Raskaaksi 2021

Mulla ei oo endoa eikä tosiaan niitä kystiäkään.

Mä kyllä epäilen et se olis ollu ovis. Mut se on vaan ollu aiemmin. Täytyypä tentata sitä gyneä enempi sit lauantaina :angelic:

• Tykkään
Reaktiot: elo
Tänää flon mukaan dpo9 enkä uskalla ees vielä testata, tosin oireita ei ole mihinkään suuntaan. Kauheen ärsyttävää tämmönen jännääminen :bored:

Tosin ilmavaivoja on mut ei voi olla varma onko ne rusinoista vai jostain muusta :hilarious:

HUOM! Viiisaammat! Eli edelleen ihan räikee ovisplussa! Siis melki musta toi testiviiva. Eilen oli ekan kerran se testiviiva tummempi kun kontrolli niin vaikka tänäänkin vielä sama tilanne niin eikös se ovis lähetä laskeen siitä eilisestä eli ekasta ovis plussasta??

HUOM! Viiisaammat! Eli edelleen ihan räikee ovisplussa! Siis melki musta toi testiviiva. Eilen oli ekan kerran se testiviiva tummempi kun kontrolli niin vaikka tänäänkin vielä sama tilanne niin eikös se ovis lähetä laskeen siitä eilisestä eli ekasta ovis plussasta??
Laske tummimmat mukaan? Eli nyt olis ovis ihan käsillä

Mulla oli huhtikuussa tällänen kumma kierto! O-testi oli täysin muuttumaton ja super tumma positiivinen 5 päivää putkeen ja sitten 6 päivän aamuna kokonaan blanko :"D enkä tiedä mistä johtui. Laskin että O+ olis ollu ekasta tummasta testistä se 12-24h vaikka lh:ta oiski ollu kehossa pidempään ku yleensä

Mul loppu vuoto, saa nähdä. Vähän epäilyttää kyllä ku on outo fiilis et kaikki ei oo hyvin. Tai sit oon neuroottinen vaa.. huomenna puolikas terolut ja viikko niillä ja toivottavasti vuoto pysyy poissa!

Mulla ultrassa meinaa joskus vaan tuumi et ovis on ollut koska limis ei se kolmikaikuinen mut ovuloin kyllä. Mulla just limis vissiin ongelma kun se joskus jo ennen ovista on 9mm ja sit se on liian paksu ja hattaraa

Lillati, joo näin mä olen ymmärtäny et kun eka ovis plus tulee niin siitä lähetään laskeen se ovis et ei enää sais testata sen jälkeen kun voi näyttää useamman päivänkin plussaa joskus.

Katarina$, mulla oli kp10/28 jo limakalvo melki 11mm ja oli kuulemma ihanteellinen? Ei sanottu mitään et olis liian paksu?

Kp14
Eka kuva päivällä, hämäävä kun kontrolliviivakin noin haalea.
Tokana illan testi.
Vahvistumaan päin kyllä muiden päivien testeihin verrattuna eli eiköhän se plussa sieltä vielä tuu

Liitteet

• IMG_20210211_140103.jpg
    IMG_20210211_140103.jpg
    10.2 KB · Katsottu: 105
  • IMG_20210211_182625.jpg
    IMG_20210211_182625.jpg
    9.5 KB · Katsottu: 107

Juu eilisestä lähdet laskemaan :)

Siis mahotonta!! Ovislimat????:eek::eek:
Mä en edes muista koska olis ollut viimeksi!! Ovisplussaa on tullut kyllä mut ei limoja enää herran aikaan, ehkä viimeks melki vuosi sit:wideyed:

Mul loppu vuoto, saa nähdä. Vähän epäilyttää kyllä ku on outo fiilis et kaikki ei oo hyvin. Tai sit oon neuroottinen vaa.. huomenna puolikas terolut ja viikko niillä ja toivottavasti vuoto pysyy poissa!

Mulla ultrassa meinaa joskus vaan tuumi et ovis on ollut koska limis ei se kolmikaikuinen mut ovuloin kyllä. Mulla just limis vissiin ongelma kun se joskus jo ennen ovista on 9mm ja sit se on liian paksu ja hattaraa
Mulla oli jo tiistaina limis 9mm ja se oli kp 9. Se on aivan hyvä paksuus ja eikä pitäisi haitata vaikka paksuuntuukin. Mulla ainaki 12mm limis viime inssissä oli oikein hyvä, sulla on ollu kumma lääkäri ko noin on tuuminut.

Mulla oli jo tiistaina limis 9mm ja se oli kp 9. Se on aivan hyvä paksuus ja eikä pitäisi haitata vaikka paksuuntuukin. Mulla ainaki 12mm limis viime inssissä oli oikein hyvä, sulla on ollu kumma lääkäri ko noin on tuuminut.

Komppaan tätä. Mulla oli keskenmenneestä laskien ekassa kierrossa limis paperisen ohut, en nyt muista millejä mut lääkäri oli asiallisesti mulle todennut et koska ovulaatio oli lähellä ja kierto jäisi todennäköisesti tosi lyhyeksi (jäikin alle 20 päiväiseksi eli menkat tuli tosi pian keskenmenovuodon perään), että limis ei ehdi riittävästi kasvaa, minkä vuoksi alkio ei kiinnity oikein ja siksi kehotti pitämään välikierron. Se olikin hyvä ratkaisu, koska limakalvo ei ollut ehtinyt toipua ja menkat tulikin etuajassa ovulaatiosta laskettuna. Mä siis olen aina ollut siinä uskossa, että huono limakalvo, liian ohut haittaisi hedelmöitystä ja kiinnittymistä, minkä vuoksi kuulostaa hassulle et jos on sanottu limiksen olevan liian paksu :wideyed:

Katarina$, mulla oli kp10/28 jo limakalvo melki 11mm ja oli kuulemma ihanteellinen? Ei sanottu mitään et olis liian paksu?
Mulle on aina sanottu että raskautumisen kannalta huono mutta kaipa se vanha kurppa puhu omiaan. Sikäli näyttää siltä että raskauduin helposti ja lähipiirissä tuttavia ja ystäviä jotka todettu lapsettomaksi nii he on jotain puhuneet tosta..

Siis kommentoineet et onpa sul hyvä limis kun on puheeksi tullut. Eli ilmeisesti olin väärässä ja se on hyvä kun mietin kerran kp11 gynel ku se oli kirjannut ylös et 10mm paksuus..

Pakko kommentoida sivusta kun ei yrittämään vielä pääse, että tätä keskustelua on aika ajoin hirmuisen viihdyttävää lukea :laughing021 Tsemppiä kaikille, hyviä ovisplussia, onnistuneita talletuksia, muhkeita limakalvoja joihin kiinnittyä ja plussia testiin (ja vähemmän kännisiä ja törppöjä lääkäreitä :grin)

Takaisin