Raskaaksi 2020

Mulla ne limat elää ihan omaa elämäänsä, mitenkään ei saa yhdistettyä mihinkään :confused005

Omanapa. Mä tein viimeiseltä kolmelta päivältä kuvakoosteet. Dpo8 siis tänään. En tiiä sanooko noi kuvat nyt yhtään mitään, mutta onhan se kiva niitä tiirailla ja ihmetellä ja ovatpa jossain tallessa. :grin

Liitteet

• IMG_20210509_081954.jpg
    IMG_20210509_081954.jpg
    876.3 KB · Katsottu: 148
Mulla ne limat elää ihan omaa elämäänsä, mitenkään ei saa yhdistettyä mihinkään :confused005

Omanapa. Mä tein viimeiseltä kolmelta päivältä kuvakoosteet. Dpo8 siis tänään. En tiiä sanooko noi kuvat nyt yhtään mitään, mutta onhan se kiva niitä tiirailla ja ihmetellä ja ovatpa jossain tallessa. :grin

Ihan kuin tossa tän päiväsessä ois jotain?? En ole varma :excited001:confused005:confused004:rolleyes:

Alkoi häiritsee niin tein apteq 10mIu, saako toiveikkuus nostaa päätään? :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210509_112605__01.jpg
    IMG_20210509_112605__01.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 165
  • IMG_20210509_112852.jpg
    IMG_20210509_112852.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 174
@Noaidi ooo oispa jotain!!! :Heartred

mulla ne limat alkaa pari päivää ovista ennen ja sit just oviksen alla tulee enemmän isolla hädällä tai muuten satunnaisesti. Mut joskus jatkuu viel monta päivää oviksen jälkeenkin :think005

Oon tehny kolme liuskaa ja yhden digin tänään :facepalm::hilarious: eikä muutoksia. Pliiis huomenna plussa :smiley-angelic001

Mä oon joko missannut ovisplussan tai sit se ei oo edes tullu vielä. Aamulla oli samanvahvuinen kun eilen aamulla eli milliä vaille tasavahvat. Illalla en testannut. Mulla on enää 1 ovisliuska jäljellä ja mietin että haaskaanko sen nyt tänä iltana vai vasta huomenna aamupäivällä :bored: oireet ei oo erityisen vahvat tällä hetkellä. Pientä nippailua ja tuikkimista siellä täällä. Limoja havaitsen melko harvoin nykyään. Johtuu kai siitä kun yks tallettelukerta ilmoittelee itsestään jollain tapaa vähintään vuorokauden, joskus ylikin. Niin vaikea tietää mikä on mitäkin :rolleyes: :grin olikohan viime kierrossa kun mulla meni ovisplussa tosi nopeesti ohi, yleensä pysyy tikussa parikin päivää hyvinkin kirkkaana. Ehkä se on taas menny vaan ohi.

Noaidille peukut pystyssä et olis sitä itseään :woot::smiley-angelic001

Onkohan mä ovuloinut jotenkin salamyhkäisesti. Tein äsken sen testin ja testiviiva oli puolet haaleampi kuin aamupäivällä ja eilen aamupäivällä :wideyed: ihmettelin nännien arkuutta myös, yleensä se tapahtuu vasta joskus oviksen jälkeen. Nyt tuikkii kipeästi oikean muniksen kohdille. Selkäsärky, paine, turvotus ym puuttuu.

Hirveet himot olis kyllä päällä just nyt :rolleyes: Jos ovis on ollut jo tai on nyt päällä niin kuoppaan tän kierron romukoppaan, koska tallettelut on pitkästä aikaa mennyt nyt sit ihan penkin alle. Nyt on kp 12 ja viimeksi ollaan pyöritty lakanoissa kp 8 ja 9 :shifty: Kp10 meni vähän riitelyksi ilta ja eilen kp11 mies nukahti sohvalle istualleen kun lapset oli vihdoin saatu nukahtamaan. Pikkuisen ärsytti :finger::angelic:
Tänään illalla jos sais helpotusta tähän oloon, niin kiva, mutta siihen ne toiveet kyllä jää sitten tämän kierron osalta :dead:

Eeehkä vika illan testi iiihan pikkusen tummempi? :rolleyes: Melkein menkkamaista paineen tuntua ja juilintaa alavatsassa, en kyl oo varma kummalta puolelta ovis tulee

Liitteet

• IMG_20210509_203205__01.jpg
    IMG_20210509_203205__01.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 103
Eikäää...eilen illalla ehkä jopa tummempi liuska..Digi aika tumma..ei auta kun jatkaa testejä. Tällä menoa menee vklopulle kp1 ja sit saa stressata koko vklopun mahtuuko hoitoon.. jos tässä edes tulee ovisplussaa

Mites Noaidin testi?:rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210510_063514__01.jpg
    IMG_20210510_063514__01.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 104
Eikäää...eilen illalla ehkä jopa tummempi liuska..Digi aika tumma..ei auta kun jatkaa testejä. Tällä menoa menee vklopulle kp1 ja sit saa stressata koko vklopun mahtuuko hoitoon.. jos tässä edes tulee ovisplussaa

Mites Noaidin testi?:rolleyes:
Tässäpä tämä, emmäkyl tiiä. :confused005

Liitteet

• IMG_20210510_070248.jpg
    IMG_20210510_070248.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 140
Ei tos nyt ainakaan vielä mitään vahvistumista oo havaittavissa, mutta kyl mä sen viivan erotan. Noh sehän selviää parin päivän sisällä että kuinka viivan käy. :)

Tossa vielä eilinen ja tän päiväinen testi.

