Raskaaksi 2020

Tuntemuksia..

Menkkajuilintoja tulee ja menee. Vähän närästää. Eipä muuta :grin:grin
No nännit on vähän arat.
Ja kohdunsuu vai mikälie napukka on yleensä aina mulla sellanen melko löllö ja auki. Niin nyt se on vähän kiinteämpi ja menny vähän kiinnemmäs, mut ei oo kiinni. Mut ehkä viime kierrossa ennen menkkoja meni samalla lailla. En oo ihan varma :rolleyes:

Katoin mun viime kierron viestejä, niin samalla kiertopäivällä on esim pc antanu suht samanlaista "jotain" asiaa.
Voiskohan olla, et rt reagoi lähestyviin menkkoihin, onko se mahdollista?

Mä luin tossa äsken jotain labrakäsikirjaa netistä ja oviksen aikaan ton S-lh arvon pitäisi moninkertaistua ja muuten olla suht matala. Eli kierron alussa ja lopulla toi arvo ois kai ok, mutta puolessa välissä kiertoa liian matala.

En ole lääkäri, joten hän voi sanoa ihan toista kuin mä, mutta tommosta lueskelin. :confused005
Joo ja oon testannu ovista cb digillä jonka herkkyys on 40, eli kyllä se lh on hyvin noussut kun sillä saanut o+. Eli uskoisin että toi alkukierron arvo on ihan fine :)

kp7 ja pientä tiputtelua vielä, kivat 10pv vuodot taas :meh: no, onneks niistä neljä tiputtelua. Mut huomenna varmaan loppuu ja sit talletusten pariin ennen tiistain ultraa ja aukioloanalyysiä :)

No "jotain" viivoja ne oli. Ei vahvistumista.
Ovulaatiotesti kuitenkin tosi vahva, joskaan ei tasavahva. Mut niin oli viime kierrossakin just tällä kiertopäivällä.
Odotankin et mimmonen Ens kierron lopusta tulee, kun ei ole teroja käytössä.

Ihana ilma pihalla, mut työt kutsuu. Klo 17 alkaakin taas loma :angelic: Ens viikko sitten lunkisti (suursiivous koko huushollissa :grin:grin)

Omanapailen täällä nyt edelleen ihan H.Moilasena. En vaan voi vieläkään uskoa, että tää kierron tasaaminen oli nyt neljästä nappulanpuolikkaasta kiinni :wideyed: Lämpökäyrä näytti siltä, että ovis ihan oikeesti on tapahtunut ja kiertopäivänä 13 :eek:

Ei vaan voi tajuta :hilarious: Nyt vielä jos seuraavat menkat olis "normaalit" kestoltaan ja vuodoltaan, niin liityn kyllä johonkin ylistyskuoroon :angelic: Eilen oli kyllä taas koko päivän todella ikävä toisen silmän takainen särky ja ällötys, niinkun nyt ollut kuutena lauantaina. Mutta jos niin vähällä kärsimyksellä saa muuten asiansa järjestykseen niin en valita!

Omanapailen täällä nyt edelleen ihan H.Moilasena. En vaan voi vieläkään uskoa, että tää kierron tasaaminen oli nyt neljästä nappulanpuolikkaasta kiinni :wideyed: Lämpökäyrä näytti siltä, että ovis ihan oikeesti on tapahtunut ja kiertopäivänä 13 :eek:

Ei vaan voi tajuta :hilarious: Nyt vielä jos seuraavat menkat olis "normaalit" kestoltaan ja vuodoltaan, niin liityn kyllä johonkin ylistyskuoroon :angelic: Eilen oli kyllä taas koko päivän todella ikävä toisen silmän takainen särky ja ällötys, niinkun nyt ollut kuutena lauantaina. Mutta jos niin vähällä kärsimyksellä saa muuten asiansa järjestykseen niin en valita!

Eli kohta pukkaa tärppiä :rolleyes::smiley-angelic001

Hei kaikki!

Mahtuisiko yksi kuumeilija vielä joukkoon?
En löytänyt uudempaa ryhmää, mutta tämä näyttää olevan aktiivinen.

Yritystä takana nyt vuosi. Ei tärpin tärppiä..
Pari kertaa käynyt tarkistamassa, että onko kaikki hyvin, eikä mitään ole ollut vialla. Yhden kerran oli joku iso nesterakkula, joka aiheutti kovia kipuja, mutta se puhkesi sitten hyvin kivuliaasti itsestään..

