Raskaaksi 2020

Gah oon kyllä niin pihalla :think005 Iski ihme epäilyksiä. Testailin siis RFSU liuskoilla digin ohella ja niillä en nyt ensimmäistä kertaa saanut mitään plussaan viittaavaa kiinni kuitenkaan :confused005

Ennenkin on digillä käynyt niin, että näyttänyt plussaa, mutta oireet puuttunut ja uusi plussa tullutkin myöhemmin... Sinänsä en epäile (muuten kuin kiertopäivien osalta) koska vahvat oli oireet limoineen ja kipuineen! Hitto kun en testannut digillä toissapäivänä :arghh: Tuntuu nimittäin siltä, että ovis olikin jo eilen ja tänään jo lämmötkin lievässä nousussa.

Noh, jos näin, niin tämä kierto meni sitten mututuntuman etsimiseen ja tietääpähän ensi kierrossa valmistautua kp13 ovikseen :shifty:

Mä luotan aina viimeistään digiin + oireisiin, mutta ymmärrän kyllä että epäilyttää, jos ennen on liuskalla saanut vahvan plussan mutta nyt ei tullut, ja jos digi on näyttänyt ennen väärin. En tiennyt, että digi voi edes näyttää ns. väärää ovisplussaa, kun aina sanotaan että kannattaa tehdä digi :scratch Oliko siinä rfsu liuskassa yhtään vahva se toinen viiva?

Mutta eihän sitä tiedä jos tämä olisi vaikka nyt se teidän kierto, kun on ovis aikaistunut ja ne lääkitykset kohdillaan :dance008

Mä luotan aina viimeistään digiin + oireisiin, mutta ymmärrän kyllä että epäilyttää, jos ennen on liuskalla saanut vahvan plussan mutta nyt ei tullut, ja jos digi on näyttänyt ennen väärin. En tiennyt, että digi voi edes näyttää ns. väärää ovisplussaa, kun aina sanotaan että kannattaa tehdä digi :scratch Oliko siinä rfsu liuskassa yhtään vahva se toinen viiva?

Mutta eihän sitä tiedä jos tämä olisi vaikka nyt se teidän kierto, kun on ovis aikaistunut ja ne lääkitykset kohdillaan :dance008

En ennen ole tuota pinkkiä digiä käyttänytkään... Silloin kun sain digillä "väärän plussan" oli käytössä dual ja töhöilin sen kanssa jotain. Oliko niin, että olin tehnyt yhden vielä plussan jälkeen ennen menkkoja tms ja sitten se vertasi siihen edelliseen tulokseen, joka siis ei ollut plussa, ja siihen verrattuna ilmeisesti oli LH&estro noussut niin, että näyttikin plussaa :think005

Tästä opimme tekemään niitä oikein :laughing014 Vaikka siis oloista tiesinkin ettei todellakaan ollut plussa.

Tässä on eilisen aamun RFSU, aika onneton ja tänään oli vielä onnettomampi. Mutta siis eilen illalla digi sitten plussa :confused2

20210408_065640.jpg

Ennen on liuskat olleet kyllä ihan eri kaliberia... Noh talletellaan nyt varmuuden vuoksi vielä tänään, vähän kyllä harmittaa kun lämmöt lähti jo nousuun. Ehkä sitten ensi kierrossa valmiimpi jos eiliset uimarit ei ehtineet ajoissa :thumleft On tää kyllä työmaa.

Muoks typo.

Mullakin oli nyt liuska hieman vaaleampi ja digi nega ja viivat vähän vaaleempaa. Mut pidätysaika oli vain noin puolitoista tuntia kun kävin WC aamuyöstä ja testasin jo 6.30. vois liuskalla vielä illemmalla kokeilla. Mut huippuhan voi mennä nopeasti ohi.
Mullakin joskus jäänyt ovulaatio vain yritykseksi ja sit tullut uusiks plussa myöhemmin. Toivotaan että nää oli nyt The real deal! Olot jäi aika miedoiksi, mut km jälkeen voi olla eri olot :confused005 tai sit ne iskee vielä myöhemmin.
Mulla eilen aamulla lämpö 36.50 ja nyt 36.31. Mutta niihinkin vaikuttaa niin monet asiat. Siitä sit näkee oliko ovista jos lähtee nousuun nyt lähipäivinä.

