Jotain näkyy vahvistumista viivalle!!No pakko kai se oli käydä hakemassa lisää ku näillä on aloitettukin. voi taivas mää oon kyllä onneton.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotain näkyy vahvistumista viivalle!!No pakko kai se oli käydä hakemassa lisää ku näillä on aloitettukin. voi taivas mää oon kyllä onneton.
Jee mahtavaa et se ovis saapui mä ehkä tunnustelisin oviskipuja, et millon ne tulee, kun itellä on selvästi havaittavat. Jos ei niin ehkä sit merkkaisin huomisenOho plussa tuli ootteko merkannut huomisen ovispäiväksi vaikka ei aamulla ollu plus? Nyt sit vielä 17-18pvää että pääsee ivf ilmoittautumaan saattaa olla kp1 siis lauantai toiv mahtuu sit vielä kp3 maanantaina...
Jee mahtavaa et se ovis saapui mä ehkä tunnustelisin oviskipuja, et millon ne tulee, kun itellä on selvästi havaittavat. Jos ei niin ehkä sit merkkaisin huomisen
Vähän väliaikatietoja, oltiin tänään hoitojen ensikäynnillä ja lähdettiin heti ivf-jonoon.
Puoli vuotta on hoitotakuu eli syksyyn/loppuvuoteen menee.
Ihan ok amh-arvosta huolimatta löytyi vain 10 munarakkulaa. Toivottavasti puhun nyt oikeista termeistä.
Haluttiin suoraan ivf jonoon, ettei kulu turhaa aikaa. Koska kevyemmät hoidot pitäis tehä ennen ivf jonoa. Ja siinä ois menny varmaan 4kk. Ja rahaakin ois palanut myös siinä.
Seinäjoki on meidän oma poli. Punktio ja siirto Tampereella. Ilmeisesti Tampereella ei oo kovin ruuhkaa, mut sjoella on.Jos ootte julkisella niin niissä tulee aina välikierto inssien välissä, et joo aikaa olis mennyt ehkä 6kk, sen jälkeen ivf jono 2-6kk. En tiedä missä päin olette hoidossa mutta ainakin HUS alueella pisimmät jonot. Mutta nyt teillä asiat etenee
Oho plussa tuli ootteko merkannut huomisen ovispäiväksi vaikka ei aamulla ollu plus? Nyt sit vielä 17-18pvää että pääsee ivf ilmoittautumaan saattaa olla kp1 siis lauantai toiv mahtuu sit vielä kp3 maanantaina...
Ui ui! Vihdoin! Merkkaisin huomisen ovispäiväksiOho plussa tuli ootteko merkannut huomisen ovispäiväksi vaikka ei aamulla ollu plus? Nyt sit vielä 17-18pvää että pääsee ivf ilmoittautumaan saattaa olla kp1 siis lauantai toiv mahtuu sit vielä kp3 maanantaina...
Mahtavaa että teidän asia etenee!Seinäjoki on meidän oma poli. Punktio ja siirto Tampereella. Ilmeisesti Tampereella ei oo kovin ruuhkaa, mut sjoella on.
Puolesta vuodesta ne puhui.
Kyllä se tohtori sanoi, et meillä on hyvät mahdollisuudet.
Tuuttaan tän jo tänne nyt heti aamusta, niin saatte antaa tuomionne. pc & apteq. Oisko siellä ihan vähän vahvistumista havaittavissa apteqissa? :bag:
Edit. Niin ja nyt on dpo10
editedit. Tai no en kyllä tiiä. Kun näitä kuvia nyt kattoo ruudulta niin mää kyllä oikeastaan mitään merkittävää noissa näe. paljain silmin niihin kyllä piirtyi viivat, mutta en tiiä sitte. Sori kuvaspämmäilystä.
En oo kyl ikinä kuullut että apteq antais viivanpaikkoja, mutta mistäpä tota tietää. Apteq on 10mIu. Kyl mä testiajalla näin viivat molemmissa, mutta saatoin nähdä omianikin.Saa laittaa kuvia vaikka monta päivässä!!
Apteqissä nään mutta pc en. Näetkö livenä pc:ssä? Eikai apteq oo semmonen että antaa viivanpaikkoja? Mikä herkkyys siinä on? Eihän kaikilla se pc ole paras, eikä tietty vielä tarvitsisi näkyä mitään muutenkaan vaikka ois tärpännyt. Onko oireita?
En oo kyl ikinä kuullut että apteq antais viivanpaikkoja, mutta mistäpä tota tietää. Apteq on 10mIu. Kyl mä testiajalla näin viivat molemmissa, mutta saatoin nähdä omianikin.
Toi kuvaus on aina vähän haastava homma, mutta eikai se niin haittaakkaan, pysyypähän jännitys yllä kun kuvat on vaikeasti tulkittavia.
Mulla siis tää OnePlus tekee samaa kuin yhdellä nimeltämainitsemattomalla foorumilaisella, eli automaattinen tarkennus vetää kontrastit ihan tappiin (no melkein) mikä ei ainakaan helpota kuvailua kun yritän välttää sitä. :bag:
Mutta no enivei, mulla ei oo kauheen vahva olo raskauden puolesta, vaikka sitä kovin toivonkin. Tissikipu alkaa helpottaa eikä oikeastaan juurikaan ole muita oireita.
Ehkä se kiikastaakin juuri siitä, mä kun en ole jaksanut noita asetuksia sen ihmeemmin säätää. hyvä kamera tässä kyllä noin muutoin on mutta toi värien muuntelu miten sattuu on hämmentävä ominaisuus, pitää varmaan tehdä sille jotain.Mul kans OnePlus ja saa hyviä lähikuvia :) ja en oo varma tiedänkö mistä puhut värien suhteen, mutta mä vaihdoin sen heti pois kun sain tän, joku asetus joka vetää värit tappiin.
Toivotaan että lähtee vahvistumaan viivat!
Ui ui! Vihdoin! Merkkaisin huomisen ovispäiväksi