Raskaaksi 2021

Siis lähinnä tätä et kun noissa se tausta värjäytyy ja rfsu:ssa usein voi olla koko sen testiajan punainen ja silloin korostuu se viivanpaikka

Ylempi ei siis plussa, mut tollasia noilla usein tulee

View attachment 100683

View attachment 100684
Mulla ei ollut muualla sitä punaista väriä kuin enää testiviivan kohdalla. Eli tausta oli jo valkoinen kun se viiva näkyi,liuskassa. Eli kyseessä RFSU- liuska.
14F72F2E-DA71-4144-A768-2BBCBB06896E.jpeg

94F834FA-883D-43FE-AB7B-47B3D1BB0703.jpeg

Tuleeko muilla ovismaista limaa varsinaisen oviksen jälkeen? Mulla on menossa dpo 5 ja oon mun mielestä huomannut aiemminkin, että näihin aikoihin olisi tuollaista ovulaatioliman tapaista valkkaria. Mietin vain, kun olen lukenut täältä, että osalla tulee raskauden aikana vastaavaa. :bookworm:

Avena: Toivottavasti siellä olisi vihdoin plussatuulia. Minun silmään plussalta näyttää. :wink

Mä en millään malttais odottaa että pääsis testaamaan. Mulla kun niitä testejä on niin itseni tuntien tuskin pystyn odottamaan edes dpo 10.

Tuleeko muilla ovismaista limaa varsinaisen oviksen jälkeen? Mulla on menossa dpo 5 ja oon mun mielestä huomannut aiemminkin, että näihin aikoihin olisi tuollaista ovulaatioliman tapaista valkkaria. Mietin vain, kun olen lukenut täältä, että osalla tulee raskauden aikana vastaavaa. :bookworm:

Avena: Toivottavasti siellä olisi vihdoin plussatuulia. Minun silmään plussalta näyttää. :wink
Mulla vasta tässä kierrossa ku plussasin taas nii tänään tullut limaa. Toki tuli myös samaa kirkasta mutta ei venyvää joskus olisiko ollut dpo9 ehkäpä kun ei tarkkaan tietoa ole. Kuulostaa lupaavalta ;) Mulla oli vahva tunne et olen raskaana ja se hävisi seukki päivän palatakseen vaan jolloin testiki posia. Olispa nyt raskaudesta sinulla, mä mietin itse et miten voi olla niin ovismainen venyvää eggis mut näin kai monella alkuraskaudessa ja vissiin vähän pidemmälläkin. Itsehän en muista kkm et miten oli ku silloin vaan oli raskaana eikä tullut seurattua oireita.... olisipa taas nuori parikymppinen vailla huolta ku näin 31 vuotiaana tulee tuijotettua ihan liikaa näitä :bag::banghead::banghead: Ja tässä puhuin itsestäni :grin:grin

Voi ei!!! Olen niin pahoillani!!! :sad001 Toivottavasti saatte pian pian pian vauvan syliin asti!!! Vähän ihmettelen että miten ne ei ottanut osastolle noilla viikoilla tyhjennyksen kanssa? Kun ultrassa mullakin todettiin ja osastolla sain olla. Onko se tämä korona joka tähänki sotkee vai voiko käytäntö vaihdella noin paljon?

Kiitos. :Heartpink
Ainakin täällä HUS alueella toimitaan näin, ja mitään kontrolliakaan ei ole, nega raskaustesti kk päästä tyhjennyksestä riittää varmistamaan että tyhjennys on done.
Oon ymmärtänyt että tässä on paljonkin alueellisia eroja miten toimitaan.

Mulla vasta tässä kierrossa ku plussasin taas nii tänään tullut limaa. Toki tuli myös samaa kirkasta mutta ei venyvää joskus olisiko ollut dpo9 ehkäpä kun ei tarkkaan tietoa ole. Kuulostaa lupaavalta :wink Mulla oli vahva tunne et olen raskaana ja se hävisi seukki päivän palatakseen vaan jolloin testiki posia. Olispa nyt raskaudesta sinulla, mä mietin itse et miten voi olla niin ovismainen venyvää eggis mut näin kai monella alkuraskaudessa ja vissiin vähän pidemmälläkin. Itsehän en muista kkm et miten oli ku silloin vaan oli raskaana eikä tullut seurattua oireita.... olisipa taas nuori parikymppinen vailla huolta ku näin 31 vuotiaana tulee tuijotettua ihan liikaa näitä :bag::banghead::banghead: Ja tässä puhuin itsestäni :grin:grin

Olen ollut neljä kertaa raskaana ja joka kerta olen tiennyt heti, että olen raskaana, vaikka noista eka ja vika mennyt kesken. Tuota limaa tullut aiemminkin negakierroissa, mietin vain kun muuten ovulaation aikaan ei välttämättä limat ole runsaat tai huomattavat. Kuitenkin lämpöjen ja ovistikkujen mukaan nyt mennään vasta dpo5. Tänään oli lämpödippikin, mutta ei ole kyllä yhtään raskaana oleva olo. Jotain pikkuvihlontaa korkeintaan ollut. Voi kun olisikin tuuria. :Heartred

