Raskaaksi 2021

Jatkan päivittäistä testailua vaikka aika selvästi tuntuu että kuukautisia kohti matkustetaan. Nega oli, dpo 13-14, kp 31/~27.

Ovulaatiotesteistä: niissähän on se ero, että ei kannata ensimmäisestä aamupissasta mitata, koska LH nousee vasta myöhemmin päivällä. Mä en tätä muistanut yhtään tässä kierrossa, plus en lukenut ohjeita koska "oonhan mä näitä ennenkin tehnyt" :Smiling Face With Sunglasses: eli ei nyt ehkä ihan kauhea ylläri että en onnistunut saamaan ovulaatiota tikulla kiinni tässä kierrossa. :Smiling Face With Open Mouth:

Eikai kuume voi estää kiinnittymistä :loudlycrying: mä nyt tulinkin enemmän kipeäksi ja just dpo 5...
Räkäinen.. Voimat pois ja 38 aamupäivällä 12h unien jälkeen.. Huoh... Eilen nippaili illalla mut pelkään jotenkin että varmaan ei kiinnity jos on kipee.. Huoh. Oli kerrankin sellai optimistinen olo tämän kierron suhteen.
En löydä gööglen avulla tietoa oikein voiko siitä olla haittaa..ainoastaan että oviksen aikaan ei saisi syödä särkylääkkeitä mielellään tai voi estää sen tms

Muokattu viimeksi:
Mulla oli Maca-jauhe ja ananasmehu sekä vehnänalkioöljykapselit käytössä. Ainakin O+ oli selvästi vahvempi kuin ennen. Ja tissit oli tosi kipeät heti ovisplussasta alkaen. Lopetin Macajauheen ovikseen koska siten luin netistä että sitä vain alkukiertoon.
Mie söin oviksen jälkeen vielä yhden päivän royale gelee mut just ajatellut senkin auttavan ennemmin alku kierron aikana.

Mulla 4+0 tänään ja niukka ruskea vuoto ilmestyi :sad001. Saa nähdä miten tässä käy. Kovasti olen asennoitunut siihen ettei tää välttämättä jatku mutta aika näyttää.

mites siellä Herttarouva, onko vuoto rauhoittunut?

mites siellä Herttarouva, onko vuoto rauhoittunut?

Tulee edelleen ruskeaa niukkaa vuotoa kun käy vessassa. Mutta se mikä mua nyt huolettaa niin digiin tuli 1-2 viikkoa raskaana. Olisi varmaan pitänyt olla jo 2-3 viikkoa. Samoin raskaustestin viiva ei ole mun mielestä mitenkään vahva vaan hyvin näkyvissä mutta luulisi jo olevan aika vahva :(. Toivon että tää tulee itsestään ulos eikä tarvita mitään lääkkeitä tai kaavintaa. En jaksa käydä sitä läpi uudelleen. Jätin soittopyynnön terveysasemalle jos pääsisin mittaamaan hcg arvoja kun ollut tuulimunaraskaus aiemmin. En jaksa odotella viikolle 6+ jotain että tää loppuu. Haluan päästä yrittämään uudelleen mahdollisimman pian :(. Jos noita hcg lukuja raskausviikkoihin nähden katsoo ja kuinka kauan mulla on näkynyt se toinen viiva, niin ei tässä enää mitään toivoa ole jäljellä.

Tulee edelleen ruskeaa niukkaa vuotoa kun käy vessassa. Mutta se mikä mua nyt huolettaa niin digiin tuli 1-2 viikkoa raskaana . Olisi varmaan pitänyt olla jo 2-3 viikkoa. Samoin raskaustestin viiva ei ole mun mielestä mitenkään vahva vaan hyvin näkyvissä mutta luulisi jo olevan aika vahva :sad001. Toivon että tää tulee itsestään ulos eikä tarvita mitään lääkkeitä tai kaavintaa. En jaksa käydä sitä läpi uudelleen. Jätin soittopyynnön terveysasemalle jos pääsisin mittaamaan hcg arvoja kun ollut tuulimunaraskaus aiemmin. En jaksa odotella viikolle 6+ jotain että tää loppuu. Haluan päästä yrittämään uudelleen mahdollisimman pian :sad001. Jos noita hcg lukuja raskausviikkoihin nähden katsoo ja kuinka kauan mulla on näkynyt se toinen viiva, niin ei tässä enää mitään toivoa ole jäljellä.

