Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No ei tarvii testata ei Uusi kipukohtaus sai holahtamaan eli kohti uusia pettymyksiä.
Voi ei, olen niin pahoillaniNo ei tarvii testata ei Uusi kipukohtaus sai holahtamaan eli kohti uusia pettymyksiä.
taidan siirtyä kertoilemaan tonne 2020-plussanneet-puolelle enemmän. jätetään tää palsta sille tarkoitettuun käyttöön@move88 Voi ei Tsemppiä olojen kanssa!
Tuu sit kertomaan ultrakuulumiset
Nää on tosi kannustavia kokemuksia, kiitos siis jakamisestaIhanaa Myyrä ja Move!
Mulla oli esikoisesta aika pian paha olo ja oli aika tasaisesti pienellä tauolla.
Tokasta oli pahoinvointia rv 4-6 ja sit tuli joku 3 viikon tauko kaikista oireista ja olin että voi ei ja yllätys oli suuri kun rv 9+ ultrassa olikin vielä elämää. Sit tuli se pahoinvointikin. Suurin ero oli että pahoinvointi kesti pidempään tällä kertaa.
Oireetkin voi kadota ilman että mitään pahaa ois kyseessä, minkä olen itse kokenut.
Totta. Hyvä pointti!taidan siirtyä kertoilemaan tonne 2020-plussanneet-puolelle enemmän. jätetään tää palsta sille tarkoitettuun käyttöön
Totta. Hyvä pointti!
Tää on hyvä koti, niin hankala jatkaa matkaa
En tiedä mikä tekee, mutta menkkajomoja on ajoittain. Aina jos sulla on joku vaiva, kysy vaan multa, niin huomaat ettet oo ainoaToivotaan, että tarrais blastobaby tiukasti kiinni
Mulla alko sattumaan menkkamaisesti mahaan tuossa muutamia tunteja sitten ja aina vaan sattuu voikohan tässä vaiheessa jo fyysinen rasitus tehdä tota?
KiitosOoo, täytyy kaivaa pehmotossu Chardia varten esiin ja toivoa nyt parasta! Kaikki vaan lempeästi potkittuna vihdoin odottajien puolelle
Myyrä toivottavasti vaan odottajan kolotuksia