Raskaaksi 2021

Millast se teidän verilima on?

Ons se sellast hitusen venyvää ja ruskeeta/ + tahmasta? Koska täällä oon äske ollu et öööh. Ja menkoista ei tietookaa :eek:

Osaaks joku vastata tyhmäl :bookworm:

No nyt... Mulla ei oo koskaan pahemmin mielialat heitelly, mut nyt sit oon itkeny koko illan koska luulin et "Aika jonka sain" -leffa tulee tänään, mut se tuliki jo eilen telkkarista.
Sen pysty kattomaan ilmaseks kyllä mtv katsomosta, mutta itkuparku tuli, koska halusin, että se tulee telkkarista tänään, eikä suoratoistopalvelusta.
Taidan olla rikki.

Jos tällasta on ilman hormonaalista ehkäisyä dpo1, ni mitä raskaushormoonit saakaan aikaan. Säälin nyt jo miestä. :hilarious:

Onnea plussanneille!! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.:Heartpink Ja haamuilijoille malttia :happy:

Oon itse jo tuolla plussanneissa, mutta tykkään käydä päivittäin lukemassa täällä kuulumisianne.

Sananen noista haamuista ja varhaisista testauksista. Mun mielestä paras ohje on, että viivanpaikka ei vahvistu ja oikee haamu vahvistuu. Ja se vahvistuminen on ainakin itsellä tapahtunut jo heti seuraavan aamun testissä. Jos koko ajan dpo 8/9 lähtien tulee hailuraa joka ei vahvistu, niin sillon tietää että ei oo oikee viiva:meh:

Millast se teidän verilima on?

Ons se sellast hitusen venyvää ja ruskeeta/ + tahmasta? Koska täällä oon äske ollu et öööh. Ja menkoista ei tietookaa :eek:

Osaaks joku vastata tyhmäl :bookworm:
Just tollasta mut punasta tuli kun luulen ovuloineeni oli kp16 . Nyt kp30 ja tuli ihme läjä melkeinpä keltaista ja tollasta ei o tullu mut ehkä sul onki myöhäinen ovis ollu ja nyt kiinnittymiseen liittyvää tai ovis vai oliko sulla et kierto vielä hakee paikkaansa pillereistä yms?

No siis kaipa hakee,vaik toivon ettei hakis. Koska oon varautunu et vuoteen ei tapahdu mitään mut hämmentää silti ku tapahtuu mut ei tapahdu :arghh:
Lokakuun menkat oli 37 päivää ja marraskuun 49.. ja nyt sit ei taas mitää tietoa, koska viime menkat joulukuun 25 pvä

Onnea plussanneille!! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.:Heartpink Ja haamuilijoille malttia :happy:

Oon itse jo tuolla plussanneissa, mutta tykkään käydä päivittäin lukemassa täällä kuulumisianne.

Sananen noista haamuista ja varhaisista testauksista. Mun mielestä paras ohje on, että viivanpaikka ei vahvistu ja oikee haamu vahvistuu. Ja se vahvistuminen on ainakin itsellä tapahtunut jo heti seuraavan aamun testissä. Jos koko ajan dpo 8/9 lähtien tulee hailuraa joka ei vahvistu, niin sillon tietää että ei oo oikee viiva:meh:
Ihanaa kuulla sinusta! :shy::cool::cool:
Juurikin. Olen aloittanut testaamisen taas kp23,enkä malttanut odottaa että alkaako menkat... Joo tuo on hyvä kikka ja jos malttaisi odotella edes kiinnittymisestä n.4vrk.

ON: ajattelin huomenna tehdä RFSU herkän ainakin sen. Saapi nähdä näkyykö siinä viivanpaikkaa vai viivaa...vai ei kumpaakaan:lurking:

Kp 27/27-28. Vähänkö jännittää taas! :woot:
En oo vielä testaillut. Torstaina ajattelin, mikäli sinne asti päästään. Täällä jotkut testailleet sitten muiden edestä. :wtf:
Tekis niin mieli testata jo, mutta mies sano ettei vielä saa.:shifty: Sitäkin kyllä jo jännittää. Näkee sen kasvoista. En haluis nähdä sitä pettymystä, jos pitää kertoa menkkojen alkamisesta.
Mulla on ollut viimepäivinä hiukan etova olo ja vuoto on vielä pysynyt valkoisena. Mutta eihän se ole tae mistään.

Onnea plussanneille! Toivottavasti haamut lähtee vahvistuu ja mega iso halaus teille, keillä alkoi uusi kierto. :Heartpink

Oliko näin että sinulla toinen tukossa? Oon viestit lukenut läpi ja tulin mukaan niin voin sekoittaa asiat keskenään . Mulla yleensä vaan oikea ovuloi ja se on ollut ongelmainen joten en niin luota mun oikean muniksen touhuihin.

Toivottavasti on hyvä johtofolli ja oikealla puolella. Voihan olla että molemmilla puolilla! :dontknow
Joo vasen puoli tukossa.
Mulla on yksisarvinen kohtu, niin en oikeen tiedä että onko se vasen puoli ollenkaan yhteydessä kohtuun vai miten nää menee.

