Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu, se on jännä tuo vauvankaipuu kun se pistää mielen sekaisin.Jännä juttu kuinka ensin minäkin nyt lupasin itselleni että EN osta yhtään testiä ennen kun menkat ois myöhässä! Ja tuntui sille että pystyn jopa siihen,mutta kas kun se aika kuusta läheni ja laskin jo päiviä milloin saattaa se kiinnittyminen tapahtua aloin tarkkailemaan itseäni. En siis pysynyt sanassani.
No onneksi ei kauaa enää kun menkat alkavat. Tarvisi varmaan keksiä uusi harrastus, niin unohtuisi tämä pakkomielle testailla. Nyt on kp 24/25-26.
Kp14/28-30... flon mukaan ovis huomenna. Miks on niin luovuttanu olo vaikka ei oo vasta ku puol vuotta yritystä takana... ja ikää päälle kakskyt. Kaikki mahollisuudet on vaikka ja mihin mut ihan totaalinen luovuttaminen on käyny. Tuntuu pahalta kuulla vauvauutisia ja ylipäätään mitään vauva juttuja... tuntuu ihan loputtomalta tää piinaaminen....
Kellään muulla samaa kiertoa tai fiiliksiä?
Mul on itel se et yk1 vasta tosin oon odotellut miehen lupaa jo pitkään ja sit teinkin sen haamun ja ei enää mitään ku ikävä pms ja kylmiä väreitä ja rinnat tosi kipeet samoin selkä. En tiedä ehkä nää fiilikset tuttuja. Muut mun kaverit on vielä ajoittaneet eli varmistanut et tulee tiettyyn vuodenaikaan ja ite en oo tullu raskaaksi kuin kaksi kertaa. Parikymppisenä vuosia sitte ja kkm mistä en tykkää puhua ja sit 1 varhainen km. Ja nyt vissiin kemiallinen. Huoh ihan pee olo mut onpa niitä jotka yrittänyt vuosia eikä mitään niin yritän olla sillee et kyl se pian mut perus PMS ku tulee niin itkettää just kaikkien vauvat ja raskaudet nyt. Yleensä en oo näin voimakkaasti reagoinutKp14/28-30... flon mukaan ovis huomenna. Miks on niin luovuttanu olo vaikka ei oo vasta ku puol vuotta yritystä takana... ja ikää päälle kakskyt. Kaikki mahollisuudet on vaikka ja mihin mut ihan totaalinen luovuttaminen on käyny. Tuntuu pahalta kuulla vauvauutisia ja ylipäätään mitään vauva juttuja... tuntuu ihan loputtomalta tää piinaaminen....
Kp14/28-30... flon mukaan ovis huomenna. Miks on niin luovuttanu olo vaikka ei oo vasta ku puol vuotta yritystä takana... ja ikää päälle kakskyt. Kaikki mahollisuudet on vaikka ja mihin mut ihan totaalinen luovuttaminen on käyny. Tuntuu pahalta kuulla vauvauutisia ja ylipäätään mitään vauva juttuja... tuntuu ihan loputtomalta tää piinaaminen....
Nyt laitan tänne viestiä, pitkään kurkkinut vaan sivusta teidän muiden kirjoitteluja
rinttastiina, täällä bingo samoihin fiiliksiin! Tosin ikää kymppi lisää ja yk4 käynnissä, kp13/30 :)
Aivan totaalisen loppu olin kun menkat alkoi taas ja tuntuu että kauhealla pakolla yritän nyt saada hommaa tulille, ovulaatiota metsästän cb digillä nyt. Yritin rauhoittua ja keksiä muuta ajateltavaa, mutta niin se taitaa olla että kun kerran oot alkanut laskemaan päiviä ja tarkkailemaan oloja, niin siitä ei oo paluuta
Joka puolella vauvauutisia, äitejä vaunujen kanssa ja lapsia pulkkailemassa
Ensimmäinen siis toiveissa täällä ja yritys alkanut kun sain miehen siunauksen asialle. Pelkään että alan katkeroitua hänen suuntaan, jos ei ala plussaa kuulua, vaikka yhdessä tässä veneessä ollaan.
3,5v oltu kimpassa ja päivääkään en vaihtaisi pois
Oliko näin että sinulla toinen tukossa? Oon viestit lukenut läpi ja tulin mukaan niin voin sekoittaa asiat keskenään . Mulla yleensä vaan oikea ovuloi ja se on ollut ongelmainen joten en niin luota mun oikean muniksen touhuihin.Täällä ollaan taas luottavaisena uutta kiertoa kohti.
Nyt on letrotsolia tupla annos eli 2tabl/pv kp 3-7 ja ultra kp13. Vähän kyllä jo etukäteen harmittaa jos se johtofolli on taas vasemmalla. Noooo se selviää sitten ens viikolla.:)
Juuh elikkäs! Nyt kun kaikki muut on päässy jo testailee ja on viivaa ja on olematta viivaa, ni mulla piinaviikot vasta alkoi. Eli dpo1. Ei taida kukaan ainakaan aktiivisemmista kävijöistä piinailla samoilla päivillä...
Toki itse aattelin malttaa testien kanssa tuonne parin viikon päähän viikonloppuun, sitten ku terolutit on lopetettu.
Tsemppihalit Noaidille, onnea plussanneille ja vahvistumisia haamuilijoille!
Joo täällä myös aspaduuni, saa nähä mitä pää tykkää huomenna, vieläkin särkee.Onneksi on tuo ihana miehen lapsi joka toinen viikko ja tänään hän tuli. Joten tätinä ja varamammana kuten hän sanoo itsestään! Joten saan touhuta sydämeni kyllyydestä ja unohtaa tämän ärtymyksen. Poltot tuntuu jo eli menkuut
Noaidi mulla sama! Poltin vähän ja rupesi tekee pahaa, sit muka menin miehen entisen seuraksi tupakille ja pummin yhden ja poltin puolikkaan enkä aio palata takas! Kyllä teki pahaa edelleen närästää. Mulla siis on kaks päivää närästänyt ja ku asiakaspalvelutyö niin juups :bag: Uskon et keltis ja ne vähäiset tupakatkin. En palaa tupakoimaan
Argh toivottavasti kaikki sujuu. Mua hävettää koko ajan ku närästää ja tulee ulos asti niin juuh. Jätin b vitamiinit pois kun tollasta tuli joskus ku niitä söin joka päivä sit hävisi kun unohdin syödä. Rautaa tosin pitää purkista ottaa, varmaan osasyy tähän väsyynJoo täällä myös aspaduuni, saa nähä mitä pää tykkää huomenna, vieläkin särkee.