Raskaaksi 2021

Toivottavasti täällä akti osuisi oikeaan kohtaan, jotenkin tuntuu että aloitettu liian myöhään, tämä ovis kun tulikin niin paljon aikaisemmin mitä oletin Beaming Face With Smiling Eyes
Aktia ollut pe-la välisenä yönä ja tänään iltapäivällä, pitäisiköhän sitä vielä varmuudeksi tänä yönä ja huomenna että varmasti menisi oikein.
(Ovis plussa testissä pe-la välisenä yönä)

Mikä kp muilla menossa?Beating Heart
 
Mie meinaan tänään juua pari lasia skumppaa. Ja testaa en. Jos en juo ni en varmast oo raskaana, niin mont kertaa jättäny juomatta ku luullu ja sit en oo ollu :D ja kerra sitä 30v täyttää ni pitää vähä kilistää :D

Ihanaa syntymäpäivää :) sepä juuri että se lasillinen ei mitään haittaa! Jääny kyllä itselläkin vuoden aikana niin monet lasilliset ottamatta että oikein harmittaa Cat With Tears Of Joy
 
Toivottavasti täällä akti osuisi oikeaan kohtaan, jotenkin tuntuu että aloitettu liian myöhään, tämä ovis kun tulikin niin paljon aikaisemmin mitä oletin Beaming Face With Smiling Eyes
Aktia ollut pe-la välisenä yönä ja tänään iltapäivällä, pitäisiköhän sitä vielä varmuudeksi tänä yönä ja huomenna että varmasti menisi oikein.
(Ovis plussa testissä pe-la välisenä yönä)

Mikä kp muilla menossa?Beating Heart


Peukut pystyyn nyt että tärppää ❤

Kp 6 menossa, repullinen ovisliuskoja odottelee ensviikolle. Vähän ahdistaa tuleva isänpäivä kun kokoonnutaan taas koko suku ja pällistellään muiden vauvoja ja taputellaan isiä olalle, vaan ei meillä.. toivottavasti ei ala taas puheet meidän vuorosta ja nälvintä siitä että pitäishän meidänkin nyt jo jälkikasvua alkaa tehdä. Minkähänlainen sadanvuoden hiljaisuus saataisiin jos läväytänkin faktat tiskiin että kun ei idä niin ei idä. Tahdosta ja yrityksestä kun ei ole kiinni.

Sorry näin pirskahtelevan positiivisista ajatuksista Beaming Face With Smiling Eyes
 
Peukut pystyyn nyt että tärppää ❤

Kp 6 menossa, repullinen ovisliuskoja odottelee ensviikolle. Vähän ahdistaa tuleva isänpäivä kun kokoonnutaan taas koko suku ja pällistellään muiden vauvoja ja taputellaan isiä olalle, vaan ei meillä.. toivottavasti ei ala taas puheet meidän vuorosta ja nälvintä siitä että pitäishän meidänkin nyt jo jälkikasvua alkaa tehdä. Minkähänlainen sadanvuoden hiljaisuus saataisiin jos läväytänkin faktat tiskiin että kun ei idä niin ei idä. Tahdosta ja yrityksestä kun ei ole kiinni.

Sorry näin pirskahtelevan positiivisista ajatuksista Beaming Face With Smiling Eyes

Mä tapaan aina vastata uteluihin että mistä tiedät vaikka oltais yritetty 10 vuotta. Kenellekkään ei pitäisi kuulua toisen lapsiaikeista uteleminen. Nää kun voi olla niin kipeitä aiheita. Confused Face Kovasti tärppionnea ens viikkoon. Clapping Hands
 
Kirahvi36:lle hyvää syntymäpäivää!

Täällä kp 15 ja sylkitestin mukaan ovulaatio lähestyy. Tekis mieli kipaista hakemaan noita tikkutestejä, vaikka vähän lupasin itselleni, etten osta niitä enää, kun kumminkin tunnen oviksen ja tuntuu, että se liika testailu ei ainakaan rentouta. Beaming Face With Smiling Eyes Mutta katsotaan maltanko pysyä erossa.
 