Pillerit lopetin viime vuoden huhtikuussa ja sen jälkeen kuukautiset tulleet vaihdellen. Yleensä kierto venyy todella pitkäksi, joten olen saanut Terolut-kuureja avuksi säännöllistämään kiertoa. Nyt viimeisimpiä menkkoja odotin itsestään taas alkavaksi, mutta kun kiertopäiviä oli lähemmäs 50, otin taas Terolutit ja sain niillä vuodon alkamaan.
Onkos niistä teroluteista hyötyä raskauden alkamiseen, jos nyt alottaisin ne jo oviksen jälkeen eikä vasta sitten, jos ei kuukautiset ala?
Lääkäri silloin ohjeisti, että kp15 ne voisi aloittaa ja näin olen yleensä tehnyt. Poikkeuksena ne kierrot, jossa olen odottanut, että joko oma kierto toimisi..

Nyt on kp7. Otin pitkästä aikaa geleet tänään käyttöön. Mitäs muita apukeinoja oli? Joskus luin että jotkut käyttää ovulaation jälkeen aspiriiniä? Ainiin ja macan voisin nyt ottaa myös käyttöön..

Kävin valmiiksi hakemassa raskaustestejä ja vanhoja ovispuikkoja löytyy.. Koskahan sitä kannattaisi alkaa testailemaan ovista..?

Hei kaikki!

Pari kertaa käynyt tarkistamassa, että onko kaikki hyvin, eikä mitään ole ollut vialla. Yhden kerran oli joku iso nesterakkula, joka aiheutti kovia kipuja, mutta se puhkesi sitten hyvin kivuliaasti itsestään..

Pillerit lopetin viime vuoden huhtikuussa ja sen jälkeen kuukautiset tulleet vaihdellen. Yleensä kierto venyy todella pitkäksi, joten olen saanut Terolut-kuureja avuksi säännöllistämään kiertoa. Nyt viimeisimpiä menkkoja odotin itsestään taas alkavaksi, mutta kun kiertopäiviä oli lähemmäs 50, otin taas Terolutit ja sain niillä vuodon alkamaan.
Onkos niistä teroluteista hyötyä raskauden alkamiseen, jos nyt alottaisin ne jo oviksen jälkeen eikä vasta sitten, jos ei kuukautiset ala?
Lääkäri silloin ohjeisti, että kp15 ne voisi aloittaa ja näin olen yleensä tehnyt. Poikkeuksena ne kierrot, jossa olen odottanut, että joko oma kierto toimisi..

Nyt on kp7. Otin pitkästä aikaa geleet tänään käyttöön. Mitäs muita apukeinoja oli? Joskus luin että jotkut käyttää ovulaation jälkeen aspiriiniä? Ainiin ja macan voisin nyt ottaa myös käyttöön..

Kävin valmiiksi hakemassa raskaustestejä ja vanhoja ovispuikkoja löytyy.. Koskahan sitä kannattaisi alkaa testailemaan ovista..?

Tervetuloa! On olemassa myös Raskaaksi 2021 ryhmä, mutta täällä on vähän pidempään yrittäneitä, kuten sinäkin olet jo pitkään joutunut yrittämään :( itse aloitin 2018 syksyllä yrittämään. 2021 ryhmässä on suurin osa vasta alkanut ja moni plussaa pian, ihanaa heille :) mutta itselle sopii tämmöinen ryhmä, jossa ei joka päivä plussia pukkaa. Tänne saa ilman muuta jäädä juttelemaan!

Itselläni ei ole enää mitään kikkakolmosia auttamaan raskautumista, odottelen ivf-hoitoon pääsyä. Kilpparilääkkeet sain vihdoin helmikuussa. Ja syön foolia ja monivitamiineja, sekä ubikinolin aloitin reilu kk sitten. Se voi parantaa munasolujen laatua.

Tota oon muuten miettinyt et kumpi passaa tähän meidän agendaan paremmin, ubiqinon vai ubiqinol? Tai onko väliä? :bookworm:
Mulla on ubiqinon käytössä just nyt.
Foolihapon vaihdoin just folaattiin pitkien googlailujen jälkeen, mutta en tiedä onko tuo nyt niin merkittävä muutos o_O

Tylsää tylsää, kp 9 muistaakseni meneillään :wacky:

Foolihappoa siis syön, en kans tiedä mitä eroa niillä, tai siis mulla reseptillä vahvaa foolihappoa sekä lisäksi monivitamiinissa oleva. Ubikinoli on ilmeisesti parempaa, tai siis vaikuttaa paremmin tmv :scratch

Täällä menkat kärsitty ja saatiin miehen kanssa mega-riitakin aikaan. Ei ole aina helppoa jaksaa yrityksen keskellä kaiken turhautumisen ja väsymyksen kanssa. Sovinnon jälkeen voidaan kuitenkin taas alkaa jännittämään tuleeko ovis ensi viikolla ja ennen kaikkea nauttimaan toisistamme ❤️

Hei kaikki!

