Raskaaksi 2021

Kiitos :-D

mä luulen myös etten pysty koska olen ihan himotestaaja ja nämä oireet on olleet tosi omituisia, jatkuvaa painontunnetta, nippailuja, pieniä repäisykipuja ja aavistuksen rintojen arkuutta. Turvotustakin, mutta sitä nyt on aina :-D

Postissa pitäis tulla herkkiä halpisliuskoja tänään useampi kipale, niin taidan niitä kuluttaa ennen predictoreita ja cb:ta Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes.

Osaako joku muuten vastata tai onko kokemusta piinapäivien valkovuodosta? Itellä nyt valkovuoto vähän lisääntynyt, että onko ihan normi. Siis tässä kohtaa kiertoa.
Mulla oli plussakierrossa ihan samat oireet ku negakierroissa. Ainoa ero oli se, että rintojen kipu jatkui eikä loppunut, niinkuin se loppui aina päivää ennen kuukautisia :)
 
Minulla oli edellisen raskauden plussakierrossa varmaan vähiten oireita ikinä. Beaming Face With Smiling Eyes Selvästi siis suurin osa oireista johtuu ihan vain lähestyvistä kuukautisista. Oli kyllä muutenkin koko alkuraskaus silloin niin oireetonta, että oli vaikea uskoa olevansa oikeasti raskaana.

Nyt olen ehtinyt tämän yrityksen aikana bongata jo varmaan kaikki mahdolliset oireet olematta raskaana, joten yritän parhaani mukaan olla tulkitsematta oireita ollenkaan.
 
Ei tuu kesäkuussa meille vauvaa, testi anto niin puhtaan negan ku vain voi. Taitaa olla vaan ovuloimaton kierto ja sen takia pitkittyy.
 
Täällä menossa kp10, CB digital näytti tänään vilkkuvaa hymynaamaa :) Halpis testiliuska ei vielä yhtä tumma kontrolli viivan kanssa. On tää jännää kun ekaa kertaa käyttää näitä digi testejä, toki vähän ahdistaa että näyttää vilkkuvaa yli viikon eikä pelkkää hymynaamaa tulisi :sad001
Tänään kyllä tuntunut jännää tunnetta oikealla alavatsalla, ehkä se ovis on siellä tuloillaan :)
Miten muilla menee?❤️
 
Täällä vihdoin ainakin varmasti uusi kierto alkanut. Kp 2 meneillään. Miten sitä voikin menkoista olla niin iloinen. Nyt pääsee kunnolla yrittämään!
Ainut vaan että oviksen olin oireiden perusteella bongaavinani reilu viikko sitten, joten taitaa taas imetys pitää luteaalivaiheen liian lyhyenä. Yritetään nyt kuitenkin ja katsotaan miten kierto tästä asettuu, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka seuraava kierto olisikin jo ihan normaali :)
 
Kädet tärisee kun tätä kirjoitan Beaming Face With Smiling Eyes
Tein siis iltapäivällä tämän kierron ekan lilan digi testin ja siihen ilmestyi vilkkuva hymynaama, ajattelin silti kokoajan että ei tää voi olla mahdollista heti ekalla testauksella Cat With Tears Of Joy (pidätin ennen testiä 4h).

No päätin sitten vielä että teen uuden CB:n lilan testin tänään, vaikka kello oli jo yli 12, pidätin noin 4h-4,5h.
Menin aivan shokkiin kun testiin tuli tavallinen hymynaama.
Oli pakko perään testata myös toisella CB:n testillä
(lila ja vaaleanpunainen käytössä), myös vaaleanpunainen testi näytti positiivista. Beating Heart

Voiko tää oikeesti olla mahdollista että näinkin äkkiä muuttuu tulos vilkkuvasta tavalliseen? Elämän ensimmäinen kunnon positiivinen ovistesti, en osaa uskoa että mulle voisi näin vain näyttää plussaa tuntuu jotenkin ihan epätodelliselta.
Tänään on kyllä koko päivä ollut outoa juilimista oikealla alavatsalla. Mitään kunnon ovis limoja en ole kyllä huomannut, mutta ei mulla kyllä yleensä olekkaan mitenkään runsaasti Beaming Face With Smiling Eyes
(Halpis ovistikut tosin ei näyttäneet positiivista, vaikka kaksi viiva tikkuun tulikin)
Hui kun jännittää ❤️

https://ibb.co/52rwDtb
 
Muokattu viimeksi:
Kädet tärisee kun tätä kirjoitan Beaming Face With Smiling Eyes
Tein siis iltapäivällä tämän kierron ekan lilan digi testin ja siihen ilmestyi vilkkuva hymynaama, ajattelin silti kokoajan että ei tää voi olla mahdollista heti ekalla testauksella Cat With Tears Of Joy (pidätin ennen testiä 4h).

