Raskaaksi 2020

Kiitos move :red-heart: sulle kans tsemppiä❣

Ja siis tiedostan kans ton, et ei tässä testaamisessa oo enää mitään järkeä Ja luo vaan stressiä. Mut tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :tears:

Mulla vähän vaihtelee olotila. Siis närästää kaikista eniten, mikä sit aiheuttaa sellasta ällöä oloa.
Mut ei nyt suoranaisesti pahoinvointia ole. Ei oo pitäny oksentaa eikä yökätä.
Vähän väsyttää ja nännit on arat. Makea ei maistu, viimeks viime pe söin omenan ja sekin oli liian makea :tears: kertakaikkisen outoa. Ja kahvia on menny vaan yks kuppi päivässä, tänään ei sitäkään.

Eiks toi puikko oo pc:n? Vai onko se apteekista?

Rfsun viivoista en piittais yhtään! Vahvasti olet raskaana:Two-hearts::folded:
Ihanaa kun teiltä saa tukea :red-heart:

Joo puikko on pc.

Ja se on vahvistunu kivasti. Dpo14 on eka

Liitteet

• IMG_20211208_145500.jpg
    IMG_20211208_145500.jpg
    910.7 KB · Katsottu: 81
..Ja siis näähän on hyviä viivoja, dpo17.
PAITSI tuo rfsu on ihmeellinen :Eyes:

Tosi hyvät viivat on kyllä, älä tuijota tota rfsu:a, on muutenkin huono testi :Smiling Face With Open Mouth:
Mulla oli muuten tommosen viivat paljon myöhempään, että tosi hyvälle näyttää :Kissing Face With Closed Eyes:

Tähän yhteyteen kiitti tsempistä jokaiselle. Unohtui sanoa, et vaikeuksista huolimatta meillä on tosi söpöläinen ja valloittava poika, ihana kerrassaan, joten itsessään jo auttaa jaksamaan edes jotenkin päin :Relieved Face::Two-hearts:
Vauvaonnea toivon kyllä täällä ihan kaikille :red-heart:

Kiitos Chard ❤️

Järkky turvotus jatkuu ja menkkoja ei vieläkään ole näkynyt. Yön pimeinä tunteina keksin jo kyseessä olevan kohdun ulkoisen, kun ne joskus voi antaa negatestejä. Täytyy yrittää viimeistään huomenna päästä uuden testin ostoon, ellei ne menkat nyt sieltä tuu.

Jatkanpa vielä päivittämistä eli yksittäisiä maitotippoja havaittu! Mä tietysti nyt kohdunulkoisen sijaan kehittelin itselleni kasvaimen. Ellei se nega nyt jollain ihmeellä kuitenkin plussaksi muuttuisi, jolloin voisi alkaa kehittelemään muuta panikoitavaa :rolling:

Elea mitkäs päivät sulla on nyt menossa?

Panikoiminen on paskaa! Mulla oli eilen suht hyvä päivä patikoimassa suhteen. Ehkä vähän aamupäivällä ku oli ihan ok olo :tears:
Mut illalla oli kamala. Join kupin kahvia töissä, niin siitä se sitten lähti.
Ja näköjään autossa istuminen saa voimaan pahoin.

Mulla oli vielä yks pc ja rfsu:No Evil Monkey:
Mut eilen en testannu ollenkaan. Mikä saavutus :tears:
Nyt oon tyytyväinen myös tuohon rfsu:n. Voisinko nyt vähän rentoutua. Oiskohan tänään nyt dpo19.

Liitteet

• 20211210_072714.jpg
    20211210_072714.jpg
    733.4 KB · Katsottu: 80
  • 20211210_072619.jpg
    20211210_072619.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 80
Elea mitkäs päivät sulla on nyt menossa?

Panikoiminen on paskaa! Mulla oli eilen suht hyvä päivä patikoimassa suhteen. Ehkä vähän aamupäivällä ku oli ihan ok olo :tears:
Mut illalla oli kamala. Join kupin kahvia töissä, niin siitä se sitten lähti.
Ja näköjään autossa istuminen saa voimaan pahoin.

Mulla oli vielä yks pc ja rfsu:No Evil Monkey:
Mut eilen en testannu ollenkaan. Mikä saavutus :tears:
Nyt oon tyytyväinen myös tuohon rfsu:n. Voisinko nyt vähän rentoutua. Oiskohan tänään nyt dpo19.

Siellä ollaan vahvasti kiinni :Two-hearts: mulla oli leffat vasta jotain yli dpo20 muistaakseni :)

Myyrä tsemppiä oloihin :red-heart:

Täällä nyt vissiin kp 29/28 ja ei mitään uutta oirerintamalla kumpaankaan suuntaan. Lämmöt tosin oli nyt aamusta tosi matalalla, mutta mitä lie huono yö vaikuttaa? Jouduttiin lapsen kanssa ottamaan avaavaa lääkettä ja vähän ihmettelemään yötä ikkunanraosta, jotta saadaan taas henki kulkemaan.

