Mullakin aina tummuu ovistestit kierron lopussa, mutta en muista että olisi noin paljoa tummunut ilman raskautta. Aika jännä![]()
Siis tosi jännä.
Mulla on kyllä ollu noita onestep ovistestejä aiemmin eli ne nyt ei oo tummunu noin paljoa muutenkaan.
Tää on pregcheckin.
Ja pregcheckin puikko rt tein samasta pissasta Ja ei mitään.
Muoks. Ees oviksen aikaan en oo varmaan noin tummaa saanu. Tai en oo oikeeseen aikaan testannu

Tänään pitäisi tulla lähete hoitoihin, mikä sinällään on kiva. Mutta tarkoitus varmaan aloittaa letroilla ja nyt on vähän sellainen fiilis etten kerkee niitä tähän kiertoon saada... kai voisin kysyä siltä lähetteen kirjoittavalta lääkäriltä. No ei kai se mitään jos menee kierron eteenpäin, kunhan ei ois se kierto taas joku 60 päivää 

eilen se pohti tosissaan sitä kun Flon mukaan mun ovis olis torstaina kp13 et miten hän pystyy keskiviikkona mihinkään kun on pitkä ja raskas päivä tulossa, paljon fyysistä hommaa aamusta iltaan. Sanoin sit et voi ajoittaa hommansa esim tiistaille ja torstaille
vielä kun se googlailis vippaskonsteja, tilailis vitamiineja ja testejä sekä kantaisi pillerit ja kapselit mun naaman eteen aamuisin, vertailis eggiksen koostumuksia, maha-, selkä- ja rintatuntemuksia, niin pääsisi vielä vähän aidommin sisään tähän maailmaan 
tein myös ovistestin ja haaleeta viivaa näytti jo digi (kp10), joten voi olla et se ovis vähän aikaistuu... varmaan kommentoivat sitäkin tänään.

Saattaa johtua siitä, että en oo saanut syödä mitään koko päivänä. Oon menossa refluksioireiden takia ylävatsan ultraääneen ja sitä varten piti olla syömättä ja juomatta 

onneks ehdittiin se munanjohdintutkimus eilen