Raskaaksi 2021

Eipä täällä olla yhtään sen viisaampia. Tänään kp 31/28 ja aamun testissä taas näkyvä viivanpaikka. :shifty: En oo aiemmin koskaan saanut PC:n testeihin mitään "ylimäärästä". Turhauttavaa. Voi tietty olla, että jotain on yrittänyt tapahtua ja kemialliseks jää. Menkoista ei mitään merkkiä vieläkään...

https://aijaa.com/zGAFXu

Pakko tulla omanapailemaan..
Eilisestä asti on ollut aika kovaa kipua oikeen munasarjan kohdalla. Yskiessä semmosta repäisevää ja kokoajan myös sieltä jomottelee ja tuntuu pientä painetta.. Alkoi eilen illalla ja jatkuu edelleen. Nyt oletettu dpo6.
Mitähän siellä tapahtuu? :smiley-angelic001

Eipä täällä olla yhtään sen viisaampia. Tänään kp 31/28 ja aamun testissä taas näkyvä viivanpaikka. :shifty: En oo aiemmin koskaan saanut PC:n testeihin mitään "ylimäärästä". Turhauttavaa. Voi tietty olla, että jotain on yrittänyt tapahtua ja kemialliseks jää. Menkoista ei mitään merkkiä vieläkään...

Mä nään kyllä selkeesti viivan!! En saa puhelimen näytöllä selvää, että onko väriä, mutta toivottavasti siellä olis kuitenkin pieni tarrannut kiinni.:love7 Tsemppiä! :wav

Oliwia, jos tuo on viivanpaikka, onpa aika röyhkeä sellainen! Minusta tuossa on jopa vähän väriä :eek:

Väriä näkyy luonnossakin, kuvassa näyttää enemmän harmaalta. :think005 Mies sano, että jos se edellisen kierron varhainen km vaikuttaa nyt tähän kiertoon venyttämällä kiertoa ja ovis ois ollut sittenkin myöhemmin. Aloin jo epäilemään et oonko tulkinnut ovistestin väärin, et jos plussa ei ollutkaan vielä plussa ja oon laskenu dpo:t ihan väärin. Mene ja tiedä. :hilarious: On tää kyllä piinaavaa...

Samaa mieltä muiden kanssa. Et jos toi on viivan paikka, niin on kyllä törkeä! :bored:

Väriä näkyy luonnossakin, kuvassa näyttää enemmän harmaalta. :think005 Mies sano, että jos se edellisen kierron varhainen km vaikuttaa nyt tähän kiertoon venyttämällä kiertoa ja ovis ois ollut sittenkin myöhemmin. Aloin jo epäilemään et oonko tulkinnut ovistestin väärin, et jos plussa ei ollutkaan vielä plussa ja oon laskenu dpo:t ihan väärin. Mene ja tiedä. :hilarious: On tää kyllä piinaavaa...

Voisihan myös olla, että kiinnittyminen on tapahtunut hintsusti myöhemmin? Nyt pidetään sormet ja varpaat ristissä ja jäädään odottelemaan viivan vahvistumista!

Tuo Oliwia sinun viiva on kyllä todella selkeä. :wideyed:paljon selkeämpi, kuin minun aamuiset viivat. Samaa mieltä muiden kanssa, että todella röyhkeä jos on vaan viivan paikka. Toivotaan vahvistumista. :smiley-angelic001

Anteeksi nyt perään heti kamala omanapailu.. :oops:

Mä tein maanantaina dpo9 sen rfsu herkkä nega testin.
Seuraavalla vessakerralla paperiin tuli vaaleanpunaista vv. Ajattelin, että jahas. Tiputtelua ennen kp ykköstä. :shifty: Sitä on ollut välillä, mutta nyt ei ainakaan neljään kiertoon oo ollu. :sorry:
Illalla vaaleanpunaista tuli kaikista reiluiten. Eilen taas tuli vain kerran ja ihan pieni tippa, kun tarkkaan tutkiskelin.

Tänään aamulla tein taas rfsu herkän ja tällä kertaa siinä alkoi näkyä jotain. Tein sitten samasta pissasta sen rfsu liuskan. Siinäkin näkyi jotain joten tein myös yhden digin. Ja siihen tuli pregnant. o_O :wideyed: :pompus:

Hyppisin niin onnesta täällä, :love017 mutta mua vähän pelottaa tuo vaaleanpunainen vv ja kun nuo viivat on vielä todella vaaleita, :sorry: mutta jospa se kiinnittyminen olisi tapahtunut vasta silloin dpo9 ja siitä johtuen vaaleanpunainen vv sekä sen takia dpo11 vielä näin vaaleat viivat?
(Ei varmaan välity kuvasta foorumille asti.)

En varmaan uskalla käydä enään ikinä vessassa. :sorry:

Mies kerkesi jo innostua, mutta yritän vähän toppuutella, kun pelottaa. :sorry: sanoi, että aina mä murehdin kaikkea ja yleensä ihan turhaan. :sad001
Sellianen mä olen... murehtija..

Täytyy kastaa liuskaa uudestaan huomenna. Kai sen siitä jo näkee lähteekö vahvistuu.