Onko teillä ollut isoja eroja raskausoireiden kanssa eri raskauksissa? Mulla ekasta ei ollut juuri oireita, mutta se meni kesken joskus 8 viikolla. Toisesta vähän pahoinvointia ja kolmannesta olikin sitten kunnon pahoinvoinnit ja liitoskivut. Neljäs kemiallinen oli heti kaikki oireet, mitä vaan olla voi: tissikipu, hajut, maut, kahviöklötys, mieliteot, ilmavoimat, yökötys, paine alavatsalla, yms.

Olen ollut neljä kertaa raskaana ja joka kerta olen tiennyt heti, että olen raskaana, vaikka noista eka ja vika mennyt kesken. Tuota limaa tullut aiemminkin negakierroissa, mietin vain kun muuten ovulaation aikaan ei välttämättä limat ole runsaat tai huomattavat. Kuitenkin lämpöjen ja ovistikkujen mukaan nyt mennään vasta dpo5. Tänään oli lämpödippikin, mutta ei ole kyllä yhtään raskaana oleva olo. Jotain pikkuvihlontaa korkeintaan ollut. Voi kun olisikin tuuria. :Heartred

Onko teillä ollut isoja eroja raskausoireiden kanssa eri raskauksissa? Mulla ekasta ei ollut juuri oireita, mutta se meni kesken joskus 8 viikolla. Toisesta vähän pahoinvointia ja kolmannesta olikin sitten kunnon pahoinvoinnit ja liitoskivut. Neljäs kemiallinen oli heti kaikki oireet, mitä vaan olla voi: tissikipu, hajut, maut, kahviöklötys, mieliteot, ilmavoimat, yökötys, paine alavatsalla, yms.

Mulla on nyt dpo6 ja eilen tuli ihan eggismäistä limaa. Olin jo ihan varma et menkat alkoi ku yhtäkkiä holahti niin paljon. :hilarious:

Kaikki mun raskaudet on ollu oireiltaan melko samanlaisia. Jokaisessa ollu alusta asti pahoinvointia, joka helpottanu välillä ja alkanu loppuraskaudesta uudestaan. Liitoskipuja ja ennenaikaisia supistuksia ollu tosi aikaisilla viikoilla. Kaks keskenmenoa takana (kkm rv 12 ja km rv 6), ja molemmissa oli pahoinvointia mut ei yhtä pahana ku loppuun menneissä raskauksissa.

Mulla on nyt dpo6 ja eilen tuli ihan eggismäistä limaa. Olin jo ihan varma et menkat alkoi ku yhtäkkiä holahti niin paljon. :hilarious:

Kaikki mun raskaudet on ollu oireiltaan melko samanlaisia. Jokaisessa ollu alusta asti pahoinvointia, joka helpottanu välillä ja alkanu loppuraskaudesta uudestaan. Liitoskipuja ja ennenaikaisia supistuksia ollu tosi aikaisilla viikoilla. Kaks keskenmenoa takana (kkm rv 12 ja km rv 6), ja molemmissa oli pahoinvointia mut ei yhtä pahana ku loppuun menneissä raskauksissa.

Mä vaan ihmetellyt, että onko mulla sittenkin ovulaatio näin myöhään kiertoa ajatellen, mutta nyt kun lämpöjä ja tikkuja tsekannut niin jotain muuta limaa liikkeellä. Olisko tuo näillä päivillä, jotakin kiinnittymislimaa, onnistui se sitten tai ei.

Kkm raskaus nii ei oireita kun en tajunnut. Sitte yk1 nii oli tosi kiukkuinen ja itkuherkkä ja maha kovettui tosi nopeaa ja sit näppyjä...

Tää on ollut etovampaa aikaa ja kipui mut ei pahoja ja vaihtelee päivän mittaan. Iho on hehkeä ja hiukset hyvässä kunnossa ja ei oo atooppinen iho.. jännä miten näin voi muuttua. Nyt on kyl vähän turvotus isompi ja sit jalkapohjat hikoaa mut ei sillee pahanhajuisesti ja tosi hengästynyt olo. Ja puristuksissa oleva olo. Mut mulla nää nyt ei oo vauvaksi asti tulleet

Kkm raskaudesta muistan et tippui hiuksia ja kynnet lohkeili.. ja syy miks testasin oli vaan se kun tissit kasvoi ihan sikana mut en muista et olis ollu tällaista tai sit en tosiaan kiinnittänyt huomiota ku mun ei pitänyt voida ees raskautua mut nii vaan kävi

Nyt pelottaa et raskauden helposti mut sit menee kesken.

