Raskaaksi 2020

Uskallankohan tehä huomenna, virallisena testipäivänä tehä digin. Tuliskohan 2-3viikkoa?

Pääsin töihin, niin en voinu vastustaa kiusausta:No Evil Monkey: :smiling face with heart-eyes:

Liitteet

• 20211205_103036.jpg
    20211205_103036.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 110
Tänään vihdoinkin virallinen testipäivä. Nyt voin rauhottua :No Evil Monkey: ainakin ton testaamisen kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• 20211206_072824.jpg
    20211206_072824.jpg
    2 MB · Katsottu: 101
  • 20211206_072302.jpg
    20211206_072302.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 109
Jeeeeeee!!! Onnea vielä Myyrä ❤️

Mulla onneksi ei ole jemmassa kuin yksi digi. Olisin muuten uittamassa tikkua jo tänään. Oireita ei kyllä ole kuin erittäin selvästi silmilläkin näkyvä turvotus rinnoissa. Varmaan kaikki pms-oireet kerääntyy sinne :Smiling Face With Open Mouth:

Voiku munkin tissit sais vähän täytettä, ettei ois aivan ajokoirankorvat :tears:

Musta tuntu, et eilen huono olo, väsymys ja päänsärky oikein vyöryi päälle. Huh!
Aamulla oli huono olo, mut ku söin niin parani onneksi. Makean ajattelu ällöttää. Ainoo makea kikä menee, on pepsimax. Mut sitäkään ei aivan viittis olla lipittämässä. Taidan ostaa kofeiinitonta..

Mulla on vielä noita medigoon herkkiä jokunen. Ja yks pc ja yks digi.
Vikan niin teen joskus reilun viikon päästä, jos kaikki on silloin vielä hyvin.

Ihanaa @MyyräMatikainen , niin hyvältä näyttää <3 toivotaan ettei oireet äidy pahoiksi :smiling-eyes: mulla on selkeesti voimakkaammat oireet ku esikoisesta, mutta johtuuko sit just siitä et kroppa on jo tehny tän kerran vai mistä, kukapa tietää. Ihan sama, kun se vahvistaa sitä fiilistä että raskaana ollaan :smiling face with heart-eyes:

@Elea82 lle vielä potkut odottajien puolelle, niin sit menee hyvin :blowing:

Kiitos Move ❤️ On kyllä niin oireetonta, että vaikea uskoa plussaa tulevan. Täytyy katsella mitä lähipäivät tuo ja leikitään nyt sitten piristykseksi povipommia hetki :tears:

Voi onnea kaikille! Mä olen niin hirveän onnellinen, kun tässä ryhmässä plussaillaan. Paras tuki on täällä. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Tiedän myös että moni kärsii edelleen toistuvista keskenmenoista ja surusta. Niin suuret voimat teille, kuin maailmasta löytyy. Kipua ja surua ei ansaitse kukaan ja te ootte aivan uskomattomia, kun painatte eteenpäin. Halaus kaikille joilta edelleen plussa uupuu. :folded::Two-hearts:

Mun ois aamulla tehnyt kovasti mieli tuhlata ainut digi, mutta maltoin mieleni. Puolet lapsista pienessä flunssassa, joten ei pääse testin ostoonkaan. Ehkä nyt pitää vaan malttaa, vaikkei se ole itselleni se helpoin laji. Povipommiksi muuttumisen lisäksi paleltaa ja nenä tukossa, mutta ne nyt voi johtua pakkasista sekä talossa olevasta flunssastakin.

Mun ois aamulla tehnyt kovasti mieli tuhlata ainut digi, mutta maltoin mieleni. Puolet lapsista pienessä flunssassa, joten ei pääse testin ostoonkaan. Ehkä nyt pitää vaan malttaa, vaikkei se ole itselleni se helpoin laji. Povipommiksi muuttumisen lisäksi paleltaa ja nenä tukossa, mutta ne nyt voi johtua pakkasista sekä talossa olevasta flunssastakin.

Kieltämättä kuulostaa lupaavalta! Mikä dpo olikaan?

Supersuuret Onnnittelut MyyräMatikaiselle ja Movelle! :red-heart::folded:
Aivan mahtavia uutisia :smiling-eyes:
Nyt ihan kaikki händyt ristissä teidän puolesta! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Täällä poika 6,5kk. Imetän edelleen usein ja pojan ainoa maito tulee multa, eikä kiertoa näy tai kuulu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: toosa kyllä tiputtelee ja vaihdevuosioireisto on päällä, vaikka yöimetyksiäkään ei ole enää kuin yksi, välillä ei sitäkään.
Meillä on ollut aika rankkaa tämä puolivuotinen, pojalla on paljon allergioita, kaikki soseet joudun tekemään itse. Ja silti käy niitä sattumia, kun joku ei sovikaan ja sitten valvotaan itkeskelevän vauvan kanssa ja hoidetaan pahasti palanutta peppua tai korjaillaan oksennuksia lattioilta. Väsymys on ehkä se suurin tunne tästä vauva-ajasta ja en olisi uskonut, että alkuraskautta muistelen vielä joskus haikeudella, vaikka loppu raskautta ei kyllä ole ikävä tuon taivaallista :Smiling Face With Open Mouth:
Mutta joo, ei hetkeen meille lisää vauvoja, vaikka ihania ovatkin :Baby:

Zarar, Tuo on niiiin raskasta. Voimia ❤️

Digi odotetusti taas nega. Ehkä mun keho vaan halusi järkyttäväksi povipommiksi.

