Raskaaksi 2021

Tässä oli mun testi

https://aijaa.com/AjgjYh

Ja tässä se oli seuraavana päivänä

https://aijaa.com/BfZopB

Ei siinä tarvinnu viikko tolkulla jopa kuukautisten läpi (joita ei tullut) Tihrustaa joka ikinen päivä niitä harmoja viivanpaikkoja.

Jotain on selvästi pielessä jos kuukautisten oletettuna päivinä tulee vuotoa eikä siitäkään huolimatta siis testi vahvistu haamun esiäitiä kummallisemmiksi.

Valemenkat voi tulla mutta niissä viiva vahvistuu ja vahvistuu ja vahvistuu...

Täytyy nyt kuitenkin muistaa vielä se että hcg muodostuu kaikilla eri tavalla. Joillain se muodostuu hitaammin. Vaikka kyllä, olet siinä oikeassa että pitäisihän sen testin siitä siitä vuodosta huolimatta vahvistua.
Ei siitä kannata itselleen riesaa tehdä, jos joku tykkää niitä testejä tehdä pitkin kiertoa. Antaa tehdä, kunhan ne enimmät testikuvat laitetaan oikeaan ryhmään.

------------

Asian vierestä:

Minusta tänne ryhmään voisi olla 1kuva/pvä ihan riittävä ja ne loput kuvat vaikka plussa vai ei -ryhmään, niin tämä ryhmä ei täyttyisi pelkistä testikuvista. Kyllähän täällä toki monet tykkää testikuvia tihrustaa (minä mukaan lukien), mutta se 1 kuvapostaus päivässä on ihan riittävä että pysyy kaikkien testaustilanteista selvillä. Sit jos testaa usein päivässä niin loput kuvat plussa vai ei? -kanvulle.

Tässä ois tämän aamun testi. Koskahan uskaltais digiä tehdä :rolleyes: menkkojen pitäis huomenna alkaa, ja toivon mukaan ei ala :wink

Liitteet

• IMAG2230.jpg
    IMAG2230.jpg
    12.3 KB · Katsottu: 244
Voi kiitos :Heartred tämä antaa jo toivoa ja uskaltaa jo hengittää!:smiley-ashamed004 teen huomena aamulla taas testin, jospa olisi vahvistunut :smiley-bounce012

Hyvä suunnitelma! Älä luovuta, kaikki on vielä mahdollista :) toivottavasti oltais molemmat marraskuisissa.

Eilen näkyi haamun esihaamu aka viivanpaikka. Mikähän on siitä seuraava aste :laughing001 Eilistä ei saanut kuvattua edes eikä sitä nähny mieskään. Tämän päivän näki molemmat ja kuvasta ite ainakin nään missä ois. Kuvassa ei oo kyllä edukseen, tuntui että näky livenä paremmin. On siis vahvistunut pikkuisen. Toivottavasti sama suunta jatkuu eikä nää oo ollu mitään huonon pilan viivanpaikkoja :nailbiting: dpo10-11, se dpo10 on hyvinkin mahdollinen. Toivottavasti on se ja vahvistuisi nyt :scratch

https://img.aijaa.com/b/00344/14945271.jpg

Onnea itse kenellekin kiertojensa eri vaiheisiin & Onnittelut plussanneille :Heartblue:Heartpink

on: useampi päänsärkypäivä takana ja viimein viimeyönä ”hanat aukes” ja vaihtu kp 1 (tiputtelua seurasin paripäivää ja olin jo varautunut testaamaan nyt aamulla, mutta selväähän tämä nyt on).

jännittää :nailbiting: Nyt alkaneeseen kiertoon koitetaan tehä PAS omaan kiertoon.
Nyt vaan toivomaan ettei siirto satu viikonlopulle:smiley-angelic001 ja että kaikki muutkin ”muuttuvat tekijät ois mun puolella”.
(Kirjoittelen vaikka näistä asioista enemmän tuolla PAS ketjun puolella).

Onko täällä ”linjoilla” Muita kuumeilijoita joilla polku johtanut jo tuonne hoitojen puolelle?:shy:

Hyvä suunnitelma! Älä luovuta, kaikki on vielä mahdollista :) toivottavasti oltais molemmat marraskuisissa.

