Nimenomaan jotainNäkyy jotain! Toivotaan ettei ole vain viivanpaikka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nimenomaan jotainNäkyy jotain! Toivotaan ettei ole vain viivanpaikka
Joo ja oon testannu ovista cb digillä jonka herkkyys on 40, eli kyllä se lh on hyvin noussut kun sillä saanut o+. Eli uskoisin että toi alkukierron arvo on ihan fine :)Mä luin tossa äsken jotain labrakäsikirjaa netistä ja oviksen aikaan ton S-lh arvon pitäisi moninkertaistua ja muuten olla suht matala. Eli kierron alussa ja lopulla toi arvo ois kai ok, mutta puolessa välissä kiertoa liian matala.
En ole lääkäri, joten hän voi sanoa ihan toista kuin mä, mutta tommosta lueskelin.
Omanapailen täällä nyt edelleen ihan H.Moilasena. En vaan voi vieläkään uskoa, että tää kierron tasaaminen oli nyt neljästä nappulanpuolikkaasta kiinni Lämpökäyrä näytti siltä, että ovis ihan oikeesti on tapahtunut ja kiertopäivänä 13
Ei vaan voi tajuta Nyt vielä jos seuraavat menkat olis "normaalit" kestoltaan ja vuodoltaan, niin liityn kyllä johonkin ylistyskuoroon :angelic: Eilen oli kyllä taas koko päivän todella ikävä toisen silmän takainen särky ja ällötys, niinkun nyt ollut kuutena lauantaina. Mutta jos niin vähällä kärsimyksellä saa muuten asiansa järjestykseen niin en valita!
Eli kohta pukkaa tärppiä
Hei kaikki!
Mahtuisiko yksi kuumeilija vielä joukkoon?
En löytänyt uudempaa ryhmää, mutta tämä näyttää olevan aktiivinen.
Yritystä takana nyt vuosi. Ei tärpin tärppiä..
Pari kertaa käynyt tarkistamassa, että onko kaikki hyvin, eikä mitään ole ollut vialla. Yhden kerran oli joku iso nesterakkula, joka aiheutti kovia kipuja, mutta se puhkesi sitten hyvin kivuliaasti itsestään..
Pillerit lopetin viime vuoden huhtikuussa ja sen jälkeen kuukautiset tulleet vaihdellen. Yleensä kierto venyy todella pitkäksi, joten olen saanut Terolut-kuureja avuksi säännöllistämään kiertoa. Nyt viimeisimpiä menkkoja odotin itsestään taas alkavaksi, mutta kun kiertopäiviä oli lähemmäs 50, otin taas Terolutit ja sain niillä vuodon alkamaan.
Onkos niistä teroluteista hyötyä raskauden alkamiseen, jos nyt alottaisin ne jo oviksen jälkeen eikä vasta sitten, jos ei kuukautiset ala?
Lääkäri silloin ohjeisti, että kp15 ne voisi aloittaa ja näin olen yleensä tehnyt. Poikkeuksena ne kierrot, jossa olen odottanut, että joko oma kierto toimisi..
Nyt on kp7. Otin pitkästä aikaa geleet tänään käyttöön. Mitäs muita apukeinoja oli? Joskus luin että jotkut käyttää ovulaation jälkeen aspiriiniä? Ainiin ja macan voisin nyt ottaa myös käyttöön..
Kävin valmiiksi hakemassa raskaustestejä ja vanhoja ovispuikkoja löytyy.. Koskahan sitä kannattaisi alkaa testailemaan ovista..?
Hei kaikki!
Mahtuisiko yksi kuumeilija vielä joukkoon?
En löytänyt uudempaa ryhmää, mutta tämä näyttää olevan aktiivinen.
Yritystä takana nyt vuosi. Ei tärpin tärppiä..