Liitteet

• IMG_20210510_070734.jpg
    IMG_20210510_070734.jpg
    806.8 KB · Katsottu: 118
Ei tos nyt ainakaan vielä mitään vahvistumista oo havaittavissa, mutta kyl mä sen viivan erotan. Noh sehän selviää parin päivän sisällä että kuinka viivan käy. :)

Tossa vielä eilinen ja tän päiväinen testi.

Toivotaan että vahvistuu! Eikai vielä tarviikaan. Lähipäivät näyttää.
Oispa sulla pc testejä :bag: luotan itse niihin eniten.
Jännä päästä joskus testaamaan niitä medigoon testejä.

Limoja taas bongattu, jee ehkä se ovis vielä tulee!

Toivotaan että vahvistuu! Eikai vielä tarviikaan. Lähipäivät näyttää.
Oispa sulla pc testejä :bag: luotan itse niihin eniten.
Jännä päästä joskus testaamaan niitä medigoon testejä.

Limoja taas bongattu, jee ehkä se ovis vielä tulee!
Joo sepä se, ei vielä oo tarviskaan näkyä mitään, mutta kai sitä testailua nyt täytyy jatkaa kun se on aloitettukin. :D Pitäis varmaan sit käydä tänään vielä kaupassa ostamassa pari pakettia noita pc testejä ja vielä pari pakettia noita apteq testejä. Mä jotenkin tykkään noista apteq testeistä, vaikka mua ärsyttää että ne on puikkoja, kun toimisivat aivan hyvin liuskoinakin.

Kp 29 ja nega testattu, testaan vielä keskiviikkona. Jos kierto pysyy samoissa niin torstaina kp1. Ensi kierron aikana oliskin sitten klinikan ensikäynti :nailbiting:.

Toivottavasti noaidi vahvistuu! Mulla ois vielä muutama rfsu ja pc liuska, mutta pitänee käydä täydentämässä varastoja :rolleyes:

@Noaidi kiva jännätä täällä sun puolesta :smiley-angelic001

@jannn oon ihan varma että se ovis kohta paukkaa yllärinä paikalle :happy093 toivotaan parasta!!

@Noora992 ehkä se ensikäynnin henkinen helpotus tuottaiskin nyt plussan :happy093. meillä kävi silleen helmikuussa, vaikka kemialliseksi jäikin...

meillä tosiaan inssi jäi nyt välistä, eilisiltana oli sellaiset kivut et ovis meni kyllä siinä (ja tänään jo tärinäkivut paikallistettu), niin vois olla iltapäivästä jo liian myöhästäkin sen inssin kannalta. mutta saatiin illalla vielä talleteltua, eli tallettelut dpo-4, dpo-1 ja dpo0. nyt siis kp12 ja odottelemaan. kahden viikon päästä jälleen viisaampina :smiley-angelic006

Muokattu viimeksi:
Jannn, Toivottavasti se ovisplussa paukkaa pian paikalle :dance008

Noaidi, meneepä jännäksi :smiley-bounce013

Move, nyt vaan ihanille piinaviikoille sitten :grin

Mä en oikeesti nyt sit tiedä oliko ovis ja milloin oli. Vahvin veikkaus olis et missasin sen plussan jossain kp 11 ja kp 12 aamupäivätestien välissä ja ovis olis ollut jo eilen kp12 kun tuli se kauhee himotus :p jonkinlainen paine tuli vatsaan myös illalla mut ei niin paha kuin yleensä. Voi olla myös ovuloimaton, mistään sen tietää :confused005

Saa nähdä saako sen klinikka-ajankin perua. Meillä sairastellaan :sorry: ei olla oltu miehen kanssa yli 1,5 vuoteen kipeinä vaikka lapsilla on jotain pientä tässä välissä ollutkin. Joten olisihan se tyypillistä et nyt jompikumpi nappaa tämän flunssan lapselta :woot:

@Noora992 ehkä se ensikäynnin henkinen helpotus tuottaiskin nyt plussan :happy093. meillä kävi silleen helmikuussa, vaikka kemialliseksi jäikin...

meillä tosiaan inssi jäi nyt välistä, eilisiltana oli sellaiset kivut et ovis meni kyllä siinä (ja tänään jo tärinäkivut paikallistettu), niin vois olla iltapäivästä jo liian myöhästäkin sen inssin kannalta. mutta saatiin illalla vielä talleteltua, eli tallettelut dpo-4, dpo-1 ja dpo0. nyt siis kp12 ja odottelemaan. kahden viikon päästä jälleen viisaampina :smiley-angelic006

On kyllä käyny mielessä tuo jos sattuiski nii hyvä tuuri että plussaiskin ennen ensikäyntiä. Muttaaaa samaan aikaan en oikein usko :hilarious:. Jos ja kun nämä menkat alkaa niin aion kyllä oikein nauttia energiajuomaa ja sushia :p. Oon aika herkkä kofeiinille, mutta silti aina pakko saada menkkojen aikaan :grin.

toivottavasti menee sulla piinapäivät nopeasti :angelic: ja sitten testiin kaks viivaa

No pakko kai se oli käydä hakemassa lisää ku näillä on aloitettukin. :hilarious: voi taivas mää oon kyllä onneton.

Liitteet

• IMG_20210510_124100__01.jpg
    IMG_20210510_124100__01.jpg
    273.7 KB · Katsottu: 143
Takaisin