Raskaaksi 2021

@Pillow
Loppusuora häämöttää, nyt 34+5. Käynnistystä väläytelty viikolle 38+, mutta saa nähdä :)
Huomenna alkaa virallisesti äitiysloma, vaikka saikulla oon jo pitempään ollu. Vauvalla ollu kaikki hyvin tässä raskaudessa, mulla taas ollu vähän huolta terveydestä, mutta toivotaan että mun oireet poistuu raskauden jälkeen. Kovasti tätä pientä odotetaanBlue Heart

@Pillow
Loppusuora häämöttää, nyt 34+5. Käynnistystä väläytelty viikolle 38+, mutta saa nähdä :)
Huomenna alkaa virallisesti äitiysloma, vaikka saikulla oon jo pitempään ollu. Vauvalla ollu kaikki hyvin tässä raskaudessa, mulla taas ollu vähän huolta terveydestä, mutta toivotaan että mun oireet poistuu raskauden jälkeen. Kovasti tätä pientä odotetaanBlue Heart

Hurjaa miten aika on mennyt nopeasti! <3 ihan kohta pääsette tapaamaan pienen ja saatte hänet syliin! <3

Kurjaa, että siellä on ollut huolta sinun terveydestä. :( Toivottavasti ei mitään vakavaa... Onneksi kuitenkin pieni voi hyvin ja toivottavasti oma vointisikin kohenee sitten!
Tsemppiä ihan hurjasti loppuun ja tulehtan kertomaan meille, kun pieni saapuu maailmaan. <3<3

En testannut aamulla, täyty könytä pissalle jo kuudelta niin en sitten viittinyt puoliunessa edes yrittää näin se aika kuluu aivan jäätävä väsymys tänään, dpo 12 tai 13. KP 34.

Apua mitä plussa sadetta täällä on!!! Beating Heart
onnea jokaiselle tasapuolisesti!

Mäkin vähän hehkutan, mutta raati saa sanoa; mitäs olette tästä tuloksesta mieltä? Astonished Face

Liitteet

• 93D97CE1-B199-44D5-B614-C26A71A37416.jpeg
    93D97CE1-B199-44D5-B614-C26A71A37416.jpeg
    929.5 KB · Katsottu: 168
Paljon onnea plussanneille, ihana asia ❤️

Täällä nyt alkoi ilmeisesti sitten kp1, vuoto muuttunut punertavaksi ja on selvästi enemmän kuin kahtena viimeisenä päivänä. Kai sitten lasken että tämä on kp1, vai pitäiskö laskea noita tuhru vuoto päiviä mukaan?

Mulla on nyt sellainen tunne ettei koko ovista ole kierrossa edes tapahtunut kun oli näin lyhyt, vaikka ne ovistestit antoi plussaa.Anguished Face Tiedän että kova stressi mun kohdalla pidentää kiertoa aina, pahimmillaan ollut 98 päivää, jännä että nyt oli näin lyhyt noin 22-23 päivää.

Harmittaa ja itkettää, mutta koitan olla positiivisella fiiliksellä ja keskittyä uuteen kiertoon. Nyt on onneksi hankitty CB digi testejä, jospa niillä saisi hyvin oviksen löydettyä.
Tekisi mieli ottaa tälle kierrolle jo kaikkia kikkoja käyttöön, mutta tuskin ne auttaa,
vai mitä kaikkia niitä nyt olikaan..Beaming Face With Smiling Eyes
Eiköhän se plussa raskaustestiin tule jos on tullakseen ❤️

Paljon tsemppiä myös kaikille muille!❤️

Nyt petti hermot, tulin töistä ja ehkä n. Kahden tunnin pidätyksellä pahamaineinen rsfu... Mitä raati sanoo? Beaming Face With Smiling Eyes Digi odottelee sunnuntaita Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Onnea ja runsaasti vauvaliimaa plussanneille!Beating HeartBeating HeartBeating Heart

Liitteet

• IMG_20211022_125430.jpg
    IMG_20211022_125430.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 243
Nyt petti hermot, tulin töistä ja ehkä n. Kahden tunnin pidätyksellä pahamaineinen rsfu... Mitä raati sanoo? Beaming Face With Smiling Eyes Digi odottelee sunnuntaita Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Onnea ja runsaasti vauvaliimaa plussanneille!Beating HeartBeating HeartBeating Heart

Omaan silmään melko selvä +, ainoa joka ei tee siitä plussaa on rfsu merkki Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes.
Digistä tulis varmaan + Beating Heart

Tässä muuten vielä mun äskeinen ovistesti, ei siis jätä arvailujen varaan… :)

Liitteet

• 1E3AEC5F-73D9-4597-9CD6-6EFAC12FA797.jpeg
    1E3AEC5F-73D9-4597-9CD6-6EFAC12FA797.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 134
Omaan silmään melko selvä +, ainoa joka ei tee siitä plussaa on rfsu merkki Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes.
Digistä tulis varmaan + Beating Heart

Tässä muuten vielä mun äskeinen ovistesti, ei siis jätä arvailujen varaan… :)

No tämä just, rsfu Beaming Face With Smiling EyesAngry Face With Horns- toi viiva tuli samon tein, ja se sitten tummui kyllä, laitan tähän liitteeksi kuvan jossa ehkä 5-6minuutin jälkeen. En tiedä uskaltaako iloita vai ei Beaming Face With Smiling Eyes meen kyllä kaupoille tänään, että taidan ostaa pari digiä lisää..CollisionCat With Wry Smile

Liitteet

• IMG_20211022_130352__01.jpg
    IMG_20211022_130352__01.jpg
    659.3 KB · Katsottu: 144
No tämä just, rsfu Beaming Face With Smiling EyesAngry Face With Horns- toi viiva tuli samon tein, ja se sitten tummui kyllä, laitan tähän liitteeksi kuvan jossa ehkä 5-6minuutin jälkeen. En tiedä uskaltaako iloita vai ei Beaming Face With Smiling Eyes meen kyllä kaupoille tänään, että taidan ostaa pari digiä lisää..CollisionCat With Wry Smile

Selvä plussa! <3

Aivan selvä plussa!!!!

Kyllä mäkin tuon plussaksi mieltäisin jo :) onneksi olkoon ja varmasti näkyy jo digilläkin!
Paljon tarrasukkia Beating Heart

Jeeeeee! Aivan selvä plussa!! :happy093
Kyllä se digikin varmasti plussaa näyttää! :love017

Tuli mieleen että millaisia vitamiineja te käytätte, tai muita valmisteita mitkä voisi edesauttaa raskautumista?
Käyttääkö kumppaninne myös jotain vitamiineja, ravintolisiä yms?

Olen käyttänyt foolihappoa jo pidemmän aikaa,
mutta mietin olisiko jotain muuta
mitä voisi myös kokeilla? Beaming Face With Smiling Eyes
Onkos teillä siitä greippimehusta kokemuksia?

Dpo 12. Pieni paniikki iski..
Kai se on vaan uskottava. Tuntemukset vatsassa ja vessassa ravaaminen jo vähän vahvistaneetkin ajatusta tästä..
Onko tää vielä haamu vai lasketaanko jo plussaksi Cat With Tears Of Joy apua.

Liitteet

• IMG_20211022_151853.jpg
    IMG_20211022_151853.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 197
Kai se on vaan uskottava. Tuntemukset vatsassa ja vessassa ravaaminen jo vähän vahvistaneetkin ajatusta tästä..

Kyllä tuo selvä plussa on! ☺️
Onnittelut! ❤️

Paljon onnea, plussa tuo minusta on! Beating Heart

Takaisin