Raskaaksi 2021

Tsemppiä uusiin kiertoihin joutuneille :Heartred

laitetaan nyt tännekin, aamulla 3h pidätyksellä ja dpo12 tehty pc. Nyt sit jännäillään…

Onnea, onpa komea plussa Beating Heart toivottavasti pysyy matkassa mukanaBeating Heart

Kuvittelin että läppärillä ois eri valikoima emojeita but how wrong i was Cat With Tears Of Joy
Tänään kp 33/33 dpo 14 ja tikkuun pärähti heti tällainen tulos. Sofin 25 herkkä testi ja noin tunti sitten tehty, kahden tunnin pidätyksellä.
Se tunne Beating HeartAstonished Face- kun katsoin tulosta.. mä vaan itkin onnesta Confounded FaceConfounded FaceConfounded FaceBeating HeartBeating HeartBeating Heart huomenna hakemaan digi. Voi pysyispä tää ihme matkassa seuraavat 9 kk!

Liitteet

• 20211119_171646.jpg
    20211119_171646.jpg
    930.7 KB · Katsottu: 189
Kiitos kaikki ja onnea @kiwigirl ! <3 koitetaan pitää nämä aarteet nyt mukana <3 ajattelin kans josko huomenna korkkais digin. Vois samalla kertoa miehelle tästä :) (se ei tykkää et testailen aikasin, kun muistelee kemiallisia, nii oon tehny nää ekat kaikessa hiljaisuudessa Beaming Face With Smiling Eyes)

Kuvittelin että läppärillä ois eri valikoima emojeita but how wrong i was Cat With Tears Of Joy
Tänään kp 33/33 dpo 14 ja tikkuun pärähti heti tällainen tulos. Sofin 25 herkkä testi ja noin tunti sitten tehty, kahden tunnin pidätyksellä.
Se tunne Beating HeartAstonished Face- kun katsoin tulosta.. mä vaan itkin onnesta Confounded FaceConfounded FaceConfounded FaceBeating HeartBeating HeartBeating Heart huomenna hakemaan digi. Voi pysyispä tää ihme matkassa seuraavat 9 kk!
Oijoi, paljon onnea sinnekin!!! :) Toivotaan tosiaan että pysyy kyydissä!

Tosi paljon onnea sinnekin! ❤❤❤
Mahtavaa seurata muiden onnistumisia täällä, ehkä se omakin vuoro vielä tulee ❤

Paljon onnea ja tarrasukkia! ❤️

Mitä greippimehuja muuten ootte käyttäneet? Mäkin ostin kokeeksi. Beaming Face With Smiling Eyes

Ihan greippejä oon syönyt ja sitten kaupan kylmähyllystä God morgonin verigreippimehua oon käyttänyt. Ja auttoi selvästi ovulaatiolimoihin positiivisesti.

Kävin ostamassa tänään Gelee royal kapseleita ja vehnänalkioöljyä. Testataan näitä sitten tässä kierrossa. Beaming Face With Smiling Eyes

Onko kenelläkään kokemusta kuinka hitaasti kemiallisen raskauden oireet loppuvat? Vuoto alkoi silloin tiistai iltana ja vieläkin on tälläisiä jänniä mahatuntemuksia. Sellaisia mitä esikoisen alkuraskauden aikaan oli. Painon tunnetta, kipuilua, vihlaisuja.

Edit: plus tää tajuton itkuherkkyys

Paljon paljon onnea move88 ja kiwigirl! ❤❤

Muokattu viimeksi:
@+Pikkukarhu+ mulla toisessa kemiallisessa oireet loppu jo hyvin pian, ja testi muuttu negaks nopeesti, vaikka vuotoa sai ootella parikin viikkoa. Toisessa taas oireita oli vielä pari päivää vuodon alkamisen jälkeen.

Jos jotakin kiinnostaa mitä oireita mulla mahdollisesti oli ennen plussaa niin..
Tällä viikolla on väsyttänyt normaalia aikaisemmin joskus klo 19-20 aikaan jo mikä mulle epätyypillistä.
Oon käytännössä sammunut sohvalle, toki siitä herännyt vielä ja valvonut sit vähän pidempään. Beaming Face With Smiling EyesMua on oikeesti palellut normaalia enemmän.
Tänään kun tein testin niin itkin sellasta onnen itkua ja se tuli jostain syvältä Beating HeartCat With Tears Of Joy ja mulla on posket punottaneet niin kuin viime alkuraskaudessakin josta sainkin ihanan, nyt 6 vuotiaan pojan Boy Medium Light Skin Tone
Pissattanut varsinkin tänään JATKUVASTI. Siks luulinkin että menkat alkaa kun yleensä yhdistän sen ärsyttävän oireen niihin. Rinnat olleet aivan jäätävän kipeät ja arat. Otin tänään muutaman juoksuaskeleen töissä ja ai saakeli. Kotona otin rintsikat pois niin se vasta sattu niin et naamakin vääntyi sellaseen hiljaiseen "ai s..tana" lausahdukseen Anguished Face-Cat With Tears Of Joy

Kiitos kaikille Beating Heart

Mulla oli aiemmin aina tapana laitella plussatuulia toivotusten kanssa sellasia hauskoja tsemppaavia emojiita mutta koska niitä ei oo niin sydämet ja vauvat saa ajaa saman asian!

