Raskaaksi 2020

Ihanat te :Sparkling Heart: Etenkin pitkän yrittämisen jälkeen on varmaan luonnollista pelätä hulluna. Helppohan se on täällä hokea ”ota rauhassa vaan”, kun ei se ole niin helposti tehty. Yhdessä kokien ja tukien, vuorollaan hokien eteenpäin ❤️

Voimahalaus ❤️ Liittyiskö siihen cyglocestin ottoon, jos limakalvo kuiva?
Voihan se olla :Nerd Face:

Mä nyt soitin polille, et kysyn tota cyclogestin aikaväliä, et miten tarkka on. Niin kysäsen samalla tätä vuotoasiaa, kun sieltä soitellaan takas.
Luultavasti sanoo, et voi olla harmitonta tai sitten ei, ei auta ku odotella et mitä tapahtuu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Joko saa nukkua? Lumi onneksi tuo vähän valoisuutta, mutta odotan jo niin kovin aurinkoisempia aikoja. Väsyttää, vaikka sain aamulla nukkua pitempään. Lisäksi flunssa yrittää kylään tietysti nyt, kun pitkä viikonloppu ja yhdet juhlat kaikilla edessä. Onneksi se joulu tulee vaikkei saisi mitään aikaan :Christmas Tree:

Olotilassa ei yrityksen kannalta uutta mainittavaa ja raivotarkin on pysynyt muille suhteellisen aisoissa. Mitä nyt eilen miehelle kilahdin, koska miehet :Smiling Face With Open Mouth:

Tsemppiä väsymyksen kanssa! :blowing:

Voi luojan kiitos, ettei oo kovin pimeää nyt.
Eli onneksi on lunta. Mut ihan hirveen kylmä. Mut toisaalta voin hyvällä omallatunnolla maata sohvalla kun on tarkene pihalla :tears:
Toinen koira kainalossa ja Toinen jaloissa lämmittämässä.

Mun on varsinkin iltaisin ihan kamalan kylmä. Siis ihan hirvittävän kylmä.
Ja närästää. Ällö olo tulee syömisen jälkeen ja sit alkaa närästämään. Eli ei tee mieli hirveesti syödä. Ja mikä outoa, MITÄÄN makeaa ei tee mieli.
Ja ilmavaivoja :Nerd Face::Nerd Face:

Polilta soitti ja cyclogestien aikavälillä ei ihan hirveesti vaikutusta. Kunhan kaks kertaa päivässä. Mietin myös tätä vuotohommaa, et onko luteaalituki liian pieni noilla, mut siihen ei sanonu mitään. Ja nyt sitä on enää turha lisätä. Ja sanoi myös tuota samaa, että niukka vuoto voi olla harmitonta. Yritän nyt ajatella niin..

Tsemppiä väsymyksen kanssa! :blowing:

Voi luojan kiitos, ettei oo kovin pimeää nyt.
Eli onneksi on lunta. Mut ihan hirveen kylmä. Mut toisaalta voin hyvällä omallatunnolla maata sohvalla kun on tarkene pihalla :tears:
Toinen koira kainalossa ja Toinen jaloissa lämmittämässä.

Mun on varsinkin iltaisin ihan kamalan kylmä. Siis ihan hirvittävän kylmä.
Ja närästää. Ällö olo tulee syömisen jälkeen ja sit alkaa närästämään. Eli ei tee mieli hirveesti syödä. Ja mikä outoa, MITÄÄN makeaa ei tee mieli.
Ja ilmavaivoja :Nerd Face::Nerd Face:

Polilta soitti ja cyclogestien aikavälillä ei ihan hirveesti vaikutusta. Kunhan kaks kertaa päivässä. Mietin myös tätä vuotohommaa, et onko luteaalituki liian pieni noilla, mut siihen ei sanonu mitään. Ja nyt sitä on enää turha lisätä. Ja sanoi myös tuota samaa, että niukka vuoto voi olla harmitonta. Yritän nyt ajatella niin..
toivotaan nyt parasta, oot mielessä! :Heartred
mulla on toi palelu ihan infernaalista. mulla on nytkin pitkikset, kolitsihousut, sukat, villasukat, pitkähihainen trikoopaita, villapaita, villaliivi ja peitto ja palelen silti. illalla kun käy pelkässä yökkärissä ja sukissa nukkumaan peiton alle, niin ekan kymmenen minuuttia vaan tärisee. sitte jossain vaiheessa raskautta se vaihtuu siihen, että yöllä heräilee siihen kun on koko ajan kuuma :tears:

toivotaan nyt parasta, oot mielessä! :Heartred
mulla on toi palelu ihan infernaalista. mulla on nytkin pitkikset, kolitsihousut, sukat, villasukat, pitkähihainen trikoopaita, villapaita, villaliivi ja peitto ja palelen silti. illalla kun käy pelkässä yökkärissä ja sukissa nukkumaan peiton alle, niin ekan kymmenen minuuttia vaan tärisee. sitte jossain vaiheessa raskautta se vaihtuu siihen, että yöllä heräilee siihen kun on koko ajan kuuma :tears:

No siinäpä kerrospukeutumista kerrakseen :tears::tears:

Mä nyt uskaltauduin miehen kanssa salille. Tein vaan kevyttä tissien läpsyttelyä.
Sanoin sillekin, et se on tässä kohtaa varmaan yks hailee et makaanko sohvalla, puuhastelenko kotona, käynkö lenkillä tai kevyellä salilla, niin jos tää menee kesken niin sit se menee. Huomenna on kuitenkin töitä ja seuraavat 7 päivää ja se on aika paljon raskaampaa ku tää sali.
Oli vaan pakko päästä pois kotoa :Smiling Face With Halo:

Oon vaan vältelly syömistä, koska huono olo tulee, niin nyt sit ku oon lipittäny vaan vettä, niin alko sattumaan mahaan silleen et menee pian sekasin :Nerd Face: tän päivän evässaldo on leipä, omena ja puoliska banaani. Plus muutama siksi.

