Raskaaksi 2021

Menee niin tunteisiin kaikki kusiset viivanpaikat.
Tai itteensähän tässä varmasti saa syyttää, mitäs lähtee testailemaan ihan liian aikaisin. Tai ylipäätään miksi pitää testata, kun vois odottaa sinne vikaan päivään, niinkuin mun ajatus oli :dead::hilarious:
Eli viestistäni voitte päätellä, että ei näy punasta tikuissa oikeella kohalla :meh:

Mutta ei auta. Ehkä nyt voi taas ajatella muutakin, kuin tuntemuksia ja muuta typerää :bag::wink:hilarious:

Olipas positiivista :yuck:

Miten Bumble jakselee? :Heartred

Ruskea vuoto loppui maanantaina. Sen jälkeen pahoinvointi lisääntynytä aika paljon. Muutkin raskausoireet on lisääntyny. Ensi viikon torstaina ois 7+5 ja sillon meen varhaisultraan. Jos siellä kaikki ok niin soitan neuvolaan. Mulla ei missään vaiheessa tullut siteeseen asti vuotoa vaan pyyhittäessä ainoastaan niin ei sieltä mitään ole voinut ainakaan ulos tulla. Toivotaan että sieltä sykkeet löytyisi viikon päästä:Heartred

Minun oli alunperin tarkoitus palata töihin tämän vuoden syyskuussa, mutta työpaikka meni remonttiin marraskuussa 2020 ja aukeaa vasta kesällä 2022.

No nyt alkoi ihan kunnon vuoto :sorry: Jos ei ensi kierrossa korjaannu pidemmäksi tämä luteaalivaihe niin taidan soitella jonnekin apuja. Nyt on meidän YK 4. Ovulaatio kuitenkin tapahtuu tikkujen mukaan ja tässä kuussa talleteltiin kyllä niiden mukaan ihan oikeisiin aikoihin, niin en tiedä sitten missä vika :confused005

Voimia kaikille menetyksiä kärsineille. :Heartred

Tänään dpo11 aamulla tein Clearbluen viikkonäytöllisen testin ja sain tuloksen ”Raskaana 1-2”. :sad010 Koko päivä on tietty mennyt itkiessä, ja olen tietysti onnellinen, mutta ihan kauhea huoli koko ajan pienestä solumöykystä (jota kuitenkin kutsun jo vauvaksi miehelleni). Tällaistako äitiys nyt sitten tulee olemaan? Miten voikaan tuntea rakastavansa jotain sellaista, mitä ei oikeastaan vielä ole edes olemassa :Heartred

Ihanaa! :Heartpink Onnea Rosalia! :hug007
Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea hyvää! :love017

Voimia kaikille uuteen kiertoon joutuneille tai menetyksen kokeneille. :Heartred:sorry:

• Tykkään
Reaktiot: elo
No nyt alkoi ihan kunnon vuoto :sorry: Jos ei ensi kierrossa korjaannu pidemmäksi tämä luteaalivaihe niin taidan soitella jonnekin apuja. Nyt on meidän YK 4. Ovulaatio kuitenkin tapahtuu tikkujen mukaan ja tässä kuussa talleteltiin kyllä niiden mukaan ihan oikeisiin aikoihin, niin en tiedä sitten missä vika :confused005

mulla oli esikoista ennen lyhyt luteaalivaihe, kesti jonku 9 päivää. söin pari kuukautta ovulaation jälkeen primolut kuurin, sitten raskauduin seuraavasta kierrosta kun jätin primolutit pois

Minulle ei kävisi töiden puolesta kyllä yhtään jäädä äitiyslomalle. :bag: Ensimmmäiseen äitiyslomaan kyllä suhtauduttiin tosi hyvin, mutta olen sittemmin saanut ylennyksen ja olen nykyään esimiesasemassa, niin on paljon vaikeampi järjestää sijainen. No, se on sen ajan murhe sitten. Olisi myös uuden työntekijän etsintä kohta menossa ja uusia asiakkaita tulossa, mutta jos jään niitä odottelemaan, saan kyllä odotella hamaan ikuisuuteen. Onnekseni olen sellaisella alalla, jossa on jatkuva työvoimapula, joten löydän kyllä uuden työpaikan, jos entisessä alkaa suhtautuminen olla liian nihkeää.