Pari kertaa käynyt tarkistamassa, että onko kaikki hyvin, eikä mitään ole ollut vialla. Yhden kerran oli joku iso nesterakkula, joka aiheutti kovia kipuja, mutta se puhkesi sitten hyvin kivuliaasti itsestään..
Pillerit lopetin viime vuoden huhtikuussa ja sen jälkeen kuukautiset tulleet vaihdellen. Yleensä kierto venyy todella pitkäksi, joten olen saanut Terolut-kuureja avuksi säännöllistämään kiertoa. Nyt viimeisimpiä menkkoja odotin itsestään taas alkavaksi, mutta kun kiertopäiviä oli lähemmäs 50, otin taas Terolutit ja sain niillä vuodon alkamaan.
Onkos niistä teroluteista hyötyä raskauden alkamiseen, jos nyt alottaisin ne jo oviksen jälkeen eikä vasta sitten, jos ei kuukautiset ala?
Lääkäri silloin ohjeisti, että kp15 ne voisi aloittaa ja näin olen yleensä tehnyt. Poikkeuksena ne kierrot, jossa olen odottanut, että joko oma kierto toimisi..
Nyt on kp7. Otin pitkästä aikaa geleet tänään käyttöön. Mitäs muita apukeinoja oli? Joskus luin että jotkut käyttää ovulaation jälkeen aspiriiniä? Ainiin ja macan voisin nyt ottaa myös käyttöön..
Kävin valmiiksi hakemassa raskaustestejä ja vanhoja ovispuikkoja löytyy.. Koskahan sitä kannattaisi alkaa testailemaan ovista..?
Elea
Ei vissiin oo ihan normaali hormonitoiminta kun taas nää ovistikut on näin tummaa vai onko normaalia..vai eikö sais enää testailla pelottaa että koko ajan koholla joku väärä hormoni, ja oliko se ovulaatioplussa joku feikki tai huono tmv..
Mulla onneks torstai vapaapäivä töistä kun on se ivf suunnittelukäynti. Voi hitto että pelottaa et sanovat ettei mahdu hoitoon ennen kesää..tuun sit itkemään tänne..:arghh::arghh::arghh: anteeks panikointi, nyt ollaan isojen asioiden äärellä..töissäkin sanoin yhdelle että ei saa tulla kipeeks nyt, torstai on elämäni tärkein päivä...:bag:
Onko ollut jo välissä haaleampaa ja lähti uudestaan vahvistumaan?
Mä niin kovasti toivon, että mahdutte hoitoon mahdollisimman pian ja että ne sitten etenee suunnitelman mukaisesti
Mulla ne on usein tommosia nuo Sofin tikut, alku- ja loppukierrosta erityisesti, pidän tota perushaaleana viivana vaan. En usko että on mikään merkki epänormaalista hormonitoiminnasta, jos plussat tulee kuitenkin selvästiElea
Ei vissiin oo ihan normaali hormonitoiminta kun taas nää ovistikut on näin tummaa vai onko normaalia..vai eikö sais enää testailla pelottaa että koko ajan koholla joku väärä hormoni, ja oliko se ovulaatioplussa joku feikki tai huono tmv..
Mulla onneks torstai vapaapäivä töistä kun on se ivf suunnittelukäynti. Voi hitto että pelottaa et sanovat ettei mahdu hoitoon ennen kesää..tuun sit itkemään tänne..:arghh::arghh::arghh: anteeks panikointi, nyt ollaan isojen asioiden äärellä..töissäkin sanoin yhdelle että ei saa tulla kipeeks nyt, torstai on elämäni tärkein päivä...:bag:
Mun ovistesti tänään
Raskaustesti kuitenkin niin nega, kun vaan olla ja voi. Ja punertavaa vv tuli jo eilen illalla ja tänään on tullu pyyhkiessä kans, mut ei joka kerta, niin menkat varmaan alkaa myöhemmin tänään.
Mut mikä juttu toi on, et toi tummuu noin paljon loppukierrosta. Ja tänään siis dpo13.