Raskaaksi 2021

Paljon paljon onnea move88 ja kiwigirl! :Heartred Aivan ihania uutisia!

Ja Krisulle tsemppiä! Broken Heart

Täällä kp10 ja ovista odotellaan. Vähän on alavatsalla jo oloja, muttei vielä yhtään limoja, joten ei taida ihan vielä tulla ovis. :rolleyes:

Mä vetäydyn nyt hetkeksi taka-alalle. Rusehtava tuhru alkoi ja varmaan yltyy huomiseen mennessä. Tuskin kiinnittymisvuodosta menee enää tässä vaiheessa, kun testit näytti haamua/plussaa jo ajat sitten. On tää vaan niin raskasta kuukausi toisensa jälkeen pettyä uudestaan ja uudestaan!Broken Heart Tuntuu vaan niin pahalle kun ei vauvaa meille suoda. Mutta onnea kaikille plussanneille ja tärppionnea yrittäjille! Palaan taas kun sen aika on.

Hei!
Minulla on jokaisessa onnistuneessa raskaudessa 3/5 tullut tuota rusehtavaa tuhrua vähän sen jälkeen kun kk olisi pitänyt alkaa. Ehkä n viikon jälkeen. Eli luulen kyllä että kyse on jostain muusta! Keskenmenot alkaneet minulla ihan täydellä punaisella vuodolla . Ja ensimmäisessä onnistuneessa raskaudessa vuosin yhden päivän niinkun olis ollut menkat, ja sitten se loppui. Pidän sulle kuitenkin peukkuja! <3

Itse yleensä testaan jonkin aikaa että nään alkaako viivat vahvistua vai haalistua.

Onnea plussanneille

Mulla nyt KP24/28-34, en tiedä millon on ovis ollut jos on edes tullut tässä kierrossa. Kiertokin ollut vähän miten sattuu tänä vuonna. Pisimmillään yli 40. Pari kiertoa terolutia söin ja niiden aikana kierto oli 27-28 ja 31.

Muutaman päivän oli jännää maha ja selkänippailua, mutta nyt ei enää yhtikäs mitään. Et kai ne menkat on sieltä tulossa... Mulla menkat alkaa yleensä oireettomana, ei juuri mitään kipuja missään vaiheessa.

Hei!
Minulla on jokaisessa onnistuneessa raskaudessa 3/5 tullut tuota rusehtavaa tuhrua vähän sen jälkeen kun kk olisi pitänyt alkaa. Ehkä n viikon jälkeen. Eli luulen kyllä että kyse on jostain muusta! Keskenmenot alkaneet minulla ihan täydellä punaisella vuodolla . Ja ensimmäisessä onnistuneessa raskaudessa vuosin yhden päivän niinkun olis ollut menkat, ja sitten se loppui. Pidän sulle kuitenkin peukkuja! :Heartred

Itse yleensä testaan jonkin aikaa että nään alkaako viivat vahvistua vai haalistua.
Kiitos lohduttavasta viestistäsiBeating Heart Haluaisin kovasti uskoa olevani raskaana, mutta kummastuttaa vaan kun veritestistä tuli puhdas 0. Eiköhän se jo kerro ettei mitään raskaushormonia ole.

Teinpä sen digin pois kaapista, tuntuipa pitkältä odottaa negatulosta.. Alkais nyt sit vaan uusi kierto nopeasti että pääsisi taas yrittämään. Ihan ohuesti V*tuttaa Confused Face taidampa minäkin siirtyä vähän taustalle, että sais muuta ajateltavaa..

Tsemppiä kanssayrittäjille ❤

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :( Täällä testattu myös nega, huomenna varmaan alkaa menkat. Mulla ei näköjään tule edes viivanpaikkoja, ettei tarvi paljon arpoa. Melkein tekis mieli testata mielenkiinnosta se RFSU:n susihuono puikko, että tulisko edes sillä viivanpaikkaaBeaming Face With Smiling Eyes

Tänään kp 25/28-34. Välillä lievää jomotusta alamahassa ja selässä, ei koske mut sellainen jännä tunne. Nännit hieman arat (normaalia mulle) sekä tänään vasemman rinnan sivu aavistuksen hellä. Mie varmaan kuvittelen itselleni oireita. Välillä on sellainen olo, että raskaana ollaan. Sit taas että nyt rauhoitu, en voi olla. Lämpöjä en ole aikaisemmin mitannut, tänään oli 36.6. Normaalisti taitaa olla matalammat. Mutta tuokin mitattu nyt päivällä.

Meinasin testata huomenna. En yleensä testaile hirveän aikaisin mutta nyt ajattelin kokeilla jos vaikka sattuisi näyttämään plussaa, tietäisi että olisi mahdollisista nykyisen miehen kanssa raskautua.

Tsemppiä kaikille!

... ja nyt tietysti aloin miettimään sitä, että todennäköisesti kuvittelen nämä mahatuntemukset, niin voihan tämä olla myös pissatulehduksen oireet. Mulla oli pissatulehdus tuossa pari kk sitten. En kyllä ihan allekirjoita että tän tuntuinen maha ja selkä oli... Mut ehkä siellä saattaa sittenkin jyllätä joku. Kirvelyä yms ei ole, ei ollut edellisessäkään tulehduksessa. Aamuisin on vähän pahan hajuinen pissa. Mutta ei enää päivällä.

