myös siitä kortisonirasvasta mitä laitoin peräpäähän. Jos nyt alkaa menkat niin mun luteaalihan on ollut 14 päivää mikä on hyvä aika.

Takaisin