Viivanpaikka näyttää tummemmalta kuivuessaan. Mutta se on aina yleensä se tietynlainen kääntämällä vääntämällä nähtävä. Mutta kyllä täytyy korjata että kyllä oikea ns.vääräkin haamu siis ulkoisessa raskaudessa, kemiallisessa vahvistuu. Ja mulla ulkoisessa tosi hyvin vahvistukin et näytti hienosti aikataulussa 2-3 raskaana...voi tulla haamua, ihan oikeeta ja vahvistua, kunnes yhtäkkiä se haalenee ja häviää. Aina jos se viiva näkyy ilman kääntelyy ja vääntelyy ja on viiva, niin se on hyvä juttu ja jää ehdottomasti näkyviin niin ettei tartte tihrustaa!

Kp 2, uuteen nousuun. Päätin vähän löysätä pipoa. Kun ei kerran väkisin onnistu niin kokeillaan sit vähän rennommin. Sehän ei tarkoita, että unohtaisin macat, greippimehut, donafertyt, pyllytyynyt tai seinäjalat, ehei! Pyrin välttämään kropan ylianalysointia ja liian varhaista testausta ja sekstaamaan parin päivän välein koko kierron.

Ps. Ai niin, ja ovistikut lisätään rennon yrityksen listaan myös :joyful:

Kiva kun on taas piinapäivillä moni, plussaonnea! Testikuvia odotellessa...

Arvon kanssasisaret, ihmettelen oikeesti et mitä mun alakerta touhuaa. Touhuttiin ja asennon vaihtuessa mä sain kipukohtauksen ja se meni ohi. Nyt edelleen tylppä tunne ja veskis jälkeen nii pyyhkiessä tuli tosi iso outo keltainen limavalkovuotohässäkkä ja tommosta ei oo ollu! Kellertävä vv kyllä ennen menkkoja, mut ei näin. Hajuton ei tulehdus. Ja nyt sitten käy kipeää koko alavatsaa ja alaselässä yks kohta ja oikea munis. Voiko osua munikseen ja johtuu siitä? Anteeksi mut en tiedä kenelle sanoa ja täällä muutkin kehoaan tutkailee :bookworm::wideyed::woot:

Oletko käynyt näistä oudoista/uusista oireista gynellä? Uudet oireet on aina hyvä tutkituttaa, jos ne vaivaavat. Osa oireistasi voisi kuulostaa esim. kystan aiheuttamilta. Hormonitoiminnan muutokset saattavat altistaa kystille. Suosittelen käymään näytillä. :)

Kp7 ja Dual hormone tikuttelu alotettu :grin saas nähä sanooko se mittään.
Kp4 tein hedelmällisyys (eli FSH-testin) ku ne tuli hankittua puol vuotta sitten, ja negatiivinen tulos tuli, eli sen perusteella ei oo hätiä. Toi oli siis vaihdevuosia testaava testi, positiivinen olis ovistestin kaltainen ”samanvahvuinen tai vahvempi”, ja positiivinen olis meinannu mahdollisia alkavia vaihdevuosia :hilarious: vielä sen kastan kp8-10 kuten ohjeissakin on :smug:

mulla jotenkin on taas niin itkunen olo koko lapsen teosta :sad001 ihanku kaikki vaa tulis tost noin raskaaks mut ite ei..
sit eilen keskustelin kaverin kans ja meni jotenki ihon alle, ku hänel on lapsi kenellä pahoja allergioita + atopia paha. ja nyt se on pahana ni kaveri vaa sano ettei tee enää ikinä lapsia, ettei niistäkin tule sit yhtä sairaita. joo uskon kyllä, että turhauttaa ku lapsella iho kutisee, eikä mikään tunnu auttavan. tiedän kokemuksesta ku itellä atopia ja allergioita. mutta kyllä mä silti haluan itelleni lapsia,enkä mieti et saakohan nekin ja joutuu 'kärsimään'. ei sitä kukaan voi ennustaa. tonki eilen sanoin kaverille. sit oon yrittänyt sanoo et se vois kokeilla jättää tiettyi ruoka-aineita pois ja testata et auttaisko mut ei hän halua ku ei allergia testeis näy et olis esim maidolle allerginen. joten en enää oo viittiny ees neuvoa, kunhan yritän tsemppaa vaa jaksaa ja rasvata, sekä suolakylpyjä. en tiedä onko ees noit kylpyi kokeillu, itellä ne auttaa pahoina aikoina. välillä tekis miel ottaa meille hoitoo koko lapsi esim kuukaudeks ja kattoo mitä tapahtuis iholle :smiley-ashamed004
sori avautuminen mut jotenki turhauttaa:smiley-angry026

