Raskaaksi 2020

Niin ja kyllä pelkään että ovis venyy liikaa tai stressaan liikaa ja siksi venähtää...ei auta kun odotella ja yrittää ottaa rennosti :rolleyes:

Tsemppiä @jannn :Heartred toivotaan että se ovis tulee sieltä ihan omalla painollaan jännäilystä huolimatta :)

täällä tuli jo nyt kp8 hailuraa ovistestiin eli varmaan aika aikanen ovis taas tulossa letrojen jälkeen, jos ei jostain syystä viivästy. Mielenkiintosta nähdä huomisessa ultrassa tilanne.

Liitteet

• 4CC52790-8C8F-40AB-8B14-C8C803B7CD95.jpeg
    4CC52790-8C8F-40AB-8B14-C8C803B7CD95.jpeg
    343.3 KB · Katsottu: 96
Sori pelkkää omanapaa. Oon perustellut itelleni ehkä testaamisen huomiselle, saa nähdä uskaltaako vai ei. Ois kp26 huomenna ja enintään vois olla dpo9 :hilarious: kai siinä vois ehkä jotain näkyä, jos ois tosi kyseessä. Tarkoitushan oli ensi viikon keskiviikkoon malttaa...

Saapa nähdä minkämittainen kierto tulee kun tällä viikolla kyllä ollut himoja että oisko se ovis vasta nyt. Saa päätä kyllä hakata seinään kun ei tätä omaa kiertoa ollenkaan tiedä. Mutta en sitten tiedä onko mitään hyötyä testata ovistakaan jos pco antaa väärää tulosta kokoajan. Ensi kierto ois viimeinen ennen ekaa klinikkakäyntiä niin pitäisköhän tikuttaa ovista vaan koko kierto :grin. Vielä olis aikaa päättää.

oon myös vähän mielissään kun toivottavasti toistaiseksi viimeinen paketti metforemia haettu. Onhan tässä kohta puoli vuotta syöty. En tiedä onko metukan vai ferrien nousun ansiota tuo kiertojen tasottuminen vai molemmat. Kyllä innolla odotan että saa jättää näiden ottamisen. Tuntuu että naamassa räjähti akne kunnolla ja edelleen tulee sivuoireena kunnon hyökyaaltomainen huonon olon aalto välillä.

@Noaidi onks sulla vielä paljon oireita kun kuitenkin lääke poistunut näköjään aika hyvin?

kuumottelis vähän alottaa ovistestit, ehkä mä tänään kokeilen ja jos on ihan tyhjä niin jätän huomenna väliin kun on heti aamusta se ultra :) on turvotellu siihen malliin jo useamman päivän, mutta limoja ei oo kyllä vielä näkyny. eilen alotettiin tallettelut. tänään on kp8.
Mmmm no siis joo onhan noita edelleen, nyt mulla alko eilen tuntua tisseissä, varsinkin oikea rinta on hellänä. :wtf: Jännä seurata et miten nää oireet menee. Mä oon negakierroissa todennut, että oireilu on pääasiassa samanlaista kuin plussakierrossa. Tissikipu tulee tosin negakierroissa yleensä myöhemmin ja muut oireet alkaa heti oviksen jälkeen mutta tärppikierrossa ne ei lopu muutaman päivän jälkeen kuten negakierrossa. Nyt on siis öö.. dpo5 joten tässä vaiheessa oviksen jälkeisten jomottelujen pitäisi jo alkaa hellittää.

Täällä meni taas eilen oviskivut niin järkyiksi, että mieskin sai kääntyä sängyssä selkä mua kohden :hilarious: Kummasti ne aina sitten yön aikana häviää ja aamulla kaikki taas fun and games! Nyt on aika monta kertaa putkeen tullut ovis oikealta, onkohan tuolla vasemmassa mitään elämää :shifty:

Kauhee stressi. Ensin olin ihan onnessani kun töissä kerrottiin, että mun tiimi laajenee ja saan uusia tiimijäseniä Latviasta. Sitten 2023 alusta pitäisi olla viikottain pari päivää Riikassa :smiley-bounce012 Ihan huippua saada lisää vastuuta (ja tietty palkkaa :hilarious:) Ja tänään sitten yksi tiimijäsen täältä omalta toimistolta ilmoitti irtisanoutumisestaan :dead: Loistavaa.... Työstressi ei ainakaan vähene hetkeen :lurking: Siinä mielessä oon onnellisessa asemassa, että rakastan työtäni.