Mulla meni aika pitkään ennenkuin sain digiin 2-3 saati sitten sen 3+ ja tasavahvat viivatkin tuli suht myöhään ku testailin ihan hulluna just et halusin nähdä vahvistuuko yms
En heittäisi kirvestä kaivoon. Jos on sitä menkkojen aikaan vuotoa ns. :red-heart:
Mulla alkoi km sillee et iha hetki tuli ruskeaa tuhrua ja yltyi tosi nopeesti sitten semmoseksi tosi kipeäksi ja runsaaksi isojen hyytymien kera

Myöskin lämmöille kävi aamulla näin :(
902914B4-81AB-4CAF-A8BE-616FAFDE53B1.png

Tulee edelleen ruskeaa niukkaa vuotoa kun käy vessassa. Mutta se mikä mua nyt huolettaa niin digiin tuli 1-2 viikkoa raskaana. Olisi varmaan pitänyt olla jo 2-3 viikkoa. Samoin raskaustestin viiva ei ole mun mielestä mitenkään vahva vaan hyvin näkyvissä mutta luulisi jo olevan aika vahva :sad001. Toivon että tää tulee itsestään ulos eikä tarvita mitään lääkkeitä tai kaavintaa. En jaksa käydä sitä läpi uudelleen. Jätin soittopyynnön terveysasemalle jos pääsisin mittaamaan hcg arvoja kun ollut tuulimunaraskaus aiemmin. En jaksa odotella viikolle 6+ jotain että tää loppuu. Haluan päästä yrittämään uudelleen mahdollisimman pian :sad001. Jos noita hcg lukuja raskausviikkoihin nähden katsoo ja kuinka kauan mulla on näkynyt se toinen viiva, niin ei tässä enää mitään toivoa ole jäljellä.

Toivottavasti olisi harmitonta vuotoa, mutta jos on keskeytymässä niin toivottavasti tulee itsekseen pois. Noi on rankkoja jos ei lähde tulemaan, just kun näistä täällä juteltiinkin. Tosiaan mulla seurattiin itellä sillon viimesessä keskenmenossa kahesti tota hcg lukua, ja kyllä se jo ekalla kerralla jätätti viikkoihin nähden niin paljon, että tiesin ettei raskaus jatku.
Toivon sydämeni pohjasta että sinulla kaikki hyvin ja raskaus jatkuu normaalisti! Paljon Paljon tsemppiä! :red-heart:
Nääkin on just näitä kun ei voi vaan kun odottaa mitä tapahtuu..:loudlycrying:

Mie yritän pitää toiveikuutta yllä.. Nippailut jatkuu vaikka kipeänä oon.. Jospa pääsis kiinnittymään silti :folded::red-heart:
Alaselkääkin jomoilee hiukan...

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Herttarouva! Toivottavasti nyt kuitenkin raskaus jatkuisi :Two-hearts: mä mittailin ekassa raskaudessa lämpöjä useamman viikon plussauksen jälkeen ja välillä tuli pudotuksia muuten vaan. Että voi olla harmitontakin.

Täällä odottelu jatkuu, RFSU (normiliuska) nega, mutta ei menkkojakaan kuulu. Tänään siis dpo 11 tai 12. Lämmöt vielä kohollaan (mutta toki saattavat laskea vasta huomenna, jos menkat alkavatkin silloin). Piinaavaa tää epätietoisuus:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Hei muutes, mitä muita sovelluksia on kuukautisten ja raskautumisen seurantaan ton flo:n lisäksi? Nyt pitää ladata kaikki mahdolliset avuksi! :White Smiling Face:

Mä kans käyttäny nyt Fertility Friendiä tässä! Sieltä saa ihan hauskaa dataa, mm. se vertaa sun lämpökäyriä muiden käyttäjien käyriin ja kertoo kuinka moni vastaavanlainen käyrä on johtanu raskauteen. Ja sit siellä on sellanen "Early pregnancy signs" laskuri joka antaa pisteitä 0-100 kuinka todennäkösenä se pitää raskautta. Itse sanovat, että jos pisteet on yli 70, niin on viisinkertanen todennäkösyys olla raskaana. Mutta tuo on vähän mitä sattuu kyllä - mulla toi arvo oli tähän päivään asti (dpo 14 tuolla FF:n laskennassa) kokoajan 20/100, mut nyt tänään pomppaskin 79:n :Smiling Face With Open Mouth: oletan että nousi noin paljon ihan vaan siks että suurimmalla osalla ihmisistä luteaali on max 14 päivää, jollon näille päiville pääsevät on useemmin raskaana. Mut mulla luteaalit kestää keskimäärin 15 päivää että ei tää mun kohdalla mitään merkkaa :Grinning Face:

Tein PC:n testin nyt ja toista viivaa ei näe enää juuri ollenkaan eli kemiallinen. Tänäänhän mulla piti menkat alkaa. Kunhan nyt vaan lähtis meniat kunnolla alkamaan ja kohti uutta yritystä <3 toiveikkain mielin.

Tein PC:n testin nyt ja toista viivaa ei näe enää juuri ollenkaan eli kemiallinen. Tänäänhän mulla piti menkat alkaa. Kunhan nyt vaan lähtis meniat kunnolla alkamaan ja kohti uutta yritystä :Heartred toiveikkain mielin.
Äh, voi miten harmi! :( Osanotot, toivotaan että ensi kierto on onnekkaampi :red-heart:

Tein PC:n testin nyt ja toista viivaa ei näe enää juuri ollenkaan eli kemiallinen. Tänäänhän mulla piti menkat alkaa. Kunhan nyt vaan lähtis meniat kunnolla alkamaan ja kohti uutta yritystä :Heartred toiveikkain mielin.
Voi ei.. Oon pahoillani :loudlycrying: toiv ens kierrossa tarraa kunnolla kiinni :folded::Two-hearts:

Takaisin