Ihan ku jotain olisi tullut tohon tikkuun parin minuutin kohdalla. Kuvia otin 2min, 5min ja 10 min. Et saa taas huomenaamuna pissii uudestaan purkkiin. Mut kuviin asti ei oikein välity nämä haamun esiäidit
https://aijaa.com/3d7sNS

https://aijaa.com/tfrntq

https://aijaa.com/lEvK0y

https://aijaa.com/5P1nOf

Sorry kuvatulva, kaikki ei näistä kuvitelmista, eli onko siel viiva vai ei, niin välitä :rolleyes:

Huomenta Rosalius! :)
Joo täältä lähtee,kuten joku toivoi kuvia ja kuvatulvaa nyt ei onneksi tule koska tein kolme testiä kerralla eli aamupissasta. Ehdin taas odotella (miettiä tuhlaanko sen toiseksi viimeisen testini)tunnin ennenkin kastoin PCn pissiin. En tiä laimeneeko se sitten?

No jokatapuksessa oli heti 2 minuutin kohdalla PCssä näkyvissä selkeästi punertava viiva. Menin hämilleni ja tämä uusi Iphone12Promax ei saakeli tarkenna läheltä ollenkaan,niin kuvakulmien hakemiseen meni taas aikaa...tiedä välittyy kuinka hyvin kuvaan asti kun tuo keinovalospotti on niin kirkas katossa ja luonnonvalo aivan hämärä ja sininen(ulkona siis sinertävä maisema)...olisi pitänyt nukkua pitkään:angel1mutta ei voinut kun taas herätti kova pissahätä.
Oireita edelleen rinnat aamuisin kipeät,pissattaa ja alavatsassa ollut kipuja.

tässä nyt RouvaKettunen sulle aamun toiset testikuvat ja muillekin tsiikailuun.
Rosalius, haamu siinä näkyy...vahvistuisipa sinullakin ja menkat pysyisi poissa,jännittävää:rolleyes:
https://aijaa.com/lvzM80

https://aijaa.com/IVTAnE

Muokattu viimeksi:
Huomenta Rosalius! :)
Joo täältä lähtee,kuten joku toivoi kuvia ja kuvatulvaa nyt ei onneksi tule koska tein kolme testiä kerralla eli aamupissasta. Ehdin taas odotella (miettiä tuhlaanko sen toiseksi viimeisen testini)tunnin ennenkin kastoin PCn pissiin. En tiä laimeneeko se sitten?

No jokatapuksessa oli heti 2 minuutin kohdalla PCssä näkyvissä selkeästi punertava viiva. Menin hämilleni ja tämä uusi Iphone12Promax ei saakeli tarkenna läheltä ollenkaan,niin kuvakulmien hakemiseen meni taas aikaa...tiedä välittyy kuinka hyvin kuvaan asti kun tuo keinovalospotti on niin kirkas katossa ja luonnonvalo aivan hämärä ja sininen(ulkona siis sinertävä maisema)...olisi pitänyt nukkua pitkään:angel1mutta ei voinut kun taas herätti kova pissahätä.
Oireita edelleen rinnat aamuisin kipeät,pissattaa ja alavatsassa ollut kipuja.

tässä nyt RouvaKettunen sulle aamun toiset testikuvat ja muillekin tsiikailuun.
Rosalius, haamu siinä näkyy...vahvistuisipa sinullakin ja menkat pysyisi poissa,jännittävää:rolleyes:
https://aijaa.com/lvzM80

https://aijaa.com/IVTAnE
Jotain tuolla sinullakin haileaa näkyy, saa nähä kuin käy? Sullakin oviksesta 10pv?

Oletko käynyt näistä oudoista/uusista oireista gynellä? Uudet oireet on aina hyvä tutkituttaa, jos ne vaivaavat. Osa oireistasi voisi kuulostaa esim. kystan aiheuttamilta. Hormonitoiminnan muutokset saattavat altistaa kystille. Suosittelen käymään näytillä. :)
Mä varasin jo ajan mut menee 1,5 viikkoa. Vasta käynyt tosiaan papakokeessa ja kaikki ok mut toi oli kyl niin säikyttävä kokemus että aamul heti soitin ajan!

kp1 alkoi yöllä täälläkin, ei voi mitään :angry4...no, tiputtelu lyheni, oli käytännössä vaan päivän. ja kiertokin piteni, nyt oli 28pv. varmaan terojen ansiota nuo oireet ja kierron muutokset.

yk12 käyntiin siis ja mies menossa sinne siemennesteanalyysiin, ja toivottavasti saatais jo tähän kiertoon ennen ovista lapsettomuusklinikalle ensikäynti. seuraava kierto menee sit kuitenkin harakoille loman takia.

Jotain tuolla sinullakin haileaa näkyy, saa nähä kuin käy? Sullakin oviksesta 10pv?
Joo,oudosta verilimasta siis nyt on kulunut 10vrk. Se oli kp 15. Nyt on kp 25/25-26. Joskus oli 29 vrk kierto.
Kyllä siinä näkyi PCssä heti punainen viiva mutta todella haalea tietenkin. Samoin tuossa RFSU puikossa sekä liuskassa.

Takaisin