Onnea plussanneille ja kovasti tsemppiä kaikille, jotka taas aloittavat uuden kierron Beating Heart

Mulla tänään dpo 12, yleensä dpo 13 alkaa vuoto. Olin eilen pikkujouluissa, tein eri merkkisiä testejä ainaki 3, kaikki negaa. Illan aikana join 8h sisään 5 olutta ja yhden salmarin. Aamulla 5h yöunien jälken aivan JÄRJETÖN krapula ja päänsärky, sydämentykytystä, etovaa oloa, vatsassa velloo... siis vuosituhannen krapula!

Kyllä nyt taas on hämmentävä tilanne. Tein torstaina sen omasta mielestäni aivan selkeän haamun kahdella testillä ja sitten samoilla testeillä eilen aamupissasta puhtaat negat.
Rintojen kipu ei ole vieläkään loppunut, joten nyt tein taas parin tunnin pidätyksellä päivällä tuon saman apteekin testin ja nyt siinä taas näkyi haalea viiva. Toki viiva on todella todella paljon haaleampi kuin torstaina, mutta jos olisi kemiallinen, niin luulisi että eilisessä aamutestissä olisi näkynyt jotain, jos nyt taas testi haamuilee?
Kuvaan oli vaikea saada, enkä tiedä näkeekö sitä edes muut, mutta luonnossa näkyi ihan selvästi ja ehkä punertaakin. Alkoi piirtymään ihan testiajalla.
Kertokaa mulle, että onko tämä nyt viivan paikka vai ihan nega?
Alan epäillä omia vahvoja viivalaseja nyt vaan, koska jos tää on haamu niin miksiköhän torstaina näkyi kunnolla, eilen ei mitään ja nyt taas tosi haalea?

Liitteet

• IMG_20211120_174557.jpg
    IMG_20211120_174557.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 144
Täällä ilmestyi tänään veriviiruista ja vaaleanpunaista pientä vuotoo paperiin pyyhkiessä.. Alavatsassa pientä jomotusta, selkä hieman kipee ja huono olo. Tuota verenvuotoa on tullut tosi vähän, mutta nyt alkaa oleen jo sellanen olo, että eiköhän tää kierto ala oleen taputeltu. Niin epätoivonen olo kun tuntuu ettei ikinä tuu raskaaks. :( Tosi paska fiilis suoraan sanottuna!

Kyllä nyt taas on hämmentävä tilanne. Tein torstaina sen omasta mielestäni aivan selkeän haamun kahdella testillä ja sitten samoilla testeillä eilen aamupissasta puhtaat negat.
Rintojen kipu ei ole vieläkään loppunut, joten nyt tein taas parin tunnin pidätyksellä päivällä tuon saman apteekin testin ja nyt siinä taas näkyi haalea viiva. Toki viiva on todella todella paljon haaleampi kuin torstaina, mutta jos olisi kemiallinen, niin luulisi että eilisessä aamutestissä olisi näkynyt jotain, jos nyt taas testi haamuilee?
Kuvaan oli vaikea saada, enkä tiedä näkeekö sitä edes muut, mutta luonnossa näkyi ihan selvästi ja ehkä punertaakin. Alkoi piirtymään ihan testiajalla.
Kertokaa mulle, että onko tämä nyt viivan paikka vai ihan nega?
Alan epäillä omia vahvoja viivalaseja nyt vaan, koska jos tää on haamu niin miksiköhän torstaina näkyi kunnolla, eilen ei mitään ja nyt taas tosi haalea?

Mä en valitettavasti näe tässä mitään näin kuvan perusteella..Broken Heart

Pupuli näin jotain punertavan haaleaa. Mikä dpo tai kp? Sori jos oot kirjoittanut jo, mennyt ohi multa Beating Heart

Oon tänään käynyt valehtelematta 10-15 kertaa pissalla ja alle 2h pidätyksen jälkeen PLUSSA Beating HeartCat With Tears Of Joy <- toi kissa emoji kuvastakoon onnenitkua! Ollaan onnellisia mutta hiukan poissa tolaltaan vielä vaikka toivottu tätä onkin Beaming Face With Smiling EyesBeating Heart

Sellanen hassu olotila että ei tee mieli syödä mitään eikä oikeen oo nälkä mut silti syö koska tietää ettei oo fiksua olla syömättäkään. Lämmöt vähän normia korkeammalla. Tissit edelleen aivan hemmetin arat ja kipeät Anguished Face mutta oon tyytyväinen että on oireita Beaming Face With Smiling Eyes antaa mielenrauhaa itselle.

Liitteet

• IMG_20211120_214052_388.jpg
    IMG_20211120_214052_388.jpg
    276.4 KB · Katsottu: 80
Onnea kiwigirl plussasta!

Mulla äsken aamupissasta selkeä nega :sad001 . Kp 26/28-34
Eilen illalla jomotti mahaa enemmän. Nyt ei taas mitään. Vasen rinta aavistuksen kipeämpi kuin eilen. Siitä sivusta. Taidan kuvitella oireet. Josko ne nyt loppuisi kun selkeä nega tuli. Toivottavasti raskaana olisin, eikä vaan vielä näytä sitä. One step puikko herkkä testi oli.

Muokattu viimeksi:
Takaisin