Raskaaksi 2021

Juurikin näin. Teillä on seksikerrat ajoitettu ihan just eikä melkee perfect, ni toivotaan nyt että tärppi ois sit käyny ja plussaisit kohta puoliin, jos vaikka heti huomenna.
Mietityttää omalla kohalla se, kun seksiä oli tasan kaksi kertaa ja vielä normi ovulaatioajankohdan jälkeen (kierron loppuvaiheessa vasta). Oishan tämä ihan uskomattoman hienoa jos olis nyt onnistunu. Pessimisti minussa ei taho uskoa, optimisti huutaa että jesss.

Jospa teillä ovis olis ollu myöhemmin ja tärppi käynyt :smiley-bounce012Ajattelitko milloin testailla uudestaan? Mä oon niin malttamaton että teen joka aamu noita testejä, jospa se joskus plussa tulis, tai edes alkaisi sitten ne menkat, vaikka sitä en kyllä usko, kunhan ei mitään muuta hämminkiä ole tullut, että lääkäriin sen takia pitäis mennä. :confused005

Jospa teillä ovis olis ollu myöhemmin ja tärppi käynyt :smiley-bounce012Ajattelitko milloin testailla uudestaan? Mä oon niin malttamaton että teen joka aamu noita testejä, jospa se joskus plussa tulis, tai edes alkaisi sitten ne menkat, vaikka sitä en kyllä usko, kunhan ei mitään muuta hämminkiä ole tullut, että lääkäriin sen takia pitäis mennä. :confused005
Just se kun muuten niin kellon tarkat kierrot, että tämä on jo ihan ihmeellistä. Eiköhän se piakkoin ala selviämään miten tässä käy, joko plussa tai menkat. Ekaa tietysti toivotaan enemmän kuin mitään :smiley-angelic001
Testaan lauantaina, jos sillon ei mitään testiin ilmesty niin sitten on kyllä mun kohdalla vaan kierrossa jotain häikkää. Toivon että saan yllättyä vielä positiivisesti ja sinäkin <3 Tälläsissa tilanteissa sitä vaan alkaa omalla kohalla ihmetteleen tuoko ikä sit muutoksia jo tähänkin, mut jos ny säästyis vielä siltä..

Sori mulla hiukan meni ohi että mitkä lääkkeet? :smiley-ashamed004 siis lääkehoito lapsettomuushoidoissa maksaa 60-240€/kk ? Ymmärsinkö oikein?

Siis lihavuuden hoitoon tarkotetut lääkkeet, se oli lääkärin toinen ehdotus. Et ne ja leikkaus :wacky:

citrus, joo siis jos lapsihaave ei olis ajankohtainen, voisin harkitakin. Ihan just täytän 30, enkä haluu lykätä tässä vaiheessa vuosilla tätä hommaa... Riskit ne on leikkauksessa ja sen jälkeisessä raskautumisessakin, täysin riskitöntä ei ole raskautuminen ylipainollakaan toki, mutta... Esikoisesta oksensin 6kk ja leikkauksen jälkeen olis herkempi oksentamaan, saati raskauspahoinvointi siihen päälle, ja emetofobiselle se jo sulkee pois halua lähtä ees kyseiseen toimenpiteeseen :bag:

Täällä tänään kp 15, aamulla saatu räikyvä plussa PC:n ovistestiin ja koko päivän jomotellu mahaan. Nyt on ihan järkyt kivut oikealla puolella alamahalla et taitaa h-hetki olla just nyt.
Kunpa mies kotiutuis pian ni päästäis hyödyntämään tilanne vielä kertaalleen. laughing7 :biggrin

Just se kun muuten niin kellon tarkat kierrot, että tämä on jo ihan ihmeellistä. Eiköhän se piakkoin ala selviämään miten tässä käy, joko plussa tai menkat. Ekaa tietysti toivotaan enemmän kuin mitään :smiley-angelic001
Testaan lauantaina, jos sillon ei mitään testiin ilmesty niin sitten on kyllä mun kohdalla vaan kierrossa jotain häikkää. Toivon että saan yllättyä vielä positiivisesti ja sinäkin :Heartred Tälläsissa tilanteissa sitä vaan alkaa omalla kohalla ihmetteleen tuoko ikä sit muutoksia jo tähänkin, mut jos ny säästyis vielä siltä..

Plussatuulia kovasti! :Heartred Kunpa myöhässä oleva kierto tarkoittais vaan :dummy: eikä myöhässä olevia menkkoja!

Siis lihavuuden hoitoon tarkotetut lääkkeet, se oli lääkärin toinen ehdotus. Et ne ja leikkaus :wacky:

citrus, joo siis jos lapsihaave ei olis ajankohtainen, voisin harkitakin. Ihan just täytän 30, enkä haluu lykätä tässä vaiheessa vuosilla tätä hommaa... Riskit ne on leikkauksessa ja sen jälkeisessä raskautumisessakin, täysin riskitöntä ei ole raskautuminen ylipainollakaan toki, mutta... Esikoisesta oksensin 6kk ja leikkauksen jälkeen olis herkempi oksentamaan, saati raskauspahoinvointi siihen päälle, ja emetofobiselle se jo sulkee pois halua lähtä ees kyseiseen toimenpiteeseen :bag:

Aa, aivan. No siis voin sen kertoo että lääkkeet leikkauksen jälkeen ei todellakaan maksa tuollaisia summia, mutta jos on lääkehoito ennen leikkausta, niin se on sitte eri juttu. :p

Tässä oli mun testi

https://aijaa.com/AjgjYh

Ja tässä se oli seuraavana päivänä

https://aijaa.com/BfZopB

Ei siinä tarvinnu viikko tolkulla jopa kuukautisten läpi (joita ei tullut) Tihrustaa joka ikinen päivä niitä harmoja viivanpaikkoja.