Kirahvi36:lle hyvää syntymäpäivää!

Täällä kp 15 ja sylkitestin mukaan ovulaatio lähestyy. Tekis mieli kipaista hakemaan noita tikkutestejä, vaikka vähän lupasin itselleni, etten osta niitä enää, kun kumminkin tunnen oviksen ja tuntuu, että se liika testailu ei ainakaan rentouta. Beaming Face With Smiling Eyes Mutta katsotaan maltanko pysyä erossa.
Kiitos :)
 
Peukut pystyyn nyt että tärppää ❤

Kp 6 menossa, repullinen ovisliuskoja odottelee ensviikolle. Vähän ahdistaa tuleva isänpäivä kun kokoonnutaan taas koko suku ja pällistellään muiden vauvoja ja taputellaan isiä olalle, vaan ei meillä.. toivottavasti ei ala taas puheet meidän vuorosta ja nälvintä siitä että pitäishän meidänkin nyt jo jälkikasvua alkaa tehdä. Minkähänlainen sadanvuoden hiljaisuus saataisiin jos läväytänkin faktat tiskiin että kun ei idä niin ei idä. Tahdosta ja yrityksestä kun ei ole kiinni.

Sorry näin pirskahtelevan positiivisista ajatuksista Beaming Face With Smiling Eyes

Apua mua nauratti tuo ”repullinen testejä” Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes, ku tuo on niin totta!

Mutta siis ei todellakaan kuulu kenenkään lapsiasiat muille..! Kuinka tahditonta porukkaa voi olla Anguished Face-Angry Face-.
 
Ja onnea kirahville! Beating Heart

Kyllä meinaan itsekin lopettaa raivoraittiuden jos ei tästäkään kierrosta tärppää. Pikkujoulut (tai niiden etkot) on saatava viettää!Beaming Face With Smiling EyesAnger Symbol-

Nyt muuten dpo8 ja en tiedä miksi mut oon täysin varma ettei tästä mitään tullut.
 
Jep! Nyt mulla tämä kierto sopivasti silleen, että jos ei tärpännyt niin pitäisi viimestään työporukan pikkujoulupäivänä menkat tulla.. että jos ei taaskaan onnistanut niin kannat kattoon Beaming Face With Smiling Eyes

"Hurjasta" juomisesta mieleen.. Miten muuten muut, oletteko kovia kahvinjuojia? Kuulemma reilu kahvin lipittäminen heikentäisi hedelmällisyyttä. Se, mikä on paljon ja mikä ei riippuu kysyjän ämpärin koosta, mutta mie pienensin nyt oman päiväannokseni muumimukilliseen päivässä. Ilman aamukahvia ei päivästä tule mitään. Ennen saattoi mennä useempi jättimuki päivässä. Liekö turhaa hifistelyä, mutta ehkä vähenee närästyskin kun vähän rajoittaa Beaming Face With Smiling Eyes
 
Jep! Nyt mulla tämä kierto sopivasti silleen, että jos ei tärpännyt niin pitäisi viimestään työporukan pikkujoulupäivänä menkat tulla.. että jos ei taaskaan onnistanut niin kannat kattoon Beaming Face With Smiling Eyes

"Hurjasta" juomisesta mieleen.. Miten muuten muut, oletteko kovia kahvinjuojia? Kuulemma reilu kahvin lipittäminen heikentäisi hedelmällisyyttä. Se, mikä on paljon ja mikä ei riippuu kysyjän ämpärin koosta, mutta mie pienensin nyt oman päiväannokseni muumimukilliseen päivässä. Ilman aamukahvia ei päivästä tule mitään. Ennen saattoi mennä useempi jättimuki päivässä. Liekö turhaa hifistelyä, mutta ehkä vähenee närästyskin kun vähän rajoittaa Beaming Face With Smiling Eyes

Sattumalta tuli vastaan joku artikkeli jossa kerrottiin, että kyllä, kahvinjuonti saattaa heikentää hedelmällisyyttä, mutta kuten kaikessa niin myös tässä asiassa peräänkuulutetaan kohtuutta - 3 kuppia kahvia päivässä voi ihan hyvin juoda. Ite myös siis varsinkin töissä olen kaamea kahvin ryystäjä.
 