Tosin täytyy myöntää, etten erityisesti tykännyt olla äitiyslomalla. :rolleyes: Minulle sopii paremmin, että olen vain osan päivästä lapsen kanssa ja osan päivästä aikuisten parissa. Tosin nyt korona-aikaan kököttelen taas kotona lapsen kanssa JA yritän tehdä samalla töitä. :shifty:

mulla oli esikoista ennen lyhyt luteaalivaihe, kesti jonku 9 päivää. söin pari kuukautta ovulaation jälkeen primolut kuurin, sitten raskauduin seuraavasta kierrosta kun jätin primolutit pois

Minne olit yhteyksissä, että sait kuurin? Selailin tuossa edellisiä kiertoja, niin aika aikaisin on niissäkin vuoto alkanut.

Tänään dpo11 aamulla tein Clearbluen viikkonäytöllisen testin ja sain tuloksen ”Raskaana 1-2”. :sad010 Koko päivä on tietty mennyt itkiessä, ja olen tietysti onnellinen, mutta ihan kauhea huoli koko ajan pienestä solumöykystä (jota kuitenkin kutsun jo vauvaksi miehelleni). Tällaistako äitiys nyt sitten tulee olemaan? Miten voikaan tuntea rakastavansa jotain sellaista, mitä ei oikeastaan vielä ole edes olemassa :Heartred

Ihanaa, paljon onnea plussasta! :Heartred:Heartred

Blaah pc viivs aamupissasta oli nii hailura että nyt uskon vaa mekkoihin... Ei oikeen edes kameraan saanu sitä :arghh: oisko ollu eilen taas vaan joku kiinnittymis yritys, koska ne haamut oli jo aika punertavia kun niitä tälleen livenä katsoi.. Sama oli viime kuussa. Melkein pitäis aina testata vasta kun menkat pitäis alkaa ni ei pety .... :hilarious:

Onnea Rosalia:cat:

https://aijaa.com/3FWIP3
Tässä tämä säälittävä aamuinen hailuran tynkä

Flo tosiaan ennustaa mulle ovista huomiselle, mutta ovistestiin en saanut vielä hymynaamaa, joten ihan oikeassa ei oo toi sovellus.
Ovislimat alkaa kyllä jo olemaan. Ehkä sitten huomenna hymynaama???

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Hyppäänpä joulukuisista takas tänne. Eilen illalla alkoi tulla veristä limaa, tänään aamulla oli rtesti lähes nega ja nyt illasta alkoi kunnon vuoto :sad010
Osanottoni. :Heartred

Seurasin perässä kuten arvelinkin, hcg oli laskenut 767>627. :sad010
Nyt vaan odotellaan että vuoto alkaisi pian.

Neuvolasta käski seurata jos tulee kovia kipuja niin pitää mennä päivystykseen, piti myös KU mahdollisena vielä mutta seurataan tilannetta. Samaten jos tulee 2 sidettä täyteen tunnissa pitää mennä päivystykseen, se ei ole normaalia enää. Ei itelle tullu mieleenkään että vois olla KU edes mahdollinen, neuvolatäti otti sen itse puheeksi.
Vaikutti muutoinkin hyvältä neuvolatädiltä.

Flo tosiaan ennustaa mulle ovista huomiselle, mutta ovistestiin en saanut vielä hymynaamaa, joten ihan oikeassa ei oo toi sovellus.
Ovislimat alkaa kyllä jo olemaan. Ehkä sitten huomenna hymynaama???