Jotain on selvästi pielessä jos kuukautisten oletettuna päivinä tulee vuotoa eikä siitäkään huolimatta siis testi vahvistu haamun esiäitiä kummallisemmiksi.

Valemenkat voi tulla mutta niissä viiva vahvistuu ja vahvistuu ja vahvistuu...

Se siitä "en testaa enää ovulaatiota". Kaupassa käydessä testihyllyn kohdalla mukaan tarttui pc ovistestejä. Heh.. No viiva piirtyi paljon nopeampaa ja on kyllä tummempi kuin sofissa. On tämä melkoista tunteiden vuoristorataa kyllä kun koko ajan mieli vaihtelee välillä; olen 100varmasti raskaana-en saa enää ikinä lasta. Kaikki kunnia ja sympatia kuuluu teille jotka olette jo pidempään yrittäneet lasta. Tämä on "aika" rankkaa henkisellä tasolla:shifty:

Mulla oli joskus olevinaan raskausoireita, hajuaisti muka parempi, huonoa oloa ja heräsinkin outoihin tuntemuksiin vatsassa ja mietin aamuyöllä tuleeko musta äiti.. :woot: Sieltä ne menkat vaan alkavat joka kuukausi. :sorry:
Nyt en enää uskalla oikein reagoida mihinkään tuntemuksiin enää etten pety. Teen testejäkin vain jos menkat myöhässä. Yritystä kai nyt 1v ja 5kk. Kyllä aika vuoristorataa fiilikset. Ja kun ottaa huomioon sen että mä olin vielä ennen 30v sitä mieltä etten halua edes välttämättä lapsia ja nyt mä lähinnä pelkään etten niitä saa. :sad001

Ääh, piti vielä tuohon mun edelliseen viestiin laittaa, että vaikken kaikkien viesteihin kerkeä/huomaa reaktiota laittaa niin olen tosi iloinen jokaisen plussaajan puolesta! :happy::Heartpink
Jotenkin se luo itselle toivoa -samalla joka kerran takaraivossa ajatus osuuko se plussa joskus tännekin.. :smiley-angelic001

Äsken tuli verensekaista valkovuotoa. Siis hyvin vähän, eikä nyt ole sen jälkeen sitten tullut enään. Ajattelin jo, että jahas vihdoin sit uuteen kiertoon, kun testitkään ei kerta ole plussaa antaneet, mutta mutta..enempää en siis vuoda, vielä.
"Tässäkö tää oli..." :sad001
Jos huomennakaa ei vuotele enempää, niin sitten ehkäpä tarkistan ja teen sen raskaustestin. Tai sit maltan mieleni ja testailen vasta lauantaina kuten aattelin. Ihme kierto, ei voi muuta sanoa. Niin pal pistää mielen päälle ettei tosikaan. Ja samantien ku tulee tällasta ihme uutta tähän kiertoon, ni samantien google laulaa. Niinku siitä ois apua. On vaan mieli entistä enempi sekasin:whacky011:shifty:

20210305_050011.jpg

Tältä nää mun testit näyttää aamupissasta. Ei vieläkään mitään.. Kp 35 jo :smiley-angry017

View attachment 100435

Tältä nää mun testit näyttää aamupissasta. Ei vieläkään mitään.. Kp 35 jo :smiley-angry017
Mä nään tossa kunnon haamulaisen, eli päättelisin, että on erittäin positiivinen testi. Eikös? Onnea, vahvistumista ja tarrasukkia! :Heartred

Mulla vaan odotuttaa kaikki, hööööh. Kai sitä vois sit varmistella ja testailla tänää taas..:angelic:

Mä nään tossa kunnon haamulaisen, eli päättelisin, että on erittäin positiivinen testi. Eikös? Onnea, vahvistumista ja tarrasukkia! :Heartred

Mulla vaan odotuttaa kaikki, hööööh. Kai sitä vois sit varmistella ja testailla tänää taas..:angelic:

Minä en nää, tai ehkä mutta en uskaltanut toivoa.:notworthy Teen huomena aamulla taas uuden, jospa olisi vahvistunut.
Suosittelen tekemään aamupissasta niin on varmin! Toivottavasti sielläkin näkyy jo jotakin! :Heartred

Minä en nää, tai ehkä mutta en uskaltanut toivoa.:notworthy Teen huomena aamulla taas uuden, jospa olisi vahvistunut.
Suosittelen tekemään aamupissasta niin on varmin! Toivottavasti sielläkin näkyy jo jotakin! :Heartred
Toivotaan, että vahvistuu! <3
Mun ois pitäny käydä vessas ennenku kirjotin. Alkoi sit vuotokin oikee kunnolla ja alavatsa kipuilee. Sieltä se uusi kierto vihdoin alkoi, kun ei kerta plussaksikaan muuttunu.
Yritystä jatketaan. :)

Mitä hupsit, toihan on täysin selvä positiivinen! Onnea plussasta! :excited001:Heartred

Voi kiitos :Heartred tämä antaa jo toivoa ja uskaltaa jo hengittää!:smiley-ashamed004 teen huomena aamulla taas testin, jospa olisi vahvistunut :smiley-bounce012

View attachment 100435

Eiku voi hitsi, mä avasin koneen ja katoin isommalta ruudulta ja huomasin katsoneeni tuota testiä väärinpäin kännykän ruudulta! :banghead:
Nyt isolla ruudulla pällistellen mä en kyllä näe tossa mitään.... Anteeksi että ehdin herättää toivoa. :sorry: Tai siis aina on toivoa siihen saakka kunnes menkat alkaa, mutta tyhjältä toi valitettavasti näyttää. :sad001

Takaisin