Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei ollut muualla sitä punaista väriä kuin enää testiviivan kohdalla. Eli tausta oli jo valkoinen kun se viiva näkyi,liuskassa. Eli kyseessä RFSU- liuska.Siis lähinnä tätä et kun noissa se tausta värjäytyy ja rfsu:ssa usein voi olla koko sen testiajan punainen ja silloin korostuu se viivanpaikka
Ylempi ei siis plussa, mut tollasia noilla usein tulee
View attachment 100683
View attachment 100684
Mulla vasta tässä kierrossa ku plussasin taas nii tänään tullut limaa. Toki tuli myös samaa kirkasta mutta ei venyvää joskus olisiko ollut dpo9 ehkäpä kun ei tarkkaan tietoa ole. Kuulostaa lupaavalta Mulla oli vahva tunne et olen raskaana ja se hävisi seukki päivän palatakseen vaan jolloin testiki posia. Olispa nyt raskaudesta sinulla, mä mietin itse et miten voi olla niin ovismainen venyvää eggis mut näin kai monella alkuraskaudessa ja vissiin vähän pidemmälläkin. Itsehän en muista kkm et miten oli ku silloin vaan oli raskaana eikä tullut seurattua oireita.... olisipa taas nuori parikymppinen vailla huolta ku näin 31 vuotiaana tulee tuijotettua ihan liikaa näitä :bag::banghead::banghead: Ja tässä puhuin itsestäniTuleeko muilla ovismaista limaa varsinaisen oviksen jälkeen? Mulla on menossa dpo 5 ja oon mun mielestä huomannut aiemminkin, että näihin aikoihin olisi tuollaista ovulaatioliman tapaista valkkaria. Mietin vain, kun olen lukenut täältä, että osalla tulee raskauden aikana vastaavaa.
Avena: Toivottavasti siellä olisi vihdoin plussatuulia. Minun silmään plussalta näyttää.
Voi ei!!! Olen niin pahoillani!!! Toivottavasti saatte pian pian pian vauvan syliin asti!!! Vähän ihmettelen että miten ne ei ottanut osastolle noilla viikoilla tyhjennyksen kanssa? Kun ultrassa mullakin todettiin ja osastolla sain olla. Onko se tämä korona joka tähänki sotkee vai voiko käytäntö vaihdella noin paljon?
Mulla vasta tässä kierrossa ku plussasin taas nii tänään tullut limaa. Toki tuli myös samaa kirkasta mutta ei venyvää joskus olisiko ollut dpo9 ehkäpä kun ei tarkkaan tietoa ole. Kuulostaa lupaavalta Mulla oli vahva tunne et olen raskaana ja se hävisi seukki päivän palatakseen vaan jolloin testiki posia. Olispa nyt raskaudesta sinulla, mä mietin itse et miten voi olla niin ovismainen venyvää eggis mut näin kai monella alkuraskaudessa ja vissiin vähän pidemmälläkin. Itsehän en muista kkm et miten oli ku silloin vaan oli raskaana eikä tullut seurattua oireita.... olisipa taas nuori parikymppinen vailla huolta ku näin 31 vuotiaana tulee tuijotettua ihan liikaa näitä :bag::banghead::banghead: Ja tässä puhuin itsestäni
Olen ollut neljä kertaa raskaana ja joka kerta olen tiennyt heti, että olen raskaana, vaikka noista eka ja vika mennyt kesken. Tuota limaa tullut aiemminkin negakierroissa, mietin vain kun muuten ovulaation aikaan ei välttämättä limat ole runsaat tai huomattavat. Kuitenkin lämpöjen ja ovistikkujen mukaan nyt mennään vasta dpo5. Tänään oli lämpödippikin, mutta ei ole kyllä yhtään raskaana oleva olo. Jotain pikkuvihlontaa korkeintaan ollut. Voi kun olisikin tuuria.
Onko teillä ollut isoja eroja raskausoireiden kanssa eri raskauksissa? Mulla ekasta ei ollut juuri oireita, mutta se meni kesken joskus 8 viikolla. Toisesta vähän pahoinvointia ja kolmannesta olikin sitten kunnon pahoinvoinnit ja liitoskivut. Neljäs kemiallinen oli heti kaikki oireet, mitä vaan olla voi: tissikipu, hajut, maut, kahviöklötys, mieliteot, ilmavoimat, yökötys, paine alavatsalla, yms.
Mulla on nyt dpo6 ja eilen tuli ihan eggismäistä limaa. Olin jo ihan varma et menkat alkoi ku yhtäkkiä holahti niin paljon.
Kaikki mun raskaudet on ollu oireiltaan melko samanlaisia. Jokaisessa ollu alusta asti pahoinvointia, joka helpottanu välillä ja alkanu loppuraskaudesta uudestaan. Liitoskipuja ja ennenaikaisia supistuksia ollu tosi aikaisilla viikoilla. Kaks keskenmenoa takana (kkm rv 12 ja km rv 6), ja molemmissa oli pahoinvointia mut ei yhtä pahana ku loppuun menneissä raskauksissa.
Dpo 2.......
Missä vaiheessa ne ekat raskausoireet alkoikaan
Eilen vielä tuntui että eihän tämä ole pahakaan odottaa ensi viikon loppua kun aika kpykkösestä ovulaatioon oli niin pitkä mutta perun puheeni
Huomenta kaikille. Hain kaupasta nyt testejä lisää. Koska kaikesta huolimatta onhan se tärkeää plussata ajoissa eikä vasta 8.lla viikolla. Viivan vahvistumista tässä olen odotellut,ja saanut teiltä siihen apua mutta joiltain välillä todella ilkeitä kommentteja. Samassa tilanteessa olemme. Onneksi BellaSwan lupasi poistaa jatkossa sellaiset viestit.
Nyt siis olisi 5+0. Jos tämä viiva on aito se lähtee vahvistumaan,eikö? Mullahan olisi nyt kp 12,jos ei valemenkat olleet.
Tälläiselle näyttää aamun RFSU- testi.
Laitan Aijaahan jos näkee selvemmin kun tämä sumentaa hiukan.
https://aijaa.com/EJ1zPf
View attachment 100697
Huomenta kaikille. Hain kaupasta nyt testejä lisää. Koska kaikesta huolimatta onhan se tärkeää plussata ajoissa eikä vasta 8.lla viikolla. Viivan vahvistumista tässä olen odotellut,ja saanut teiltä siihen apua mitta välillä todella ilkeitä kommenttejakin. Samassa tilanteessa olemme.
Nyt siis olisi 5+0. Jos tämä viiva on aito se lähtee vahvistumaan,eikö? Mullahan olisi nyt kp 12,jos ei valemenkat olleet.
Tälläiselle näyttää aamun RFSU- testi.
View attachment 100697