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
Älä vielä luovuta. Mulla flo ennusti ovista aiemmin tällä viikolla. Testit näytti negaa vielä aamulla mutta illalla oli jo selkeä plussa. Ovis tuli ihan normaalisti vaikka ehdin jo lyödä hanskat tiskiin sen suhteen. Nyt vaan odotellaan toista viikkoa.

Mä juttelin tänään työterveyslääkärin kanssa työtilanteesta ja hän passitti mut verikokeisiin. Nyt oli osa tuloksista tullut ja niiden perusteella viittais vähän anemiaan. Mä niin toivoisin vaikean työtilanteen takia raskautuvani että sais jäädä vähän pidemmälle lomalle töistä. Todettiin yhdessä että Saikku ei ole ratkaisu tähän tilanteeseen.

Mä myös odotan kovasti pidempää lomaa töistä. Olen tyytyväinen työpaikkaan ja työhön, mutta tällä hetkellä tuntuu töissä, että johtaminen on ihan retuperällä johtoportaassa ja tulee otettua liikaa stressiä töistä. Näin on ollut jo yli vuoden. Pieni breikki töistä tekisi siis ihan hyvää.

Onnea plussasta rosalia ja voimia Episma :Heartred

ON: Täällä hiljaiseloa. Tänään kp12 ja eilen oli vähän kirkasta venyvää limaa, ovislimaako? :bored: Ovistesti hieman jo tummunut, vaikka ei läheskään plussa. Mutta antaa toiveita siitä, että ovis tulisi järkevään aikaan eikä kierto venyis turhan pitkäksi :smiley-angelic001 Tallettelut myös jo aloitettu, joten toivotaan, että tämä olisi The kierto :rolleyes:

Älä vielä luovuta. Mulla flo ennusti ovista aiemmin tällä viikolla. Testit näytti negaa vielä aamulla mutta illalla oli jo selkeä plussa. Ovis tuli ihan normaalisti vaikka ehdin jo lyödä hanskat tiskiin sen suhteen. Nyt vaan odotellaan toista viikkoa.

Pitääpä sit ehkä munkin testata vielä illalla! On vaan niin jännittävää tuo testailu, kun tää on eka kierto missä tikutan. Ei ole vielä mitään mihin verrata ja tänään oli jo neljäs aamu, kun testi näyttää negaa.

Hyppäänpä joulukuisista takas tänne. Eilen illalla alkoi tulla veristä limaa, tänään aamulla oli rtesti lähes nega ja nyt illasta alkoi kunnon vuoto :sad010

Voimia hurjasti!

Osanottoni. :Heartred

Seurasin perässä kuten arvelinkin, hcg oli laskenut 767>627. :sad010
Nyt vaan odotellaan että vuoto alkaisi pian.

Neuvolasta käski seurata jos tulee kovia kipuja niin pitää mennä päivystykseen, piti myös KU mahdollisena vielä mutta seurataan tilannetta. Samaten jos tulee 2 sidettä täyteen tunnissa pitää mennä päivystykseen, se ei ole normaalia enää. Ei itelle tullu mieleenkään että vois olla KU edes mahdollinen, neuvolatäti otti sen itse puheeksi.
Vaikutti muutoinkin hyvältä neuvolatädiltä.

Hurjasti voimia teidänkin tilanteeseen. :sad010

Ensimmäiset tuhrut bongattu.
Ilmeisesti kaikki mää mun oireet oli sitten oman hormonitoiminnan sopeutumista pillereiden lopettamista.
Yllättävän vähän harmittaa.
Mieluummin menkat, kuin jatkuva "välitila" :confused005

Eipähän tarvii arvailla viikkoja, kun pystyy laskemaan menkoista sitten kun joskus plussaa. :)

:Heartred Se pieni solumöykky on kokonainen mahdollisuus elämään :Heartred

Onnea & :angel7:angel5:angel1

Takaisin