Tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille
laitetaan nyt tännekin, aamulla 3h pidätyksellä ja dpo12 tehty pc. Nyt sit jännäillään…
Onnea, onpa komea plussa Beating Heart toivottavasti pysyy matkassa mukanaBeating Heart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
laitetaan nyt tännekin, aamulla 3h pidätyksellä ja dpo12 tehty pc. Nyt sit jännäillään…
Oijoi, paljon onnea sinnekin!!! :) Toivotaan tosiaan että pysyy kyydissä!Kuvittelin että läppärillä ois eri valikoima emojeita but how wrong i was Cat With Tears Of Joy
Tänään kp 33/33 dpo 14 ja tikkuun pärähti heti tällainen tulos. Sofin 25 herkkä testi ja noin tunti sitten tehty, kahden tunnin pidätyksellä.
Se tunne Beating HeartAstonished Face- kun katsoin tulosta.. mä vaan itkin onnesta Confounded FaceConfounded FaceConfounded FaceBeating HeartBeating HeartBeating Heart huomenna hakemaan digi. Voi pysyispä tää ihme matkassa seuraavat 9 kk!
Kuvittelin että läppärillä ois eri valikoima emojeita but how wrong i was Cat With Tears Of Joy
Tänään kp 33/33 dpo 14 ja tikkuun pärähti heti tällainen tulos. Sofin 25 herkkä testi ja noin tunti sitten tehty, kahden tunnin pidätyksellä.
Se tunne Beating HeartAstonished Face- kun katsoin tulosta.. mä vaan itkin onnesta Confounded FaceConfounded FaceConfounded FaceBeating HeartBeating HeartBeating Heart huomenna hakemaan digi. Voi pysyispä tää ihme matkassa seuraavat 9 kk!
Kuvittelin että läppärillä ois eri valikoima emojeita but how wrong i was Cat With Tears Of Joy
Mitä greippimehuja muuten ootte käyttäneet? Mäkin ostin kokeeksi. Beaming Face With Smiling Eyes
Jos jotakin kiinnostaa mitä oireita mulla mahdollisesti oli ennen plussaa niin..
Tällä viikolla on väsyttänyt normaalia aikaisemmin joskus klo 19-20 aikaan jo mikä mulle epätyypillistä.
Oon käytännössä sammunut sohvalle, toki siitä herännyt vielä ja valvonut sit vähän pidempään. Beaming Face With Smiling EyesMua on oikeesti palellut normaalia enemmän.
Tänään kun tein testin niin itkin sellasta onnen itkua ja se tuli jostain syvältä Beating HeartCat With Tears Of Joy ja mulla on posket punottaneet niin kuin viime alkuraskaudessakin josta sainkin ihanan, nyt 6 vuotiaan pojan Boy Medium Light Skin Tone
Pissattanut varsinkin tänään JATKUVASTI. Siks luulinkin että menkat alkaa kun yleensä yhdistän sen ärsyttävän oireen niihin. Rinnat olleet aivan jäätävän kipeät ja arat. Otin tänään muutaman juoksuaskeleen töissä ja ai saakeli. Kotona otin rintsikat pois niin se vasta sattu niin et naamakin vääntyi sellaseen hiljaiseen "ai s..tana" lausahdukseen Anguished Face-Cat With Tears Of Joy
Kiitos kaikille Beating Heart
Mulla oli aiemmin aina tapana laitella plussatuulia toivotusten kanssa sellasia hauskoja tsemppaavia emojiita mutta koska niitä ei oo niin sydämet ja vauvat saa ajaa saman asian!
Plussatuulia ihanat, ihan jokaiselle Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBaby Light Skin ToneBaby Medium Dark Skin ToneBaby Medium Light Skin ToneBaby Medium Skin ToneBaby Dark Skin Tone-Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating Heart +++++++ ja kahta I I I I I I
Onnea plussanneille! :)
Mä olen taustalla lueskellut välillä tarinoita täällä.
Ei olla varsinaisesti yritetty, mutta ei ole ollu ehkäisykään käytössä. Nyt on menkat kaksi pv myöhässä ja testi näytti tältä iltapissasta. :S
Tissit on jäätävän kipeät, menkkajomottelee ja selkään välillä polttelee, hajut etoo ja väsyttää aivan kokoajan.
Luulen näkeväni jotain, mutta ehkä vaan kuvittelen :D
Miltä teistä näyttää?
Mies ei tietenkään nää mitään, joten luulen että mun viivalasit nyt temppuilee taas ja näyttää omiaan
Ja sikstoisekseen tää taitaa olla just se testi josta joku oli aiemmin laittanu että näyttää viivoja menkkojen jälkeenkin x)