Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nyt jo kp 42 
Olette ihania. 
) ja kyllä rfsussa on mielestäni vahvistumista eiliseen ja gb:kin on plus. 

Olisin ite voinut kirjottaa ihan saman viestinisot onnittelut ja tarrasukkia @Pillow ja @Oliwia !!!
täällä mennään dpo7 ja alkaa unien perusteella kierron lopun häämöttäminen jo jännittää...![]()

Kiitos onnitteluista!Olette ihania.
Tein tänään aamulla uuden testin. (Itseasiassa kaksi) ja kyllä rfsussa on mielestäni vahvistumista eiliseen ja gb:kin on plus.
ja olihan se digikin eilen plus.
Jospa sitä antaisi itsensä jo vähän innostua.
Vaikka eilenkin tuli yhdellä vessareissulla yksi pieni sormenpään kokoinen vaaleanpunaiseen taipuva vv (anteeksi tarkka kuvailu) ja muuten ollut kirkasta vv.
Minäkin mieluusti vielä täällä olisin taustalla. Enkä kyllä edes tiedä minne ryhmään minun pitäisi tästä sitten siirtyäkkään, kun laskurin laskutavoista riippuen la on vuoden vaihteen molemmin puolin.
Ei auta kuin odottaa ja toivoa.
Ja tänne ryhmään olisi mahtavaa saada joukko kato nyt kevääksi.
Voimia uuteen kiertoon joutuneille.![]()

Joka on siis hyvä, kun mulla meinaa luteaalivaihe jäädä vähän lyhyeksi.Kyllä toi mun mielestä plussaksi jo luetaan kun testiviiva on (ainakin mun silmäänKp 14 ovistesti näytti aamulla tältä. En tiedä onko vielä ihan plussa vai olisko plussa taas iltapäivällä tai aamulla :angelic: Premom sovellus piti tässä kierrossa ihan hyvin paikkansa, kun taas Flo meni pahasti metsäänViime kierrossa ovis oli kp17 niin voihan olla tässä kierrossa on aiemmin
Joka on siis hyvä, kun mulla meinaa luteaalivaihe jäädä vähän lyhyeksi.

Jes hyvä :angelic: kiitos.Kyllä toi mun mielestä plussaksi jo luetaan kun testiviiva on (ainakin mun silmään) vahvempi kontrolliviivaa. Tsemppiä piinapäiviin :)
Plussalta näyttää! Tsemppiä oviksen hyödyntelyynKp 14 ovistesti näytti aamulla tältä. En tiedä onko vielä ihan plussa vai olisko plussa taas iltapäivällä tai aamulla :angelic: Premom sovellus piti tässä kierrossa ihan hyvin paikkansa, kun taas Flo meni pahasti metsäänViime kierrossa ovis oli kp17 niin voihan olla tässä kierrossa on aiemmin
Joka on siis hyvä, kun mulla meinaa luteaalivaihe jäädä vähän lyhyeksi.

ON:
Ei oo tosi, eilen kävin taas hcg verikokeessa. Arvo oli 15. Vielä pitää siis ensi viikon keskiviikkona käydä.
2 viikkoa sitten hcg 61,5. Viikko sitten 31,5 ja eilen ton 15.
Äitikin makaa vielä teholla hengityskoneessa, mutta sunnuntaista asti on päivä kerrallaan vähennetty hengityskoneen omaa toimintaa, niin että äiti pikkuhiljaa totutetaan hengittämään itse.
Ihan mieletön helpotus, että arvot alkavat olla parempaan päin! Ja omat vanhempani ovat nyt saaneet rokotteen, mikä on myös ihan mahtavaa.Kiitos. Omien tuntemuksien mukaan sitä on jo pari päivää hyödynnettyPlussasta näyttää! Tsemppiä oviksen hyödyntelyyn![]()

Tekis mieli vaan jättää koko yrittäminen tauolle hetkeks, kun tää on tällasta. Sama juttu viime kierrossa. Mahaa jomottelee vähän ja veristä vuotoa tulee pyyhittäessä runsaammin, ei housuihin asti vielä.Anteeks omanapailu... Täällä alkoi verinen vuoto ja taitaa tääkin raskaus mennä heti alussa kesken.Tekis mieli vaan jättää koko yrittäminen tauolle hetkeks, kun tää on tällasta. Sama juttu viime kierrossa. Mahaa jomottelee vähän ja veristä vuotoa tulee pyyhittäessä runsaammin, ei housuihin asti vielä.

Anteeks omanapailu... Täällä alkoi verinen vuoto ja taitaa tääkin raskaus mennä heti alussa kesken.Tekis mieli vaan jättää koko yrittäminen tauolle hetkeks, kun tää on tällasta. Sama juttu viime kierrossa. Mahaa jomottelee vähän ja veristä vuotoa tulee pyyhittäessä runsaammin, ei housuihin asti vielä.