Kiitos move
sulle kans tsemppiä❣
Ja siis tiedostan kans ton, et ei tässä testaamisessa oo enää mitään järkeä Ja luo vaan stressiä. Mut tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
Mulla vähän vaihtelee olotila. Siis närästää kaikista eniten, mikä sit aiheuttaa sellasta ällöä oloa.
Mut ei nyt suoranaisesti pahoinvointia ole. Ei oo pitäny oksentaa eikä yökätä.
Vähän väsyttää ja nännit on arat. Makea ei maistu, viimeks viime pe söin omenan ja sekin oli liian makea
kertakaikkisen outoa. Ja kahvia on menny vaan yks kuppi päivässä, tänään ei sitäkään.
sulle kans tsemppiä❣Ja siis tiedostan kans ton, et ei tässä testaamisessa oo enää mitään järkeä Ja luo vaan stressiä. Mut tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Mulla vähän vaihtelee olotila. Siis närästää kaikista eniten, mikä sit aiheuttaa sellasta ällöä oloa.
Mut ei nyt suoranaisesti pahoinvointia ole. Ei oo pitäny oksentaa eikä yökätä.
Vähän väsyttää ja nännit on arat. Makea ei maistu, viimeks viime pe söin omenan ja sekin oli liian makea
kertakaikkisen outoa. Ja kahvia on menny vaan yks kuppi päivässä, tänään ei sitäkään.

:

siis I feel you ton selän suhteen. mulla on SI-nivelen kans ollu kremppaa jo pitkään epäsäännöllisesti, mut ihmeen hyvin selvisin esikoisen raskaudesta sen suhteen. nyt se on kipuillu jo ennen raskautta pahimmin ikinä (ei oo esim saanu nukuttua öisin), niin mietin et mitä tästä tulee. käyn tosin fyssarilla joka nyt ehkä vihdoin on löytäny sen juurisyyn ja jos sieltä löytyis apuja, mut just mietin et tarttee varmaan kysyä pitääkö vaihtaa fyssaria, kun oon raskaana, et jos sit oiskin parempi mennä johonkin erikoistuneelle äitiysfyssarille...no, onneks parasetamoli vielä auttaa. mut ei sitäkään viittis jatkuvasti syödä.
tuo povipommius on kyllä hämmentävä oire. ehkä se uusi testi vois olla kuitenkin paikallaan