Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaa lupaavalta
Mulla on kans ollu pakki ihan jumissa viime päivät. Varmaan pian pukamat kaverina :
mä just kans mietin et jos tätä raskausoirebingoa miettii, ni enää puuttuu ne pukamat. eiköhän nekin sieltä tuu aikanaanKuulostaa lupaavalta
Mulla on kans ollu pakki ihan jumissa viime päivät. Varmaan pian pukamat kaverina :
mä just kans mietin et jos tätä raskausoirebingoa miettii, ni enää puuttuu ne pukamat. eiköhän nekin sieltä tuu aikanaan
Joo on, lähes joka päivä. Mulla on oikeesti kilometrin mittanen lista voisin vaikka vannoa et ei tää ollu tällästä esikoisen aikaan… jomot, kuvotus, ummetus, jano, pissatus, turvotus, tissikipu, palelu, tukkoisuus, unettomuus, väsymys, jalkasäryt, hajuherkkyys, mielen herkkyys, hengästyminen, huippaus, liitoskivut (7. viikolla, kiitti näistä..) unohtukohan jotain
Onko sulla ollu menkkamaisia kipuja?
Ei s*atanaJoo on, lähes joka päivä. Mulla on oikeesti kilometrin mittanen lista voisin vaikka vannoa et ei tää ollu tällästä esikoisen aikaan… jomot, kuvotus, ummetus, jano, pissatus, turvotus, tissikipu, palelu, tukkoisuus, unettomuus, väsymys, jalkasäryt, hajuherkkyys, mielen herkkyys, hengästyminen, huippaus, liitoskivut (7. viikolla, kiitti näistä..) unohtukohan jotain
Niinpä. Ja silti pitää vaan olla tyytyväinen näistä, nyt vihdoinkinEi s*atana
Sä taidat olla mua tasan kaks viikkoa edellä.Niinpä. Ja silti pitää vaan olla tyytyväinen näistä, nyt vihdoinkin
Mut hei, en oo siis joutunu viel oksentamaan kertaakaan. Kyl tää pahoinvointi menee ilmankin.
PahoittelutElea, vielä on toivoa!
Itse tein eilen ja toissapäivänä negatestit ja nyt dpo14 vähän jo tiputtelee.
Pidän molempia peukkuja pystyssäMies sanoi, ettei testiä kannata tuhlata eilen, kun ennenkin niin hitaasti vahvistunut. Totesin, että ois tuonut enenmän kerralla, mutta hölmö kirjoitin kauppalistaan yksikössä Tehdään sitten tänään illalla/ huomenna jos tarvetta on.
Mies kyllä sanoi myös, että tällaiset oireet on aina ollut vaan silloin kun raskaana olen ollut, vaikka kaikkia ei syliin asti olla satukaan. Pahoinvointi on siis uutena tullut kylään ja mitään tautia ei voi olla, kun en ole missään lasten ollessa vuoronperään flunssassa liikkunut.
Pidän molempia peukkuja pystyssä
Sulla on siis menkat jo myöhässä? Ja testasit edellisen kerran monta päivää sitten?
PS. Myönnän että ihailen tuota "mies sanoi ettei kannata testata - enkä testannut" -asennetta. Täällä ei ikinä kysellä mieheltä testailuista eikä kerrotakaan miten ajoissa ja miten paljon on testailtu
Mahtava mielenmaltti :) raportoi sitten heti testin jälkeen. Täällä odotellaanTänään kp 30/28, tosin koronarokotteiden jälkeen jälkeen seikkaillut myös välillä 24-31. Ovis oli kuitenkin oireiden perusteella ihan ajallaan ja keltsi on ilmoitellut toiminnastaan.
Tää on kyllä ihan ensimmäinen kerta, kun miestä kuuntelen. Aiemmissa yrityksissä en mieheltä paljon kysellyt, mutta nyt mies toivoi tämän viimeisen kohdalla näin. Mä teen likaisen työn ja mies saa ensimmäiseksi katsoa
Tänään kp 30/28, tosin koronarokotteiden jälkeen jälkeen seikkaillut myös välillä 24-31. Ovis oli kuitenkin oireiden perusteella ihan ajallaan ja keltsi on ilmoitellut toiminnastaan.
Tää on kyllä ihan ensimmäinen kerta, kun miestä kuuntelen. Aiemmissa yrityksissä en mieheltä paljon kysellyt, mutta nyt mies toivoi tämän viimeisen kohdalla näin. Mä teen likaisen työn ja mies saa ensimmäiseksi katsoa
Jos nyt edes iltaan malttaisitte Näköjään etova olo ei helpotu edes syömällä tai jäisillä marjoilla. Kaikki vaikuttaa olevan nyt liian hyvää ollakseen totta. Oispa tää nyt sitä itseään