En mä luovu toivosta. Niinkuin kerroin niin kaksosten raskaus alkoi ihan samanlailla. Ainakin viikon oli menkat myöhäs ennen ku testi näytti plussaa :dance008
Tunnen sen verran omaa kroppaa et kierto ei veny näin pitkäks mistään syystä, ei edes ovuloimaton kierto. :smiley-bounce012
Odotan siis että se viiva tulee siihen näkyviin kunnolla :happy119

Onnea itse kenellekin kiertojensa eri vaiheisiin & Onnittelut plussanneille :Heartblue:Heartpink

on: useampi päänsärkypäivä takana ja viimein viimeyönä ”hanat aukes” ja vaihtu kp 1 (tiputtelua seurasin paripäivää ja olin jo varautunut testaamaan nyt aamulla, mutta selväähän tämä nyt on).

jännittää :nailbiting: Nyt alkaneeseen kiertoon koitetaan tehä PAS omaan kiertoon.
Nyt vaan toivomaan ettei siirto satu viikonlopulle:smiley-angelic001 ja että kaikki muutkin ”muuttuvat tekijät ois mun puolella”.
(Kirjoittelen vaikka näistä asioista enemmän tuolla PAS ketjun puolella).

Onko täällä ”linjoilla” Muita kuumeilijoita joilla polku johtanut jo tuonne hoitojen puolelle?:shy:
Meillä ollaan hoidoissa, inssi toivottavasti ensiviikolla :greet025

Onnea vielä kaikille plussanneille :love7
Ja tsemppiä kovasti teille ketkä piinailette ♡

On:
En jaksa pinnistellä muistia mikä kp edes menossa, enkä kaiketi ovistestejä tee, kun päätin yrittää unohtaa lapsenteon, jossa se konsti olisi se taikasana

Muokattu viimeksi:
Meillä ollaan hoidoissa, inssi toivottavasti ensiviikolla :greet025
Täytynee lähteä ovistesti kaupoille. En edes muista milloin olisin viimeksi tehnyt ovistestin. Aikoinaan tein paljonkin ja opin tuntemaan oman kierron vaiheita ja mm. Kivuista tunnistamaan ovulaation. Mulla tikutukset alkaa kp 10 ja kp 12 varattava ultra.

Tsemppiä inssiin! Mua ne aikanaan jännitti ihan hirveesti.:blob7

Siinä pitäisi viiva tosiaan olla vihreän ja ton kontrollin välissä. Itse en ainakaan siinä mitään näe :sorry:
Ai kauhee ku mäkin oon kattonu ihan väärin!! Voi ei, anteeksi tästä Star4, katsoin niin väärin tuota kuvaa. :(

En mä luovu toivosta. Niinkuin kerroin niin kaksosten raskaus alkoi ihan samanlailla. Ainakin viikon oli menkat myöhäs ennen ku testi näytti plussaa :dance008
Tunnen sen verran omaa kroppaa et kierto ei veny näin pitkäks mistään syystä, ei edes ovuloimaton kierto. :smiley-bounce012
Odotan siis että se viiva tulee siihen näkyviin kunnolla :happy119
Hyvä, juuri näin! Toivoa on aina :)
Jos oliskin tuplat kasvamassa ja antavat odotuttaa, oishan se aikamoista.:cheers:Heartred Jännitän täällä sun puolesta.
Kaikille muillekin hurjan paljon plussatuulia ja onnea tulevaan :Heartred:)

Mul alkoi ihan jäätävä kiristys ja puristuskipu tuolla jossain. Kuin nyrkillä purisraisi ja sit maha sekaisin ja nää speksit tuntien mulla alkaa vuoto pian.

Mä kärvistelin yöllä kuin viimeistä päivää ja painetta selän puolella (kohtuni on taaksepäin kallellaan) ja sit rintojen tuntemukset hävisi tyystin ja testi on vain hailu etten usko et muuta kuin yritys kiinnittyä. Eli palaan tänne vaikken edes kyllä lähtenytkään.

Tietysti toivon että on harmitonta mut just nyt luotan vaihtoon joka sanoo että kaikki ei oo hyvin. Oireet hävisi lukuunottamatta väsymystä ja yksittäisiä aivastuksia ja nenää kutittaa koko ajan. Ja se normaali menkkoja edeltävä olo tuli. Jos tää näin menee niin on mennäkseen ja pidän vähän taukoa. Tiedän että täällä moni on yrittänyt pitkään ja kuukaudesta toiseen ja jopa niin ettei edes hoidot auta ja nyt tuntuu et ootte ihan supervahvoja naisia! Mä itken ku yk1 ja 2 oon raskautunu mut ei näy pysyvän kuitenkaan... mut siis ihan käsittämättömän vahvoja ootte <3

Voimia kp1 ja onnea plussista ja viivoille vahvistumista. Mä täältä ilmoitan jos oma tilanne kääntyy miten päin.

Onnea taas kaikille plussanneille!

Mulla dpo11(?) ja nega. Epäilin siis että ne mun ovislimat kertoiskin siitä että ovis on jo päällä, mennyt. Kun aiemmin oon ottanut sen merkkinä et nyt on aika. Jos seuravassa kierossa viimein tikuittais tarkemmin.. ja olis ”etuajassa”.

Takaisin