Raskaaksi 2021

Mies heltyi ja yritetään nyt sitten vielä. Oli mun kanssa samaa mieltä, kun sanoin, että ei voi tietää kuinka kauan tärppiin menee. Kuitenkin imetän vielä usein. Ja kun pikainenkaan tärppi ei ois mitenkään ongelma, niin en näe järkeä odotella. Kuitenkin raskausaika 9kk, niin siinä ajassa kyllä ehtii pienempikin sen verran isoksi, että voi mennä päivähoitoon jos tarvii.

Kp2 ja kerrankin on masentuneen sijasta toiveikas olo. Miehen reissutyötkin osuu just sopivasti niin, että on kotona ovulaatioviikolla.

Omanapailen taas, mutta vähän vaikea ottaa osaa keskusteluun, kun en nuista lääkkeistä mitään tiedä ja nuista lisäravinteista yms en oo vielä jaksanut innostua. Ainoastaan sitä mietin, että kannattaiskohan yrittää tikuttaa ovista, niin näkis ehkä vähän miten imetys vaikuttaa?

Minä ajattelin pitkään, että en tikuta ovista, kun se varmaan lisää stressiä yritykseen. Mutta kun lopulta tikutin, kävi päinvastoin. Oviksen ajankohdan tietäminen rentoutti, kun "pakkoseksiä" oli parin viikon sijasta vain pari päivää. Muut ajat huviteltiin. :wink

Muoks. Suosittelen siis!
 
Avasin tuon oman apteekin ultran, tämä kuva otettu noin 8-10min testin tekemisestä. En kyllä usko että dpo 8 mitään vielä piirtyisi. Viivanpaikka siis?
 

Liitteet

  • IMG_20210112_160714.jpg
    IMG_20210112_160714.jpg
    12 KB · Katsottu: 230
Tein päiväpissasta testin,minun kuukautiset on paljolti niukemmat kun normaalit. Olin siis juonut ja käynyt vessassa ennen tätä ja virtsa laimeaa.
8min.kohdalla joka on reaktioaika näissä testeissä sain tälläisen (kuva)
Kommentoikaa
View attachment 98201 View attachment 98198

Kyllä oikeesti kannattaa nyt vaan keskittyä siihen uuteen kiertoon ja tulevaan ovulaatioon :happy: jätät testailut vaikka muutamaksi kuukaudeksi kokonaan pois ja alat nauttimaan pakkaskeleistä :cool: kyllä tässä välillä ihteesäkkii jännittää ja toiveet on korkeella, mutta menkat on menkat ja kuhan ne jää pois, niin voi jo vähän olla toivoo mukana.
 
Mun serkkuni synnytti tänään pienen poikalapsen. :Heartbigred oon ihan tositosi onnellinen heidän puolestaan,.... mut miks mä en saa... :sorry:
 
Tänään oli ultra.
Johtofolli (14mm) oli vasemmalla eli toiveet tän kierron suhteen saa heittää roskiin koska vasen tuuba tukossa.:arghh:

Letrozol annos tuplattiin ollen nyt 2tabl/pv kp3-7. Ens kierrossa sitten uus ultra, niin katotaan miten isompi annos vaikuttaa.
Sain reseptin nyt niin että riittää kymmeneen kiertoon, meillä kun näitä mahiksia on harvemmin kun toinen puoli tukossa.:sad001

Lääkäri oli kyllä ihanan toiveikas meidän suhteen koska puol vuotta sitten kuitenkin raskaus alkanut.:happy:
 
Emir: tsemppiä, harmi et se munasolu oli väärällä puolen....onko mahis siis menetetty? Itse täällä tuskailen kun tuli riita miehen kanssa ja nyt kohdunulkoisen jälkeen tundin oviksen tosi hyvin ja ovis oli jo. Oltiin kuitenkin su yhdynnässä että en tiedä jos ne siittiöt eläis 2-3 vuorokautta, mut ehkä ei. Kai tääkin meni taas tässä:banghead:
 
Emir: tsemppiä, harmi et se munasolu oli väärällä puolen....onko mahis siis menetetty? Itse täällä tuskailen kun tuli riita miehen kanssa ja nyt kohdunulkoisen jälkeen tundin oviksen tosi hyvin ja ovis oli jo. Oltiin kuitenkin su yhdynnässä että en tiedä jos ne siittiöt eläis 2-3 vuorokautta, mut ehkä ei. Kai tääkin meni taas tässä:banghead:

Kyllähän ne voi elää sen viisikin päivää jos ovat hyvälaatuisia :) en toki tiedä henkilökohtaisesti mitään miehesi siittiöiden laadusta :grin

Toivottavasti nyt siis toivoa tässäkin kierrossa ja harmi että teillä ollut riitaa :Heartpink
 
Kiitos ihmemaalapsi tsempistä:Heartbigred
Mutta jotenkin et ei ne elä niin kauaa vaikka teoriassa niin voi kyllä olla. Tuntuu niin hiton perseeltä(sori tää kuvaus) kun tää on nykyään nikn vaikeeta. Äitini sanoi tuln kohdunulkoisen jälkeen että antakaa olla jos ei tuu ....tuntu niin hiton pahalta kun todella toivotaan. Mutta kai se nii on et jos muut on tullut helposti ja tämä ei millään tahtos edes lääkkeillä niin tulee mieleen et jos meille ei enää ole tarkoitettu! Onhan meillä lapsia muidenkin eestä mutta ei se silti auta kun vielä toivoisi. Toki kokoajan paha mieli niiden puolesta jotka ei saa ensimmäistäkään:sad010
 