Kyllä tänne mahtuu aina uusia! :happy: Kommentoin tuohon Terolutiin sen verran, mitä lääkäri on minulle omaan tilanteeseeni sanonut. Mulla mitattiin pari kuukautta sitten ovulaation jälkeen progesteroni arvot ja jos ne olisi olleet huonot, niin sitten aloittaisin Terolutit aina ovulaation jälkeen keltarauhasta tukemaan. Mulla ne arvot oli kuitenkin hyvät, niin aloitan ne lääkärin ohjeen mukaan vasta jos tulee plussa testiin. Mulla ei itse tosin ole kierron kanssa ongelmia (muita sitten riittää..) mutta käsittääkseni niistä voisi olla myös apua raskautumiseen, varsinkin jos keltarauhasen kanssa on jotain häikkää.

Toivon teille pikaista plussaa, teilläkin on jo kauan yritystä takana :sorry::Heartred

Elea :Heartpink

Ei vissiin oo ihan normaali hormonitoiminta kun taas nää ovistikut on näin tummaa :oops: vai onko normaalia..vai eikö sais enää testailla :hilarious: pelottaa että koko ajan koholla joku väärä hormoni, ja oliko se ovulaatioplussa joku feikki tai huono tmv..

Mulla onneks torstai vapaapäivä töistä kun on se ivf suunnittelukäynti. Voi hitto että pelottaa et sanovat ettei mahdu hoitoon ennen kesää..tuun sit itkemään tänne..:arghh::arghh::arghh: anteeks panikointi, nyt ollaan isojen asioiden äärellä..töissäkin sanoin yhdelle että ei saa tulla kipeeks nyt, torstai on elämäni tärkein päivä...:bag:

Liitteet

• IMG_20210411_212047__01.jpg
    IMG_20210411_212047__01.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 73

Ei vissiin oo ihan normaali hormonitoiminta kun taas nää ovistikut on näin tummaa :oops: vai onko normaalia..vai eikö sais enää testailla :hilarious: pelottaa että koko ajan koholla joku väärä hormoni, ja oliko se ovulaatioplussa joku feikki tai huono tmv..

Mulla onneks torstai vapaapäivä töistä kun on se ivf suunnittelukäynti. Voi hitto että pelottaa et sanovat ettei mahdu hoitoon ennen kesää..tuun sit itkemään tänne..:arghh::arghh::arghh: anteeks panikointi, nyt ollaan isojen asioiden äärellä..töissäkin sanoin yhdelle että ei saa tulla kipeeks nyt, torstai on elämäni tärkein päivä...:bag:

Onko ollut jo välissä haaleampaa ja lähti uudestaan vahvistumaan?

Mä niin kovasti toivon, että mahdutte hoitoon mahdollisimman pian ja että ne sitten etenee suunnitelman mukaisesti :Heartred

Onko ollut jo välissä haaleampaa ja lähti uudestaan vahvistumaan?

Mä niin kovasti toivon, että mahdutte hoitoon mahdollisimman pian ja että ne sitten etenee suunnitelman mukaisesti :Heartred

No ehkä vähän haaleampaa, mut ei blancoa. No ainakin sit to näkee ultrassa mikä tilanne. Mulla vissiin huonosti kasvaa limakalvokin o_O
Kiitos :Heartpink

Mulla ne on usein tommosia nuo Sofin tikut, alku- ja loppukierrosta erityisesti, pidän tota perushaaleana viivana vaan. En usko että on mikään merkki epänormaalista hormonitoiminnasta, jos plussat tulee kuitenkin selvästi :bookworm::Heartpink

Mun ovistesti tänään :wtf
Raskaustesti kuitenkin niin nega, kun vaan olla ja voi. Ja punertavaa vv tuli jo eilen illalla ja tänään on tullu pyyhkiessä kans, mut ei joka kerta, niin menkat varmaan alkaa myöhemmin tänään.

Mut mikä juttu toi on, et toi tummuu noin paljon loppukierrosta. Ja tänään siis dpo13.

Liitteet

• 20210412_080117.jpg
    20210412_080117.jpg
    13.9 KB · Katsottu: 66
Mun ovistesti tänään :wtf
Raskaustesti kuitenkin niin nega, kun vaan olla ja voi. Ja punertavaa vv tuli jo eilen illalla ja tänään on tullu pyyhkiessä kans, mut ei joka kerta, niin menkat varmaan alkaa myöhemmin tänään.

Mut mikä juttu toi on, et toi tummuu noin paljon loppukierrosta. Ja tänään siis dpo13.

Mullakin aina tummuu ovistestit kierron lopussa, mutta en muista että olisi noin paljoa tummunut ilman raskautta. Aika jännä :pompus:

Takaisin