Menee niin tunteisiin kaikki kusiset viivanpaikat.
Tai itteensähän tässä varmasti saa syyttää, mitäs lähtee testailemaan ihan liian aikaisin. Tai ylipäätään miksi pitää testata, kun vois odottaa sinne vikaan päivään, niinkuin mun ajatus oli :dead::hilarious:
Eli viestistäni voitte päätellä, että ei näy punasta tikuissa oikeella kohalla :meh:

Mutta ei auta. Ehkä nyt voi taas ajatella muutakin, kuin tuntemuksia ja muuta typerää :bag::wink:hilarious:

Olipas positiivista :yuck:

En ennen ole tuota pinkkiä digiä käyttänytkään... Silloin kun sain digillä "väärän plussan" oli käytössä dual ja töhöilin sen kanssa jotain. Oliko niin, että olin tehnyt yhden vielä plussan jälkeen ennen menkkoja tms ja sitten se vertasi siihen edelliseen tulokseen, joka siis ei ollut plussa, ja siihen verrattuna ilmeisesti oli LH&estro noussut niin, että näyttikin plussaa :think005

Tästä opimme tekemään niitä oikein :laughing014 Vaikka siis oloista tiesinkin ettei todellakaan ollut plussa.

Tässä on eilisen aamun RFSU, aika onneton ja tänään oli vielä onnettomampi. Mutta siis eilen illalla digi sitten plussa :confused2

View attachment 101819

Ennen on liuskat olleet kyllä ihan eri kaliberia... Noh talletellaan nyt varmuuden vuoksi vielä tänään, vähän kyllä harmittaa kun lämmöt lähti jo nousuun. Ehkä sitten ensi kierrossa valmiimpi jos eiliset uimarit ei ehtineet ajoissa :thumleft On tää kyllä työmaa.

Muoks typo.

Aivan, okei! Mä en ole itse koskaan kokeillut sitä Dual-versiota niin en taas muistanut, että siinä on ne omat juttunsa.

No, toivotaan nyt kuitenkin että jollain meistä onnistaisi! :whacky011

mun alkukierron labratulokset tuli! nää otettu siis kp3.
S-FSH: 6,8 U/l
S-luteinisoiva hormoni: 1,7 U/l
S-prolaktiini: 144 mU/l

mitähän näistä vois sitten päätellä :think005 onko joku enemmän tuttu näiden kanssa? muut näyttää ainakin mehiläisen viitearvojen sisällä olevan, paitsi tuo luteinisoiva on vähän alle (viitearvo 2-12)... oon kuitenki oviksen saanu kiinni viime kierroissa missä oon sen tikuttanu.

varmaan voin kysellä näistä myös tiistaina kun on ultra ja munanjohtimien aukiolotutkimus..

mitähän näistä vois sitten päätellä :think005 onko joku enemmän tuttu näiden kanssa? muut näyttää ainakin mehiläisen viitearvojen sisällä olevan, paitsi tuo luteinisoiva on vähän alle (viitearvo 2-12)... oon kuitenki oviksen saanu kiinni viime kierroissa missä oon sen tikuttanu.

varmaan voin kysellä näistä myös tiistaina kun on ultra ja munanjohtimien aukiolotutkimus..

Hei kiva, kun laitoit nämä.
Mulla on ens viikolla nää samat testit.

Mulle ei muuten tehdä ollenkaan tota aukiolotutkimusta. Tai ainakaan sitä ei ollu lääkäri merkinny papereihin. Voihan se olla, että tehdään myöhemmin.

Huoh, tylsistä tylsin vaihe menossa, kp7.

Mies päätti että aloitettiin tallettelut eilen, Toivottavasti into riittää vielä viikon ajan. Tai sit se saa suorituspaineita kun sillä on tuo flo'n näkymä nyt tiedossaan, jää nähtäväksi :grin
Mä en tiedä testaanko ovista tässä kierrossa ollenkaan. Toisaalta vois, kun on se klinikka-aika tulossa ens kierrossa. Teen kuitenkin niinku ennenkin, päätän etten testaa ja sit viime tipassa dippaan tikun kun se näyttää jo selvää plussaa, enkä sit tiedä olisko se eka plussa tullu jo päivän-pari aiemmin jos olis testannut :wacky::bookworm:

Täällä kp29 menossa, maanantaina oli ajatus testata seuraavan kerran kun eilen oli nega. Toivetta olisi että menkat alkaisi taas vaikka alkuviikosta jos plussaa ei kuulu, niin ei tuo kierto venähtäisi.

