Raskaaksi 2021

ON; tänää kp 13, dpo 0. alamahaa/muniksia koskenu tänää aaltomaisesti. tossa ennen saunaa googlasin itelleni mm: oviksen, munasarjakystan, tulehduksen, sukupuolitaudin, syövän, kohdunulkoisen raskauden, umppari tulehduksen ja ties mitä :bookworm: en tiedä et onko nyt vaa voimakas ovis , mutku tuntuu et tän tapasii kramppeja oli jo vähä ennen menkkoi, sit hellitti ja tuli menkka kivut ja nyt taas nää krampit tuli muutamaa päivää menkkojen loppusen jälkee/päivää- kahta ennen ovis plussaa:bored: ehkä sitä vois soittaa huomen terkkulaa ja kysyä että mitä tapahtuu.
oireina myös pieni mahan turvotus, itkuisuus/masistelu. bläääh sanon minä :arghh:

Mä olen ihan pihalla teidän kännilääkäreistä. Kuka mitä missä häh? Ja samaan aikaan mietin miten meillä on kielessä niin hassuja sanoja.

Eilinen salaatti ei vissiin ollut hyväksi mun suolelle kun tänään on vähän kipristellyt. Jospa huomenna ois parempi. En siis ole lokakuun leikkauksen jälkeen syönyt kuin eilen vasta ekan kerran kypsentämättömiä kasviksia.

Mä en millään malttais odottaa että pääsis testaamaan. Tänään oli pakko käyttää digiovistestin yks tikku kun tokaluokkalainen tyttö meni avaamaan paketin. Se näytti edelleen hymynaamaa vaikka eka tuli jo toissapäivänä.

ON; tänää kp 13, dpo 0. alamahaa/muniksia koskenu tänää aaltomaisesti. tossa ennen saunaa googlasin itelleni mm: oviksen, munasarjakystan, tulehduksen, sukupuolitaudin, syövän, kohdunulkoisen raskauden, umppari tulehduksen ja ties mitä :bookworm: en tiedä et onko nyt vaa voimakas ovis , mutku tuntuu et tän tapasii kramppeja oli jo vähä ennen menkkoi, sit hellitti ja tuli menkka kivut ja nyt taas nää krampit tuli muutamaa päivää menkkojen loppusen jälkee/päivää- kahta ennen ovis plussaa:bored: ehkä sitä vois soittaa huomen terkkulaa ja kysyä että mitä tapahtuu.
oireina myös pieni mahan turvotus, itkuisuus/masistelu. bläääh sanon minä :arghh:
Ehkä nyt kunnon turbo ovis... :wink:wink:woot::woot:

Onnea Katriinas plussasta! :Heartbigred
Minä täällä ketjussa edelleen taustailen. Pikkuinen ainakin vielä kyydissä, viikkoja nyt 7+1. Lääkäri ultrasi maanantaina ja oli todella töykeä. Ei ensin löytänyt alkiota ja kerkesi jo sanoa että ei täällä mitään ole. Sitten löysi alkion ja sykkeen ni tuntui kun se olis ollu huono asia. Sitte se alkoi tupista jotai että raskaus pussi on liian litteä. Ei alkanut sen kummemmin asiaa selittämään ja sanoi vielä loppuun että "varaa vain se neuvola ja peru sitten jos menee kesken". Olin aivan rikki tuon käynnin jälkeen. Varasin keskiviikolle ajan yksityiselle. Siellä kokemus oli aivan eri. Kätilö sanoi ettei nää mitään poikkeavaa ja syke on vahva. Sanoi myös että mulla on taaksepäin kallellaan kohtu ja siksi jostain kulmasta pussi voi näyttää litteältä. Tämä rauhoitti vähän :Heartpink
Ei järkky mitä kohtelua! Paa tiukkaa palautetta sairaalaan. Ei tollasta tarvitse sietää. Hormonit ja jännitys ja kaikki pelot yms <3
Ihanaa että oli hyvin asiat siellä kuitenkin!!! Tarrasukkia edelleen <3 !!!

ompa ollut törkeää käytöstä! onneks kävit yksityisellä ja sait parempaa palvelua!
jotenki sylettää miten tollasii töykeit ihmisii on nyt ollu ylltätävän paljon neuvoloissa ym synnytysosastoil..? joo nekin on ihmisiä ja on huonoja päiviä MUTTA ET SÄ HITTO TOLLEEN PUHU IHMISILLE!!
Näinpä. Ja palveluammatti vieläpä. :(

@Lakritsa0201 aivan kamala lekuri :confused: Inhottavaa miten tuollaiset nihkeät lekurit varsinki huonoina päivinään pistää asiakkaat kärsimään ja käyttäytyy töykeästi.