No päätin sitten vielä että teen uuden CB:n lilan testin tänään, vaikka kello oli jo yli 12, pidätin noin 4h-4,5h.
Menin aivan shokkiin kun testiin tuli tavallinen hymynaama.
Oli pakko perään testata myös toisella CB:n testillä
(lila ja vaaleanpunainen käytössä), myös vaaleanpunainen testi näytti positiivista. Beating Heart

Voiko tää oikeesti olla mahdollista että näinkin äkkiä muuttuu tulos vilkkuvasta tavalliseen? Elämän ensimmäinen kunnon positiivinen ovistesti, en osaa uskoa että mulle voisi näin vain näyttää plussaa tuntuu jotenkin ihan epätodelliselta.
Tänään on kyllä koko päivä ollut outoa juilimista oikealla alavatsalla. Mitään kunnon ovis limoja en ole kyllä huomannut, mutta ei mulla kyllä yleensä olekkaan mitenkään runsaasti Beaming Face With Smiling Eyes
(Halpis ovistikut tosin ei näyttäneet positiivista, vaikka kaksi viiva tikkuun tulikin)
Hui kun jännittää ❤️

https://ibb.co/52rwDtb

Kyllä se testi voi muuttua postiviikseksi aika nopsaankin. Monet just testaileekin varsinkin tikuilla useamman kerran päivässä. Oireetkin täsmää eli tosi hyvältä kuulostaaClapping Hands Light Skin Tone

Täällä odotellaan ovista saapuvaksi ensi viikolla. Nyt vaan toivon, että tapahtuisi tällä kertaa vasemmalta puolelta, että olis edes mahdollisuus tulla raskaaksi. Tosiaan viime kierrossa tunsin ekaa kertaa ihan tosi selvästi ovulaation ajankohdan, ennen kohdunulkoista en muista oireiden koskaan olleen niin selviä. Mutta toisaalta on tässä kyllä se huono puoli, että nyt mietin jokaista pikku pistelyä ja toivon, että ne tuntuisi vasemmalla puolella Beaming Face With Smiling Eyes
 
Täällä kun puhuttiin noista raskausoireista, niin ensimmäinen raskaus oli mulla tosi oireeton. Oli oikeastaan vähemmän tuntemuksia kuin negakierroissa. Ainut selvä ero oli aamulämmöissä, jotka lähti nousuun hyvin nopsaan (iltalämmöistä sen sijaan ei voinut päätellä mitään, vaikka niitäkin tuli mitattua mielenkiinnostaBeaming Face With Smiling Eyes). Ja pieni kiinnittymisvuoto dpo 5/6.

Tässä toisessa raskaudessa en tosiaan edes ymmärtänyt olevani raskaana kuin vasta joskus rv 6-7 aikoihin. Mutta toki kohdunulkoisessa hormoni nousee hitaammin, niin varmaan oireitakin vähemmän.

Mutta ei kyllä turhaan puhuta piinapäivistä. Oma kokemus kyllä on, että vähän mikä tahansa oire voi olla joko menkoista tai raskaudesta johtuvaa. Paitsi tosiaan tuo lämmönnousu. Mutta sekään ei taida kaikilla toimia. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Kädet tärisee kun tätä kirjoitan Beaming Face With Smiling Eyes
Tein siis iltapäivällä tämän kierron ekan lilan digi testin ja siihen ilmestyi vilkkuva hymynaama, ajattelin silti kokoajan että ei tää voi olla mahdollista heti ekalla testauksella Cat With Tears Of Joy (pidätin ennen testiä 4h).