@MyyräMatikainen miten vuoto?

mullakin tuli ruskeaa tuhrua kans äsken vessassa käydessä. En kestä miten paha olo voi tulla näin pienestä asiasta :loudlycrying: katotaan miten homma etenee…

Voimia ja tsemppiä Myyrä ja Move ❤️ Mä edelleen haluan uskoa, että pääsette sinne kesään asti.

Mulla rintsikat sitten eilen oli ekaa kertaa aiheuttanut hiertymän, koska jäätävä turvotus enkä sohvalla torkkuessani ollut mitään tajunnut. Mies nostatti jo toiveitaan onnistumisesta, mutta eiköhän ole vaan huijaavat pms-oire.

@MyyräMatikainen miten vuoto?

mullakin tuli ruskeaa tuhrua kans äsken vessassa käydessä. En kestä miten paha olo voi tulla näin pienestä asiasta :loudlycrying: katotaan miten homma etenee…
Voi ei :Crying Cat Face::Crying Cat Face::red-heart:
Tiedän niin tunteen, miten kamala olo siitä tulee. Tsemppiä :red-heart: toivottavasti olis harmitonta.

Ei oo eilisen jälkeen tullu. Nyt jo mietinkin, et en varmaan uskalla kattoa enää paperia :No Evil Monkey:
Mut en varmaan voi olla kattomassa.

Testin viivat on kuitenkin taas vähän vahvistunu.

Ekassa kuvassa on medigoon herkkä, millä aloitinkin testailut. Ja siinä on kyllä jo melkein leffaviivat.
Mut pcssä on vähän haaleempi. Mut on se ihan hyvä viiva.
Ja tänään dpo13/pp8.

Liitteet

• 20211204_085248.jpg
    20211204_085248.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 88
  • IMG_20211204_090217.jpg
    IMG_20211204_090217.jpg
    778 KB · Katsottu: 103
Tiedän niin tunteen, miten kamala olo siitä tulee. Tsemppiä :red-heart: toivottavasti olis harmitonta.

Ei oo eilisen jälkeen tullu. Nyt jo mietinkin, et en varmaan uskalla kattoa enää paperia :No Evil Monkey:

Ekassa kuvassa on medigoon herkkä, millä aloitinkin testailut. Ja siinä on kyllä jo melkein leffaviivat.
Ja tänään dpo13/pp8.

Hyvät viivat on!
Mulla oli (2v sitten) pc tasavahva vasta dpo 17 :smiling-eyes:

Ja tänään dpo13/pp8.
Tosi hyvältä näyttää viivat! <3 ja onneks ei oo tullu vuotoa nyt :)

mullakaan ei oo näkyny enempää sen yhden tuhrun jälkeen, ja oireita on edelleen. Ei se auta ku odottaa ja pelätä :rolling: yli viikko vielä varhaisultraan…

Tosi hyvältä näyttää viivat! :Heartred ja onneks ei oo tullu vuotoa nyt :)

mullakaan ei oo näkyny enempää sen yhden tuhrun jälkeen, ja oireita on edelleen. Ei se auta ku odottaa ja pelätä :rolling: yli viikko vielä varhaisultraan…
No sen verran korjaan, et nyt kyllä tuli cyclogestmömmön mukana vaaleanpunaista :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
No. Niin kauan kun toosa ei vuoda kunnolla, niin asiat on varmaan ihan ok...

Spämmäilen tänne näitä viivojani :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mun hetkittäin oleva huono olo ei ookaan enää ollu niin huono. Toivottavasti se ei tiedä mitään typerää...

Eilisaamun jälkeen ei oo vuotoa tullu. Mut Villi veikkaus, et tulee kyllä tässä aamupäivän aikana niinku muinakin aamuina :Nerd Face:

Liitteet

• IMG_20211205_091322.jpg
    IMG_20211205_091322.jpg
    854 KB · Katsottu: 93
Spämmäilen tänne näitä viivojani :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mun hetkittäin oleva huono olo ei ookaan enää ollu niin huono. Toivottavasti se ei tiedä mitään typerää...

Eilisaamun jälkeen ei oo vuotoa tullu. Mut Villi veikkaus, et tulee kyllä tässä aamupäivän aikana niinku muinakin aamuina :Nerd Face:

Oi, mikä sarja viivoja! :Clapping Hands Sign: Ja jospa se vuotelu loppuisi!

Ihana Myyrä sun testien vahvistumista on katsella! Toivottavasti se vuotelu pysyy nyt poissa ❤️

Täällä kierto pitäisi tulla alle viikon sisään päätökseen ja eiköhän se uusi kierto sieltä tule. Tänään en hyvällä mielikuvituksellakaan keksi oireita ja kahvikin maistuu taivaalliselta :smiling-eyes:

Takaisin