Multa pilattiin myös synnärireissu, kun olin papereissa tukihenkilönä. Menin tukihenkilönä synnärille kun aika oli ja olin apuna ja tukena tälle naiselle. Lääkäri ku tuli 4 hoitajan kanssa paikalle, niin ensimmäinen kysymys mulle tosi töykeään äänensävyyn ja pilkaten "No mitäs huumeita sinä käytät? Ootko selvin päin?"
Jestas että kiehutti:smiley-angry007 Menin ihan sanattomaksi ja tää synnyttävä äiti pihisi supistuskipujen välistä, että tää tukihenkilö on täysin vesiselvä sosionomi joka tekee lasutyötä päiväkodeilla että mietippä vähä.
Ei siinä, mut saateltiin ulos ja toinen tukihenkilö meni paikalle... Pistin palautetta menemään, mutta tuskinpa siitä mitään seurasi.
Siis mitä ihmettä?????? Oliko tuohon kummalliseen kommenttiin jokin syy:bored:? Riehuitko edes vähäsen - jos kerran tenava oli syntymäisillään... :hilarious:?

Siis mitä ihmettä?????? Oliko tuohon kummalliseen kommenttiin jokin syy:bored:? Riehuitko edes vähäsen - jos kerran tenava oli syntymäisillään... :hilarious:?

Olihan siihen. Lääkärillä painoi takana vahvat ennakkoluulot vuosien takaisten asioiden takia. Hän kuuluu tähän kastiin, että alkoholin ja muiden päihteiden käyttäjät eivät saa hankkia lapsia koska ovat joskus nuoruudessa tehneet huonon valinnan ja ovat sen perusteella sopimattomia vanhemmiksi ja maailman pohjasakkaa vielä yli 10v jälkeenkin huolimatta siitä ovatko raitistuneet ja käyttäisivätkö edes mitään :bookworm:

Siis mitä pylleröä. Tiistaina folli oli jo 16mm, lääkäri arvioi että ovis+ tulis ennen viikonloppua, myös Flo ennustaa ovista tälle päivälle ja nippaileekin jonkin verran. Mutta siis.. kattokaa näitä testejä o_O
Eihän nää oo vielä lähelläkään!
IMG_20210212_053028.jpg
IMG_20210212_052656.jpg

Siis mitä pylleröä. Tiistaina folli oli jo 16mm, lääkäri arvioi että ovis+ tulis ennen viikonloppua, myös Flo ennustaa ovista tälle päivälle ja nippaileekin jonkin verran. Mutta siis.. kattokaa näitä testejä o_O
Eihän nää oo vielä lähelläkään! View attachment 99540 View attachment 99541

josko se tekis illalle tai huomiselle spurtin!:bounce tai mullaki näytti testit tiistaina tollasta/ aavistuksen tummempaa ja sit ke oli plussa:dance008

Onnea Katriinas plussasta! :Heartbigred
Minä täällä ketjussa edelleen taustailen. Pikkuinen ainakin vielä kyydissä, viikkoja nyt 7+1. Lääkäri ultrasi maanantaina ja oli todella töykeä. Ei ensin löytänyt alkiota ja kerkesi jo sanoa että ei täällä mitään ole. Sitten löysi alkion ja sykkeen ni tuntui kun se olis ollu huono asia. Sitte se alkoi tupista jotai että raskaus pussi on liian litteä. Ei alkanut sen kummemmin asiaa selittämään ja sanoi vielä loppuun että "varaa vain se neuvola ja peru sitten jos menee kesken". Olin aivan rikki tuon käynnin jälkeen. Varasin keskiviikolle ajan yksityiselle. Siellä kokemus oli aivan eri. Kätilö sanoi ettei nää mitään poikkeavaa ja syke on vahva. Sanoi myös että mulla on taaksepäin kallellaan kohtu ja siksi jostain kulmasta pussi voi näyttää litteältä. Tämä rauhoitti vähän :Heartpink

Mulla oli esikoisesta varhaisultrassa litteä pussi. Ihmettelin itse asiaa, mutta ei vaikuttanut raskauteen mitenkään ja terve lapsi syntyi. :)

Potilaskertomuksessa luki, että mahdollisesti pieni follikkeli oikealta puhjennut.
Mitä se nyt sitten tarkoittaa, niin en tiiä :wideyed:

Sit nuo ei kuuntele. Luki väärin "miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta hoitojen tuloksena"
No ei ole kuin yksi ja mulla on kaksi lasta edellisestä liitosta :meh:

josko se tekis illalle tai huomiselle spurtin!:bounce tai mullaki näytti testit tiistaina tollasta/ aavistuksen tummempaa ja sit ke oli plussa:dance008
Toivottavasti ei tekis. Ois optimia jos follikkeli jaksais odottaa sunnuntaihin asti ennen o+ ilmaantumista niin ehtisi maanantaina inssiin. :rolleyes:

Vuoto on muuttanut nyt muotoaan. Oli paksua, venyvää, vaaleaa ja hiukan ehkä kellertävää. Ja tulee sellasina klimppeinä. Ja tein vielä nyt ovistestinkin ja oli ihan täysin puhdas nega.