No päätin sitten vielä että teen uuden CB:n lilan testin tänään, vaikka kello oli jo yli 12, pidätin noin 4h-4,5h.
Menin aivan shokkiin kun testiin tuli tavallinen hymynaama.
Oli pakko perään testata myös toisella CB:n testillä
(lila ja vaaleanpunainen käytössä), myös vaaleanpunainen testi näytti positiivista. Beating Heart

Voiko tää oikeesti olla mahdollista että näinkin äkkiä muuttuu tulos vilkkuvasta tavalliseen? Elämän ensimmäinen kunnon positiivinen ovistesti, en osaa uskoa että mulle voisi näin vain näyttää plussaa tuntuu jotenkin ihan epätodelliselta.
Tänään on kyllä koko päivä ollut outoa juilimista oikealla alavatsalla. Mitään kunnon ovis limoja en ole kyllä huomannut, mutta ei mulla kyllä yleensä olekkaan mitenkään runsaasti Beaming Face With Smiling Eyes
(Halpis ovistikut tosin ei näyttäneet positiivista, vaikka kaksi viiva tikkuun tulikin)
Hui kun jännittää ❤️

https://ibb.co/52rwDtb

Ihan mahtavaa kuulla! Voin kuvitella tuon tunteen.. Beating HeartBeaming Face With Smiling Eyes

Mulla nyt kp 18. Ja nyt alkaa olla toivo mennyt tästä kierrosta. Se clearblue tosiaan vilkutti hymynaamaa peräjälkeen 9 päivää. Voi kun olisin hoksannut testata myös päivällä sillä... Confounded Face Ovisoireet kuitenkin oli vasta nyt alkuviikosta kp 15 tienoilla. Mutta nyt en oo enää oikein varma niistäkään. Ennen noita ekoja luomumenkkoja mulla oli rinnat ihan tosi arat viikko ennen menkkoja. Ja nyt on ollut kp 14 saakka arat vain nännit. En usko enää että olen edes ovuloinut tässä kierrossa.. Confounded Face Ja jos olen niin voi olla että peiton heiluttelu on ajoitettu ihan väärin. Nyt odotan vaan innolla että alkais pian menkat ja yk 2, sitte uutta matoa koukkuun! Tuntuu kamalalta piinailla jo tässä vaiheessa kun toisilla useita pettymyksiä ja yrityskiertoja takana ja itse vasta niin alkutaipaleella. Jotenkin sitä niin pelkää ettei edes raskaudu ja se vauva olisi niiiiiin toivottu... Beating Heart Ja olen toki myös kaikki mulle heti nyt -tyyppiä ja tää ei oo mikään pikamatka. Beaming Face With Smiling Eyes
Ens kierrossa otan ihan clearbluen normaalit digi ovulaatiotestit käyttöön ja testaan 2x päivässä.
 
Ihan mahtavaa kuulla! Voin kuvitella tuon tunteen.. Beating HeartBeaming Face With Smiling Eyes

Mulla nyt kp 18. Ja nyt alkaa olla toivo mennyt tästä kierrosta. Se clearblue tosiaan vilkutti hymynaamaa peräjälkeen 9 päivää. Voi kun olisin hoksannut testata myös päivällä sillä... Confounded Face Ovisoireet kuitenkin oli vasta nyt alkuviikosta kp 15 tienoilla. Mutta nyt en oo enää oikein varma niistäkään. Ennen noita ekoja luomumenkkoja mulla oli rinnat ihan tosi arat viikko ennen menkkoja. Ja nyt on ollut kp 14 saakka arat vain nännit. En usko enää että olen edes ovuloinut tässä kierrossa.. Confounded Face Ja jos olen niin voi olla että peiton heiluttelu on ajoitettu ihan väärin. Nyt odotan vaan innolla että alkais pian menkat ja yk 2, sitte uutta matoa koukkuun! Tuntuu kamalalta piinailla jo tässä vaiheessa kun toisilla useita pettymyksiä ja yrityskiertoja takana ja itse vasta niin alkutaipaleella. Jotenkin sitä niin pelkää ettei edes raskaudu ja se vauva olisi niiiiiin toivottu... Beating Heart Ja olen toki myös kaikki mulle heti nyt -tyyppiä ja tää ei oo mikään pikamatka. Beaming Face With Smiling Eyes
Ens kierrossa otan ihan clearbluen normaalit digi ovulaatiotestit käyttöön ja testaan 2x päivässä.

Toki nyt on sit myös jo aamusta alkaen ihmeellistä päänsärkyä niinku eilen illalla ihan tyhjästä. Ja ne mitä eka luulin myös ovisoireiksi on voinu ollakin jotain muuta. Kauhee painontunne oli 2 iltaa alavatsalla. Oli oikein hankala olla ja ei voinut pitää esim farkkuja jalassa kun ne hankaloitti oloa. Ei nämä turhaan ole piinaviikot... Anguished Face
 
Kädet tärisee kun tätä kirjoitan Beaming Face With Smiling Eyes
Tein siis iltapäivällä tämän kierron ekan lilan digi testin ja siihen ilmestyi vilkkuva hymynaama, ajattelin silti kokoajan että ei tää voi olla mahdollista heti ekalla testauksella Cat With Tears Of Joy (pidätin ennen testiä 4h).