Liitteet

• IMG_20210421_080934_edit_733926091299469.jpg
    IMG_20210421_080934_edit_733926091299469.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 227
  • IMG_20210421_091610_edit_733940581498425.jpg
    IMG_20210421_091610_edit_733940581498425.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 225
Tuo Oliwia sinun viiva on kyllä todella selkeä. :wideyed:paljon selkeämpi, kuin minun aamuiset viivat. Samaa mieltä muiden kanssa, että todella röyhkeä jos on vaan viivan paikka. Toivotaan vahvistumista. :smiley-angelic001

Seuraavalla vessakerralla paperiin tuli vaaleanpunaista vv. Ajattelin, että jahas. Tiputtelua ennen kp ykköstä. :shifty: Sitä on ollut välillä, mutta nyt ei ainakaan neljään kiertoon oo ollu. :sorry:
Illalla vaaleanpunaista tuli kaikista reiluiten. Eilen taas tuli vain kerran ja ihan pieni tippa, kun tarkkaan tutkiskelin.

Tänään aamulla tein taas rfsu herkän ja tällä kertaa siinä alkoi näkyä jotain. Tein sitten samasta pissasta sen rfsu liuskan. Siinäkin näkyi jotain joten tein myös yhden digin. Ja siihen tuli pregnant. o_O :wideyed: :pompus:

Hyppisin niin onnesta täällä, :love017 mutta mua vähän pelottaa tuo vaaleanpunainen vv ja kun nuo viivat on vielä todella vaaleita, :sorry: mutta jospa se kiinnittyminen olisi tapahtunut vasta silloin dpo9 ja siitä johtuen vaaleanpunainen vv sekä sen takia dpo11 vielä näin vaaleat viivat?

Mies kerkesi jo innostua, mutta yritän vähän toppuutella, kun pelottaa. :sorry: sanoi, että aina mä murehdin kaikkea ja yleensä ihan turhaan. :sad001

Täytyy kastaa liuskaa uudestaan huomenna. Kai sen siitä jo näkee lähteekö vahvistuu.

Ymmärrän huolesi, joten nyt varovaisesti kuitenkin onnittelen :Heartred

Ootko varma oviksesta? Voihan kiinnittyminen tapahtua myös dpo 9, jolloin toi vuoto vois hyvin olla kiinnittymisvuotoa. :love017 Viivojen vahvistumisia sinne! :Heartred

Täällä tänään dpo6. Ja ajattelin et jos ens viikolla vasta testaisi, aikaisintaan dpo11. Tuntuu kyllä, että olen ollut niin stressaantunut viime viikkoina ettei kyllä mitenkään tässä mielentilassa olisi mahdollisuuksia. Mies oli kuitenkin edellisenä yönä nähny unta, jossa olin kertonut positiivisesta raskaustestistä. Ja mun mies ei siis ikinä näe unia, joten jos hänellä olisikin jotain meedion kykyjä :laughing021

Ainut "oire" tällä hetkellä, että rinnat ovat hitusen kipeät. Nykyään ne ei oo kipeät enää edes kuukautisten aikana ja eilen tuntui jotain kuplintaa alavatsalla hetken.

Varovaiset onnittelut :love7
Selkeästihän nuo viivat näkyy ja digi ei jätä arvailujen varaan!!
Eikös alkuraskaudesta vuoto oo ihan normaalia? Eli ei siitä varmaan tarvii olla niin huolissaan.
Voihan se olla että liuskat tummenee hitaammin ja mun mielestä, kun on noin selkeä viiva ja digi näyttää plussaa niin uskaltaisi vähän hyppiä onnesta! Ja kuitenkin "vasta" dpo11. Joillakin viivat näkyy vasta myöhemmin esimerkiksi sillon ku menkat pitäis alkaa.

Mutta ymmärrän, että tätä murehtii.
Kovasti tsemppiä ja toivotaan, että pieni on tarrannut tiukasti kiinni!! :love7

Oliwia, onpa kyllä vahva viivanpaikaksi. Kerran oon saanut pc liuskaan viivanpaikan ja se oli kyllä paljon ohkasempi ja haaleampi kuin tuo sun.

Itse varmaan kävisin ostamassa digin. o_O

Pitää käydä hakemassa niin loppuu tää arvuuttelu. :hilarious:

Kyllä noilla viivoilla pitäisi tulla digilläkin plussa. Tosin voihan se silti olla esim. kemiallinen raskaus. Eipä tuossa voi oikein kuin odotella, alkavatko viivat vahvistua. :rolleyes:

Alkuraskauden epävarmuus on kyllä todella raskasta. Muistan, miten ihanaa oli päästä niin pitkälle, että sydänäänet sai kuuluviin kotidopplerilla eikä tarvinnut odottaa seuraavaan lääkärikäyntiin asti tietääkseen, onko siellä joku edes hengissä.

Jadine, tämä on ihan totta! Ensimmäiset 10-12 viikkoa on aivan kauheita! Vessassakäynti pelottaa alussa joka kerta ja toisaalta jos jotain lurahtaa housuun, niin se saa aikaan aivan kamalan paniikin. Kotidoppler toi sentään hieman apua, kun vaan sai sydänäänet kuuluviin. Toki sekin aiheutti paniikkia, jos joku kerta sydänääniä ei sitten kuulunutkaan.

Sofeihin todellakin tulee selkee viivanpaikka ja värikertymä:yuck: Ikinä ei itekään tuu hankittua niitä, testailen kans jossain vaiheessa ne pois sit jos ja kun on tarve.
Hassua, kun mulle Sofi ei koskaan anna viivanpaikkaa vaan on ihan blanko jos nega. Eikä mikään muukaan testi. Ehkä ihmisillä vähän vaihtelee se hcg:n määrä ei-raskaana ja niillä joilla se on vähän koholla luonnostaan, tulee viivanpaikka tai haamu.

Takaisin