Vittuileeko mun kroppa mulle nyt aivan huolella ja esittää, et ois ollu muka ovis ja nyt sit keltarauhanen siellä porskuttais. Mutta siellä ultrassa ei todettu mitään sellasta. Vai onko se eilinen terotabu?

Törpöille (känni)lääkäreille :wtf

Noaidi, mulla oli illalla tollanen tulos ja katsopas mitä aamu toikaan mukanaan! Lienee aika optimitalletukset kun iltayöstä oli lempeä ja huomiselle ajattelin uusintaa, mies on töissä aamuun asti joten tänään ei temput onnistu. Kp 13, 8. rundi kun menkat synnytyksen jälkeen alkoi ja nyt vasta ovis on palannut mulle tyypilliseen kohtaan. Aiemmin ollut Kp 16-19. Tän täytyy olla The Kierto. PISTE.

Liitteet

• _20210212_091053.JPG
    _20210212_091053.JPG
    9.8 KB · Katsottu: 104
Potilaskertomuksessa luki, että mahdollisesti pieni follikkeli oikealta puhjennut.
Mitä se nyt sitten tarkoittaa, niin en tiiä :wideyed:

Sit nuo ei kuuntele. Luki väärin "miehellä kaksi lasta edellisestä liitosta hoitojen tuloksena"
No ei ole kuin yksi ja mulla on kaksi lasta edellisestä liitosta :meh:

Eli olit oikeassa :singing: Folli puhjennut oikealta = ovulaatio ollut. Ja paksumpi valkovuoto kellertävällä sävyllä voi hyvinkin olla keltarauhasesta värjääntynyttä. Piinapäiviä siis!

Olihan siihen. Lääkärillä painoi takana vahvat ennakkoluulot vuosien takaisten asioiden takia. Hän kuuluu tähän kastiin, että alkoholin ja muiden päihteiden käyttäjät eivät saa hankkia lapsia koska ovat joskus nuoruudessa tehneet huonon valinnan ja ovat sen perusteella sopimattomia vanhemmiksi ja maailman pohjasakkaa vielä yli 10v jälkeenkin huolimatta siitä ovatko raitistuneet ja käyttäisivätkö edes mitään :bookworm:

Tää totta. Mun paras ystävä käytti aineita 7 vuotta ja ollut nyt liki 8 selvin ja edelleen selvinpäin, hänen laskettu aika 8.3 jos oikein muistan ja hänelle lauottu lääkärissä vaikka mitä ja pelkää nyt jopa sit synnytystä eikä yksin suostu menee.. harmittaa hänen puolestaan ja sosiaalityöntekijäharjoittelija oli tokaissut et nytkö pitää tehdä enemmän tarkastuskäyntejä kun lapsen äidillä on päihdeongelma. Siis mitä kettua?!?

Vuoto on muuttanut nyt muotoaan. Oli paksua, venyvää, vaaleaa ja hiukan ehkä kellertävää. Ja tulee sellasina klimppeinä. Ja tein vielä nyt ovistestinkin ja oli ihan täysin puhdas nega.

Vittuileeko mun kroppa mulle nyt aivan huolella ja esittää, et ois ollu muka ovis ja nyt sit keltarauhanen siellä porskuttais. Mutta siellä ultrassa ei todettu mitään sellasta. Vai onko se eilinen terotabu?
Mulla oli tommonen sillon josta valitin ja säikähdin ja en ollut vielä aloittanut terolutia! Tämä oli kp30 tai 29 ja kp31 alko terolut eli ollut ainut mahdollisuus mulla tärppi käydä ja aamulämmöt tippui reilusti myös kp30!! Ja nimenomaan tässä kierrossa. Sit päivää ennen valitin kipuja vasemmalla ku uskoakseni ovulointi oli tapahtunut oikealta mut ilmeisesti mul oli tuplaovis tai oikea ei irrottanut mut se oli iso ero sil mulla ei oo ikinä ollut semmosta mikä sillon tuli

Edit. Siksi kiinnitin tähän viestiin huomioo ja muistan sen kuin eilisen ku tuli niin kumma olo ja se vielä ikään kuin losahti ulos.

Takaisin