No päätin sitten vielä että teen uuden CB:n lilan testin tänään, vaikka kello oli jo yli 12, pidätin noin 4h-4,5h.
Menin aivan shokkiin kun testiin tuli tavallinen hymynaama.
Oli pakko perään testata myös toisella CB:n testillä
(lila ja vaaleanpunainen käytössä), myös vaaleanpunainen testi näytti positiivista. Beating Heart

Voiko tää oikeesti olla mahdollista että näinkin äkkiä muuttuu tulos vilkkuvasta tavalliseen? Elämän ensimmäinen kunnon positiivinen ovistesti, en osaa uskoa että mulle voisi näin vain näyttää plussaa tuntuu jotenkin ihan epätodelliselta.
Tänään on kyllä koko päivä ollut outoa juilimista oikealla alavatsalla. Mitään kunnon ovis limoja en ole kyllä huomannut, mutta ei mulla kyllä yleensä olekkaan mitenkään runsaasti Beaming Face With Smiling Eyes
(Halpis ovistikut tosin ei näyttäneet positiivista, vaikka kaksi viiva tikkuun tulikin)
Hui kun jännittää ❤️

https://ibb.co/52rwDtb

Mahtavaa :Heartred nyt ei muuta kun peitto heilumaan. Beaming Face With Smiling Eyes

Ovistesti tosiaan voi näyttää aamulla täysin eri tuloksen kuin illalla tai päivällä, on varmaan ihan normaalia ja näin mulle kävi. Olin ihan tuskastunut että miks ei ovista näy, ja seuraavana aamuna testasin vahvan positiivisen.Beaming Face With Smiling Eyes
 
Kiitos kaikille vastauksista!❤️
Tein tosiaan ne kaksi positiivista cb testiä vähän jälkeen 12 yöllä ja nyt 12h siitä eteenpäin cb:n vaaleanpunainen testi oli negatiivinen, tosin liuskatesti myös jo vaaleampi kuin eilen (laitan siitä kuvan tekstin loppuun).

Nyt on ihan onneton olo ja tuntuu että oliko kyseessä yöllä joku feikki tulos Cat With Tears Of Joy Vai muuttuuko se tulos oikeasti näin nopeasti? En kyllä yhtään ihmettele jos en ole koskaan saanut halpis liuskoilla ovista kiinni kun aina jään arvailemaan tulosta jos menee kerran näin nopeasti ohi.

Tosin se ensimmäinen cb:n lila testi oli vilkkuva hymynaama ja seuraava sitten yöllä oli se tavallinen hymynaama. Olisikohan sitten ollut mahdollista että olisin voinut saada sitä vilkkuvaa hymynaamaa jo edellisinä päivinäkin Astonished Face
Tein siis ihan muuten vaan eilen ovistestejä noiden mahan juilimisten takia. Olin siinä luulossa tosiaan että mulla olisi ovis tulossa vasta 1-2 viikon päästä Beaming Face With Smiling Eyes
Mulla ei ole tasanen kierto, ja olenkin aina ajatellut
että mulla ovis tapahtuu joskus kp16-kp20.
Nyt menossa tosiaan vasta kp11.
Tosin eniten sitä mahan juilimista oli kyllä eilen.

Nyt tuntuu että onko se ovis sitten mennyt ohi jo vai tulossa joskus kahden viikon päästä oikeasti Cat With Tears Of Joy
Aktia oli onneksi heti positiivisen testin jälkeen, jos se nyt oli oikeasti positiivinen. Huvittaa vaan jotenkin että jos en eilen olisi aloittanut testaamista niin mulla olisi vissiin mennyt sitten ovis aivan ohi tässä kierrossa. Beaming Face With Smiling Eyes

https://ibb.co/myMrPRT
 
Kiitos kaikille vastauksista!❤️
Tein tosiaan ne kaksi positiivista cb testiä vähän jälkeen 12 yöllä ja nyt 12h siitä eteenpäin cb:n vaaleanpunainen testi oli negatiivinen, tosin liuskatesti myös jo vaaleampi kuin eilen (laitan siitä kuvan tekstin loppuun).

Nyt on ihan onneton olo ja tuntuu että oliko kyseessä yöllä joku feikki tulos Cat With Tears Of Joy Vai muuttuuko se tulos oikeasti näin nopeasti? En kyllä yhtään ihmettele jos en ole koskaan saanut halpis liuskoilla ovista kiinni kun aina jään arvailemaan tulosta jos menee kerran näin nopeasti ohi.