Mies yhä edelleen ihmettelee uutta povipommiaan. Epäili oliko tällaiset edes kuopuksen synnyttyä ja maidon noustessa. Itsehän jo hermostuin tälle kropalle, joka on nyt siitä ensimmäisestä rokotuksesta asti temppuillut joka kierrossa. Tiedä sitten alkaako ikäkin jo tekemään samaan putkeen omia temppujaan. Mutta eihän tässä auta nyt kuin katsella mihin päin kääntyy. Elättelen toiveita, että mies ehtisi tänään jonkinsortin testin hakemaan :smiling-eyes:

Mun kuopukselle on kans ollu tuota kurkunpääntulehdusta, ekan kerran jo vauvana ja silloin mentiinkin piipaalla sairaalaan.
Mut nyt ei oo ollu ehkä 3vuoteen. Se on kyllä ikävä, kun ei saa henkeä. Tsemppiä teidän sairastuvalle :red-heart:

Mulla on tänään työfyssarikäynti olkapään ja alaselän takia. Saa nähä miten paskaksi selkä menee raskausaikana.
Olkapäässä on kiertäjäkalvosinoireyhtymä ja se on ollu jo varmaan pari kk kipeä. Aluks ajattelin et se oli rokotuksesta, mut ei vissiin ookaan. Voihan se olla rokotus edesauttoi kipeytymistä :Nerd Face:

Kiitos Myyrä ja toivottavasti vaivat ei raskausaikana pahenisi ❤️ Mekin ollaan jouduttu useamman lapsen kanssa käydä päivystyksestä hakemassa vauhtia hengitykseen ennen kuin saatiin avaavaa kotiin. Kahdella lapsista ollut pienempänä infektioastmaan viittaavaa, mutta onneksi kasvun myötä ihan jokainen flunssa ei ole enää henkeen ottanut.

Mietin myös yöllä miksihän oikeasti testasin silloin muutama ilta sitten. Esim. toiseksi nuorimmaisesta tein vasta kun menkat viikon myöhässä ja kuopuksestakin tässä vaiheessa vasta heikosti positiivinen. Ehkä se oli ne vahvat oireet ja muiden aikaisten viivojen luoma toiveikkuus.

Normaalisti menkat tulleet viikko ekan päänsäryn jälkeen, nyt mennyt jo selvästi yli. Muutkin menkkaoireet tosiaan puuttuu, mutta mahaa alkoi näin aamusta jomottamaan ja yhdessä lämpöjen kanssa veikkaan menkkoja kuitenkin tälle päivälle. Luotetaan sitten joulun ihmeeseen Kuopus kyllä toivoi pikkuveljeä joulupukilta, että eihän sitä tiedä :rolling:

@Elea82 voimia sairasteluihin! toivottavasti paranee pian <3 tuo povipommius on kyllä hämmentävä oire. ehkä se uusi testi vois olla kuitenkin paikallaan :Smiling Face With Sunglasses:

@MyyräMatikainen nyt on kyllä hienot viivat! <3 rentoudu :Face Throwing A Kiss: siis I feel you ton selän suhteen. mulla on SI-nivelen kans ollu kremppaa jo pitkään epäsäännöllisesti, mut ihmeen hyvin selvisin esikoisen raskaudesta sen suhteen. nyt se on kipuillu jo ennen raskautta pahimmin ikinä (ei oo esim saanu nukuttua öisin), niin mietin et mitä tästä tulee. käyn tosin fyssarilla joka nyt ehkä vihdoin on löytäny sen juurisyyn ja jos sieltä löytyis apuja, mut just mietin et tarttee varmaan kysyä pitääkö vaihtaa fyssaria, kun oon raskaana, et jos sit oiskin parempi mennä johonkin erikoistuneelle äitiysfyssarille...no, onneks parasetamoli vielä auttaa. mut ei sitäkään viittis jatkuvasti syödä.

@Elea82 voimia sairasteluihin! toivottavasti paranee pian :Heartred tuo povipommius on kyllä hämmentävä oire. ehkä se uusi testi vois olla kuitenkin paikallaan :Smiling Face With Sunglasses:

@MyyräMatikainen nyt on kyllä hienot viivat! :Heartred rentoudu :Face Throwing A Kiss: siis I feel you ton selän suhteen. mulla on SI-nivelen kans ollu kremppaa jo pitkään epäsäännöllisesti, mut ihmeen hyvin selvisin esikoisen raskaudesta sen suhteen. nyt se on kipuillu jo ennen raskautta pahimmin ikinä (ei oo esim saanu nukuttua öisin), niin mietin et mitä tästä tulee. käyn tosin fyssarilla joka nyt ehkä vihdoin on löytäny sen juurisyyn ja jos sieltä löytyis apuja, mut just mietin et tarttee varmaan kysyä pitääkö vaihtaa fyssaria, kun oon raskaana, et jos sit oiskin parempi mennä johonkin erikoistuneelle äitiysfyssarille...no, onneks parasetamoli vielä auttaa. mut ei sitäkään viittis jatkuvasti syödä.

Joo siis Mullakin vähän väliä vihloo puolelle tai toisella. Viime maanantaina meni ihan kamalaksi, mut onneks anto aika nopeesti periksi, mut kyllä siellä koko ajan tuntuu.
Täytyy nyt kysellä kaikkea mahdollista ja mahdotonta.
Oon joskus ysiluokalla tippunut hevosen selästä ja sillon murtui kaks okahaaraketta alaselästä, niin uskoisin et nää kaikki selkähommat jotenkin yhdistyy tohon.
Raskausaikoina kuitenkin se oli varmaan ihan ok. En ainakaan muistele kammoksuen :tears:

Takaisin