Mulla muuten tuli äsken cb early 10miu aivan hailakan haalea haamu. Ei siitä saa kunnon kuvaakaan, mutta sinisen värin erottaa. En kylläkään jaksa innostua, sillä samainen paska testi antoi viimeksikin värivirhe ”positiivisen”.
 
Mulla muuten tuli äsken cb early 10miu aivan hailakan haalea haamu. Ei siitä saa kunnon kuvaakaan, mutta sinisen värin erottaa. En kylläkään jaksa innostua, sillä samainen paska testi antoi viimeksikin värivirhe ”positiivisen”.

Toivottavasti olisi oikea haamu tällä kertaaBeating Heart

Mä yritän pitää kahvinjuonnin kohtuudessa (eli 2-3 kuppia päivässä), mulla tosin isompi määrä aiheuttaa närästystä ja huonovointisuutta, että parempi näin Beaming Face With Smiling Eyes
 
Toivottavasti en järkytä ketään tällä kysymyksellä, anteeksi jo valmiiksi Beaming Face With Smiling Eyes

Haluaisin siis ymmärtää vähän lisää ovislimoista.
En ole oikein koskaan kiinnittänyt huomiota limoihin oviksen aikana, joten en osaa arvioida tilannettani. Cat With Tears Of Joy
Jos nyt muistan oikein niin perjantaina huomasin luultavasti nämä ovislimat ekan kerran, ollut tähän päivään asti kirkasta ja venyvää.

Mua nyt kiinnostaisi tietää onko limat juuri silloin oviksen aikaan vai tuleeko limat vasta oviksen jälkeen, onko silloin jo liian myöhäistä?
Kun jossain luki että ovis olisi vasta kun limat on loppuneet, toisaalla oli että ovis juuri silloin kun limat on.

Niin ja lisä kysymyksenä milloinkohan oma ovikseni on sitten ohi? Astonished Face
Plussan sain kahteen eri digi testiin pe-la välisenä yönä.
 
Toivottavasti en järkytä ketään tällä kysymyksellä, anteeksi jo valmiiksi Beaming Face With Smiling Eyes

Haluaisin siis ymmärtää vähän lisää ovislimoista.
En ole oikein koskaan kiinnittänyt huomiota limoihin oviksen aikana, joten en osaa arvioida tilannettani. Cat With Tears Of Joy
Jos nyt muistan oikein niin perjantaina huomasin luultavasti nämä ovislimat ekan kerran, ollut tähän päivään asti kirkasta ja venyvää.

Mua nyt kiinnostaisi tietää onko limat juuri silloin oviksen aikaan vai tuleeko limat vasta oviksen jälkeen, onko silloin jo liian myöhäistä?
Kun jossain luki että ovis olisi vasta kun limat on loppuneet, toisaalla oli että ovis juuri silloin kun limat on.

Niin ja lisä kysymyksenä milloinkohan oma ovikseni on sitten ohi? Astonished Face
Plussan sain kahteen eri digi testiin pe-la välisenä yönä.

Mulla tuli omien tuntemuksien mukaan viime kierrossa kyllä heti oviksen jälkeen. Tässä kierrossa ei oo tullut niin että oisin huomannut.
 