Muistan kun eka meni kesken viikolla 8 niin se varjosti koko seuraavaa raskautta. Joka kerran, kun lirahti jotakin niin piti juosta vessaan. Kaksi seuraavaa raskautta meni kuitenkin todella hyvin. Toivottavasti sinullakin menisi Katarina$ nyt oikein mallikkaasti. :Heartred

Minulla kanssa atopia ja molemmista synnytykseen johtaneista raskauksista hiukset paksuuntuivat ja iho oli normaali/hieman rasvainen. Oli ihanaa, kun ei tarvinnut ihottumien kanssa painia.

Dpo 2.......
Missä vaiheessa ne ekat raskausoireet alkoikaan:rolleyes:
Eilen vielä tuntui että eihän tämä ole pahakaan odottaa ensi viikon loppua kun aika kpykkösestä ovulaatioon oli niin pitkä mutta perun puheeni:angry9

Dpo 2.......
Missä vaiheessa ne ekat raskausoireet alkoikaan:rolleyes:
Eilen vielä tuntui että eihän tämä ole pahakaan odottaa ensi viikon loppua kun aika kpykkösestä ovulaatioon oli niin pitkä mutta perun puheeni:angry9

Raskausoireita odotellessa.... :rolleyes: Tänään dpo7 ja eilen illalla kohdun seudulla tuntu jännää viiltelyä. Elättelin toiveita mahdollisesta kiinnittymisestä, mut ku ei uskalla vielä innostua. :angelic: Vielä pitäis malttaa muutama päivä ennen ekaa testiä.

Tänään oletettavasti dpo 13, menkat alkaa huomenna. Haamuilut ei oo vahvistunu. Tällä hetkellä ihan ok olo, mut vuodon alkaessa tirautetaan taas parit kyyneleet ja sit pää pystyssä uuteen kiertoon :confused005

Kp3 ja odotellaan että menkat loppuu niin päästään yrittämään kunnolla:happy119
Tylsää aikaa tämä kohta kierrosta :smiley-ashamed004
Nyt jos ainakin jokatoinen päivä heilutellaa peittoa, niin vois olla hyvät mahikset plussalle. Oon aina tullu raskaaksi tosi helposti, mutta tosiaan kaavinnan jälkeen tapahtui jotain, että vaikka ollaan yli vuosi oltu ilman ehkäsyä niin ei ole tärpännyt, mutta siltikin nyt on sellanen tunne että tää kierto on meijän! 
Meillä on siis ennestään jo neljä lasta ja tämä olisi viides ja ehdottomasti viimeinen. Vaikka neljännen jälkeen olin jo että siihen jää meidän lapsiluku.:laughing002

Huomenta kaikille. Hain kaupasta nyt testejä lisää. Koska kaikesta huolimatta onhan se tärkeää plussata ajoissa eikä vasta 8.lla viikolla. Viivan vahvistumista tässä olen odotellut,ja saanut teiltä siihen apua mutta joiltain välillä todella ilkeitä kommentteja. Samassa tilanteessa olemme. Onneksi BellaSwan lupasi poistaa jatkossa sellaiset viestit.
Nyt siis olisi 5+0. Jos tämä viiva on aito se lähtee vahvistumaan,eikö? Mullahan olisi nyt kp 12,jos ei valemenkat olleet.
Tälläiselle näyttää aamun RFSU- testi.
Laitan Aijaahan jos näkee selvemmin kun tämä sumentaa hiukan.
https://aijaa.com/EJ1zPf
61275484-2716-43BD-A909-B6B875759D82.jpeg

Huomenta kaikille. Hain kaupasta nyt testejä lisää. Koska kaikesta huolimatta onhan se tärkeää plussata ajoissa eikä vasta 8.lla viikolla. Viivan vahvistumista tässä olen odotellut,ja saanut teiltä siihen apua mutta joiltain välillä todella ilkeitä kommentteja. Samassa tilanteessa olemme. Onneksi BellaSwan lupasi poistaa jatkossa sellaiset viestit.
Nyt siis olisi 5+0. Jos tämä viiva on aito se lähtee vahvistumaan,eikö? Mullahan olisi nyt kp 12,jos ei valemenkat olleet.
Laitan Aijaahan jos näkee selvemmin kun tämä sumentaa hiukan.
https://aijaa.com/EJ1zPf
View attachment 100697

Mielestäni tämän viivan pitäisi olla jo vahvempi, sekä huolestuttaa se vuoto välissä. Kuten moni on kehoittanut tuolla aijemmin niin itse menisin yksityiselle. Ettei vaan kyse ole kohdunulkoisesta raskaudesta.

Huomenta kaikille. Hain kaupasta nyt testejä lisää. Koska kaikesta huolimatta onhan se tärkeää plussata ajoissa eikä vasta 8.lla viikolla. Viivan vahvistumista tässä olen odotellut,ja saanut teiltä siihen apua mitta välillä todella ilkeitä kommenttejakin. Samassa tilanteessa olemme.
View attachment 100697

En näe toista viivaa testissä

Takaisin