Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uskallankohan tehä huomenna, virallisena testipäivänä tehä digin. Tuliskohan 2-3viikkoa?
Pääsin töihin, niin en voinu vastustaa kiusausta
Tänään vihdoinkin virallinen testipäivä. Nyt voin rauhottua ainakin ton testaamisen kanssa
Mun ois aamulla tehnyt kovasti mieli tuhlata ainut digi, mutta maltoin mieleni. Puolet lapsista pienessä flunssassa, joten ei pääse testin ostoonkaan. Ehkä nyt pitää vaan malttaa, vaikkei se ole itselleni se helpoin laji. Povipommiksi muuttumisen lisäksi paleltaa ja nenä tukossa, mutta ne nyt voi johtua pakkasista sekä talossa olevasta flunssastakin.
Kieltämättä kuulostaa lupaavalta! Mikä dpo olikaan?
sulla on vahvempi tuo dpo17 viiva pc:llä kun mulla oli dpo18. enkä oo sen jälkeen testannu. ota rauhassa (helpommin sanottu ku tehty, panikoin itekin joka päivä), mutta mun mielestä ei siitä testailusta enää tossa vaiheessa oo iloa, enemmänkin stressiä. tai niin mä sen järkeilin oon niin tyytyväinen että mulla on tosi huono olo, vaikka mies ihmetteleekin. se ei vissiin oo kuullu että raskaus voi aiheuttaa tällästä, ehdotti jo että soita neuvolaan kerroin vaan kaverista joka oksenteli päivittäin viikot 6-11 ja sekin on vielä seminormaalia. että eihän täs vielä mitään hätää esikoisen raskaus oli niin helppo ja vähäoireinen, et tuntuu (ja vissiin näyttää ulospäinkin) erilaiselta. ja sit heti kun on "normaali" fiilis niin sitä miettii että jos tuol onkin joku hätänä. MUT KU EI SE AUTA! se selviää sit ku selviää jos jotain tapahtuu. mullakin on vasta viikon päästä VU ja kyllä on pitkät päivät. ja varmaan on senkin jälkeen. mut oon ite aatellu niin että yrittää edes nauttii varsinkin niistä vapaapäivistä ku saa mieltä vähän irtautumaan tästä asiasta. kuluu edes pari päivää välillä nopeammin. työpäivinä ku yksin istuu koneella niin helposti vaan takertuu joka oireeseen ja fiilikseen...Ja siis näähän on hyviä viivoja, dpo17.
PAITSI tuo rfsu on ihmeellinen