Mahtava ajoitus, hyvä merkki selvästi. Puhtain röörein kohti plussaaNo sieltähän se o+ pärähti heti tähän aamuun, kp11!!onneks ehdittiin se munanjohdintutkimus eilen
soitin äsken ja varasin inssin huomiselle. miestä en vaan saanu kiinni ku se on just matkalla töihin, täytyy toivoa et sille sopii se näytteenantoaika
@Marcipa aika jännä, että ne tärppikerrat on ollu jotenkin erityisiä. ehkä siinä on joku taika![]()

Mulle iski eilen illalla alaselkäsärky ja paine alavatsalle sekä pientä tuikkimista oikealle, mut aika vähäiseltä tuntuu oireet. Eilen aamupäivällä ovistestissä tasavahvat viivat, tänään en oo vielä tehnyt testiä. Tuskin oon vielä ovuloinut kuitenkaan

Tänään on kp12, ollaan talleteltu kp 6, 7, 10, 11. Tänään jää luultavasti välistä.
Edit. Ovistesti selvä negatiivinen tänään, eli onhan se ovis saattanut olla silloin myöhään illalla tai yöllä. Mut olihan nopee lh-huippu
pistää epäilemään oonko ovuloinut ollenkaan. Yleensä testi näyttää tasavahvaa ensin, sit kontrollia vahvempaa seuraavan päivän ja sit tasavahvaa tai negaa kolmantena päivänä.Lasketaan et tänään on dpo 0 sitten.
Muokattu viimeksi:
onneks ehdittiin se munanjohdintutkimus eilen
soitin äsken ja varasin inssin huomiselle. miestä en vaan saanu kiinni ku se on just matkalla töihin, täytyy toivoa et sille sopii se näytteenantoaika

tässäkö syy, miksi pc antaa nykyään viivanpaikkaa?? Ainakin joillekin. Vai onko nämä aina olleet "one step"??!! Whaat. Mitä helv... En oo ainakaan ennen tommosta tekstiä huomannut!?! Testaan huomenna, katotaan näyttääkö samalta kuin ennen..ei siitä montaa viikkoa ole kun olen näitä viimeks käyttänyt

hyvä etten joka ryhmään menny huutelemaan. Kävi tosin mielessä, et ei ehkä tarkota sitä merkkiä. Mut en tajuu miten en oo ennen huomannut..

tänäänkin aamulla maha ihan kipeenä, kun yhdeltä on se inssi. mä luulen että munasolu irtos tossa aamulla kun oli sellaiset(kin) kivut, toivottavasti ehtii vielä simpat hyvin paikalle. kai ne ehtii kun pääsee suoraan melkein perille.