Plussatuulia ihanat, ihan jokaiselle Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBaby Light Skin ToneBaby Medium Dark Skin ToneBaby Medium Light Skin ToneBaby Medium Skin ToneBaby Dark Skin Tone-Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating Heart +++++++ ja kahta I I I I I I

@kiwigirl oikeestaan ihan tismalleen samat oireet ollu mulla :) nyt pari päivää rintojen kivistelyä, mut aiemmin viikolla alkanu jo hirvee väsymys (nukuin päikkärit joka päivä) ja iltaisin ihan järkyttävä palelu. Ja myös saa juosta vessassa, myös öisin. Ja itkeskelyäkin on tullu harrastettua Cat With Tears Of Joy niin ja on sellainen pinkeä olo alavatsalla. Nää on kaikki oireet tuttuja edellisestä raskaudesta ja kemiallisista. Ainiin ja hajuherkkyys! Varsinkin oma hiki ja vv, ihan kamalaa Cat With Tears Of Joy

Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille! :)

Mä olen taustalla lueskellut välillä tarinoita täällä.
Ei olla varsinaisesti yritetty, mutta ei ole ollu ehkäisykään käytössä. Nyt on menkat kaksi pv myöhässä ja testi näytti tältä iltapissasta. :S

Tissit on jäätävän kipeät, menkkajomottelee ja selkään välillä polttelee, hajut etoo ja väsyttää aivan kokoajan.

Luulen näkeväni jotain, mutta ehkä vaan kuvittelen :D
Miltä teistä näyttää?
Mies ei tietenkään nää mitään, joten luulen että mun viivalasit nyt temppuilee taas ja näyttää omiaan

Ja sikstoisekseen tää taitaa olla just se testi josta joku oli aiemmin laittanu että näyttää viivoja menkkojen jälkeenkin x)

Liitteet

• 57ED5818-B6F4-4FB0-8B14-F488A5262BD3.jpeg
    57ED5818-B6F4-4FB0-8B14-F488A5262BD3.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 141
Jos jotakin kiinnostaa mitä oireita mulla mahdollisesti oli ennen plussaa niin..
Tällä viikolla on väsyttänyt normaalia aikaisemmin joskus klo 19-20 aikaan jo mikä mulle epätyypillistä.
Oon käytännössä sammunut sohvalle, toki siitä herännyt vielä ja valvonut sit vähän pidempään. Beaming Face With Smiling EyesMua on oikeesti palellut normaalia enemmän.
Tänään kun tein testin niin itkin sellasta onnen itkua ja se tuli jostain syvältä Beating HeartCat With Tears Of Joy ja mulla on posket punottaneet niin kuin viime alkuraskaudessakin josta sainkin ihanan, nyt 6 vuotiaan pojan Boy Medium Light Skin Tone
Pissattanut varsinkin tänään JATKUVASTI. Siks luulinkin että menkat alkaa kun yleensä yhdistän sen ärsyttävän oireen niihin. Rinnat olleet aivan jäätävän kipeät ja arat. Otin tänään muutaman juoksuaskeleen töissä ja ai saakeli. Kotona otin rintsikat pois niin se vasta sattu niin et naamakin vääntyi sellaseen hiljaiseen "ai s..tana" lausahdukseen Anguished Face-Cat With Tears Of Joy

Kiitos kaikille Beating Heart

Mulla oli aiemmin aina tapana laitella plussatuulia toivotusten kanssa sellasia hauskoja tsemppaavia emojiita mutta koska niitä ei oo niin sydämet ja vauvat saa ajaa saman asian!

Plussatuulia ihanat, ihan jokaiselle Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBaby Light Skin ToneBaby Medium Dark Skin ToneBaby Medium Light Skin ToneBaby Medium Skin ToneBaby Dark Skin Tone-Beating HeartBeating HeartBeating HeartBeating HeartBeating Heart +++++++ ja kahta I I I I I I

Paljon onnea ja kiitos plussatuulista! ❤️❤️❤️

Onnea plussanneille! :)

Mä olen taustalla lueskellut välillä tarinoita täällä.
Ei olla varsinaisesti yritetty, mutta ei ole ollu ehkäisykään käytössä. Nyt on menkat kaksi pv myöhässä ja testi näytti tältä iltapissasta. :S

Tissit on jäätävän kipeät, menkkajomottelee ja selkään välillä polttelee, hajut etoo ja väsyttää aivan kokoajan.

Luulen näkeväni jotain, mutta ehkä vaan kuvittelen :D
Miltä teistä näyttää?
Mies ei tietenkään nää mitään, joten luulen että mun viivalasit nyt temppuilee taas ja näyttää omiaan

Ja sikstoisekseen tää taitaa olla just se testi josta joku oli aiemmin laittanu että näyttää viivoja menkkojen jälkeenkin x)

Kyllä siinä potentiaalia on, mun silmiin ainakin. Kannattaa testata parin päivän päästä uudelleen? Jos malttaa Beaming Face With Smiling Eyes

Mä sain muuten dpo 10 ja 12 puhtaat negat ja nyt dpo 14 tollaset kaks viivaa eli niinkin voi käydä rakkaat kanssasisaret Beating HeartClapping Hands Light Skin Tone varhainen negan testaaminen ei välttämättä meinaa mitään vielä. Sit taas oon joskus saanut digillä plussan ja sit alkanutkin menkat. Luulen että kemiallisista silloin ollut kyse.

Mä vetäydyn nyt hetkeksi taka-alalle. Rusehtava tuhru alkoi ja varmaan yltyy huomiseen mennessä. Tuskin kiinnittymisvuodosta menee enää tässä vaiheessa, kun testit näytti haamua/plussaa jo ajat sitten. On tää vaan niin raskasta kuukausi toisensa jälkeen pettyä uudestaan ja uudestaan!Broken Heart Tuntuu vaan niin pahalle kun ei vauvaa meille suoda. Mutta onnea kaikille plussanneille ja tärppionnea yrittäjille! Palaan taas kun sen aika on.

Takaisin