Raskaaksi 2020

Aaaaaaaa niin tietysti! Toivottavasti se ovis saapuu siis pian!!! :smiley-angelic001

Laskeskelin että tässä on vielä noin 10 päivää aikaa oviksen saapua :) joskus on tosin ovis tullut vasta joku KP24 mutta yleensä aiemmin. Ellei sit jää ovuloimattomaksi, joka ei välttämättä tee ylipitkää kiertoa. Koitan nyt vähän rentoutua ja toivoa parasta :bag::smiley-angelic001 ens viikolla ois kyl kiva saada plussa ovistestiin :happy: kiitos :Heartred ja sulle plussa rtestiin!

Laskeskelin että tässä on vielä noin 10 päivää aikaa oviksen saapua :) joskus on tosin ovis tullut vasta joku KP24 mutta yleensä aiemmin. Ellei sit jää ovuloimattomaksi, joka ei välttämättä tee ylipitkää kiertoa. Koitan nyt vähän rentoutua ja toivoa parasta :bag::smiley-angelic001 ens viikolla ois kyl kiva saada plussa ovistestiin :happy: kiitos :Heartred ja sulle plussa rtestiin!
Kyl se ensi viikolla tulee, ton digin viiva kuitenkin sen verran tumma jo on ettei varmaan mee tota 10 päivää :) ootko tänään testannut jo, laita kuvaa!

Kyl se ensi viikolla tulee, ton digin viiva kuitenkin sen verran tumma jo on ettei varmaan mee tota 10 päivää :) ootko tänään testannut jo, laita kuvaa!

Kohta testaan :) eniten pelkään et on koko ajan saman vahvusta eikä tapahdu mitään :bag:

Oi vitsi mitkä limat äsken tuli :love7 tuijotin sitä limaklönttiä ainakin 10sekuntia :hilarious: ja digi on vähän tummunut taas, liuska ei kuvassa ehkä ihan vielä 10minuuttinen niinkuin pitäis olla tulkittaessa. Mutta jos nyt oikeesti ovis tulossa niin veikkaan et ma aamuna ehkä plus :angelic: ellei jo huomenna :wideyed:

Liitteet

• IMG_20210508_081606__01.jpg
    IMG_20210508_081606__01.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 106
Oi vitsi mitkä limat äsken tuli :love7 tuijotin sitä limaklönttiä ainakin 10sekuntia :hilarious: ja digi on vähän tummunut taas, liuska ei kuvassa ehkä ihan vielä 10minuuttinen niinkuin pitäis olla tulkittaessa. Mutta jos nyt oikeesti ovis tulossa niin veikkaan et ma aamuna ehkä plus :angelic: ellei jo huomenna :wideyed:
Aivan saletisti tulee huomenna!

@jannn mulla tänään digissä samanvahvuinen viiva kun toi sun ja oon aika varma (ja gyne myös :hilarious:) et huomen tulee plussa. Hyville limoille peukkua!!! Täälläkin alkaa olla tosi kostea meininki :laughing002

@jannn mulla tänään digissä samanvahvuinen viiva kun toi sun ja oon aika varma (ja gyne myös :hilarious:) et huomen tulee plussa. Hyville limoille peukkua!!! Täälläkin alkaa olla tosi kostea meininki :laughing002

Jee päästään synkassa piinailemaan :hello2:hello vaikka sulla on kyl paremmat mahikset mut mä piinailen sit vaikka sitä ilmottautumista ivf :grin

Ovisplussia odotellessa :grin :dance008 Liityn joukkoon, tänään kp 11.
Täällä oli aamupäivän ovistesti milliä vaille tasavahvat viivat. Illalla tai huomenna varmaan olis plussa. Flo onkin ennustanut oviksen maanantaille :)

Joku limalähetys ollut liikenteessä :hilarious: Täällä dpo3 ja jos en paremmin tietäis niin väittäisin ovulaatioksi limojen perusteella?! :wideyed:

@jannn ja @Chard jee huippua päästä yhdessä piinailemaan! :hello2

@Tonninseteli haha :biggrin mulla muuten tulee noita jälkeislimoja yleensä useamman päivän. Varsinki siinä kemialliskierrossa oli ihan megalimat :pompus:

ps. Se limalähetys saapui tännekin :laughing021

Muokattu viimeksi:
Sanokaapa nyt tekin, eikö tuossa oo pelkkää viivanpaikkaa? Aiempien testien pohjalta en enää usko että yhtäkkiä näkyis enää pregnyl, mutta nyt on vasta dpo7 niin ei mitenkään voisi vielä raskauttakaan näyttää.

Liitteet

• IMG_20210508_070851.jpg
    IMG_20210508_070851.jpg
    602.9 KB · Katsottu: 121
Noaidi jotain näen, mutten osaa sanoa valitettavasti mitä.

Täällä hiljalleen flunssan ja menkkojen jälkeen katseet käännetty eteenpäin. Jännä nähdä miten käy oviksen kanssa ens viikolla. Sellainen limalähetys ois kiva kyllä tännekin!

Sanokaapa nyt tekin, eikö tuossa oo pelkkää viivanpaikkaa? Aiempien testien pohjalta en enää usko että yhtäkkiä näkyis enää pregnyl, mutta nyt on vasta dpo7 niin ei mitenkään voisi vielä raskauttakaan näyttää.

Oisko sit vaan one stepin perusviivanpaikka :dontknow

Äh..ei ainakaan vielä..samat kuin eilen..toiv ei jää vain yritykseksi..

Liitteet

• IMG_20210509_071708__01.jpg
    IMG_20210509_071708__01.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 100
@jannn toivottavasti tulee pian :smiley-angelic001

täällä pärähti äitienpäiväplussa edes ovistikkuun. Oloista arvas kyllä hyvin, eilen huono olo, tallettelukin vähän epämukavaa ja hirveet limat. Varmaan nyt sit jää inssi välistä, mut mennään sit sillä kun eilen talleteltiin ja tänään vielä illemmalla uudestaan. Voi muutenkin olla et ovis tulee jo tänään, kun noin vahva viiva - joskus saanu vasta tokana hymynaamapäivänä noin tummaa…

Liitteet

• 9A192C17-323F-4380-8C66-C948C535C29B.jpeg
    9A192C17-323F-4380-8C66-C948C535C29B.jpeg
    426.5 KB · Katsottu: 82
Hei limailijat, tuleeko teillä limaa milloin vain ja montako päivää? Mulla siis yleensä kun käy isommalla hädällä eli ponnistaessa.. muulloin en välttämättä huomaa, tai ainakin ne isoimmat limaklimpit tulee ponnistaessa. :scratch tänään en ole vielä bongannut mutta toisaalta myös talleteltiin.. tänään oli lämmöt jo korkeammalla, mutta viimeksi oli myös lämmönnousu ovisplus päivänä, nyt ei vielä plussaa.

Takaisin