Mulla ne limat elää ihan omaa elämäänsä, mitenkään ei saa yhdistettyä mihinkään 
Omanapa. Mä tein viimeiseltä kolmelta päivältä kuvakoosteet. Dpo8 siis tänään. En tiiä sanooko noi kuvat nyt yhtään mitään, mutta onhan se kiva niitä tiirailla ja ihmetellä ja ovatpa jossain tallessa.

Omanapa. Mä tein viimeiseltä kolmelta päivältä kuvakoosteet. Dpo8 siis tänään. En tiiä sanooko noi kuvat nyt yhtään mitään, mutta onhan se kiva niitä tiirailla ja ihmetellä ja ovatpa jossain tallessa.

Toivotaan nyt vahvistumista!

eikä muutoksia. Pliiis huomenna plussa 
oireet ei oo erityisen vahvat tällä hetkellä. Pientä nippailua ja tuikkimista siellä täällä. Limoja havaitsen melko harvoin nykyään. Johtuu kai siitä kun yks tallettelukerta ilmoittelee itsestään jollain tapaa vähintään vuorokauden, joskus ylikin. Niin vaikea tietää mikä on mitäkin
ihmettelin nännien arkuutta myös, yleensä se tapahtuu vasta joskus oviksen jälkeen. Nyt tuikkii kipeästi oikean muniksen kohdille. Selkäsärky, paine, turvotus ym puuttuu.
Kp10 meni vähän riitelyksi ilta ja eilen kp11 mies nukahti sohvalle istualleen kun lapset oli vihdoin saatu nukahtamaan. Pikkuisen ärsytti
:angelic:
.
toivotaan parasta!!
meillä kävi silleen helmikuussa, vaikka kemialliseksi jäikin...

ei olla oltu miehen kanssa yli 1,5 vuoteen kipeinä vaikka lapsilla on jotain pientä tässä välissä ollutkin. Joten olisihan se tyypillistä et nyt jompikumpi nappaa tämän flunssan lapselta