Toivottavasti en järkytä ketään tällä kysymyksellä, anteeksi jo valmiiksi Beaming Face With Smiling Eyes

Haluaisin siis ymmärtää vähän lisää ovislimoista.
En ole oikein koskaan kiinnittänyt huomiota limoihin oviksen aikana, joten en osaa arvioida tilannettani. Cat With Tears Of Joy
Jos nyt muistan oikein niin perjantaina huomasin luultavasti nämä ovislimat ekan kerran, ollut tähän päivään asti kirkasta ja venyvää.

Mua nyt kiinnostaisi tietää onko limat juuri silloin oviksen aikaan vai tuleeko limat vasta oviksen jälkeen, onko silloin jo liian myöhäistä?
Kun jossain luki että ovis olisi vasta kun limat on loppuneet, toisaalla oli että ovis juuri silloin kun limat on.

Niin ja lisä kysymyksenä milloinkohan oma ovikseni on sitten ohi? Astonished Face
Plussan sain kahteen eri digi testiin pe-la välisenä yönä.

Limat tulevat ovisplussan jälkeen koska plussa kertoo sen että ovis tapahtuu seuraavien 24-36h päästä. Ja siis limojen aikaan ei ole liian myöhäistä mutta ”kiire” tulee. Monta hyvää tallettelupäivää on jo mennyt siinä kohtaa.

Mä sain oman oviksen tikutettua 22.10. perjantaina ja vain perjantaina. Edeltävä torstai nega ja lauantai nega. En olisi tiennyt mitään omasta oviksesta ilman tikutusta, koska mitään limoja en koskaan bongannut. Joskus ne tulee ja joskus ei, itellä siis. Näin oon asian järkeillyt.
 
Minä olen sen verran herkkä kofeiinille, ettei ole tarvinnut yrityksen takia erityisesti vähentää kahvinjuontia.

Toivottavasti en järkytä ketään tällä kysymyksellä, anteeksi jo valmiiksi Beaming Face With Smiling Eyes

Haluaisin siis ymmärtää vähän lisää ovislimoista.
En ole oikein koskaan kiinnittänyt huomiota limoihin oviksen aikana, joten en osaa arvioida tilannettani. Cat With Tears Of Joy
Jos nyt muistan oikein niin perjantaina huomasin luultavasti nämä ovislimat ekan kerran, ollut tähän päivään asti kirkasta ja venyvää.

Mua nyt kiinnostaisi tietää onko limat juuri silloin oviksen aikaan vai tuleeko limat vasta oviksen jälkeen, onko silloin jo liian myöhäistä?
Kun jossain luki että ovis olisi vasta kun limat on loppuneet, toisaalla oli että ovis juuri silloin kun limat on.

Niin ja lisä kysymyksenä milloinkohan oma ovikseni on sitten ohi? Astonished Face
Plussan sain kahteen eri digi testiin pe-la välisenä yönä.

On varmaan aika yksilökohtaista, miten ovislimoja tulee. Minulla alkaa munanvalkuaislimaa tulla jo pari päivää ennen ovista, sitten päivä ennen ovista ja ovispäivänä on runsaimmillaan ja vielä päivän tai parin oviksen jälkeen tulee vielä jämiä. Itse en nykyään aloita oviksen testaamista ennen limoja, koska tiedän, että minulla limoja tulee useamman päivän etukäteen.

Ovis tulee noin 24-36 tunnin kuluessa ensimmäisestä ovisplussasta. Periaatteessahan testaaminen pitäisi lopettaa, kun on sen ovisplussan saanut. Olen kyllä itsekin testannut pidemmälle ihan vain mielenkiinnosta, kun halusin tietää, kuinka nopeasti LH-huippu menee minulla ohi.
 
Ja onnea kirahville! Beating Heart

Kyllä meinaan itsekin lopettaa raivoraittiuden jos ei tästäkään kierrosta tärppää. Pikkujoulut (tai niiden etkot) on saatava viettää!Beaming Face With Smiling EyesAnger Symbol-

Nyt muuten dpo8 ja en tiedä miksi mut oon täysin varma ettei tästä mitään tullut.
Kiitos Beating Heart
 
Takaisin
Top