Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmm no siis joo onhan noita edelleen, nyt mulla alko eilen tuntua tisseissä, varsinkin oikea rinta on hellänä. Jännä seurata et miten nää oireet menee. Mä oon negakierroissa todennut, että oireilu on pääasiassa samanlaista kuin plussakierrossa. Tissikipu tulee tosin negakierroissa yleensä myöhemmin ja muut oireet alkaa heti oviksen jälkeen mutta tärppikierrossa ne ei lopu muutaman päivän jälkeen kuten negakierrossa. Nyt on siis öö.. dpo5 joten tässä vaiheessa oviksen jälkeisten jomottelujen pitäisi jo alkaa hellittää.@Noaidi onks sulla vielä paljon oireita kun kuitenkin lääke poistunut näköjään aika hyvin?
kuumottelis vähän alottaa ovistestit, ehkä mä tänään kokeilen ja jos on ihan tyhjä niin jätän huomenna väliin kun on heti aamusta se ultra :) on turvotellu siihen malliin jo useamman päivän, mutta limoja ei oo kyllä vielä näkyny. eilen alotettiin tallettelut. tänään on kp8.
Pääsin töistä ja tein pc liuskan, nyt ei kyllä virtsa ehtinyt muhia rakossa ihan niin kauaa kuin olis ehkä tarvinnut, mutta tässäpä tämä nyt kuitenkin.
Joo voi siellä joku hailura näkyä, mulla on niin huonot viivalasit etten erota. mutta luulisin että jos siinä joku hailura on niin kyllä se varmaan huomenna on jo kokonaan hävinnyt. :) en välttämättä huomenna testaa, jos siellä on tärppi käynyt niin kyllä se kohta lähtee taas tummentuun.Siinä taitaa viivaa näkyä
Toivotaan että plussa odottelis sinne sunnuntaille, niin ehtisitte maanantaina inssiin!Kp9 ultra tehty, 18mm folli siellä jo valmiina gynen arvio että plussa viikonlopun aikana, jolloin inssi menis ohi koska meillä ei oo maanantainakaan mahista mennä. Mut sit vaan luonnollisesti jos ei kerkeä siihen
Sehän siinä on et sunnuntai ei riitä… mies alottaa maanantaina uudessa työpaikassa ja sillä on ihan täys päivä kaikenlaista, ja maanantaina muutenkin haastava löytää ne sopivat vastaanottoajat ku pitäs saada samalle päivälle, niin voi olla mahdoton yhtälö. Mut oon tosiaan henkisesti valmistautunu ettei vältsiin onnistu, niin ei oo niin paha. Ei oo kuitenkaan mitään todettua estettä miksei luonnossakin vois tärpätä :)Toivotaan että plussa odottelis sinne sunnuntaille, niin ehtisitte maanantaina inssiin!
Aa niin aikatauluhaasteita.. Mut onneksi teillä on kuitenkin se luomumahdollisuus siellä vaikka inssiin ei ehtisi! Plussatuulia siis viikonlopulle!Sehän siinä on et sunnuntai ei riitä… mies alottaa maanantaina uudessa työpaikassa ja sillä on ihan täys päivä kaikenlaista, ja maanantaina muutenkin haastava löytää ne sopivat vastaanottoajat ku pitäs saada samalle päivälle, niin voi olla mahdoton yhtälö. Mut oon tosiaan henkisesti valmistautunu ettei vältsiin onnistu, niin ei oo niin paha. Ei oo kuitenkaan mitään todettua estettä miksei luonnossakin vois tärpätä :)
Onko teillä joku aikataulu rajattu ettei pääse ivf jos venyy pitkäksi?Move hyvät mahdollisuudet teillä luomunakin :)
Ainakaan limoja en ole bongannut, jotka viime kierrossa tuli kp11. Mutta ihan varmasti viime kierron aikainen ovis oli sitä edeltävän kierron gonalin ansiota pelottaa niin että tämä kierto venähtää eikä mitään mahdollisuutta ivf ennen heinäkuuta..
Onko teillä joku aikataulu rajattu ettei pääse ivf jos venyy pitkäksi?
Aaaaaaaa niin tietysti! Toivottavasti se ovis saapuu siis pian!!!No se koko lafka on kiinni ivf osilta vko 26-30