Pääsin töistä ja tein pc liuskan, nyt ei kyllä virtsa ehtinyt muhia rakossa ihan niin kauaa kuin olis ehkä tarvinnut, mutta tässäpä tämä nyt kuitenkin.

Liitteet

• IMG_20210506_153113.jpg
    IMG_20210506_153113.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 137
Pääsin töistä ja tein pc liuskan, nyt ei kyllä virtsa ehtinyt muhia rakossa ihan niin kauaa kuin olis ehkä tarvinnut, mutta tässäpä tämä nyt kuitenkin.

Siinä taitaa viivaa näkyä o_O

Eilen kävin labrassa ja ne oli mielestäni ok. T4V saisi nousta, mutta kuulemma reagoi hitaammin kuin tsh..sanoi kaverini.
Hemoglobiini 139 mikäli sillä enää merkitystä :hilarious:

Ovistikuissa ei uutta, saattaapi plussa tulla lähipäivinä tai saattaapi olla että ei tule

Liitteet

• IMG_20210507_063217__01.jpg
    IMG_20210507_063217__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 81
Kp9 ultra tehty, 18mm folli siellä jo valmiina o_O gynen arvio että plussa viikonlopun aikana, jolloin inssi menis ohi koska meillä ei oo maanantainakaan mahista mennä. Mut sit vaan luonnollisesti jos ei kerkeä siihen :dance011

Kp9 ultra tehty, 18mm folli siellä jo valmiina o_O gynen arvio että plussa viikonlopun aikana, jolloin inssi menis ohi koska meillä ei oo maanantainakaan mahista mennä. Mut sit vaan luonnollisesti jos ei kerkeä siihen :dance011
Toivotaan että plussa odottelis sinne sunnuntaille, niin ehtisitte maanantaina inssiin!

Oikein suotuisia plussatuulia movelle :grin jospa luonnolliset tallettelut riittää jos ei inssiin pääse.

täällä oltiin vahvana ja en testannut. Menee ensi viikolle testaus kun anoppilaan viikonlopuksi.

Toivotaan että plussa odottelis sinne sunnuntaille, niin ehtisitte maanantaina inssiin!
Sehän siinä on et sunnuntai ei riitä… mies alottaa maanantaina uudessa työpaikassa ja sillä on ihan täys päivä kaikenlaista, ja maanantaina muutenkin haastava löytää ne sopivat vastaanottoajat ku pitäs saada samalle päivälle, niin voi olla mahdoton yhtälö. Mut oon tosiaan henkisesti valmistautunu ettei vältsiin onnistu, niin ei oo niin paha. Ei oo kuitenkaan mitään todettua estettä miksei luonnossakin vois tärpätä :)

Sehän siinä on et sunnuntai ei riitä… mies alottaa maanantaina uudessa työpaikassa ja sillä on ihan täys päivä kaikenlaista, ja maanantaina muutenkin haastava löytää ne sopivat vastaanottoajat ku pitäs saada samalle päivälle, niin voi olla mahdoton yhtälö. Mut oon tosiaan henkisesti valmistautunu ettei vältsiin onnistu, niin ei oo niin paha. Ei oo kuitenkaan mitään todettua estettä miksei luonnossakin vois tärpätä :)
Aa niin aikatauluhaasteita.. Mut onneksi teillä on kuitenkin se luomumahdollisuus siellä vaikka inssiin ei ehtisi! Plussatuulia siis viikonlopulle! :wink

Move hyvät mahdollisuudet teillä luomunakin :)

Ainakaan limoja en ole bongannut, jotka viime kierrossa tuli kp11. Mutta ihan varmasti viime kierron aikainen ovis oli sitä edeltävän kierron gonalin ansiota :sorry: pelottaa niin että tämä kierto venähtää eikä mitään mahdollisuutta ivf ennen heinäkuuta..:oops:

Move hyvät mahdollisuudet teillä luomunakin :)

Ainakaan limoja en ole bongannut, jotka viime kierrossa tuli kp11. Mutta ihan varmasti viime kierron aikainen ovis oli sitä edeltävän kierron gonalin ansiota :sorry: pelottaa niin että tämä kierto venähtää eikä mitään mahdollisuutta ivf ennen heinäkuuta..:oops:
Onko teillä joku aikataulu rajattu ettei pääse ivf jos venyy pitkäksi? :wideyed:

Takaisin