kiitos @zarar_ <3 ja kovasti voimia sinne vauva-arkeen! kuulostaa siltä, ettei ole helpoimmasta päästä tuo teidän taival. onneksi ja toivottavasti asiat helpottuu, kun lapsi kasvaa. :)

@Elea82 voi hitsit. just kun ajattelin, et nytpä kuulostaa hyvältä. tsemppiä <3

Move, ikinä ei ole tällaista turvotusta ja kipua ollut ilman raskautta, eikä aina raskaanakaan. Mies epäili ettei koskaan ole vielä niin turvonneet olleet. No näköjään kerta se on ensimmäinenkin, flunssa sit vissiin yrittää taas päälle, ja näköjään lopputulos on aina ihan sama vaikka olisi oireetonta tai ei :Smirking Face:

Mies toiveikkaana aamulla lähtiessään katseli kuinka kahvi pyrki mulla ylöspäin ja halaten toiveikkaana totesi ”voihan se tulos vielä muuttua”. Jotenkin mun sydän särkyy enemmän miehen ja kuopuksen toiveista kun negasta testistä.

Ja joo, menkkojenkin pitäisi alkaa vasta muutaman päivän sisään, eikä iltamyöhällä, paljon juoneena ja lyhyellä pidätyksellä ollut ehkä fiksuinta testata. Ajattelin kuitenkin, että jos mitkään liivit ei mahdu ja paitakin ahdistaa, olisi testissä pakko jotain olla mikäli raskaana oisin. Periaatteessa miehen toteamus oli siis paikallaan, mutta en jaksa enää uskoa ja toivoa muuta. Josko joulussa sitten olisi sitä taikaa:folded::Sparkles:

Kiitos zazar ❣
Teidän arki Kuulostaa kyllä rankalta. Mutta kyllä se jossain vaiheessa helpottaa, aika aikaansa kutakin.

Elealle tsempit, eritoten miehelle ja kuopukselle :red-heart:

Huh! Mulla on rankkaa omassa elämässäni pään sisällä :No Evil Monkey:
Mua vaan pelottaa ja ahdistaa se, et jos tuolla ei olekaan elämää. Mutta asian laita on niin, että tässä kohtaa sille ei voi mitään ja that's it. Ja siis mähän oon aivan idiootti, ku testaan edelleen, siinä uskossa et ihan varmasti lähtee viiva haalistumaan.
No ei oo. Tai saattaa olla ehkä edelliseen testiin verrattuna, mut onhan tää aivan naurettavaa. Mut ootan varmaan et sen pitäis olla joku kiljuvan ja kirkkaan punainen. Tai jotain. Hulluutta kai se on tämäkin :tears: Plus et aika kuluu ihan törkeen hitaasti.

Polin ultra on 31.12. Silloin 7+5. Meinasin jo et varaan yksityiselle ajan edelliselle viikolle, mut eihän siinä oo järkeä laittaa yli 200e haisemaan...
Eka neuvola-aika 17.1.

Niin ja sit jos onkin vähän parempi olo oireiden suhteen, niin sit suurinpiirtein on heti tapahtunu jotain. Vaikka ilmeisesti nekin vaihtelee kuun asennon mukaan. En muista yhtään poikien odotuksista. Muuta ku, et nuoremmasta oli krapulaolo koko ajan. Mut onhan sekin voinu olla päivästä riippuen parempi.

Huoh. Kiitos ja anteeksi :No Evil Monkey:

..Ja siis näähän on hyviä viivoja, dpo17.
PAITSI tuo rfsu on ihmeellinen :Eyes:

Liitteet

• 20211208_143018.jpg
    20211208_143018.jpg
    416.5 KB · Katsottu: 100
  • 20211208_142845.jpg
    20211208_142845.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 102
  • 20211208_142944.jpg
    20211208_142944.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 102
..Ja siis näähän on hyviä viivoja, dpo17.
PAITSI tuo rfsu on ihmeellinen :Eyes:
sulla on vahvempi tuo dpo17 viiva pc:llä kun mulla oli dpo18. enkä oo sen jälkeen testannu. ota rauhassa (helpommin sanottu ku tehty, panikoin itekin joka päivä), mutta mun mielestä ei siitä testailusta enää tossa vaiheessa oo iloa, enemmänkin stressiä. tai niin mä sen järkeilin :tears: oon niin tyytyväinen että mulla on tosi huono olo, vaikka mies ihmetteleekin. se ei vissiin oo kuullu että raskaus voi aiheuttaa tällästä, ehdotti jo että soita neuvolaan :rolling: kerroin vaan kaverista joka oksenteli päivittäin viikot 6-11 ja sekin on vielä seminormaalia. että eihän täs vielä mitään hätää :tears: esikoisen raskaus oli niin helppo ja vähäoireinen, et tuntuu (ja vissiin näyttää ulospäinkin) erilaiselta. ja sit heti kun on "normaali" fiilis niin sitä miettii että jos tuol onkin joku hätänä. MUT KU EI SE AUTA! se selviää sit ku selviää jos jotain tapahtuu. mullakin on vasta viikon päästä VU ja kyllä on pitkät päivät. ja varmaan on senkin jälkeen. mut oon ite aatellu niin että yrittää edes nauttii varsinkin niistä vapaapäivistä ku saa mieltä vähän irtautumaan tästä asiasta. kuluu edes pari päivää välillä nopeammin. työpäivinä ku yksin istuu koneella niin helposti vaan takertuu joka oireeseen ja fiilikseen.

ei täs viestissä tainnu olla mitään järkee, mut tarkotus oli toivottaa tsemppiä <3 samassa veneessä mennään.

Takaisin