Mietin tässä kun rinnat on viime päivinä olleet niin turvonneet että pitäisikö käydä ostamassa jotkut uudet oikein kalliit ihanat liivit. Käänteinen jinxaus jos sillä saisi sen plussan testiin kun jäisi uudet liivit heti pieneksi :whacky011

Täällä hiljaiseloa. Tänään kp12 ja eilen oli vähän kirkasta venyvää limaa. Ovistesti hieman jo tummunut, vaikka ei läheskään plussa. Mutta antaa toiveita siitä, että ovis tulisi järkevään aikaan eikä kierto venyis turhan pitkäksi :smiley-angelic001

Näettekö jotain?

Pcssä ihan selvä viiva(npaikka). Mutta jos ois oikeesti raskaus kyseessä, niin luulis et predictor earlyn viiva ois kunnollinen? Siihen tuli myös, mut on aivan tihrustettava.
Ja toi pc varsinkin selkeni, kun kuivui. En vaan saa sitä kameraan vangittua, niinkuin se näkyy.

Nyt ku katon niitä tästä, niin ei kyllä näy juur mittää :hilarious:

Liitteet

• Screenshot_20210410-065828_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-065828_Gallery.jpg
    28 KB · Katsottu: 121
  • Screenshot_20210410-070211_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-070211_Gallery.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 116
  • Screenshot_20210410-070318_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-070318_Gallery.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 128
  • Screenshot_20210410-070123_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-070123_Gallery.jpg
    19.6 KB · Katsottu: 117
  • 20210410_075211.jpg
    20210410_075211.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 120
Näettekö jotain?

Pcssä ihan selvä viiva(npaikka). Mutta jos ois oikeesti raskaus kyseessä, niin luulis et predictor earlyn viiva ois kunnollinen? Siihen tuli myös, mut on aivan tihrustettava.
Ja toi pc varsinkin selkeni, kun kuivui. En vaan saa sitä kameraan vangittua, niinkuin se näkyy.

Ihana toi lähikuva ihosta :hilarious::Heartred
Mutta en kyllä valitettavasti näe siis mitään varteenotettavaa :sorry:

Mä luin tossa äsken jotain labrakäsikirjaa netistä ja oviksen aikaan ton S-lh arvon pitäisi moninkertaistua ja muuten olla suht matala. Eli kierron alussa ja lopulla toi arvo ois kai ok, mutta puolessa välissä kiertoa liian matala.

En ole lääkäri, joten hän voi sanoa ihan toista kuin mä, mutta tommosta lueskelin. :confused005

Näettekö jotain?

Mäkään en valitettavasti näe näissä kuin ehkä viivanpaikan. Varmaan nyt pitäisi jo näkyä enemmän jos olisi näkyäkseen vai mikä dpo?

Oisko
Mäkään en valitettavasti näe näissä kuin ehkä viivanpaikan. Varmaan nyt pitäisi jo näkyä enemmän jos olisi näkyäkseen vai mikä dpo?

Oisko 12. Voi olla ykstoistaikin.
Et ei ny välttämättä vielä näkyis.

Tein töistä tullessa apteq testin ja siihen tuli samanlainen viivanpaikka tai mikä lie nyt onkaan.
No. Jos ei huomiseks oo tuon kummemmaksi muuttunu, niin sit lyön hanskat tiskiin tän kierron suhteen :grin
Vaikka ei siinä, ihan hyvä mieli tässä on :)
Taas saa jatkoaikaa punaviinille ja ehkä kevään ekalla terassiölskälle :woot:

Tässä on aamun pc kuivuneena :bag:

Muoks. Ja se apteq

Liitteet

• Screenshot_20210410-151923_Gallery.jpg
    Screenshot_20210410-151923_Gallery.jpg
    12.6 KB · Katsottu: 108
  • 20210410_150822.jpg
    20210410_150822.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 110
Takaisin