Emir: tsemppiä, harmi et se munasolu oli väärällä puolen....onko mahis siis menetetty? Itse täällä tuskailen kun tuli riita miehen kanssa ja nyt kohdunulkoisen jälkeen tundin oviksen tosi hyvin ja ovis oli jo. Oltiin kuitenkin su yhdynnässä että en tiedä jos ne siittiöt eläis 2-3 vuorokautta, mut ehkä ei. Kai tääkin meni taas tässä:banghead:
Joku ihan pienen pieni mahdollisuus voi olla mutta erittäin epätodennäköistä että tästä plussaa tulee. Kohti ens kiertoa siis.

Sulla on kyllä ihan hyvät mahdollisuudet. Kyl ne siittiöt 3 päivää elää.:)
 
Kiitos ihmemaalapsi tsempistä:Heartbigred
Mutta jotenkin et ei ne elä niin kauaa vaikka teoriassa niin voi kyllä olla. Tuntuu niin hiton perseeltä(sori tää kuvaus) kun tää on nykyään nikn vaikeeta. Äitini sanoi tuln kohdunulkoisen jälkeen että antakaa olla jos ei tuu ....tuntu niin hiton pahalta kun todella toivotaan. Mutta kai se nii on et jos muut on tullut helposti ja tämä ei millään tahtos edes lääkkeillä niin tulee mieleen et jos meille ei enää ole tarkoitettu! Onhan meillä lapsia muidenkin eestä mutta ei se silti auta kun vielä toivoisi. Toki kokoajan paha mieli niiden puolesta jotka ei saa ensimmäistäkään:sad010

Höpö höpö tuommoisille ajatukselle :Heartpink jos työ tahdotte vielä lapsen, niin työ teette, toki oman jaksamisenne mukaan. Kauanko yritystä takana? Ja hei, maailmasta puuttuisi niin monta rakastettua ja ihanaa lasta jos kaikki ajattelisi että ei mukamas ole tarkoitettu jos ei helpolla tule :love017

Täällä "vasta" yk 5 ja kyllä itselläkin välissä ihan oli että miksei oo jo onnistunut, kun kaksi ekaa tullut nopeaa ja ilman varsinaista yrittämistä. Mutta odotan vielä sitä meidän aikaa plussaukseen ja toivon että siihen ei kovin pitkä matka olisi.
 
Beanen: Ymmärrän hyvin mitä tarkoitat! Tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta ettei toiset saa sitä ensimmäistäkään, mutta samaan aikaan oma joidenkin silmin ehkä hyvin täysi syli kaipaa kovasti silti vielä yhtä täytettä.
 
Kiitos ihmemaalapsi tsempistä:Heartbigred
Mutta jotenkin et ei ne elä niin kauaa vaikka teoriassa niin voi kyllä olla. Tuntuu niin hiton perseeltä(sori tää kuvaus) kun tää on nykyään nikn vaikeeta. Äitini sanoi tuln kohdunulkoisen jälkeen että antakaa olla jos ei tuu ....tuntu niin hiton pahalta kun todella toivotaan. Mutta kai se nii on et jos muut on tullut helposti ja tämä ei millään tahtos edes lääkkeillä niin tulee mieleen et jos meille ei enää ole tarkoitettu! Onhan meillä lapsia muidenkin eestä mutta ei se silti auta kun vielä toivoisi. Toki kokoajan paha mieli niiden puolesta jotka ei saa ensimmäistäkään:sad010

Äidit höpöttelee joskus omiaan, eivät ehkä ihan ymmärrä sitä omaa surua siitä lapsettomuudesta. Oma äitinikin sanoi tyhmiä mun keskenmenon jälkeen, jälkikäteen selvisi ettei se edes ollut tajunnut miten pitkä ja raskas tie raskauteen sitten meiltä vaadittiin, koska ei itse ollut koskaan kokenut mitään sellaista, tosin meillä äidin kanssa välit vähän kiristää monestakin eri syystä.
Älä ajattele niin, ettei sulla olis oikeutta surra sitä keskenmenoa tai lapsettomuutta, jos on jo omia lapsia. Kyllä on. Yhden tuttavani kanssa puhuttiin tuosta lapsettomuudesta, että mitä väliä sillä on, onko sulla 2 lasta jo ennestään, jos rakkautta riittäisi niille 10? Ja niitä ei vaan kuulu. Ihmiset ei vaan ymmärrä, siksi meillä keskenmenojen ja lapsettomuuden kokeneilla on niin suuria häpeän tunteita sekä syyllisyyttä, aivan turhaan.
Kyllä se siitä, tsemppiä :Heartred
Terveisin minä, joka raivolla, rakkaudella ja itkulla väänsi 1,5 vuotta ensimmäistä :hello
 
Emir voi harmi :sad001

Noaidi :Heartpink

Beanen
Jos ootte talletellu sunnuntaina ja olet ovuloinut tiistaina, niin teillä on mennyt ajoitus ihan tosi nappiin :) Eikös ne ovulaatiota edeltävät päivät ole just parhaat ja hedelmällisimmät. Pidetään peukkuja sun puolesta!:)
 
Takaisin
Top