Tosin se ensimmäinen cb:n lila testi oli vilkkuva hymynaama ja seuraava sitten yöllä oli se tavallinen hymynaama. Olisikohan sitten ollut mahdollista että olisin voinut saada sitä vilkkuvaa hymynaamaa jo edellisinä päivinäkin Astonished Face
Tein siis ihan muuten vaan eilen ovistestejä noiden mahan juilimisten takia. Olin siinä luulossa tosiaan että mulla olisi ovis tulossa vasta 1-2 viikon päästä Beaming Face With Smiling Eyes
Mulla ei ole tasanen kierto, ja olenkin aina ajatellut
että mulla ovis tapahtuu joskus kp16-kp20.
Nyt menossa tosiaan vasta kp11.
Tosin eniten sitä mahan juilimista oli kyllä eilen.

Nyt tuntuu että onko se ovis sitten mennyt ohi jo vai tulossa joskus kahden viikon päästä oikeasti Cat With Tears Of Joy
Aktia oli onneksi heti positiivisen testin jälkeen, jos se nyt oli oikeasti positiivinen. Huvittaa vaan jotenkin että jos en eilen olisi aloittanut testaamista niin mulla olisi vissiin mennyt sitten ovis aivan ohi tässä kierrossa. Beaming Face With Smiling Eyes

https://ibb.co/myMrPRT

En jaksa uskoa että cb olis antanut väärää tulosta. Se vilkkuvahan reagoi vaan estrogeenitasojen nousuun eli varmaan olis voinut vilkkua jo useina päivinä. Nyt sormet ristiin ja toivotaan että teillä tärppäsi! Clapping Hands
 
Täällä on nyt yrityskierto 4 menossa,ja tänään on kp 11.
Olen uusi täällä,en ole kai tänne paljon kirjoitellut. Taustaa että olen siis 38,5v ja mieheni täyttää 46 ensi kuussa. Lasta ollaan yritelty siis nyt 3 kk: joka kerta menkat tuli vaikka raskaustesti (vääriä positiivisia!) näytti haamuilua muistaakseni joka kuukautisten alkamispv ennen. Joka kk. Ja ovulaatiotesteissä oli positiivinen joka kuukausi kp 14. Yritin olla etten enää stressaa enkä tekisi ovulaatiotestejä. Stressiä liikaa. Mutta kuinka taas kävi,joka aamu on tehtävä One Step ovistesti. Beaming Face With Smiling Eyes
Minulla on kaksi lasta ennestään,miehellä kolme. Sain lapseni nuorena eli esikoiseni 18 v ja kuopukseni 24v.
Olen tutkinut hedelmällisyydestä paljon tässä iässä. Monessa sanotaan että voi mennä kauemmin raskautumiseen kun ikää on yli 35v. Nyt odottelemme lääkäriin(neuvolalääkäri/lapsettomuustutkimukset julkisella) aikaa,jonoa sanoi hoitaja olevan ainakin 2 kk. Epäilen etten ovuloisi ollenkaan.

Tässä kysymys teille,onko teillä muilla esim.ovulaatiokivut loppuneet? Minulla on alkuvuodesta loppunut. Sitä ennen oli aina kovat ovispoltot joka kuukausi. Se mietityttää kun kivut on loppunut etten ovuloisi,enää.Astonished Face- Vaikka LH testi on plussaa ei se merkkaa että ovulaatio olisi. Confounded Face
Sekä aiemmin kk-kierto oli kellontarkka 28 vrk,se lyheni vuosi sitten 2-3 vrk:lla. Ja samaan aikaan vuodot on niukentunut.
Olemme mieheni kanssa odottavaisella mielellä lääkäriin.Beating Heart Saisimme apua ja tutkimuksia. Baby Light Skin Tone
 
Mie meinaan tänään juua pari lasia skumppaa. Ja testaa en. Jos en juo ni en varmast oo raskaana, niin mont kertaa jättäny juomatta ku luullu ja sit en oo ollu :D ja kerra sitä 30v täyttää ni pitää vähä kilistää :D

Näin just, hemmetin monet pirskeet mennyt varmuuden vuoksi vesilinjalla ja sit harmittelee jälkikäteen et hyvin ois ne huimat pari vaikka ottaa.

Hyvää syntymäpäivää siis! ❤
 
Takaisin
Top